Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 urami je Bossek napisal:

uf sam tole je pa cena

 

nexen N Blue 4Season 2, dunlop Sport All Season, sava All weather, fulda multicontrol ~ cca 95 eur

michelih corssclimate 2, oodyear vector 4searson, continental allseasoncontact 2 ~ 135 eur

 

se pav 40 eur na gumo 160 eur vec pri kompletu

Za mamo pa ja boš.... 🤔

Napisano

Jaz pa za hči Falken Azenis HS510 215 45 ZR18 Y XL  z zaščito platišč 111€ kom. 😊😉

Napisano (urejeno)

Imam Bridgestone LM005 5. zimo.

Spredaj imajo 5mm, zadaj 6mm (merjeno včeraj).

 

Zadnje izgledajo še lepo, na sprednjim pa mi trga lamele proč.

Izgleda se hočejo se same drugo zimo menjat.

In seveda vse 4, da ne bi kdo pomislil na par.

 

Edit: slike prilagam

20240307_145857.jpg

20240307_145840.jpg

Popravljeno od godlike
  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano
pred 21 urami je godlike napisal:

Imam Bridgestone LM005 5. zimo.

Spredaj imajo 5mm, zadaj 6mm (merjeno včeraj).

 

Zadnje izgledajo še lepo, na sprednjim pa mi trga lamele proč.

Izgleda se hočejo se same drugo zimo menjat.

In seveda vse 4, da ne bi kdo pomislil na par.

 

Edit: slike prilagam

20240307_145857.jpg

20240307_145840.jpg

Bridgestonke niso več to kar so bile.... 🫤😉

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano

A prejšnje si že zvozil? Kolk km si pa sploh naredil z njimi?

 

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Gume so doma. 😊

IMG_20240313_141834.jpg

Super, na 30tki boš dal nove namesto Bridgestonk 🤔

Napisano
pred 40 minutami je dvorjan napisal:

Bini, tale mera gum je za šestico ...

Vem, zato pa sprašujem za CX-30 😊

Napisano

Evo...tudi moje nove letne gume conti7 so že montirane na feltnah 😉😁samo čakamo datum in vreme 😉😁😁

20240311_141102.jpg

20240311_141055.jpg

20240311_140313.jpg

20240311_140304.jpg

  • Všeč 5
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)
pred 16 urami je sportman333 napisal:

in koliko je to cena na kos?

160€/kos.

pred 15 urami je Boss napisal:

A prejšnje si že zvozil? Kolk km si pa sploh naredil z njimi?

 

36000 km. Imajo še enih 4 mm profila a to je zame premalo. Ko je dež, se že kar pozna. Pa tudi te nove assimetric 6 naj bi bile znatno tišje kot assimetric 5.

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)

Moje Vredestein grejo po 3 sezonah tudi proti koncu.

 

Nevem a naj še malo zvozim, ker bodo itak za kanto, al kr menjam na nexenke, da grem dol iz teh žvečilk :D

 

Popravljeno od NevLado
Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

160€/kos.

36000 km. Imajo še enih 4 mm profila a to je zame premalo. Ko je dež, se že kar pozna. Pa tudi te nove assimetric 6 naj bi bile znatno tišje kot assimetric 5.

 

Za M6 se ravno se odločam med Conti7 (jih imam sicer 6 na CX-30 in niso slabe) ter GY A6. Kaj priporočate? Bridgstonke pa so po 4-letih postale nevozne, čeprav imajo še dovolj profila.

Napisano
pred 2 urama je Carot napisal:

Za M6 se ravno se odločam med Conti7 (jih imam sicer 6 na CX-30 in niso slabe) ter GY A6. Kaj priporočate? Bridgstonke pa so po 4-letih postale nevozne, čeprav imajo še dovolj profila.

Oboje so vrhunske  gume. Na 6- ki imam raje good year. Če bi kupoval za cx 30 pa conti. 

 

 

Napisano

Tudi jaz bom še videl kaj bom🤔

Mogoče tudi jaz menjam Bridgestonke za kaj boljšega.... 🤗😉

Napisano

Sam sem na svojo 6-ko lani montiral nove GY asy6 in je vožnja udobna, v dežju je guma suverena, tako da bom sedaj videl drugo sezono, če bo kaj drugače. V primerjavi z Bridgestone pa je sedaj malo višja poraba.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano
pred 2 minutama je jacques33 napisal:

Sam sem na svojo 6-ko lani montiral nove GY asy6 in je vožnja udobna, v dežju je guma suverena, tako da bom sedaj videl drugo sezono, če bo kaj drugače. V primerjavi z Bridgestone pa je sedaj malo višja poraba.

Res je. Kar se same porabe tiče GY ni med najvarčnejšimi. Je pa med bolj udobnim z manj cestnega hrupa. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 47 minutami je jacques33 napisal:

Sam sem na svojo 6-ko lani montiral nove GY asy6 in je vožnja udobna, v dežju je guma suverena, tako da bom sedaj videl drugo sezono, če bo kaj drugače. V primerjavi z Bridgestone pa je sedaj malo višja poraba.

 

Tudi jaz, zelo zadovoljen.

 

Mal druga dimenzija sicer od Alexovih, GOODYEAR 225/45R19 96W EAGLE F1 ASYMMETRIC 6 FP. Dal sem 175 po komadu.

 

edit: vidim da je ta Alexova dimenzija cca 20 eur cenejša vsepovsod...zanimivo, pa oboje 19k..

Popravljeno od SeekK
Napisano
pred 7 urami je Alex napisal:

36000 km. Imajo še enih 4 mm profila a to je zame premalo. Ko je dež, se že kar pozna. Pa tudi te nove assimetric 6 naj bi bile znatno tišje kot assimetric 5.

Ko sprobaš poročaj. Jaz sem tud fan GY in so mi ble njihove gume vedno top. Govorim o letnih, ker zimske nekak ne prepričajo in so mi Dunlop boljše.

33112_1.png

Napisano

Točno to opažam tudi sam. Mogoče bi dodal samo to, da v mokrem snegu so res slabe, če pa je sneg zbit in zmrznjen so pa dokaj dobre. In po moje je ravno to ta problem, ker se testi zimskih delajo v skandinaviji verjetno celo v arktičnem krogu pri fejst nizkih temperaturah in ne v razmerah, ki so za nas pomembne.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Po moje bi se prodajala kot med. Še, da bi bilo vsako kolo podpisano. 😉  
    • Potrjujem točko 2, kolikor sem ga uspel probat. 👍
    • bomo v prihodnjosti vozili kolesa znamke "Pogi"
    • Tole bo se zanimivo....aygox, uradni servis Z avtom ni nic narobe, verjetno ste ga narobe vzigali🫢....ali pa je bil akumulator prazen   Bolj ko sem prijazno poizkusal razloziti sledeče:   - avto je vedno bil prizgan, oz smo ga veckrat ugasnili in prizgali, ko smo imeli problem 'trdega pedala' in blokiranih bremz. A bremze niso spustile - rocna je manualna, ne elektronska in je bila sproscena - ko je prisla asistenca je voznik sam videl problem in sprejel odlocitev da nalozi avto.   Bolj so bili odgovori v smeri, vi ste butelj, diagnostika nic ne pokaze, akumulator je pa dober....   Ce ostanemo se enkrat na cesti (sreca da je bilo doma pred garazo), jih bojo slisali....
    • Ekola. Obalna sekcija mazdašev,Gelipter,etcho in moja malenkost, ljubitelji x 186 motorja, smo se  danes zbrali, da skupaj stestiramo novo cx 30 z mini dinotom.  Na žalost (ali srečo) smo dobili na voljo popolnoma novo cx30 z ročnim menjalnikom, z prevoženimi 76,7 kilometri (bilo bi zanimivo testirati z avtomatskim menjalnikom).  Ob prevzemu je bila na števcu povprečna poraba 7,6 l/100. Ok, to itak ni bila realna poraba. Oprema je bila neka srednja, brez usna in ostalega. Aja, bila je v rdeči barvi. 😊 Prvi je sedel za volan Gelipter. Resetitali smo porabo in štartali. Rekel je, da je volan "ful lažji na občutku". Ker je avto skakal po avtocesti kot zajec sem sam preveril, kolikšen je tlak v pnevmatikah. Spredaj je bil 3,7 bar, zadaj 3,5 bar. 😳😳 Wtf??  Na žalost je deževalo in ceste so bile spolzke. Gume so bile Toyo. Najprej ga je Gelipter malo "pognal" po hitri cesti.  Nato smo zavili proti Piranu, da smo spotoma pobrali še Etcho-ta.  Na pol poti je bila poraba 7,6l /100.Vmes je Gelipter števec Resetitali in do Belega križa je poraba padla na 6,3 l/100 (vožnja strogo po omejitvah-regionalka). Nato je z vožnjo nadaljeval etcho. Na prvi "črpalki smo napolnili tlak na 2,5 bar. No, sedaj se je avto obnašal normalno. Etcho-ja smo pustili doma in nadaljevali proti Kopru. Tokrat sem avto vozil sam. Do Kopra je poraba narasla na 7,6l /100. Resda,sem  ga precej priganjal po izolski obvoznici. 😄 Do jakega zaključka smo prišli vsi trije?    1. Da je motor mini dinota  bolj glasen kot x186 (še posebaj, ko ga daš na obrate). Pazili smo, da ga ne nabijamo preko 3000 obratov. 😇   2. Da v nižjih obratih (nekje do 2000) nekako lepše povleče. To se lepo čuti, ko voziš recimo v četrti, v nizki obratih in dodaš gas. Mini dinotu uspe z manj napora pospešit.    3. V prvi prestavi gre x186 precej  bolje ( ali je drugačno razmerje v menjalniku ali ima pa mini dino blokado).    4. X186 pije kak liter manj( ok, mini dino ni ulaufan)    5.V klanec gresta približno enako. Razlika je ta, da mini dino, ko mu padejo obrati in preden menjaš v nižji prestavo, začne bolj "bobneti* kot x186.    6. Vožnja v obeh je enako tiha pri večjih hitrostih.    Zaključek. Ali bi ga imel? Neke velike razlike v vožnji ni. Ne bi ga pa zamenjal za x 186 motor, ker je vseeno nekaj razlike v porabi v korist x186. No, če ne bi bilo druge izbire, bi preživel tudi z mini dinotom. 😊 Z ročnim menjalnikom, seveda. 😉    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.