Skoči na vsebino

Jamralnik v2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 4. 12. 2021 ob 9:53 je Deeyan napisal:

 

Se vedno strom ni zrihtan.... 

Bom mogu vzet vajeti v svoje roke pa se kr sam konkretno piglobit not, ker vidim, da don res nemores nobenmu vec zaupat

Razširi  

👍

 

 

Napisano

Mogoče bi pa šel na standalone ECU pa bi že šlo


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)
  dne 2. 12. 2021 ob 12:52 je AmpeR napisal:

Našim mehanikom ni dalo mira in so zamenjali zobati jermen in motor je v drugo čudežno normalno vžgal😁. V prvo ne, ker je bilo še nekaj malega polomljenega (kaj ne vem). 

To pa je verjetnost 1/1000, da je motor še delujoč.... 

Nč ne bo z novo cx-50....

 

Strošek materiala ne presega 200€. 

Razširi  

No zato sem spraseval, ker se mi je zdelo da to ne gre kar tako. Verjemi bolj star, bolj klasicen - bolje bo za naprej. Ti gre danes kaka elektronika je dobavni rok lahko tudi eno leto ali vec. To ni sala. Kolega za toyoto caka novo centralo za vzig - od junija 2021, datuma se ni. Na tehnicnwm pred menoj je en prisel s skodo kodiaq 4 leta, prvi tehnicni, s chk engine lucko in je samo skomignil z rameni, baje nekaj z gps modulom ampak ni delov, cakam…..ga je spustil pogojno samo v petih dneh ne bo popravil. Jaz pa s svojim focusom 2008 v prvo cez.

danes da imam denar bi razmislil ce bi kupil nov avto….


 

 

Cetrtek Lom, AC, snezni metez okoli 18:00. Kdo je srecnez ki je na odstavnem nalagal belo CX-5? Kdo tukaj?

Popravljeno od jereb
Napisano

Moja prva zima z Mazdo CX-5 ... obul sem jo v Continental Wintercontact, ki jih že leta uporabljam na vseh družinskih avtomobilih.
V teh dneh je bila priložnost, da se avto sreča s snegom na cesti. In moram reči, da sem zelo pozitivno presenečen, kako se CX-5 (in gume) obnaša(jo). Zares odlično. Pred leti sem imel nekaj Subarujev in je Mazda občutno boljša na snežnih podlagah. Glavna razloga sta dva: pogon je modernejši od tistih, ki sem jih imel na Subarujih (več elektronike (i-Activsense), kar imajo sedaj tudi novejši Subaruji), hkrati pa je podvozje kar dosti oddaljeno od tak (kar ima kar nekaj prednosti). Pogrešam le sistem za pomoč pri spustu, čeprav me je tudi pri tem pozitivno presenetilo.
Priznam, da nisem pričakoval tako suverene vožnje.

Napisano
  dne 6. 12. 2021 ob 7:08 je kacnje napisal:

Moja prva zima z Mazdo CX-5 ... obul sem jo v Continental Wintercontact, ki jih že leta uporabljam na vseh družinskih avtomobilih.
V teh dneh je bila priložnost, da se avto sreča s snegom na cesti. In moram reči, da sem zelo pozitivno presenečen, kako se CX-5 (in gume) obnaša(jo). Zares odlično. Pred leti sem imel nekaj Subarujev in je Mazda občutno boljša na snežnih podlagah. Glavna razloga sta dva: pogon je modernejši od tistih, ki sem jih imel na Subarujih (več elektronike (i-Activsense), kar imajo sedaj tudi novejši Subaruji), hkrati pa je podvozje kar dosti oddaljeno od tak (kar ima kar nekaj prednosti). Pogrešam le sistem za pomoč pri spustu, čeprav me je tudi pri tem pozitivno presenetilo.
Priznam, da nisem pričakoval tako suverene vožnje.

Razširi  

:bravo:

Napisano
  dne 6. 12. 2021 ob 7:08 je kacnje napisal:

Moja prva zima z Mazdo CX-5 ... obul sem jo v Continental Wintercontact, ki jih že leta uporabljam na vseh družinskih avtomobilih.
V teh dneh je bila priložnost, da se avto sreča s snegom na cesti. In moram reči, da sem zelo pozitivno presenečen, kako se CX-5 (in gume) obnaša(jo). Zares odlično. Pred leti sem imel nekaj Subarujev in je Mazda občutno boljša na snežnih podlagah. Glavna razloga sta dva: pogon je modernejši od tistih, ki sem jih imel na Subarujih (več elektronike (i-Activsense), kar imajo sedaj tudi novejši Subaruji), hkrati pa je podvozje kar dosti oddaljeno od tak (kar ima kar nekaj prednosti). Pogrešam le sistem za pomoč pri spustu, čeprav me je tudi pri tem pozitivno presenetilo.
Priznam, da nisem pričakoval tako suverene vožnje.

Razširi  

Jaz sem imel na cx-5 zimske Winter Sport5 in ta kombinacija AWD se je tudi meni izkazala za odlično. Brez problema in tudi v višjem snegu vse zamete prebilo skozi. 

Tudi zdaj ima take gume na Alhambri 4x4 in se odlično obnesejo do 15 cm snega. Kako bo šlo v višjem snegu pa še ne vem, ker nisem še vozil. Sigurno pa ne tako kot cx5, ker je 10 cm nižja🤔

 

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Ne sprašuj, ampak jim kar povej, da pričakuješ enako storitev s katero si bil prej zadovoljen tudi cenovno.

33112_1.png

Napisano

Uf sem jezen. Že cel dan "šraufam" moj wap. Celega sem razkopal, očistil in nazaj sestavil in itak ne dela😐🤨 Nima pritiska. Ima kdo kaj znanja o tem, kako se ga zrihta?

20220118_200504.jpg

20220118_200447.jpg

20220118_154942.jpg

20220118_153234.jpg

20220118_152911.jpg

Napisano

Eden od treh ventilov v glavi je šel v maloro. Slika 3.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Možno. Zanimivo, da 1x ko prižgem dela ok dokler ne ugasnem. Potem pa moram xxx krat ga ugasnit/prižgat in potem začne nazaj pritisk. Bo?!

Napisano

Ja ... pogled v PCT + dokument + vizualna ocena slike in predvidevanje, da za masko je res tisti, ki je na sliki dokumenta... to ni tako enostavno in cena 11 EUR je v teh časih čist sprejemljiva. 😜

33112_1.png

Napisano

Ze nekaj let… Pred cca. stirimi leti se spomnim, da je to bila postavka na racunu ob prepisu…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

No saj tuki gre za prepis. Odplacal od zene C4 lizing pa je blo potem potrebno narest prepis. 5,5 eur da me pogleda .... bemti, pocen sem 😕

Napisano
  dne 18. 1. 2022 ob 21:59 je Bossek napisal:

No saj tuki gre za prepis. Odplacal od zene C4 lizing pa je blo potem potrebno narest prepis. 5,5 eur da me pogleda .... bemti, pocen sem 😕

Razširi  

😂🙈

Napisano
  dne 18. 1. 2022 ob 20:24 je AmpeR napisal:

Možno. Zanimivo, da 1x ko prižgem dela ok dokler ne ugasnem. Potem pa moram xxx krat ga ugasnit/prižgat in potem začne nazaj pritisk. Bo?!

Razširi  

Načeloma ja. Je kar zakomplicirana ta zadeva. Problem je v plastiki, ki z leti rata švoh in se odlomi oz. enostavno jo požre. Svetujem da obiščeš servis. Ali naročiš dele in sam popraviš, če veš kako in kaj.

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Zdaj sem še enkrat razkopal. Še dobro da imam čas (karantena). 

Nič ni videti da bi bilo poškodovano. Je pa umazano. Kaj bi bil krivo?

20220119_114311.jpg

20220119_114306.jpg

20220119_114255.jpg

Popravljeno od AmpeR
Napisano

Potem je lahko kak o-ring fuč in ne tesni. Je zamrznil slučajno ti?

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Rogla ima že smolo na današnji makadamski etapi.
    • jat sem malo pol gledal,.. pa še vedno raziskujem ,..oz ali bi al nebi,.. tudi ta kombinacija naj ne bi bila slaba https://www.av-planet.si/trgovina/avdio-oprema/zvocniki/hi-fi-zvocniki/klipsch/klipsch-reference-premiere/klipsch-rp-500m/ https://www.av-planet.si/trgovina/avdio-oprema/hi-fi-komponente/stereo-ojacevalec/mrezni-ojacevalec-denon-pma-900hne/ Je pa vse še odprto.
    • Ker sem Nubert-fan (glej prvo stran) že od leta 1996 in že dobrih 7 let lastnik Nubert nuVero seta,moram izraziti veselje ob predstavitvi nove nuVero serije.   Za kaj veselje? Ker se je izkazalo,da so "stari" nuVero dejansko razviti do absolutne perfekcije. Gre za to-kot sem v tej temi na začetku že pisal,je Nubert nekaj posebnega med proizvajalci zvočnikov. Gre za tehnično perfekcijo,ki je pri pasivnih zvočnikih pripeljana do take mere,da se jo z aktivno tehniko ni več mogoče izboljšati-ne z aktivnim napajanjem/odpačenjem,kot tudi ne z akivnimi kretnicami. Kdor im vsaj malo znanja na tem področju,bo vedel,kako težko je kaj takega z pasivno tehniko doseči. Posledica tega pa je nova nuVero serija,pri kateri so,če so hoteli staro "nadkriliti" morali ubrati eksponencialno dražjo pot. Moj set je takrat stal 7600€ vključno z 2x WS-103 za Dolby Atmos (300€/par)...z leti se je seveda še malce podražil (za par 100€), nova serija je tukaj "malce" dražja...ekvivalenten 5.1 set je 10.490€🙄 (brez para zvočnikov za Atmos). Je pa seveda največja razlika v ceni ravno pri subwooferju🧐...1570€ vs. 3550€. Po vsej verjetnosti,ravno zaradi tega,ker tak subwoofer ne moreš tehnično in slišno preseči,če ne greš vsepovsod vsaj za klaso višje. Tukaj je po tem takoj vidna razlika. Pri AW-17 f-min./max. 18/26Hz in zvočni pritisk 107/110dB (pri f-min./max.)...nov nuVero woofer (točno ime še "iščejo") z 15 zoll globokotoncem (AW-17 ima 13 zoll) pa zmore 4,4cm hoda in 118dB pri mejni frekvenci 19Hz😲😵🥴🚑   Sem pa vesel,ker je kljub "aktivnemu" trendu Nubert postregel vsaj pri wooferju z "staro šolo" bassreflex-a zadaj (čeprav je downfire bolj "in"),kot tudi z  frontfire-chassis...tako je woofer bolj muzikaličen in manj odvisen od akustike prostora.   Ohišje je meni manj všeč,ker imam raje bolj "tehnološki" izgled,in me npr. vidni vijaki itd ne motijo.... Kretnice pa seveda-Nubert klasika😍😋   Moram pa omeniti nekaj,kar marsikdo ne ve-"kitajci" so noooro agresivni,in bi radi pokupili "vse". In je pred časom pri Nubertu "počila bomba",ko sta se direktor in direktor prodaje na skrivaj z kitajci dogovarjala o prevzemu (tako se je domnevalo na nuForumu...a uradne izjave niso dajali). Seveda vse mimo "glavnega šefa" in lastnika Guentherja Nuberta (v pokoju,a še zmeraj glavni svetovalec itd...). In ko so pogruntali,sta oba "letela".😃   Tako so se po tem odločili za "nekaj posebnega"-dvojno vodenje-Daniel T. Schütze in Markus Pedal (glavni konstrukter elektronike pri Nubertu). Torej-prihodnjost Nubert-a je svetla😃   Predstavitev z Markus Pedal-om       Podrobnejša predstavitev z glavnim konstrukterjem zvočnikov pri Nubertu-Thomas Bien (prej je bil pri MB-Quart Hi-Fi šparti).      
    • Še ena laž...       
    • Skoda motorja za po omejitvah se vozit?  No tist karpa ni po omejitvah pa nebom javno 😂    No sej mestne voznje so pa druga pesem... Ampak v primerjavi z dizlom 2.2 awd je mogoce sam pol litra razlike v prid dizlu.   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.