Skoči na vsebino

Jamralnik v2


Ninja

Priporočeno sporočilo

pred 15 urami je Z M A J napisal:

Facebook hoče 13€ mesečno, ma ni teorije. Vi?

 

 

Pa saj ni 13€... ampak "samo" 12,99€ mesecno :P :D 🤪

 

image.png

 

Sicer je pa kar nekaj komentarjev na to temo... da bodo nehali uproabljati... Ce ne zelis placevati, pac izberes to opcijo in uporabljas FB kot dosedaj :D ... ali pa ga ne uporabljas ...  Meni osebno FB/IG ni tako pomemben, da bi za to placeval. Ga imam bolj za zabavo, kot za kaj drugega ... Itak je vedno vec prepucavanja... predvsem politicnega ... Vecina takih "kavc komentatorjev" pa itak ne more mimo objave, da ne bi pristavili svoj piskercek ... in taki se ponavadi spoznajo na cisto vse :D ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je g.Wankel napisal:

FB_IMG_1699614191127.jpg

 

@Jest 😀


 

Zakaj si mene tagal? 🤔:D

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je Bini napisal:

Ne rabiš ga, jaz živim komot brez njega.... :prstgor:

Naslednjih 14 dni bo ključnih! Hohoho 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 21 urami je Z M A J napisal:

Jorge Martin očitno ne bo prvak kraljevega razreda. :(

Bomo videli, to včeraj se mi je zdelo ekstra čudno! Ker tip ima voljo in španski ego, da mu lahko uspe, Bagnaia je pa pod velikim pritiskom

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 10. 11. 2023 ob 17:12 je Z M A J napisal:

Naslednjih 14 dni bo ključnih! Hohoho 

10 dni neuporabe je že mimo, pa ni glih da se bi tresel od pogrešanja, hehe

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je Boss napisal:

Padel na tehničnem - ena bremza zadaj ni Ok. Pismo, med zaviranjem se sploh to ni opazilo - verjetno zato, ker je zadaj.

Upam, da se nisi potolkel fajn,..ker majo dost luken pa ostrih robov 😕

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa veš, da sem šel v zadnjem tednu parkarat res zanalašč ostro bremzat na izvozih iz AC in nisem nič čutil pa imam kar precej prefinjen občutek. Tud na mokrem, je pa res, da ni šlo do ABS-ja.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Shrek napisal:

Premalo ročno uporabljaš. Kdaj pa kdaj se pred križiščem z ročno ustavi... 

 

Ma, če je električna pa ne moram to naredit z občutkom, ampak bo zgledalo kot, da sem kreten.

 

Je pa res, ročno redko uporabljam... sploh od kar je električna pa se ne da assdragat po ovinkih.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.