Skoči na vsebino

Jamralnik v2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
dne 14. 12. 2023 ob 19:58 je Z M A J napisal:

Če želiš ti od Ljubljane dalje posodim Geckota, z njim sem bil med drugim na Nizozemskem, brez da bi 1x samkrat sploh pomislil, da lahko karkoli guzne med to konkretno relacijo. Hyundai power. :)

 

Pazi, kaj ponujaš, ker ni veliko manjkalo, pa bi te res klical...

 

 

Napisano
pred 7 minutami je Slivka napisal:

 

Pazi, kaj ponujaš, ker ni veliko manjkalo, pa bi te res klical...

 

 

Všeč bi ti bil ta DeSUS stroj. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 14 minutami je Z M A J napisal:

Všeč bi ti bil ta DeSUS stroj. :)

 

Niti ne. S seboj sem imel pohištvo za dve sobi. Nekateri kosi dolgi tudi 1800mm...

Napisano
pred 48 minutami je Slivka napisal:

 

Niti ne. S seboj sem imel pohištvo za dve sobi. Nekateri kosi dolgi tudi 1800mm...

Vse OK, sam vrstni red zamenjaš in daš Getzkota v omaro. 🙃

  • Haha 2
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

Verjem, da danes ni čist nič več čudno. Če gre, zakaj pa ne.

33112_1.png

Napisano

Dej nam povej, kaj na vse to pravi servis, da je toliko napak pri novem avtu. A se delajo, da je normalno? Ker če da, pol je res normalno očitno pri mešančkih.

33112_1.png

Napisano

Kar se porabe olja tiče (1 liter na 6.000 km) trdijo, da je to povsem normalno.

 

Kar se okvar tiče, pa trdijo, da zdaj bo pa v redu. Če sem prav razumel, so zamenjali kar veliko stvari. Če sem prav razumel, je samo en rezervni del vreden skoraj 2000€, pa še nekaj drugih stvari so menjali in naj bi bili samo rezervni deli okoli 2300€... Prav dosti se s tem nisem ukvarjal, bolj me je zanimalo, kaj bomo naslednjič, ko se spet ustavi... 

  • Zmeden 2
  • Žalosten 1
Napisano (urejeno)

Caki. Ta tanov ford spije 1l olja na 6.000 km ? Torej moras na en servisni interval 20.000 km vmes 3x dolivat olje po 1l?

 

Moje staro jajce ima sedaj 295.000 km in je spila 7 dl na 16.000 km. Torej na en servisni interval (20.000 km) nivo olja pade iz max na min.... Sem ravno včeraj malo preveril nivo olja..

Popravljeno od Scr3am
Napisano (urejeno)
pred 22 minutami je Scr3am napisal:

Caki. Ta tanov ford spije 1l olja na 6.000 km ? Torej moras na en servisni interval 20.000 km vmes 3x dolivat olje po 1l?

 

Moje staro jajce ima sedaj 295.000 km in je spila 7 dl na 16.000 km. Torej na en servisni interval (20.000 km) nivo olja pade iz max na min.... Sem ravno včeraj malo preveril nivo olja..

Heh, točno tako, jaz olja v svojih cca.500.000km nisem nalil več kot 3l, skupaj, ok mogoče res max.5l....skupaj z domačo kosilnico ne.....res ne vem kaj folk vozi....

Popravljeno od sportman333
Napisano
pred 22 minutami je Scr3am napisal:

Caki. Ta tanov ford spije 1l olja na 6.000 km ? Torej moras na en servisni interval 20.000 km vmes 3x dolivat olje po 1l?

 

Moje staro jajce ima sedaj 295.000 km in je spila 7 dl na 16.000 km. Torej na en servisni interval (20.000 km) nivo olja pade iz max na min.... Sem ravno včeraj malo preveril nivo olja..

Pa to smo že premlevali.

 

Audi A6 2.7 170konjev 6 cilindrov. 1 liter na 7500km.

Od novega, pa do 370.000km enako.

Napisano

Sem ze parkrat reku. Ce od enega do drugega servisnega intervala moram dolivat olje, pol je avto slabo narejen, ali pa je nekej pokvarjen.

 

Napisano
pred 56 minutami je Slivka napisal:

Kar se porabe olja tiče (1 liter na 6.000 km) trdijo, da je to povsem normalno.

 

Kar se okvar tiče, pa trdijo, da zdaj bo pa v redu. Če sem prav razumel, so zamenjali kar veliko stvari. Če sem prav razumel, je samo en rezervni del vreden skoraj 2000€, pa še nekaj drugih stvari so menjali in naj bi bili samo rezervni deli okoli 2300€... Prav dosti se s tem nisem ukvarjal, bolj me je zanimalo, kaj bomo naslednjič, ko se spet ustavi... 

Upam, da bodo ti novi deli držali dlje. Ker so verjetno isti, kot prva vgradnja.

Napisano

Ja, novi FucksWagen spije 1 liter olja na 6.000 km. Servisni interval je pa na 30.000. Sicer ne vem, čemu, ker ga vmes "zamenja" že sam, ampak dobro. In to naj bi bilo normalno. Ne vem, kako gre ekologija tu skozi, ampak dobro. 

In so me na servisu gledali, kot da bi bil nek omejeni debil in mi razložili, da je treba kdaj pa kdaj odpret pokrov motorja in pogledat, kaj se s strojem dogaja. Sem možakarju razložil, da je to nemogoče, ker pod tistim pokrovom ni nobenega stroja ampak samo neka pokveka - torej tudi če odprem pokrov, ne morem pogledat, kaj se dogaja s strojem, ker stroja tam notri ni. Na naši Mazdi 5 smo pri 340.000 km nalili olje na max., pa do 360.000 nismo več dolivali. In ne bi niti pokrova odprli, če ga ne bi kupec odprl... Če bo ta FuksWagen prišel do 340.000, bo pokuril več olja kot nafte - pa bomo gledali kakšen "runaway"...

 

Kaj folk vozi? To, kar lahko kupi... Vzameš novega in enostavno ne pričakuješ, da je slabši od starega. In ko enkrat to ugotoviš, je prepozno. Stari avto je prodan, drugega ne moreš kupit in si obsojen na... ... ... Tole, pa karkoli že je. Saj bi napisal, da je šara, samo to ni niti š od šare... Mislim, da moram v servisnem intervalu dolivat olje - in to na novem - to je res zelo slabo narejena pokveka...

 

V glavnem, zdaj se bom naokoli vozil kot v tistih starih časih, ko sem imel Škodo iz leta 1983: pred vožnjo preverit nivo olja, kantico olja vedno s seboj, če se obeta kakšna daljša vožnja en dan prej preživeti v garaži, da se "avto" pripravi za pot, v vsakem križišču, ko se ugasne, upat, da ga bo uspelo spet zagnat,... Kam nas je pripeljalo 40 let razvoja in napredka?

  • Začuden 1
  • Žalosten 2
  • Ni všeč 1
Napisano

Jaz sem pa ravno razmišljal, da bi menjal avto, ker jih bo mazdica kmalu 300k obrnila. Sem se premislil. Hvala Slivka :)

  • Všeč 3
  • Haha 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 3 urami je Slivka napisal:

V glavnem, zdaj se bom naokoli vozil kot v tistih starih časih, ko sem imel Škodo iz leta 1983: pred vožnjo preverit nivo olja, kantico olja vedno s seboj, če se obeta kakšna daljša vožnja en dan prej preživeti v garaži, da se "avto" pripravi za pot, v vsakem križišču, ko se ugasne, upat, da ga bo uspelo spet zagnat,... Kam nas je pripeljalo 40 let razvoja in napredka?

 

Če hočeš znižat co2 na določenem motorju, potem moraš zmanjšat trenje. Jebeš to, da potem to pomeni kurjenje olja. Temu se reče zeleni prehod cepljen na tržno gospodarstvo. Za to smo se boril.

 

Jaz bi na tvojem mestu pi.. da so ti podtaknili zastarel motor. Ker sodobni motorji znajo piti olja več. 

  • Haha 3
  • Zmeden 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 8 urami je Mraušk Mčk napisal:

 

Če hočeš znižat co2 na določenem motorju, potem moraš zmanjšat trenje. Jebeš to, da potem to pomeni kurjenje olja. ... ... ... ... ...

 

Sm kmet an s hribu doma, pa ne zastop lih preveč usega tega...

 

Kolkr vem, je motorno olje tudi ogljiko-vodik. Torej pri njegovem kurjenju tudi nastaja ogljikov dioksid in vodna para. A ta ogljikov dioksid se ne prišteva k tistemu, ki ga dobiš s kurjenjem nafte?

Napisano

Kolega je nabavil tole, ima tudi 7.sedežev, in ne more prehvaliti avta, s tem da opreme ni da ni (na prvih dveh sedežih zadaj display za mularijo).... vsekakor je ogromno alternative, jaz osebno bi se tega FucksWagna znebil asap :).... ->  in to je tudi stroj in udobje proti Ford-u..... -> https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18959192&display=Renault Espace

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.