Skoči na vsebino

Jamralnik v2


Ninja

Priporočeno sporočilo

Hja mi je jasno... za 8 dni rabim ?portno torbo in je vse notri vklju?no z vso osebno higijeno (+ en mali perwoll, da po ?tririh dneh na hitro opere? umazane majice in gate pa sei dobr za naslednje ?tiri - pol ure dela.) pa ?e kak?na knjiga najde plac in to je to. Otrok ima manj?i kov?ek s sabo in je vse notri. Ampak ?enska - hmmm, bom raje nehal, ker ostale tri?etrt prtlja?nika ji ni dovolj. Na konc pa ugotovi, da je rabla le tretjino stvari, ki smo jih vlekli s sabo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eh, mo?ki.

 

Najraje bi videli, da gremo kar goli in bosi naokoli...

V bistvu najbolj prakti?no, prpogne? ko te prime, ni treba dol gat vle?t.

Najraje mam ?enske v tridelnih kopalkah, slamnik,o?ala in natika?i.

Zve?er pa v dvodelnih, natika?i in sponka al pa gumica za lase.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da k teb pride in ne prinese svinjarije ki je po tleh v postlo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej,,,Zmaj to je nekam ?udna polo?nica...he he lp

Verjetno ?eli? povedat, da na na?i strani Karavank bi bil znesek zanesljivo znatno vi?ji?  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bemti tako birokratsko dr?avo. Ve? kot imam dela bolj ugotavljam, da bi moral s seboj nositi sekiro, ne pa lopato...

 

Ugotovil sem, da ima ?enina petica v homologaciji zapisano, da lahko vle?e priklopnik do 1400 kg najve?je dovoljene skupne te?e. Ker smo prej hodili na po?itnice s BTjko, nisem niti gledal, koliko je prikolica te?ka. Zdaj pa se mi je ?e nekajkrat naredilo, da je v ?enini petki kazalec za temperaturo pojedel Viagro in se postavil pokonci. Predvsem, ko smo ?li od Vipave do Podnanosa (Rebrnice), pa tudi od Vrhnike do Logatca. Pa sem pomislil, da je mogo?e prikolica prete?ka. No, izkazalo se je, da je lastna te?a 1000 kg, je pa najve?ja dovoljena skupna masa 2000 kg. In sem ?el na tehni?ne, da bi zmanj?al najve?jo dovoljeno skupno maso prikolice na 1400 kg. Odgovor? To predelavo mi mora odobriti proizvajalec. Ko dobim dovoljenje za predelavo, moram pa na homologacijo, kjer preverijo, ?e je vse skladno z zakonodajo. Kako sem ga trapasto gledal... Saj ne bom ni? predeloval, le obremenjeval je ne bom toliko. Saj tudi do zdaj nismo nikoli nalo?ili ve? kot 200 kg (voda, hrana in nekaj oblek)... Torej se samo v prometni zapi?e, da je lastna te?a 1000 kg, tako kot do sedaj, najve?ja dovoljena pa 1400 kg. Podvozje ne mislim ni? predelovati zaradi tega. Ni pomagalo. Najprej moram dobiti soglasje proizvajalca, da se to sme.

 

Enkrat bom nekomu zapi?il sekiro v ?elo, potem se bom razglasil za nepri?tevnega, ?el za tri mesece na po?itnice v Idrijo (umobolnica), in ko se drugi? kje prika?em bo sloves ?e pred menoj uredil, da se bo vse dalo hitro re?iti...

 

Bemti? zbirokratizirane dr?ave. Pa saj se kmalu ?e usrat ne bomo smeli, ?e ne bomo imeli certifikata za ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tok sem te?en (pa? splet celotnega dneva), da sem ?el zdele v svoj mini fitness kar mal pokvihtat in gre bes po?asi ven na ta na?in.  :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se pravi tudi prazne prikolice nebi smel vle?i (1000 kg), ker ima prikolica zapisano najve?jo skupno maso 2000 kg?  :vskalo:

 

To?no tako. Vedno se gleda najve?ja dovoljena skupna te?a in ne trenutna te?a. In ?eprav nikoli ne prese?em 1200 do 1300 kg, jo s petko legalno ne smem vle?, ker ima prikolica najve?jo dovoljeno skupno te?o 2000, petka pa lahko vle?e najve? 1400 kg...

 

:vskalo: :vskalo: :vskalo: :vskalo: :vskalo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pi?ku materno vrgel sem dol tapatalk. Brez kakr?negakoli dovoljenja so za?eli na mail spemat vse - 'v?e?ke', odogovre, poste.....kreteni!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mislim, da je predvsem problem v našem nesposobnem golobnjaku  ali kurniku. Niso na žalost  naredil nič v tej smeri.Ja so, nabili so davke, cela država jim štrajka, vse gre v maloro. Tako, da se ni za čudit, da smo trenutno na dnu lestvice. 😉
    • Schurda, forumski kolega Mazdaš, mi je povsem prenovil moj hišni čarunalnik in sem mu res zelo hvaležen. Nisem nek zahteven uporabnik, igric tudi ne igram, je pa napredek več kot očiten. :)
    • 1.8 drugače manj tuli kot 2.0, ima navor v nižjih obratih
    • Jaz sem tudi videl, da sem blizu parkiral zandjič ko sem opazil odtis tablice na fasadi
    • Jah, jaz sem pa imel priložnost dlje časa voziti 1.8 ter 2.5 litrskega Toyotinega hibrida, oba s CVT-menjalnikom. Pa tudi 2.0 sem imel na testu en podaljšan vikend. In lahko potrdim, da se 2.5 bistveno lepše vozi kot šibkejša dva. Je pa še vedno veliko zaganjanja in nadležnega tuljenja ob priganjanju/odločnem pospeševanju. Za nekega umirjenega voznika je pa verjetno ta kombinacija zelo posrečena.   Pa saj še pri svoji Mazdi moram po dveh zaporednih kickdownih ob prehitevanju ročno dati višjo prestavo, ker ona misli, da sva zdaj pa prišla na dirkališče in dlje časa drži v nižji prestavi z višjimi obrati. 😃
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.