Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Enako.Zadnji tank z ful klimo mi je pil 7,2.To je ve? kot pol litra ve?.Je pa res,da je klima pri?gana non-stop. :P

 

 

tako je, in zadne ?ase je klima tudi mela kaj delat.. :P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

sam res, meni je ko sem (po 1200km) prisel iz PR v LJ klima bla skoz na 2

sele po 23:00 uri se je zunanja temp. zmanjsala pod 30...noro

poraba pa vseeno isto kot brez klime, se pravi okoli 7.5 -8 (hitrost pa standard 150-160)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

sam res, meni je ko sem (po 1200km) prisel iz PR v LJ klima bla skoz na 2

sele po 23:00 uri se je zunanja temp. zmanjsala pod 30...noro

poraba pa vseeno isto kot brez klime, se pravi okoli 7.5 -8 (hitrost pa standard 150-160)

 

Kaj pa,?e bi klimo pri tej hitrosti izklopil?A bi se videlo kaj pri trenutni porabi,kak?na razlika? :whatever:

 

 

Napisano

Kaj pa,?e bi klimo pri tej hitrosti izklopil?A bi se videlo kaj pri trenutni porabi,kak?na razlika? :whatever:

 

definitivno se vidi... pade za cca 0.5 do 0.7 litra... sem probal ?e ve?krat...

 

te?ko je najti dovolj raven in enakomeren del ceste, da lahko pazljivo spremlja?...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Kaj pa,?e bi klimo pri tej hitrosti izklopil?A bi se videlo kaj pri trenutni porabi,kak?na razlika? :whatever:

 

sej ko ni tok vroce nima prizgane klime, poraba pa je taka na tej poti ze 7 let

edino odstopanje je, ko mam zimske gume (ozje)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Kaj, a nimate vedno pri?gane klime? Se pravi non stop, poleti pozimi?

 

Jaz jo imam skoz in o?itno zaradi tega ne opazim neke posebne razlike al je zuni vro?e al je pa mraz. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Kaj, a nimate vedno pri?gane klime? Se pravi non stop, poleti pozimi?

 

Jaz jo imam skoz in o?itno zaradi tega ne opazim neke posebne razlike al je zuni vro?e al je pa mraz. :ne vem:

 

Jaz jo tudi ve?inoma imam.Razen spomladi in pa jeseni,ko je temperatura bolj normalna.

 

 

Napisano

jaz vecinoma ne, ker me moti

edino, ko je tko vroce kot je zdaj (pa ko je treba sipe po hitrem postopku odrosit)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

jaz vecinoma ne, ker me moti

edino, ko je tko vroce kot je zdaj (pa ko je treba sipe po hitrem postopku odrosit)

 

Js delam isto samo zadnji mesec pa je enostavno ?e nisem izklopil.

Bom pa danes naredil test, ker moja igra?ka ka?e tudi porabo v litrih na uro, pa bom pogledal koliko je z klimo ali brez klime na mestu.

 

Test narejen 2X, pri toplem motorju in na mestu.

 

 

Benz LPG Benz+Klima LPG+Klima

1,17lph 1,21lph 1,37-1,40lph 1,4-1,43lph

 

lph = ( litres per hour)

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tankal spet po dolgem ?asu na OMV.In poraba?Ob?utno vi?ja pri enakem re?imu in relacijah.

In ta je kar 8l/100 proti Petrolu,ki je bil 7,2. :whatever: Pa tudi se mi zdi,da z OMW ne gre nikamor. :ne vem:

 

No,na BC,ju mi je pokazalo "skromnih" 6,4 kar pomeni,da mi je tudi tukaj pokazalo 1,6 litra premalo kot je realna poraba (na roke izmerjena).

Se pravi,da BC ka?e pravilno samo 1,6 litra vedno premalo.V katero smer (+) ali (-) moram iti in za koliko?

Po mojem sem ga nateral v drugo smer? :ne vem: :whatever:

 

 

Napisano

Hrva?ka revija Auto motor sport je opravila test dizlov z manj?o vsebnostjo ?vepla, pri njih ga ozna?ujejo kot BS (bez sumpora) in pri?la do zanimivih rezultatov. Test goriv je opravljen na istem vozilu (Hunday ix35 2.0 CRDi) na istem testerju (Dastek unichip dyno). Izvajal ga je izku?en mehanik na testerju priznanega servisa.

Gorivo je bilo ozna?eno s ?tevil?no oznako. Proizvajalec je bil preizku?evalcem neznan. Pred vsakim dolivanjem goriva je bil gorivni sistem vozila izpraznjen.

Rezultati so naslednji:

post-483-1279653666_thumb.jpg

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

lepo

razlike pa niso tok velike, izgleda da so se vsi izboljsali

 

O?itno so se naftarji, oziroma trgovci potrudili zmanj?ati koli?ino ?vepla na minimum. Tisto BS je reklamna "fora", saj je v teh gorivih ?e vedno minimalna koli?ina ?vepla. Izbolj?ali so pa tudi energetsko u?inkovitost goriva.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Zanimivo... Petrol v ni?jih obratih naredi najve? navora... OMV pa najve? konjev v vi?jih. A mogo?e v tem grmu ti?i dokaz te?av OMV-ja in slab?ega mazanja visokotla?ne pumpe :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Kakorkoli, Shrek nalepke in kozarce dobis samo na OMV.......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Imam eno vpra?anje, pa da ne na?enjam nove teme, bi ga prilepil semle, ?e mogo?e kdo ve za PRAVI odgovor (ne zgolj ugibanja). Namre?, na? va?ki vseved se je za?el hvalit, da se on s svojim dizlom vozi skoraj zastonj, ker da v nekem Kebabu pobira staro jedilno olje iz fritez in ga tanka v avto ter se na to vozi.

 

Kaj bi bilo to res mo?no?

Pa brez posledic za motor?

?e drugega ne, v fritezo kdaj pa kdaj dajo tudi sol. To pa najbr? ni ravno najbolj?e za motor?

?e je to res mo?no, zakaj potem tega ne po?nejo vsi?

Kako gre ta re? pozimi pri nizkih temperaturah (pod -15°C)?

 

Prijatelj je te zadeve tudi po?el, seveda vse po PS-u za pridobivanje biodizla iz odpadnih olj, ki je ne ?isto preprost postopek in z kar nekaj stranskimi produkti. Prenehal je zaradi te?av z dobavljivostjo osnovne surovine - baje so gostinci odpadna olja iz fritez dol?ni oddajat samo poobla??enim zbiralcem. Ker mu benz ?rpalke nikakor ne di?ijo se sedaj vozi na elektriko. :bravo:

Vseeno mu je iz ?asov biodizla nekaj ostalo. Od takrat, ko je videl kak?no olje gostinci to?ijo iz fritez ?zmeden? , v gostilnah ne je cvrte hrane. :whatever:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Definitivno je italijanski agip diesel kvalitetnej?i kot oba na?a.To sem ugotovil pri par tankih.

Glede mo?i ne vem,(mislim,da je najbolj "?iv" z Petrolovo nafto in najmanj z OMV).

Naredim pa definitivno najve? km z agip.Poln avto do tilta + vsi mi noter,omv povpre?na poraba 7/100,z agip

6,5/100.Petrola nisem tankal v takih razmerah.

Kadi definitivno najmanj agip.

 

 

Napisano

Kr ne morem verjet - Poraba Mazde 2 1.3 benz 5.96l/100km :blink:

 

Sicer je ta mlin?ek dale? od aviona ampak za nekoga, ki rabi var?en avto?ek je kr idealna izbira.

33112_1.png

Napisano

Kr ne morem verjet - Poraba Mazde 2 1.3 benz 5.96l/100km :blink:

 

Sicer je ta mlin?ek dale? od aviona ampak za nekoga, ki rabi var?en avto?ek je kr idealna izbira.

 

ja lej, men je Daihatsu 1.0 pil od 5 do 7 ;)

Napisano

ja lej, men je Daihatsu 1.0 pil od 5 do 7 ;)

 

Samo trpljenje ob tem pa je tudi nepopisno. Bemti, ?e ni blo zaleta al pa da nas je kdo na AC izsilu si bil pe?en, da o klancih in polnem avtu ne govorim. Muke kristusove.

 

Lu?kan avto?ek za mestna kruzanja za relacije in dalj?a potovanja pa ni glih dobra izbira. Sej pride? na cilj ampak z ote?eno nogo in rde? v obraz od konstantnega pritiskanja v poden.

33112_1.png

Napisano

Samo trpljenje ob tem pa je tudi nepopisno. Bemti, ?e ni blo zaleta al pa da nas je kdo na AC izsilu si bil pe?en, da o klancih in polnem avtu ne govorim. Muke kristusove.

 

Lu?kan avto?ek za mestna kruzanja za relacije in dalj?a potovanja pa ni glih dobra izbira. Sej pride? na cilj ampak z ote?eno nogo in rde? v obraz od konstantnega pritiskanja v poden.

 

to je pa res, lansko leto poleti (ko sm ?e bil na prostovoljnem slu?enju) se nas je vozil 5 vsak vikend u Mursko Soboto in nazaj, u klancih je padla brzina na 100km/h. Ampak se nam je pa uspel noter spravt z vso prtljago, pa tuba u prtla?niku :bravo:

 

Js mam pa spet rekord porabe: 11.14 :whatever:

 

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=8254

Napisano

LOL?!! :D pa kaj ti ga mas skos na blokadi? :blink:

tok meni ni ratalo nikol na 1.5ki, okrog 10 tops!! :D

 

jaz mam zadnja dva tanka 10.5... in.. 12.5 respectively. <_<

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.