Skoči na vsebino

Poraba!


andrazzz

Priporočeno sporočilo

sej vecina evropskih avtov ga imajo na desni

 

 

Citroen C3 ga ima na levi :) (ja vem, napisal si "vecina")  :rolleyes: 

 

IMG_0265-20161019-073409.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Prvih 922km na zimakih je 2 tonski avtobus prevozil z 7,1. Kar je zopet pozitivno glede na voznje...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cx 3: 120 - bencin: ko od?tevanje dnevnega ?tevca dose?e ?e 50 km grem na BS in ponavadi nato?im 42 l. Do tega momenta imam prevo?enih cca 650 km - BC pravi 6,3, ro?ni izra?un pa pribli?no 2 dcl ve?. Pot pa ve?inoma D? - BTC - Vi? (Lj.) in po isti poti domov in popoldan okolica D?. Zaenkrat po 13000 prevo?enih km zadovoljen; tako s porabo kot z vsem ostalim.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Ampak nafta za predgretje masine se skompenzira z manjso porabo po vzigu

 

Itak pa ga tudi meni kuri webasto (po vzigu)

Je pa tale moja slika zanimiva. Ker sem startal z rezervo od doma se webasto ni prizgal (varnostna politika VAGa...), sem peljal mulce v solo, po obvoznici in skupaj ene 20km, tankal na Smartinki in vidim da se je segrel komajda na ene 50-60C

 

Z webastom pa par minut

Aja pa preden se najde kak natancen matematik, avto nima 90L tank, vmes sem dotocil tocno 20L v Zagrebu da sem kune potrosil :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja se kompenzira, samo je poraba ?e vedno vi?ja z webastom, kot brez. Taka so moja opa?anja. Ko neham kurit webasto ponavadi pade...Vmes mi neki ?asa ni deloval recimo, se spomnim da je bila kar 3-4dcl manj?a poraba.


Aja ?e to, fora pa je, ?e ti zjutraj laufa webasto pol ure, in ima? vklju?eno ?e ventilacijo v kabini, gre en kup toplote v ni?. ?e ventilacijo seveda ugasne? , je avto skoraj v polovi?nem ?asu ?e ogret ..no voda je ogreta skoraj na delovno temperaturo, kar v primeru da deluje ventilator temu ni tako...

 

Se pravi, ?e bi vedno izklapljal ventilacijo, bi se dalo ?e pr?parat :D No sicer je pa to comfort, tko da lih na te dcl ne gledam.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Normalno da ventilacija odvaja toploto, to je njen namen, da jo odda v kabino in na sajbo :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Z elektri?nim gretjem zicev, zraka za ogrevanje kabine in el. gretjem prednje ?ipe webasta kar se udobja ti?e skoraj ne rabi?, fali pa glavna stvar - ogrevanje ma?ine. So pa to trije konkretni el. porabniki in poraba goriva v ta namen ziher ni zanemarljiva. Meni avto pozimi kuri pribli?no enako kot poleti ker sem odvisen od hitrosti premikanja drugih in pozimi je ta manj?a. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To bi morali imet avti enako kot nekateri agregarti - 220V elektri?ni grelec v karterju, pa bi iz doma?e gara?e lahko zapeljal s toplo ma?ino (samo iz vti?nice ga nebi smel pozabit iz?tekat).

 

Ja, dobi? primerke, ki na bencinski pozabijo cev za to?enje "iz?tekat", pa kar potegnejo...

 

Mislim, da se malo komplicira, potem je pa avto edina stvar, s katero se ima ?lovek ?as ukvarjat. ?ivim v hribih, pa avtomobili velikokrat pre?ivijo no? zunaj in tudi ?e so v gara?i, je ta lo?ena od hi?e in nima gretja - torej je v gara?i enaka temperatura kot zunaj. Pa nimamo vebasta, pa nimamo grelcev. ?e je avto res avto, potem te?e. Brez te?av. ?e je pa rena, je pa rena in je na servisu ve? kot pri nas na dvori??u.

 

?e pa res po?teno stisne mraz, pa malo bencina v nafto. Mislim pa, da v tem primeru niti webasto ne bi pomagal...

 

Tudi na koncu vo?nje naj bi se motor pustilo malo pri miru, da se turbina ohladi, druga?e jo pobere. Ko prigonim na vrh hriba, obrnem klju? in naj se hladi. Ne kompliciram in ne delam znanosti. Pa avtomobili te?ejo. Do zdaj ?e nobena turbina ni krepnila.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To bi morali imet avti enako kot nekateri agregarti - 220V elektri?ni grelec v karterju, pa bi iz doma?e gara?e lahko zapeljal s toplo ma?ino (samo iz vti?nice ga nebi smel pozabit iz?tekat).

 

V Skandinaviji sem videl tega kar precej - sever ?vedske itd. imajo parkiri??a pred bloki ?tekarje za to da ljudje vklapljajo grelnike blokov za resne zime.

 

Nekako tkole zgleda: 

7+car+electrical+plugs+skelleftea+sweden

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...
  • 2 meseca kasneje...

Danes me je pa kar malo stiskalo...

 

post-5658-0-44831500-1489090416_thumb.jpg

 

 

Kakorkoli, ko sem pri?el na ?rpalko, je bilo stanje tako:

 

post-5658-0-31271900-1489090417_thumb.jpg

 

 

Na blagajni pa potem tako:

 

post-5658-0-69823100-1489090417_thumb.jpg

 

 

?e torej malo prera?unam, je na? minibus pokuril 6,3 evra na sto kilometrov.

 

 

 

Pri tem se vpra?am, kaj sploh ?e ostane zaplinjenim... :hudicek:  Razen sitnosti, ?e jim po?i guma... :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes me je pa kar malo stiskalo...

 

attachicon.gifDiapozitiv1.JPG

 

 

Kakorkoli, ko sem pri?el na ?rpalko, je bilo stanje tako:

 

attachicon.gifDiapozitiv2.JPG

 

 

Na blagajni pa potem tako:

 

attachicon.gifDiapozitiv3.JPG

 

 

?e torej malo prera?unam, je na? minibus pokuril 6,3 evra na sto kilometrov.

 

 

 

Pri tem se vpra?am, kaj sploh ?e ostane zaplinjenim... :hudicek:  Razen sitnosti, ?e jim po?i guma... :P

Heh, gumo imamo kar seboj, kot tud ostalo obvezno opremo in ce mi A3 potrosi lahko tud le 7.6 LPG na 100km, pa cena cca.60 (vozim p severu EU), verjemi da OSTANE za kak kafe ali sendvic vsakih 100km.

 

Mi pa toliko vec ostane, ko se zacne diesel 'zabava' na delih, ki jih bencinci ne premorejo! :)

 

Torej vracam zogico; kaj preostane dizlerjem? :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja je sedaj pozimi tudi zelo pridna in je poraba dobrih 6 litrov. Je pa res, da se tolk vozimo zadnji mesec, da tankamo vsak teden!

 

Realno ali po BC? Tele ?estice namre? zelo rade la?ejo in to ne ravno malo... :) Moja trdi, da se zadovolji s 5,3l/100 km, ampak ji ne morem dopovedat, da sva realno nekje na 6,0... :) Kar je vseeno po moje dober rezultat, kljub temu, da ima v svojem repertoarju cca. 95% AC, preostanek pa regionalke in mesto.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pa kako glih Zoe? OK, Leaf je slabši - vsaj to.   Zelo dobra oddaja in model je dokaj realno povedal kaj se da pričakovat. Gleda kar pravi je načeloma do 8 let en večji strošek za pričakovat. Če popravljaš pri njemu je to cca 1500€ potem pa na vsake 2-4 leta še en tak strošek.   To nam pove naslednje. Rabljeni EV-ji preko 10 let nikakor niso za kupovat, ker je kar velika loterija. Sploh, ker za tak tip popravil se išče avte za donacijo. Niso pa povedali kako dobijo dele in baterije za donacijo. Torej kako najdejo recimo rabljen baterijski modul za menjavo, ki mora biti celo v zelo podobnem stanju kot menjan modul?   Tud navajanje, da nič ne vržejo stran je v faktorju "še". Ko ne bodo imeli kam z odsluženimi baterijami in jih bo preveč od povpraševanja po "drugem življenju" bo postal to problem. Velika večina EV-jev je namreč še mlada in le redki so dosegli 10 let in več. Kje bodo končali taki avtomobili je že problem, ko bodo odlagališča polna. Če danes lahko pričakujemo, da ICE avti verjetno v povprečju živijo 15-20let predno gredo dokončno v prešo, bo verjetno povprečje EV-jev nekoč bilo le okoli 10 let, ker potem ne bo več ekonomske računice.    Če poenostavimo 10 let star električar, ki je bil nov 50k€ bo po 10 letih vreden le toliko kolikor bo bil uporabljen za donatorja ali drugače povedano verjetno ne več kot 5k€. Enka ICE, ki je vsaj 10k€ cenejši pri nakupu bo po tem časiu vreden še vedno nekje v okolici 15k€. Torej na EV izgubiš v 10 letih 45k€ samo v vrednosti avta, pri ICE pa 25k€. Kje so torej računice men pod milim bogom res ni jasno.   Ampak se iz te oddaje povleče dober zaključek, da je to ta zadeva, ki jih najbolj skrbi, da avti predolgo živijo in da bo treba prej menjat in omogočat zaslužke kapitalu. Se pravi, dejansko so tele CO2 zgodbice en navaden smoke screen. Torej se bo zgodilo kot se je zgodilo z belo tehniko, HiFi zadevam, TV-ji, pečmi, računalniki, mobiteli, da se prepreči, da bi stvari trajale predolgo.    
    • Kolikor slišim od drugih, so ravno pooblaščeni servisi (ne vsi seveda) največji šalabajzarji.
    • Če bi k Ferku peljal, bi še slabše skozi prišel. Selmar je baje ok. Nisem pa sprobal.   Tudi jaz za to Forda vozim v Brezno. Tudi i20n ne bom peljal na servis tja kot sem ga kupil. 1x so me dovolj vložli. 20km za se obrnit, in ti reče znana težava, ni rešitve. Pa vdari 1h na garancijo. Po telefonu pa se sprenevedal, da mora videt.... bi mi že te reko, da se po uradni poti ne da rešit. Samo da zasluži.   Morem naslednji tedn med dopistom to porihtat.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.