Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes se mi je pr?gala lu?ka za rezervo. Nato sem vozil ?e pribli?no 30 km (mestne vo?nje), nato pa sem ?el tankat. Spravil sem notri samo 55 litrov, s tem da sem ?e kar nekajkrat doto?il, ko mi je pi?tola ven vrgla. Ni mi jasno koliko je potem velika rezerva...

 

...bencin se tudi peni zato ven me?e, ko tanka? in ti ven vr?e, po?akaj malo in probaj spet doto?it. Verjetno pa je tudi ra?unalnik tako narejen da ko ti poka?e 0 km ?e ni ?ista ni?la. Rezerva je ponavadi za 100km, mislim da v navodilih za uporabo pi?e koliko je,samo se ni s tem za igrati, kot si napisal, ko se lu?ka pri?ge tankat.

Napisano

Po prevo?enih pribli?no tiso? kilometrih lahko res potrdim,da z novimi Pirelli 7 cinturato moja makina pije manj. :bravo:

Povpre?je vseh teh kilometrov po BC je 5,6l/100.Pa je ve?inoma bila avtocesta -kar dinami?no sramezljiv in pa natovorjena full.Gorivo-Petrol.Sem kar zadovoljen z dose?enim. :D

 

 

Napisano

To je preve?. :huh: Moja je pila 7-9 litrov, zdaj, ko dela ati relacijo na ?iht (3km v vsako smer) pa seveda ?e malo ve? ampak zdaj je itak delovni konj.

 

Nvem lohk da je to tut zarad ?portnga filtra, bom dal po naslednjem tankanju nazaj originalnga gor pa bom vidu

Napisano

Nvem lohk da je to tut zarad ?portnga filtra, bom dal po naslednjem tankanju nazaj originalnga gor pa bom vidu

 

Jaz sem imel vgradnega K&N. V bistvu je ?e vedno v avtu.
Napisano

js mam pa nekega ?ist obi?nega (sej si vidu na predstavitvi), pa je mo?no, da bi bla poraba ve?ja zarad tega, ker topel luft not ule?e?

Napisano

js mam pa nekega ?ist obi?nega (sej si vidu na predstavitvi), pa je mo?no, da bi bla poraba ve?ja zarad tega, ker topel luft not ule?e?

 

Ko je meni pri 323f-ki tako posko?la poraba je bil kriv MAF senzor.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Ko je meni pri 323f-ki tako posko?la poraba je bil kriv MAF senzor.

 

Kar je ZELO pogosta napaka na BJ seriji.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

se prav, da tole pol za BA serijo ne velja?

 

Ne ima druga?nega-po?asnej?ega-bolj?ega.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Moja tudi povpre?no pije nekje 9,5 l, s tem da je 100% mestna vo?nja :D No mogo?e 99,9%. Zdej k mam pa (ja, ?e :D) letne gume, bo pa ?e mi?ken manj.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Zadnji tank,ve?inoma mestna vo?nja 7,5l/100.Zanimivo pri tem pa je,da je BC kazal povpre?no porabo

6,3 l/100.Niti ni tako veliko odstopanje. :P

 

 

Napisano

Zadnji tank,ve?inoma mestna vo?nja 7,5l/100.Zanimivo pri tem pa je,da je BC kazal povpre?no porabo

6,3 l/100.Niti ni tako veliko odstopanje. :P

 

meni je pri zadnjem tanku, 80% avtocesta, BC kazal 5,6, dejanska poraba 6,3. Se da ra?unalnik kje nastaviti, ko bi vsaj preostale km pravilno kazal, ne pa da mi ka?e 300km in sveti lu?ka.
Napisano

meni je pri zadnjem tanku, 80% avtocesta, BC kazal 5,6, dejanska poraba 6,3. Se da ra?unalnik kje nastaviti, ko bi vsaj preostale km pravilno kazal, ne pa da mi ka?e 300km in sveti lu?ka.

 

Smo ?e ugotovili,da je ta na? BC bolj kot novoletne lu?ke-ve? ali manj za okras...in da nas dela ?iv?ne. :aaaaa:

 

 

Napisano

BC na 6kah prej?nje generacije je v glavnem neto?en zaradi dodatnega grelca... ?e je vreme lepo in ves ?as toplo, ?tevec la?ej le 2-3 dcl/100km ali manj, kar niti ni tako dosti :)

 

na majskem dopustu so bile v glavnem dolge relacijske vo?nje in je dejansko stanje od BC-ja odstopal le za 1dcl... in to na dveh rezervoarjih goriva

 

pozimi pa razlika pride tudi do 6dcl/100km, lahko tudi ve?, ker pa? ra?unalnik ne ve, koliko goriva potegne Webasto med tem ko greje vodo za hitrej?e ogrevanje motorja... ;)

 

?e posebej se ta razlika ob?uti, ?e se z avtom dela veliko kratkih vo?enj s hladnim motorjem...

 

in ja, tudi na bencincih Mazde in ostalih znamk je kar podobno, hitro pride razlika do 2-3dcl/100km

 

BC je pripomo?ek, in se nikakor ne gre zana?ati nanj ... pi?e tudi v navodilih :P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Bo treba probat to nastavit.Samo ne vem koliko moram vnesti noter,ker meni la?e kot la?njivi kljukec-ogromno.

Par tankov bom spremljal "laganje" in ?ele na osnovi povpre?ne vrednosti vnesel popravek. :D

Druga?e pa THX za navodila,KAALman.Sem jih imel samo sem jih zbrisal.

 

 

Napisano

Bo treba probat to nastavit.Samo ne vem koliko moram vnesti noter,ker meni la?e kot la?njivi kljukec-ogromno.

Par tankov bom spremljal "laganje" in ?ele na osnovi povpre?ne vrednosti vnesel popravek. :D

Druga?e pa THX za navodila,KAALman.Sem jih imel samo sem jih zbrisal.

 

 

baje da funkcionira tak:

 

nastavitev prvi?: 6l/100km +15% = 6,9

nastavitev drugi?: 6,9/100km +15% = 7,935

 

dodatek 15% je baje vedno na obstoje?o vrednost...

 

ne vem... jaz sem neko? davno nazaj probal, pa nisem vide neke posebne razlike :)

 

ampak ?koditi ne more :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ma? kar prav glede grelca saj so odstopanja pri bencinski precej manj?a od dieselskih.

 

Pri novi 6-ki Mk II je izra?un na BC-ju v obmo?ju+/- 1dcl. Kot sem nekje prebral naj bi dodajal tudi porabo grelca in sicer na tak na?in, da pri?teje ?e porabo grelca na uro in pomno?i s ?tevilom ur, ko je ta deloval.

 

Zanimiv je tudi DPF saj to porabo pri novih Mazdah lepo vklju?uje v skupno porabo medtem, ko recimo pri VW Golfu ravno tako s filtrom tega niso znali upo?tevati tako, da ka?e porabomanj?okar za 0,5 do 1 litra manj kot je res. Se pravi, ?e kdaj ob ?anku poslu?ate kakega zagri?enega Golfa?a z novim dieselskim Golfom, da ima porabo 5 litrov lahko mirne du?e dodate ?e skoraj liter, da bo realno.

 

Povpre?na poraba mojih dieslov na poraba.com pa o tem mitu kolk so VW-ji ?parov?ki :hudicek: :

M6 2.0 GTA 2008 6,52 l/100km

M6 2.0 Evo II 2004 6,52 l/100km

Golf V 1.9 2004 6,73 l/100km

Golf VI 2.0 2009 6,68 l/100km

33112_1.png

Napisano

sam izgleda, da golfa vozis drugace oz. po drugacnih poteh...

ker pri meni je bla razlika med golfom in mazdo 1 liter v prid golfa

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Deloma dr?i, da poti niso enake ampak spet ne toliko da bi bila taka razlika v porabi - so pa omejitve enake in na?in vo?nje tudi. Golf izgublja v primerjavi z Mazdo zaradi ?ibkej?ega motorja (ob?utno manj navora) in manjkajo?ega grelca, ki pozimi ne ogreje motorja tudi po ve? kot 5km vo?nje.

 

Primerjava na enaki cesti pa je sicer v prid Golfa zaradi manj?e te?e tako, da je ni?ja pri Golfa le cca 0,3 do 0,5 litra. Liter razlike je le v teh. podatkih ampak realnost je nekaj ?isto drugega zato govorim, da ni ?parov?ek.

33112_1.png

Napisano

ne vem, meni je v nemciji porabil vedno okoli 6.5

mazda pa 7.5

voznja 150-160 konstantno po avtocesti

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Jaz se ne vozim tolk hitro in ti ?ist verjamem. Pri normalno me?ani vo?nji, ko se vozim ve?ino na najve?jem navoru pa je razlika bistveno manj?a.

 

Pa ?e to je verjetno tudi del vzroka, da ima Mazda 6 pred letom 2005 5 prestav in pri 150-160kmh 3000-3200 obratov, kar je precej nad najbolj ugodnim navorom. Nova 6ka ima pri tej hitrosti v 6. prestavi 2500-2700, kar je veliko bolj ugodno. Golf s 6 ali 5 stopenjskim menjalnikom ima tudi 2500-2700 obratov pri tej hitrosti.

33112_1.png

Napisano

Jaz sem z magic box sedaj na 5.0, lahkop bi sel se nizje.... :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.