Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

Hehe, no upam, da bo ta informacija ?e komu koristila. :punk:

 

P.S. - sej ve?, zmaji ?ivijo v votlinah, tako da sem malo v zaostanku s stoletji in razvojem. :jezicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

P.S. - sej ve?, zmaji ?ivijo v votlinah, tako da sem malo v zaostanku s stoletji in razvojem. :jezicek:

 

Pred ve? kot 100 leti so se ljudje bali ?zmeden? it v votline in jame, ker so mislili, da tam ?ivijo zmaji in podobni stvori...

Ma kakor zgleda ?e vedno so tam :blink:

 

Ampak obstajajo tudi ljudje :ninja: , ki se upajo it v votline in tam opazijo te zmaje ter vidijo, da to sploh niso taki baubavi.

 

Se hecam :cheers:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ima kdo ob?utek, da mu nekaj poka v volanu oz. neki ?udni zvoki, pa sumite, da bo treba menjati volansko letev, itd. <_<

 

Vam priporo?am kar mi je svetoval dr. Pelko, ko sem mu pojamral o tej te?avi. Rekel je, da 1.gen. Mazde6 ima svojevrsten trik in je potrebno volan (spodaj, kjer imate pod volanom vzvod za nastavitve, ga sprostite), potem pa ga premikajte, gor pa dol po vi?ini, pa ven in noter (proti sebi in od sebe proti ?tevcem in armaturki). Takole sem telovadil kak?no minuto, zadeva je ?UDE?NO delovala in sem totalno navdu?en nad malimi triki velikih Mazda mojstrov. Zahvala Pelku za to informacijo. :party0035:

 

Poskusite ?e sami, pa napi?ite svojo izku?njo. :prstgor:

 

ne dela vedno... ;)

 

ko ni ve? vazelina, ali pa ?e je dejansko sfooQana volanska letev, ti to ne pomaga :)

je pa res, ta "trik" obstaja ?e od prej, preden sem jaz svojo GG kupil...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najprej volan parkrat ven in noter povleci (da se razma?e), pa bo nekaj ?asa mir...pol pa? to ponavlja? - meni se je isto zgoadilo (sicer prvi? pri 100k km), sem vozil na servis pa so mi tak?no zadevo svetovali in deluje! :P

 

verjetno je to prvi post na to temo (zato pravim, da stari forumski macki bi mogli to vedet) :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ima kdo ob?utek, da mu nekaj poka v volanu oz. neki ?udni zvoki, pa sumite, da bo treba menjati volansko letev, itd. <_<

 

Vam priporo?am kar mi je svetoval dr. Pelko, ko sem mu pojamral o tej te?avi. Rekel je, da 1.gen. Mazde6 ima svojevrsten trik in je potrebno volan (spodaj, kjer imate pod volanom vzvod za nastavitve, ga sprostite), potem pa ga premikajte, gor pa dol po vi?ini, pa ven in noter (proti sebi in od sebe proti ?tevcem in armaturki). Takole sem telovadil kak?no minuto, zadeva je ?UDE?NO delovala in sem totalno navdu?en nad malimi triki velikih Mazda mojstrov. Zahvala Pelku za to informacijo. :party0035:

 

Poskusite ?e sami, pa napi?ite svojo izku?njo. :prstgor:

 

In ugan kdo je to Peletu povedal ? :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jst vem, jst vem...?tefan! :-)

 

?al je odgovor napa?en-

Vlo?i? kviska in poiskusi? ?e 1X ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hah, bej?, bej? ^_^ Jaz sem imel samo enkrat S3 gor in lahko re?em, da v snegu je super (po ob?utku bolj od UG 8), v suhem in de?ju pa... bi raje ?el pe?.

 

se podpi?em, sam sem jih ?ou menjat, 4 leta stare profila ?e nekje 5-6mm (ena je mela celo bulo), pa me vulkanizer upra?a, ?e jih bom obdr?u? Pa sm reku, da te ?e nove niso dobre pa se je sam nasmehnu :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jst bom pa zdele sko?u na ?ik prevert teko?ine pa nalit zimski vitrex da ne bo zmrzval.

 

Ko smo ?e pr tem ... katerga vi uporabljate? Po mo?nosti 5L ali ve? za racionalne pare pa da ne zapaca celga sistema z cevkami in tko. Sm na prej?nem avtu mel problem z zapacanmi ?obami z nekvalitetnim ?istilom.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jst bom pa zdele sko?u na ?ik prevert teko?ine pa nalit zimski vitrex da ne bo zmrzval.

 

Ko smo ?e pr tem ... katerga vi uporabljate? Po mo?nosti 5L ali ve? za racionalne pare pa da ne zapaca celga sistema z cevkami in tko. Sm na prej?nem avtu mel problem z zapacanmi ?obami z nekvalitetnim ?istilom.

 

Al dajem Petrolovga, al pa cheap lidl varianto :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Testiral, ?e je kaj posko?na pri teh temperaturah, pa sem bil kar pozitivno presene?en. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e je dobra vidljivost in preglednost, cesta izven naselja, pa da sem sam v avtu, jo z veseljem po?enem v rde?e polje, pa naj potem le popije malo olja, vsaj vem zakaj in kdaj ga. :jezicek:

 

Tako je bilo tudi danes, pri tem je bilo potrebno prehitet par Lojzov na cesti ?ez Tuhinjsko dolino. Nekateri pa? dr?ijo svojih 70kmh, ne glede ali so v naselju ali izven. :vino::ninja:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Male udrtine so na "plehu". Mislim, da bi šlo ven z vakuumom...posametne točke po haubi ni strehi, ter malo po bočnih stebričkih.   Trese avto ne...zlorabljam ne...sem prerastel, raje "bremzam" z motorjem. Prednje ploščice sem zamenjal lansko leto.
    • Rabiš ličarja ali samo hladno glihanje?   Diske smo vozli včasih 200k km, pa 3 komplete pakn in je blo.   Uradna toleranca, je kak 1-2mm obrabe. Tak da če bi poslušal proizvajalce, bi vsako menjavo tudi diske menjal. Če so ok (ni rje, ne trese, ....), voziš naprej. Z obrabo, se manjša površina za toplotno prevodnost. Torej bi jih pri zlorabi prej pregrel.
    • Če boš avto kmalu prodal pusti tako kot je, če nimajo prevelikega roba in res niso čisto tanki v kar pa dvomim. Če boš pa avto imel še dalj časa pa tako moraš menjat, ker je brezveze čakat do konca... 😉
    • Kaj ti je vreme nagajalo.... 
    • Izkušnja... - Ford Transit (bencin), neko malo sranje od kao tovornega...1,3 motor bencinar, 3-je celidri  ne me hecat, s turbino...no ja...ropota kot V8, pri 150km/h mu praznemu zmanjka moči, ko ga naložiš še toliko prej, poraba nič manjša od 7l/km, povprečno enormno več (9+), ni to to. - Fiat Doblo Maxi, 1,6 dizel mašina, turbina, res da požrešen, 7 do 9l, + 10l AdBlue na vsakih cca 4000 km (malo nad 30€ na Petrolu), nosilnost 850kg, ne pozna obremenitve, razen ko mu zapnem še prikolico z cca 800kg, pa v Višnjegorski klanec mimogrede potegne na tempomat 110km/h (kolikor je pač omejitev) ali je 130? - Mazda 3 (Ja moja Maus), 2.0, ja...zavarovanje (kasko) in cestni okoli 800€, pelješ se kot car, pod polnim presingom (MB-KP...1,5h...pomlad, ponoči), normalna poraba 5litrov, pod presingom nisem niti gledal.   Moje mnenje, če sem se že priklopil, ker se dolgo nisem...   Če avto nima vsaj 4ih cilindrov, ni avto!   Štromarskih pa hibridov ne bom komentiral.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.