Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

Na premacyju pobrusil stikala na vratih, tako, da lu?ke v kabini spet svetijo, na Previji pa zamenjal sve?ke, pa da vidimo.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekaj dni je po?ivala, danes pa spet te?e kot prerojena, ne duha ne sluha o te?avah z menjalnikom in pa g. Lumpi mi je posodil eno zadevco, ki je vidna na fotografiji, v bli?ini ogledala. :D

post-185-1398453277_thumb.jpg

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?etrtek in petek zve?er sva se z mojstrom ukvarjala........

Before & after.

post-3-1398604477_thumb.jpg post-3-1398604585_thumb.jpg

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Spet sem jo malo zapelju po treh dneh in ?e vedno deluje kot se spodobi, obenem jo je pa g. Majes malo "potipal" :rozico:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jo opral v ?empetru pri Gorici, od?el proti Novi Gorici. Tam me je pri?akala nevihta, kar mo?na, s drobnimi trdimi delci vmes. ?e dobro da sem ga opral :closedeyes: Avto je bil pra?en ker je gara?iran, ?e bi bil zunaj bi bil bolj ?ist. Vsaka stvar ima svoje prednosti in slabosti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Privoscil ji sesalc, ker je dobila nove tipske tepihe za vseh 7 zicov in korito prtljaznika :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ebay 39ojro...korito 16 ojro. Odlicni so

 

Ps tapatalk ima opcijo da stisne slike? Evo prva objava s slikam.

 

post-2637-139921130105_thumb.jpgpost-2637-139921131687_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nove gume, o?istil zunaj in znotraj, pa na kontrolo za??ite grem. Vse to sicer ne v enem dnevu, ampak, da ne bom drobil postov. Plan je ?e servis ?ez 1 Mm in ?ivanje zadnjih sede?ev.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zjutraj parkrat prtegnil k norca. :hudicek:

 

Prokleti invalidi,k ne vejo kje je kolk omejitev in pol skoz vozijo med 60-65 km/h, v naselju in in izven naselja da se razumemo. :vskalo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ponovno naredil zgornje "kro?nike" na vrhu feder zadaj, ker jih je uni?il ?as in slabe ceste, pa je amortizer skozi hoblal.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Namesto slovesa (v planu je bila 5ka) je za 10. rojstni dan dobila nove Bridgestonke, deseti obisk na uradnem servisu, nov senzor trka in novo oljno korito.

 

Hvala ti silverka. Skupaj ?e na dolga leta.

58461.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.