Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Povej jim, da jim lahko dam v najem metlo :P

 

attachicon.gifMetla.jpg

Ej...lahko tudi na obalo posodi? ta stroj z metlo..dobra stvar...LP???
Napisano

Na letnih  :ouje:

 

Od danes tudi jaz.

 

Temeljito ?i??enje in pranje bom pa tokrat prepustil drugim. V drugi polovici  naslednjega tedna sem v Beogradu. V kletni gara?i hotela je ro?na avtopralnica, kjer me ro?no pranje in ?i??enje notranjosti stane ca. 7,00 EUR  :ouje:

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Opral... :danzoman: ...zamenjal gume... :party0035: ...zamenjal tepihe... :) ...


Od danes tudi jaz.

 

Temeljito ?i??enje in pranje bom pa tokrat prepustil drugim. V drugi polovici  naslednjega tedna sem v Beogradu. V kletni gara?i hotela je ro?na avtopralnica, kjer me ro?no pranje in ?i??enje notranjosti stane ca. 7,00 EUR  :ouje:

?e ni skrivnost...je to hotel Slavija?

Napisano

Napolnil tank za plin   slabih 50l za slabih 30?   :ninja:

 

Tudi neki takega, slabih 64l za slabih 42?.  :D

 

 

Napisano

V BTCju ?aka na jutri?nji poseg, menjava volanske letve :) Domov sem se odpeljal s ?estico 1. gen s 105kw motorjem. Ne morem verjeti, kako je ta motor bolj kultiviran od prve verzije 2.2. motorja. :)

Napisano

Prevzel pr licarju pragove in zadni odbijac,se zmonteramo pa bo :danzoman:

Da bi pa kej poklicu pa ne :P

 

No js sm pa danes obe mazdi opral in ?e na rumenko namontiru letne patike.V planu sm jih imel ?e mal pofotkat, ker ?e dolg nista bili skupaj in se hkrati tko svetili, pa mi z viperjem ni uspel do doma pridt :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Da bi pa kej poklicu pa ne :P

 

No js sm pa danes obe mazdi opral in ?e na rumenko namontiru letne patike.V planu sm jih imel ?e mal pofotkat, ker ?e dolg nista bili skupaj in se hkrati tko svetili, pa mi z viperjem ni uspel do doma pridt :D

Ej nism mel zadeve sabo ves...pa tut sm naredu en test za vikend...in...bo mal problem zarad lampe,poklic me k mas cajt ;)

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

Dobila nove gume GY F1 Asy 2 in naredil takoj 200km. Prvi vtis je fenomenalen le vzdol?ni ?lebovi so me malce presenetili saj so ?iroki kot Grand Canyon.

33112_1.png

Napisano

To...stari zdaj bo mazdurina lep?a...???lp

Napisano

 

 

Usposobil zadnje zavore na 6-ki, ker so bile ?e samo za okras,

 

nato pa ?e zamenjal plati??a in dal letne gume gor in je ?la nedelja.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne, zakaj vprašaš? Sem strojnik. Delam pa z lesom že 35 let, tako, da pokaži mi bilo kateri les in ti bom povedal za katero vrsto  gre. In koliko je kateri trd za obdelavo. In kakšne akustične značilnosti ima. In kateri les je zdravju škodljiv ob brušenju. In kako se lahko finišira. In koliko kak les reagira na segrevanje, vlago, toploto glede na rast letnic v lesu. Kako reagira kak les na različne vrste finiša oziroma kako velike  pore so v lesu. Od česa je odvisno, da navaden javor postane javor rebraš ali ptičji javor. Ali celo sajasti javor. Kako vpliva na kvaliteto lesa na kaki višini raste  drevo, kako hitro, ali je to puščavski svet ali močvirnat, kakšna zemlja je tam, kako podnebje, kdaj drevo posejano, ali ga sušimo naravno ali prisilno  v sušilnicah, ali les obdelujemo z rezanjem, rezanjem, piljenjem, brušenjem...itd,itd
    • To je očitno tako, kot pri audiofilih. Verjamejo in slišijo nekaj, kar je tehnično praktično nemogoče.   Če velja ta graf tudi za CX-30 X186, potem se avtu moč povečuje praktično sorazmerno z obrati. Pika. Moč pa se rabi za pospeševanje, premagovanje upora (upor raste s kvadratom hitrosti), klance. Če potrebuješ na ravni cesti za enakomerno hitrost 100 km/h moč X, potem rabiš za enakomerno hitrost 150 km/h moč 2,25*X (1,5 *1,5). 
    • Saj sem napisal, da je vrhunsko, za to kar sam sam rabim. Za kako bolj zahtevno delo bi rabil bolj zmogljivo.   
    • Ne rabiš 6000 obratov. Z 6000 obrati bi šel 200/uro 😉 . Mi tu govorimo o normalnih hitrostih tja do 160/uro. Briga me za te grafe. To sem ugotovil sam na terenu in sigurno drži. Če bi imel tudi ti ta motor in ne baby dinota bi lahko sam preizkusil. 😊   Ptemakbe se tudi yugo. Tukaj govorimo io normalni vožnji 150/160 na uro. Vsi atmosferci bolehajo za istim problemom, da so v niskih obratih mrtvi. Zato pa sem napisal, da, se pri 3000 obratih zbudi. In ne rabiš potem dosti nabijat v obrate, ker tukaj začne atmosferci vleči, kot se spodobi. 
    • Alex, vozit moraš pri 6.000 obratih! Navzdol pa je praktično linearno z obrati, tako da 3.000 obratov ni neka meja ...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.