Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

Mazda je začela kr skripat ko se peljem čisto počasi. Tudi zgolj naravnost. Ma kdo kakšno idejo? Opazil sem pa na morju, enega prašiča smo najahal na cesti, sam dvomim da je to vzrok, ker je malo po podnu samo podrsal. A morm S5 na servis??

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je zosek napisal:

Peljal na letni servis na ACOSMOS šiška. So ga sčistli zunej in noter, tako da letos sem zadovoljen. 300€

Ok,kaj so pa naredili za ta dnar razen čiščenja?:whatever:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 1. 7. 2020 ob 8:05 je SpEkTr napisal:

Sem pa ugotovil, da se to dogaja bodisi zaradi tega , ker se avto precej pregreje oz zagreje (po vleki prikolice recimo). Danes zjutraj nič škripanja. Na kaj pa lahko temperatura toliko vpliva sploh?

Poskusi veternico alternatorja zavrtet nazaj, čeprav je jermen na jermenici. Ker imajo noter nekakšno sklopko in če se pusti zavrtet nazaj, je slaba. Vsaj pri naši petki je bilo to.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 22. 6. 2020 ob 13:48 je Alex napisal:

Res imajo tanek pleh. Jaz imam tudi že par vdrtin po avtu in se ne sekiram več. Pač pacienti na parkiriščih. 😕

Danes na tretmaju odprave bušk. Menda bo vse ok :) AvtoMedved če bo kdo rabil iz Medvod. Profiji :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 7. 7. 2020 ob 14:50 je Bini napisal:

Polepšal prostor okoli pedalk in na novo zavaroval avto, uf bo že dve leti naokoli, aja pojutrišnjem pa Servis in test CX30. :zoom-zoom:

IMG_20200707_125601.jpg

Dober zgleda 👍. Kje si nabavil, koliko te je stalo in pa ali si moral vrtati luknje?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 38 minutami je tommaazz napisal:

Dober zgleda 👍. Kje si nabavil, koliko te je stalo in pa ali si moral vrtati luknje?

Hoj,podi na stran,aluminasti nastavki za pedali in boš vse zvedel. One odstraniš in natakneš za sklopki in zavoro,plin pa natakneš od zgoraj navzdov in lepo zatakneš gumi zatiče. Ploščo za levo nogo samo prilepiš na tepih. Trakovi so že nalepljeni,laho dodaš še kakega,da bolje prime. NIČ VRTANJA!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 26 minutami je Bini napisal:

Hoj,podi na stran,aluminasti nastavki za pedali in boš vse zvedel. One odstraniš in natakneš za sklopki in zavoro,plin pa natakneš od zgoraj navzdov in lepo zatakneš gumi zatiče. Ploščo za levo nogo samo prilepiš na tepih. Trakovi so že nalepljeni,laho dodaš še kakega,da bolje prime. NIČ VRTANJA!

Tako je narejeno, da ko vidiš, da te bodo ustavili policaji kar z nogo zbrcaš vse dol z originalnih pedalov. 

Nič šraufanja, levo desno z nogami in je vse kot original. 

Ko odpreš vrata rečeš policaju, da ne veš, kdo je ta kup aluminija dal v tvoj avto. Najbrž otroci.😁

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Alex napisal:

Tako je narejeno, da ko vidiš, da te bodo ustavili policaji kar z nogo zbrcaš vse dol z originalnih pedalov. 

Nič šraufanja, levo desno z nogami in je vse kot original. 

Ko odpreš vrata rečeš policaju, da ne veš, kdo je ta kup aluminija dal v tvoj avto. Najbrž otroci.😁

Težka bo ta, da bi tako naredil. Vse ful drži, še bolj kot original! Ne vem pa kako bi policaj sploh videl mimo mojih kolesarskih nog pedale, saj ne smeš iz avta? Če te pa povabi pihat pa zapreš vrata za sabo in ga zakleneš in je stvar rešena. A vseeno mislim, da nebo težav. 😇

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Alex napisal:

Tako je narejeno, da ko vidiš, da te bodo ustavili policaji kar z nogo zbrcaš vse dol z originalnih pedalov. 

Nič šraufanja, levo desno z nogami in je vse kot original. 

Ko odpreš vrata rečeš policaju, da ne veš, kdo je ta kup aluminija dal v tvoj avto. Najbrž otroci.😁

 

Zraven pa nastaviš še mal bakra (kakšen drat al dva), pa mal cinka in še kakšne druge barvne kovine. Pa bo policaj samo zamahnil z roko saj ve s kom ima opravka.

  • Všeč 1
  • Haha 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo s servisiranjem sem zadovoljen kot lani,vse OK, le da je letis nekaj koštalo lani pa gratis(izpogajan pri nakupu avta). Narejeno kar je potrebno za drugi servis in strošek vsega materijala razen olja(moje olje)z delom in ddv je 160 €,se mi zdi vredu glede na uradni Mazda servis.:prstgor:

Aja pa oprali in osušili so ga kot vedno,vse pohvale!

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 19 minutami je Bini napisal:

Evo s servisiranjem sem zadovoljen kot lani,vse OK, le da je letis nekaj koštalo lani pa gratis(izpogajan pri nakupu avta). Narejeno kar je potrebno za drugi servis in strošek vsega materijala razen olja(moje olje)z delom in ddv je 160 €,se mi zdi vredu glede na uradni Mazda servis.:prstgor:

Aja pa oprali in osušili so ga kot vedno,vse pohvale!

BTC?

 

A so ti "menjali" tudi zavorno tekočino?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.