Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

pred 54 minutami je 50keda napisal:

@Alex na pumpah čist vredu dela, preverjal v preteklosti na različnih lokacijah, pa kaže isto. Vožnja je bila prijetna na novo položenem asfaltu, ostalo pa bolj tako, smo se izmikal vsem luknam :D

Haha.

 

Jaz sem pa ugotovil, da pumpe na katerih sem meril kažejo za 0.2 več kot domač kompresor / vulkanizer.

 

Na koncu itak nima veze, ker ko pumpaš sam "na roko" nikoli ne trofiš do bara isto natančno in imaš gladko odstopanje med kolesi. Tako da važno je, da so vse enako napumpane in ne če so 0.2 bara več/manj.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je NevLado napisal:

Haha.

 

Jaz sem pa ugotovil, da pumpe na katerih sem meril kažejo za 0.2 več kot domač kompresor / vulkanizer.

 

Na koncu itak nima veze, ker ko pumpaš sam "na roko" nikoli ne trofiš do bara isto natančno in imaš gladko odstopanje med kolesi. Tako da važno je, da so vse enako napumpane in ne če so 0.2 bara več/manj.

Ampak, je razlika če recimo napumpaš pravilno 19" 2,4-2,5 bara, namesto na pumpi, ki "laže" 2,7-2,8 bara. Pri mojih 19" z preskom  40 bi bilo to kot vožnja brez amortizerjev. 

Gume naj bi se pumpalo pravilno, ok. + - 0,1 bar. Nekateri jih pumpajo več, češ, da bo poraba manjša.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma, nekateri pa res imate čas...

 

Saj nismo na dirki F1, da bomo merili tlak na 0.001 bar natančno...

 

Je pa tako, da (razen, če se vedno voziš po avtocestah) gume MORAŠ polniti 0,5 bar več, kot je predpisano. Ker novodobni avtomobili imajo zelo široke pnevmatike. V ovinku pa se pnevmatika nagne. In jo pobira samo po robu, sredina pa je nedotaknjena. Če jo napumpaš za 0,5 bar več, se toliko izboči, da jo lepo obrablja. To opažam tako na BTjki kot na petki. In, ja, ne sekiram se, ali je 0,5 ali je 0,6 bar več. Ker nisem na tekmi, ne vpliva tako močno...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je Slivka napisal:

Ma, nekateri pa res imate čas...

 

Saj nismo na dirki F1, da bomo merili tlak na 0.001 bar natančno...

 

Je pa tako, da (razen, če se vedno voziš po avtocestah) gume MORAŠ polniti 0,5 bar več, kot je predpisano. Ker novodobni avtomobili imajo zelo široke pnevmatike. V ovinku pa se pnevmatika nagne. In jo pobira samo po robu, sredina pa je nedotaknjena. Če jo napumpaš za 0,5 bar več, se toliko izboči, da jo lepo obrablja. To opažam tako na BTjki kot na petki. In, ja, ne sekiram se, ali je 0,5 ali je 0,6 bar več. Ker nisem na tekmi, ne vpliva tako močno...

Široke in nizkopresečne gume imajo povečini trde bočnice. Zato jih ne rabimo pumpati več, kot je predpisano. Če je guma pretrda, jo bo pobirali po sredini, ker bo sredina gume preveč izbočena. 

To, kar praviš ti velja za balonarice, kakršne imaš namontirane na BT-ki. V bistvu je tu to tudi zaželjeno, ker drugače dobiš morsko bolezen v ovinkih zaradi zavijanja gume. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na petki nimam balonarc, pa sem imel s 17 colskimi bistveno večje težave kot zdaj s 16 colskimi...

 

Da bi se pa v ovinkih zvijala guma do te mere, da bi imeli morsko bolezen? Tisti, ki so bili na MPL so se peljali z menoj v BTjki. Kljub krepko napumpanim gumam so bili večinoma bledi - ampak mislim, da ne zaradi zvijanja gume...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se kar strinjam s Slivko. Jaz imam tudi cca pol bara več kot je na oznakah pa ni nič trdo al pa neudobno. Se pa avto pelje mnogo bolj resno športno in tudi marsikateri ovinek se lepo čuti g-vectoring control.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je Boss napisal:

Se kar strinjam s Slivko. Jaz imam tudi cca pol bara več kot je na oznakah pa ni nič trdo al pa neudobno. Se pa avto pelje mnogo bolj resno športno in tudi marsikateri ovinek se lepo čuti g-vectoring control.

A ti filaš 19" 3 bare?? 🥺

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To sicer ne, ampak hladno napolnjene pa so nekje 2,7 bara in ko se segrejejo so verjetno okoli 3 bare. Ampak vozijo se pa fenomenalno in ni ne duha ne sluha o kakem neželenem tresenju. Je pa res, da sem navajen na prejšnjo GTA-jko, ki je bila še za kako stopnjo bolj trda in to na 18 colarjih.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 59 minutami je Boss napisal:

To sicer ne, ampak hladno napolnjene pa so nekje 2,7 bara in ko se segrejejo so verjetno okoli 3 bare. Ampak vozijo se pa fenomenalno in ni ne duha ne sluha o kakem neželenem tresenju. Je pa res, da sem navajen na prejšnjo GTA-jko, ki je bila še za kako stopnjo bolj trda in to na 18 colarjih.

Ne vem. Moje so res presek 40 z super trdimi bočnicami ampak še na 2,5 bar je vožnja skoraj  preveč "športna". 

Če je cesta gladka je avto gokart, če pa je valovita... 

Se pa pozna širše gume predvsem na krožnem. 

Ni čudno, da moram vsak drugi dan čistiti notranje steklo, ker se sopotnice(ki) lepijo na šipo. 🤗

 

 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Haha 3

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni ravno kaj sem naredil na svoji mazdi, je pa kaj sem naredil na svojem vozilu (ki se, mimogrede, v nobenem pogledu ne more primerjat z mazdo)

 

Ker so vag group ena jajca, so se mi pri cca 120 Kkm, logično, začele pojavljati težave. Najprej občasno, je avto za zagon potreboval dva obrata motorja. Pri raznoraznih bencinarjih raznoraznih znamk je logično, da rabiš verglat kot odtrgan, dizli so druga pesem - en obat in mora laufat.

Prijavil napako na rednem servisu, pa niso našli da bi bilo karkoli narobe. Pred 3mi tedni sem jim ga pripeljal na izreden servis (avto je še vedno v garanciji), ker se je dogajalo, da je za zagon potreboval 3 do 4 vrtljaje. Testirali so akumulator in rekli da v dobri kondiciji, na avtu pa niso našlo napake. Poklicali so tudi suport kjer so izvedeli, da bi morali začet nekaj menjat okoli odmične gredi. 

Avto  je čez vikend stal dva dni, zato sem pričakoval težave in pripravil telefon za snemanje videa med zagonom. Štarter je vrtel mašino celih 25sekund preden je odnehal, Sledil je zagon s pomočjo kablov. Takoj sem se odpeljal do mojega dilerja za akumulatorje. Le ta je pred menjavo dal star aku na tester in ugotovil, da je BP in da tudi polnjenje deluje normalno, Rekel je, da bi mi z veseljem prodal nov akumulator, ampak da zgleda da je z mašino nekaj narobe.

Sledil je obisk uradnega Škoda servisa, Tester je tudi tu pokazal, da je akumulator dober. Vseeno sem zahteval njegovo zamenjavo, pa mi je mehankar rekel, da se bom premislil, ko bom izvedel ceno. Razložil sem mu da vem koliko stanejo AGM akuji. 

 

Menjava akuja, ima za posledico, da avto spet vžge tako kot to znajo samo dizli - v prvem obratu. 

Star aku je bil star 5,5let, kilometrov pa 120Kkm.

 

 

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je Scr3am napisal:

Serpavi je bil kriv akumulator ? Ne razumem kaj mislis s temu da s prve vzgejo samo dizli ? Pri nas vsi s prve vzgejo tako mazda kot skoda fabia :)

Res je. Vsak normalen avto vžge iz prve brez verglanja. To je bilo takrat, ko smo vozili velecenjene socialistične stoenke in yugote. 😏

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Izgleda da je bil aku. Meni so pa hoteli že pol mašine razstavit. Očitno lastnost AGM akujev da jim, starim, napetost ob zagonu močno pade, čeprav so še vedno sposobni normalno obračat štarter.

 

Pri mazdi je ob zagonu začelo kazalce števcev zabijat do konca - po tem si vedel da je aku zrel za zamenjavo. Ampak da to pomeni slab akumulator ti je moral nekdo povedat. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je Mraušk Mčk napisal:

Izgleda da je bil aku. Meni so pa hoteli že pol mašine razstavit. Očitno lastnost AGM akujev da jim, starim, napetost ob zagonu močno pade, čeprav so še vedno sposobni normalno obračat štarter.

 

Pri mazdi je ob zagonu začelo kazalce števcev zabijat do konca - po tem si vedel da je aku zrel za zamenjavo. Ampak da to pomeni slab akumulator ti je moral nekdo povedat. 

Baje, da je sedaj pri naših ta novih podobno kot pri tvoji.

V bistvu ni nekih indikatorjev, da je aku. slab

Mogoče res edino to, da več časa vergla. Kaj se zgodi, če ga ne zamenjaš pa ne vem. Najbrž je že kdo imel to izkušnjo. 🧐

 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 minutami je Gregster napisal:

Hmm, lepe cene telih aku. In kolk cajta se pričakuje, da normalno drži? 

Ne vem, odvisno, koliko mestne vožnje imaš, pa pogosto uživanje ugašanje.Nekje 3-4 leta, kar je več je šenkano.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako verglanje, ko očitno napetost pade pod določeno mejo, zagotovo ne deluje blagodejno na elektroniko, prav tako ne na elektromehaniko. Mogoče bi bilo potrebno uvesti vzdrževanje po principu "hard time" tako kot npr pri jermenih ki se jih menja ne glede na stanje.

 

Sedaj je pri menjavi akuja potrebno prilagoditi regulator na nov aku. Verjetno bi šlo tudi brez tega, verjetno pa potem nov akumulator nebi imel take življenjske dobe.

 

Ja kje so časi ko sem pri crknjenem akuju na Suzukiju enostavno zajahal bicikel in iz črpalke v Moravčah na belanci pripeljal nov aku. 

 

Popravljeno od Mraušk Mčk

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Haha, hudo👌. Made in china?

Pred eno uro je Alex napisal:

Pismo, pa sej me boste vsi zasenčili s tem postavljanjem. Lepo. Vidim, da sem vas nekaj naučil, kako se pocarta Mazde. 🤗

Alex, ti še spiš z njo😜?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.