Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

pred 14 minutami je Alex napisal:

Napis mazda? Jaz pravkar tudi tole delam. Me malo nervira veter. 😬

Kaj si šel kar čez cel napis in potem odlepi vmes črk.? 

 

Bolj je blo misljeno na zascitno lajsno na odbijacu... Napis pa ni lih za hvalit... Sm sou kr z alkoholcem skoz 😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 minutami je Deeyan napisal:

 

Bolj je blo misljeno na zascitno lajsno na odbijacu... Napis pa ni lih za hvalit... Sm sou kr z alkoholcem skoz 😁

Sej gre lepo dol. 😉

Samo z zobotrebcem narediš malo luknjico v barvi vmes črk I znaka mazda in potem lepo z prsti potegneš višek stran. Gre točno do črke. Sem pa takoj na začetku malo zafrknil, ko mi je steklo na enem koncu. Tale  full dip se obnaša malo drugače kot plati dip. 

A si lajšto tudi "podipal"? 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi na moji mazdi srake ne bodo več imele kaj ukrasti, ker sem "odstranil" krom. Se ne šajna več, tako, da ne rabiš imeti obvezno sončnih očal. 🤗Moram povedati, da je potrebno z full dipom malo drugače delati kot z plasti dipom. Pa pri tem full dipu je obvezna maska na nosu pri delu, seveda. Pa ne zaradi Kovida ampak zaradi strupene barve. 😉

Je potrebno tudi veliko bolj zaščititi avto, ker se prime na barvo, kjer je na tanko nanešen, kot hudič. Je pa tudi malenkost manj mat kot plasti dip, bolj svilnato črn. Tako, da nisem dajal čez mat laka kot sem nameraval. Meni sedaj lepše izpade, še posebej zadnji del s tisto letvico mi je šel na živce. Sprednjega dela nisem še slikal,ker je bilo sonce premočno. Slikal sem malo še sam postopek za tiste mogoče, ki ne veste točno, kako se dela s temi stvarmi. 

Najprej moramo dobro oprati avto. 

Nato Izoliramo avto. Z alkoholom ali pa še bolje z razmaščevalcem dobro prebrišemo površino, kjer bomo barvali. Nato na tanko prebarvamo prvo roko. Počakamo 10 min. damo drugo roko, zopet počakamo in tako vsaj 5-6 rok. 

Počakamo 20 min in odvečno barvo(gumo) lepo odtrgamo stran. 

IMG_20210509_102315-01.jpg

IMG_20210509_105532-01.jpeg

IMG_20210509_110208-01.jpeg

IMG_20210509_123056.jpg

IMG_20210509_123339.jpg

IMG_20210509_123421.jpg

IMG_20210509_130248.jpg

IMG_20210509_134654__01.jpg

IMG_20210509_134621.jpg

IMG_20210509_134544__01-02-01.jpg

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Alex napisal:

Sej gre lepo dol. 😉

Samo z zobotrebcem narediš malo luknjico v barvi vmes črk I znaka mazda in potem lepo z prsti potegneš višek stran. Gre točno do črke. Sem pa takoj na začetku malo zafrknil, ko mi je steklo na enem koncu. Tale  full dip se obnaša malo drugače kot plati dip. 

A si lajšto tudi "podipal"? 

 

Lajnsno sm pa kr powrapal s karbon folijo 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je TiEn napisal:

@Alex na rdeči izpade lepo

 

ps: kaj pa slika prednjega dela ?

 

Nisem uspel slikat, ker sem moral na kosilo.😉

Sedaj razmišljam, da bi še sanke pihnu v črno, ker sekajo ven. 🤔

Popravljeno od Alex
  • Všeč 2
  • Ljubim 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 minutami je TiEn napisal:

Pravilna odločitev da nisi dipal znaka, tudi lepo izpade ta rahlo mat izgled, kaj je to za en dip?

Tole tukaj

.https://plastidip.si/izdelek/full-dip-mat-osnovne-barve/Sem prvič delal z njim in moram reči, da je, vsaj meni, ful boljši kot plasti dip, ker ni tako hladno mat. Je lepe svilnate barve. 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Alex napisal:

Nisem uspel slikat, ker sem moral na kosilo.😉

Sedaj razmišljam, da bi še sanke pihnu v črno, ker sekajo ven. 🤔

Odlično, za sanke bi rekel da bi dobro izladlo če bi bile črne, ampak ko boš natikal prečne nosilce boš verjetno odrgnil barvo in boš potem vsakič popravljal, razen če nosilcev sploh ne uporabljaš....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je sportman333 napisal:

Odlično, za sanke bi rekel da bi dobro izladlo če bi bile črne, ampak ko boš natikal prečne nosilce boš verjetno odrgnil barvo in boš potem vsakič popravljal, razen če nosilcev sploh ne uporabljaš....

Sanke bi snel dol in bi jih pobarval za prav z dvokomponentna akrilno mat črno barvo. Vem, da drugače ne bi bilo v redu. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je SpEkTr napisal:

Najboljš da kr cel avto pihnes v mat. Pa še luščil se ti ne bo emoji1787.png

V mat soul red? 🤗

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 9. 5. 2021 ob 12:53 je Alex napisal:

Sej gre lepo dol. 😉

Samo z zobotrebcem narediš malo luknjico v barvi vmes črk I znaka mazda in potem lepo z prsti potegneš višek stran. Gre točno do črke. Sem pa takoj na začetku malo zafrknil, ko mi je steklo na enem koncu. Tale  full dip se obnaša malo drugače kot plati dip. 

A si lajšto tudi "podipal"? 

 

Sm rajsi dol pobral 😁

IMG_20210510_153947.thumb.jpg.33a6f81be4f4341690b6093c204962f4.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 minutami je Deeyan napisal:

 

Sm rajsi dol pobral 😁

IMG_20210510_153947.thumb.jpg.33a6f81be4f4341690b6093c204962f4.jpg

A si odstranil vse napise dol? Saj je le  prilepljeno, ne? 

Kaj si uporabil, ribiški laks? 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Alex napisal:

A si odstranil vse napise dol? Saj je le  prilepljeno, ne? 

Kaj si uporabil, ribiški laks? 

 

Vrjel ali ne, igralne karte 🙂

 

Drugac pa ja, bolj drzi na plehu, ko pa na crkah, ampak gre lepo dol

Popravljeno od Deeyan
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je Deeyan napisal:

 

Vrjel ali ne, igralne karte 🙂

O, ta pa mi je nova. A je pomembno kakšne so, za, tarok, briškolo, poker? 🤪

Si pa črke verjetno segreval z fenom? 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Alex napisal:

O, ta pa mi je nova. A je pomembno kakšne so, za, tarok, briškolo, poker? 🤪

Si pa črke verjetno segreval z fenom? 

 

Za slacipoker morjo bit, da se crke lazje slacijo dol 😂

 

Ne nisem, je pa res, da je bil avto na soncu cca. pol urce 🙂

  • Všeč 2
  • Haha 3
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.