Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 20 minutami je SpEkTr napisal:

Hja, nekak mi je uspelo. Trpele so oči ker te žičke se res filigranske matr...je sicer proradilo, ne vem pa za kok časa. Tko da , če kdo to drži doma, kupim za rezervo čene druzga :)

 

p73eRMb-OcKHR23tFBoGr2cN5n_KtBW7rBOO7fmTbpEYuvLJz2ctbJoIKSFaiGcEgOl9yZcMRNiNeGD01T7k6Cqi1KG5AyM-UAWsRWVfbeIFvQrY1rw4OcXUt2fWSkPRsIQ9eaw1TXQe0RaH5SWgJGQAK8fEZs1Z10Qbbq2tpX_GwJVFb3nUcrPK7_xRvaTn1_zdwpud-M7b6SXZTbxQyb02LeG1o4vpO9F94xA8CRMQ0XNkRoQSPB9bnhrFL7PnNVhNw9et4xclMV66sWXRCwoquBhDV73cQs3hVTf_X-VwHelvm7wBfE6DK0BoKoFkCvDS6gQd-DtzaYafEPq3nvjgYMk-9pIxkkkln81j7TiO5UtKkkqgMTmmAwoBHvkLpgnXvcWpLx3hq7QTi901tuWM4_WqP3u971RwW5IatOPZuIhXVDHegVfab5RgRDakWA_Cd0yEsxnqf1XsKlt1gTMJnkSgGGvs7nNfVd-RoMyO1Xv3BI1n4DA_-75GLcVo53vy8sBjCafZ2aPSNz-GB9Kok1HdeaFGs6MDhJFpDujWSHBuD15RB6M0MBswMJEhh-h-hjHSTUdPxalos9_0RiLJj8cfLkzHLGmr_1mDVHdTzYbe1YJmTag52DCxLy5kjsrH4aJuNyluWdcHyB7aK7-sFr9rs7apDutZExfK8L6Si9m7eXjAizslQVd5rJfheEgpAC-7djdFmlIhGfm80TKYXg=w1306-h979-no?authuser=0

Če si v redu zalotal bo držalo. 

Samo od sebe se ne bo odlotalo, ker bo pri miru,ko bo enkrat montirano.

 

 

Napisano
pred 58 minutami je Mda napisal:

menjal motor, sitnica😅

 

IMG_20210613_091200.jpg

A nisi ti z obale? Mazda 6, 175?

 

 

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Mda napisal:

menjal motor, sitnica😅

 

IMG_20210613_091200.jpg

Tukaj nas je vsaj 10 z izbuljenimi očmi, ki nas zanima še mnogo več od zanimive  slike... Kateri tip avta, prevoženi km, vzrok menjave, s čim je menjana, strošek,.... ?zmeden?

 

In vsak od teh se sprašuje, kdo bo naslednji? 😂

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Tako hudo pa spet ni. Lahko, da je to prva generacija motorjev, ko je bilo res tako, da si plačal mašo, da ne bo tvoj motor naslednji. 🤔

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano (urejeno)

Avto je Mazda3 2.2 150 s 165.000km. Motor je R2 torej generacija do 2013. Krivec pa naj bi bili šobi, in posledično razredčeno olje in recept za katastrofo. Sem pa imel pred 60.000km težave tudi zaradi podložk,katere naj bi sanirali (mazda ni nikoli priznala napačne zasnove...), mogoče se je od takrat obrabljalo in zdaj dokončno zaribalo na glavni gredi. 

Naj povem da sem olje vedno menjal med 12-15.oookm. Vozil v vseh režimih, gledal na regeneracije, ecc. vse kot se menimo na forumu da je ok.

 

Popravljeno od Mda
  • Všeč 1
  • Žalosten 2
Napisano
pred 55 minutami je Mda napisal:

Avto je Mazda3 2.2 150 s 165.000km. Motor je R2 torej generacija do 2013. Krivec pa naj bi bili šobi, in posledično razredčeno olje in recept za katastrofo. Sem pa imel pred 60.000km težave tudi zaradi podložk,katere naj bi sanirali (mazda ni nikoli priznala napačne zasnove...), mogoče se je od takrat obrabljalo in zdaj dokončno zaribalo na glavni gredi. 

Naj povem da sem olje vedno menjal med 12-15.oookm. Vozil v vseh režimih, gledal na regeneracije, ecc. vse kot se menimo na forumu da je ok.

 

Ja. Tej prvi motorji so imeli problem z neustreznimi gredmi. Pa še predpisani predolgi intervali menjave olja (20Kkm) in ne menjava podložk, zabito cedilo v koritu in  recept za katastrofo je tu. 🤔

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

 

 

Napisano

Dve šobi sta bili slabi. Naknadno sem dal obnoviti vse štiri. 

Dokler nisem odprl spodnjega dela motorja in našel opilke na situ in višje gor uničeno gred. 

Res je, sprva je bila diagnoza okvarjena šoba. 

 

  • Začuden 3
  • Žalosten 2
  • Jezen 1
Napisano

@Mda Ufff, grda. Kaj na šipki za olje pa nisi opazil da je preveč nafte v olju??

Se ti nivo olja ni dvignil? 

Hmh, edino če je motor pil tudi olje, pol niti ne opaziš da ti meša nafto zraven. 

P.S.: zato pa jaz reskiram tisti 40€ pa dam olje na analizo, in vem pri čem sem, kaka je obraba kovin, gorivo... 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 14 urami je Alex napisal:

Ja. Tej prvi motorji so imeli problem z neustreznimi gredmi. Pa še predpisani predolgi intervali menjave olja (20Kkm) in ne menjava podložk, zabito cedilo v koritu in  recept za katastrofo je tu. 🤔

Ti govoriš Skyactive motorju, to je pa še stari motor 2,2

  • Všeč 1
  • Hvala 1

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
Pred eno uro je mazdaman napisal:

Ti govoriš Skyactive motorju, to je pa še stari motor 2,2

Aja, samo verjetno isti problem z odmičnimi. 🤔

 

 

Napisano

@AlexKolikor mi je znano pri starem 2.2 R2 dizlu ni bilo problema z odmičnimi.

Problemi z odmičnimi so bili samo pri prvi serije Skyactive-D 2.2 SH motorju, zaradi slabega materiala, nato so menjali dobavitelja odmičnih in menjavali problematične odmične pod garancijo.

 

Pri @Mda je pa zgleda bil problem prevelika količina goriva v olju in posledično ogromna obraba motorja. Predvidevam tudi da je motor kuril tudi olje, zato ni opazil naraščanja olja in se vozil XX km z zelo razredčenim oljem.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 7 minutami je Aless napisal:

@AlexKolikor mi je znano pri starem 2.2 R2 dizlu ni bilo problema z odmičnimi.

Problemi z odmičnimi so bili samo pri prvi serije Skyactive-D 2.2 SH motorju, zaradi slabega materiala, nato so menjali dobavitelja odmičnih in menjavali problematične odmične pod garancijo.

 

Pri @Mda je pa zgleda bil problem prevelika količina goriva v olju in posledično ogromna obraba motorja. Predvidevam tudi da je motor kuril tudi olje, zato ni opazil naraščanja olja in se vozil XX km z zelo razredčenim oljem.

Verjetno res. 

 

 

Napisano
pred 8 urami je 50keda napisal:

Končno spet oprana v miru :)

IMG_20210727_222626.thumb.jpg.3944bfae187701a8d16d2288160e72c0.jpg

Tablico si slabo opral.... :nevem:

Napisano (urejeno)

Tolk sem jo zglancal, da se je pregurala, kar vidiš je okvir xD

 

Šalo na stran, še premalo ... bolj ko pučem, več mi ostaja mrčesjih drekov po haubi, pa špricam s tistim odstranjevalcem mrčesa, pa pomaga večinoma samo za tisto kar je sveže gor. Kar je prisušeno je pa katastrofa.

 

@Husky1290 kok se kaj tvoja zdej pere, se pozna, da maš keramiko gor?

Popravljeno od 50keda
Napisano

Čas dopusta je tudi čas avto remonta ;), tokrat sem se odločil, da ponovno zamenjam podložke injektorjev. Prvič so bile zamenjane pri 140.000km, kar je bilo občutno prepozno, sedaj pa pri 205.000km. Bakrene podložke so dobile nove barvo - ALU, sam sem se že iz časa 1. gen Mazde 6 spraševal, zakaj ne uporabijo kakšnega drugega materiala

Sama zamenjava ni preveč komplicirana, če le gredo injektorji lepo ven.

1. Korak - odvijemo vse potrebno

2. Korak - odstranimo injektorje in očistimo ležišča

3. Korak - očistimo in pripravimo injektorje - sam sem jih namazal tudi s keramično mastjo

4. Korak - sestavimo nazaj - pri privajanju injektorjev sem upošteval servisna navodila (levo matico najprej privijemo z momentom 2Nm, nato jo odvijemo za 90 stopinj, desno matico privijemo 2Nm in nato še 230 stopinj), v pomoč pri privijanju so nam oznake na maticah (uporabil sem nove matice, kot se priporoča).

 

Na zadnji sliki so tudi stare in nove podložke. Skrajno desno so podložke, ki so bile nameščene 140.000km, na sredini so te, ki so bile nameščene sedaj in levo ALU izvedba. So pa bile trenutne že deformirane in bi jih v kretkem verjetno tudi prežgalo.

 

Lep dan in lp,

Samo

odvijemo.JPG

ocistimo-sedeze.JPG

ocistimo-injektorje.JPG

pripravimo-injektorje.JPG

sestavimo.JPG

nove-matice.JPG

primerjava-podlozk.JPG

Napisano
Pred eno uro je samuel napisal:

Čas dopusta je tudi čas avto remonta ;), tokrat sem se odločil, da ponovno zamenjam podložke injektorjev. Prvič so bile zamenjane pri 140.000km, kar je bilo občutno prepozno, sedaj pa pri 205.000km. Bakrene podložke so dobile nove barvo - ALU, sam sem se že iz časa 1. gen Mazde 6 spraševal, zakaj ne uporabijo kakšnega drugega materiala

Sama zamenjava ni preveč komplicirana, če le gredo injektorji lepo ven.

1. Korak - odvijemo vse potrebno

2. Korak - odstranimo injektorje in očistimo ležišča

3. Korak - očistimo in pripravimo injektorje - sam sem jih namazal tudi s keramično mastjo

4. Korak - sestavimo nazaj - pri privajanju injektorjev sem upošteval servisna navodila (levo matico najprej privijemo z momentom 2Nm, nato jo odvijemo za 90 stopinj, desno matico privijemo 2Nm in nato še 230 stopinj), v pomoč pri privijanju so nam oznake na maticah (uporabil sem nove matice, kot se priporoča).

 

Na zadnji sliki so tudi stare in nove podložke. Skrajno desno so podložke, ki so bile nameščene 140.000km, na sredini so te, ki so bile nameščene sedaj in levo ALU izvedba. So pa bile trenutne že deformirane in bi jih v kretkem verjetno tudi prežgalo.

 

Lep dan in lp,

Samo

odvijemo.JPG

ocistimo-sedeze.JPG

ocistimo-injektorje.JPG

pripravimo-injektorje.JPG

sestavimo.JPG

nove-matice.JPG

primerjava-podlozk.JPG

Kaj tako gloda  te bakrene podložke? Po moje je skrajni čas za menjavo podložk na kakih 80-90 Kkm. 🤔

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.