Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz zategujem po občutku, ker sem poizkusil pri vulkanizerju moment ključ in sedaj vem koliko je cc13kg. 😉V 30letih nobenega problema z odtegovanjem niti izgubo kakega šravfa.... :)

Napisano

@Husky1290 to zgleda že kot delo za dimnikarja :P Pol bo to šele šlo, ko boš meu normaln pretok zraka, boš poletu, haha. A ti je kej informativno reku, kok hoče met za to čiščenje?

 

Tudi sam sem menjeval zimske v nedeljo, pa mi to pobere najmanj 3 ure s čiščenjem demontiranih, od tega je najmanj 2 ure samega čiščenja.

@(100-147 Nm) ja tudi sam sem v preteklosti, s križnim ključem zategoval mnogo preveč. Ponavadi potem ob menjavi, nisem mogu otegnit normalno. Zdej se morm fejst nazaj držat, ko s križnim zategujem. Se mi na par šraufih zgodi, da morm mal otegnit pa šele potem finiširat z moment  ključem, kterga nastavim na zgornjo mejo, ker se malo sile zgubi s tem, ko uporabljam podalšek na gedori.

Napisano
  dne 16. 11. 2021 ob 11:44 je 50keda napisal:

@Husky1290 to zgleda že kot delo za dimnikarja :P Pol bo to šele šlo, ko boš meu normaln pretok zraka, boš poletu, haha. A ti je kej informativno reku, kok hoče met za to čiščenje?

 

Tudi sam sem menjeval zimske v nedeljo, pa mi to pobere najmanj 3 ure s čiščenjem demontiranih, od tega je najmanj 2 ure samega čiščenja.

@(100-147 Nm) ja tudi sam sem v preteklosti, s križnim ključem zategoval mnogo preveč. Ponavadi potem ob menjavi, nisem mogu otegnit normalno. Zdej se morm fejst nazaj držat, ko s križnim zategujem. Se mi na par šraufih zgodi, da morm mal otegnit pa šele potem finiširat z moment  ključem, kterga nastavim na zgornjo mejo, ker se malo sile zgubi s tem, ko uporabljam podalšek na gedori.

Razširi  

:prstgor:

Napisano
  dne 16. 11. 2021 ob 11:44 je 50keda napisal:

@Husky1290 to zgleda že kot delo za dimnikarja :P Pol bo to šele šlo, ko boš meu normaln pretok zraka, boš poletu, haha. A ti je kej informativno reku, kok hoče met za to čiščenje?

 

Tudi sam sem menjeval zimske v nedeljo, pa mi to pobere najmanj 3 ure s čiščenjem demontiranih, od tega je najmanj 2 ure samega čiščenja.

@(100-147 Nm) ja tudi sam sem v preteklosti, s križnim ključem zategoval mnogo preveč. Ponavadi potem ob menjavi, nisem mogu otegnit normalno. Zdej se morm fejst nazaj držat, ko s križnim zategujem. Se mi na par šraufih zgodi, da morm mal otegnit pa šele potem finiširat z moment  ključem, kterga nastavim na zgornjo mejo, ker se malo sile zgubi s tem, ko uporabljam podalšek na gedori.

Razširi  

250 evrskih enot😁

Napisano (urejeno)
  dne 17. 11. 2021 ob 7:43 je Husky1290 napisal:

250 evrskih enot😁

Razširi  

To je ugodno, če je temeljito. Na uradnem servisu temeljito čiščenje saj motorja stane okoli 400€ (vključuje peskanje kolektorja z orehovimi lušinami, čiščenje kanalov na glavi motorja, EGR. menjavo podložk injektorjev). Kolikor vem gre za veliko (cca 6 ur) razstavljanja, umazanega čiščenja in sestavljanja.

Popravljeno od Janez007
Napisano
  dne 17. 11. 2021 ob 7:51 je Janez007 napisal:

To je ugodno, če je temeljito. Na uradnem servisu temeljito čiščenje saj motorja stane okoli 400€ (vključuje peskanje kolektorja z orehovimi lušinami, čiščenje kanalov na glavi motorja, EGR. menjavo podložk injektorjev). Kolikor vem gre za veliko (cca 6 ur) razstavljanja, umazanega čiščenja in sestavljanja.

Razširi  

Če deluje po opravljenem čiščenju vse kot mora vsaj par let, se splača. Tudi 400€,samo,da je potem mir. 🤗

 

 

Napisano
  dne 17. 11. 2021 ob 9:05 je Alex napisal:

Če deluje po opravljenem čiščenju vse kot mora vsaj par let, se splača. Tudi 400€,samo,da je potem mir. 🤗

Razširi  

Glede na to, da je teh težav kar nekaj, bi bilo fino, da bi imeli dizli tako čiščenje saj, pa zraven še sita olja in še kaj vključeno v program rednih servisov.

Napisano

Imaš prav, bi bilo kar prav. Po mojem proizvajalec to dobro ve. Se pa zavedajo, da mnogi večji kupci preverjajo predvidene stroške vzdrževanja v nekem časovnem obdobju. In če takšne reči dodajo v načrtovan program, so pač dražji od konkurence. Ni hudič, da ni podobno pri menjavi olja v avtomatskem menjalniku pri Mazdi.

Napisano

Danes ne, vceraj pa sem jo umil v miru, sicer mam pa tolk posrano havbo od mrcesa pa nocem dol kraspat, bom pocqku na poliranje, ki pride na vrsto januarja 😉

 

@Husky1290 pa dobr je, ni se take sile, ce bo to zdej drzal par let kot pravijo ostali.

Napisano
  dne 19. 11. 2021 ob 10:34 je 50keda napisal:

Danes ne, vceraj pa sem jo umil v miru, sicer mam pa tolk posrano havbo od mrcesa pa nocem dol kraspat, bom pocqku na poliranje, ki pride na vrsto januarja 😉

 

@Husky1290 pa dobr je, ni se take sile, ce bo to zdej drzal par let kot pravijo ostali.

Razširi  

Upam da bo res :) zadnje čase res že grdo cuka ob konstantnem gasu

Napisano (urejeno)

Prejšnji teden sem nabavil novo pištolo za polnjenje pnevmatik in jo danes preizkusil. Štiri gume 225/55 R17 na Mazdi 6 sem napolnil na 2,7 bara, štiri gume na Mazdi 3 205/60 R16 na 2,6 bara. Če bo vožnja preveč trda, bom kakšen bar spustil.

 

IMG_20211121_110620.thumb.jpg.441eafba0dd76a3048a9a7fd3bb1b4c9.jpg

 

i.jpg
WWW.LINCOS.SI

Profesionalna pnevmatska pištola z manometrom - za napihovanje koles osebnih in tovornih vozil. Opremljena z odporno cev

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
  dne 21. 11. 2021 ob 10:20 je Janez007 napisal:

Če bo vožnja preveč trda, bom kakšen bar spustil.

Razširi  

Hehe, pa ne cel bar, kakšno desetinko bara pa že mogoče. Jaz mam 2.4 zadaj in 2.5 spredaj za zimaka. Za letne pa desetinko več.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
  dne 21. 11. 2021 ob 13:26 je Boss napisal:

Hehe, pa ne cel bar, kakšno desetinko bara pa že mogoče. Jaz mam 2.4 zadaj in 2.5 spredaj za zimaka. Za letne pa desetinko več.

Razširi  

👍, ja res imaš prav Boss, čeprav glede na to, da sem jih tolk napumpal, bi bilo tudi -1 bar skoraj še OK. 🤪

 

Tlak za Mazdo 3 2016-2018

slika.png.24692e946035d17d783ce981974903c6.png

  slika.png.4be976cac2bd33674a9dd70b0baa684f.png

 

Tlak za Mazdo 6 2018 =>

  slika.png.e6150f56526ba1fc956eb35708ecdac1.png

 slika.png.530b4cc68ce1fc2ecd7acc730d63d999.png

 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
  dne 21. 11. 2021 ob 13:26 je Boss napisal:

Hehe, pa ne cel bar, kakšno desetinko bara pa že mogoče. Jaz mam 2.4 zadaj in 2.5 spredaj za zimaka. Za letne pa desetinko več.

Razširi  

Točno tako imam tudi jaz na zimskih. Na letnih 19" pa 2,6. 

 

 

Napisano (urejeno)
  dne 21. 11. 2021 ob 10:20 je Janez007 napisal:

Prejšnji teden sem nabavil novo pištolo za polnjenje pnevmatik in jo danes preizkusil. Štiri gume 225/55 R17 na Mazdi 6 sem napolnil na 2,7 bara, štiri gume na Mazdi 3 205/60 R16 na 2,65 bara. Če bo vožnja preveč trda, bom kakšen bar spustil.

 

IMG_20211121_110620.thumb.jpg.441eafba0dd76a3048a9a7fd3bb1b4c9.jpg

 

i.jpg
WWW.LINCOS.SI

Profesionalna pnevmatska pištola z manometrom - za napihovanje koles osebnih in tovornih vozil. Opremljena z odporno cev

 

Razširi  

Pumpaj kot ti je @Boss napisal ali pa kot piše na nalepki kar je pa skoraj isto.😊 Tako sem pumpal 35 let in nisem imel nobenih problemov.👌 

Ps; pardon so ti že odgovorili 🙈

Popravljeno od Bini
Napisano

Evo ena zanimivost, včeraj se mi je po vožnji 100m po makedamu zataknil večji kamenček med ščitnik diska in disk.. Sredi poti nimaš kaj na Mazda6 delat ker nimaš niti dvigalke :vskalo: Ključ sem imel sabo, ampak kaj ti nuca. Ker na omv nisem našel žive duše z dvigalko in mi je škoda, da bi mi to drgnilo po disku (s pihanjem in naglim zaviranjem ni šlo ven), sem klical MES (mazda asistenco). Prišel lokalc v 15 minutah, odvijačil gumo, spajsali kamen ven z izvijačem, podpisal papirje in dalje na pot. Storitev popolnoma brezplačna in res super hitra izkušnja. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.