Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Tlak plina je bil preverjen leto nazaj predno je šel kompresor pa je bilo OK. Razen, če sem bil nategnjen pa ne vem - peklo ni, tako da :nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 5 minutami je NevLado napisal:

Stara ljudska modrost pravi, da kompresor klime vsebuje olje zato, da podmazuje tist ležaj kjer se gor vrti pogon za jermen.

 

Zdej pa mal ljudske kmečke pameti - če je klima redno v uporabi, se to olje skos maže okoli ležajev in gredi. Če klime ne uporabljaš dolgo dolgo časa pa začne plin spuščat tam pri pogonu in woila, plina zmanjka.

 

Pri men je klima skos ON, poleti, pozimi, ko je fejst v plusu al pa fejst v minusu je on. Ne vem, če sem jo 2x do zdaj izklopil pa še to se ne spomnim vzroka zakaj sem to naredil.

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

se ne spomnim vzroka zakaj sem to naredil.

 

Počakaj da gre nafta proti 3€ pa se boš spomnil kakšnega vzroka🙃

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Hmm, hmmm, spodaj v podpisu imam 5,85 porabe, tako da ne vem če bi brez klime stisnil še kak deci manj. 😆

33112_1.png

Napisano
pred 29 minutami je Boss napisal:

Hmm, hmmm, spodaj v podpisu imam 5,85 porabe, tako da ne vem če bi brez klime stisnil še kak deci manj. 😆

 

Vsi verjamemo vate 😃

  • Haha 2
  • Hvala 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

Hmm, hmmm, spodaj v podpisu imam 5,85 porabe, tako da ne vem če bi brez klime stisnil še kak deci manj. 😆

Nekaj že ampak je brezveze, boljš, da laufa in maže.... 👍

Napisano

Meni pa klima dela mogoče slabih 30 dni na leto pa še v nobenem avtu nisem imel probleme z njo. Tudi pri plus 200.000 km je bilo vse BP. Kot kaže sreča ali pa Mazda potrebuje poseben tretma.

Napisano

V nekaterih navodilih celo piše, da moraš vsake toliko prižgati kompresor, da se olje ne vsede na dno in preveč zastane... itd😊

Napisano

Jaz imam stalno prizgano na AUTO… poleti in pozimi…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Fantje, a ima kdo feltno za šestico 19 col, evo bi kupil, mi jo je žena obrusila danes na polno. Je pa tista, ki je malo sivkasta.

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

V nekaterih navodilih celo piše, da moraš vsake toliko prižgati kompresor, da se olje ne vsede na dno in preveč zastane... itd😊

Jaja, to sem jaz razlagal na prejsnji strani :prstgor:

 

Daš na auto pa “ac eko” v “ac” in imaš mir celo leto, samo zapiram centralno konzolo ko začne pihat preveč, nikoli težav.

Napisano
pred 36 minutami je SpEkTr napisal:

Fantje, a ima kdo feltno za šestico 19 col, evo bi kupil, mi jo je žena obrusila danes na polno. emoji22.png Je pa tista, ki je malo sivkasta.

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

Dokler ne boš zamenjal žene, nima smisla, oziroma kupi za rezervo več platišč. 😄

 

Vem za tovarniško nove po 188 €/kos ... če so še na voljo.

Napisano
Dokler ne boš zamenjal žene, nima smisla, oziroma kupi za rezervo več platišč. 
 
Vem za tovarniško nove po 188 €/kos ... če so še na voljo.
Pol bi rajši dal eno popravit. Ampak a se da odtenek ujet?
A ni en naš forumas k popravlja?

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je SpEkTr napisal:

Pol bi rajši dal eno popravit. Ampak a se da odtenek ujet?
A ni en naš forumas k popravlja?

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

 

Sem se pred kratkim pozanimal pri Španu (tudi sam ima ženo 😀), odgovor pa tole:

 

Pozdravljeni,

 

Hvala lepa za poslano.

Strošek popravila 101,00€ z DDV barvanje + montaža.

Opozoriti vas moram da bo barva različna ( nijansa barve se bo razlikovala ) z vašimi originalnimi ki imate crom efekt.

 

Z lepimi pozdravi,

 

 

Koritnik pa takole:

 

Pozdravljeni

Barva se ne bo ujemala z vaš in ne mormo samo delno popraviti to lahko samo ličar naredi tako mi jo moramo speskati celo in na novo pobarvati prasno

 

Hvala in lep pozdrav

 

Na Mazda servisu so mi rekli, da bo res v redu samo novo platišče, ena 19" za zadnjo M6 stane cca 300€ ... naknadno lakiranje se menda rado lušči ...

 

Torej nova za 200 -300 €, ali peskanje +prašno lakiranje vseh 4-ih za cca 500€ ...

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Aja če bi samo eno bo pa razlika v odtenku

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Jaz imam eno 19-tko ...
platisce-19-mazda-original.jpg.0ff585a9fcd73c59a2f4e2d243582d8b.jpg
Zs

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Napisano
pred 2 minutama je SpEkTr napisal:

Zs emoji3526.png

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

 

Živjo, mož.

 

Pa saj sem odgovoril že dve uri nazaj ... 😉

Napisano

Jaz sem jo dal ličarju in jo je zrihtu v nulo za mislim, da ne več kot 50€. Razlike ni nobene👌 

Napisano
Jaz sem jo dal ličarju in jo je zrihtu v nulo za mislim, da ne več kot 50€. Razlike ni nobene 
Komu?

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Napisano

Včeraj sem jo posesal in počistil od znotraj in zunaj. Noter ni videla čistke od rojstva otroka (skoraj 2 leti), tako, da je bil že skrajni čas 🥺.

  • Všeč 3
  • Začuden 2
  • Zmeden 1
Napisano

Nekako tako, kot ko sem jaz pripeljal na tehnični štiri leta staro BTjko, pa mi preglednik reče, da bi jo pa v štirih letih lahko vsaj enkrat opral. Sem že zajel sapo, da bi mu ugovarjal, pa ko sem dobro premislil, sem bil samo tiho. No, in preden sem jo petič peljal na tehnični, sem jo pa res opral...

 

P.S.: BTjka spada pod gospodarska vozila, zato mora vsako leto na tehnični. Ni tako, kot pri osebnem, ko nov tri leta ne gre na tehnični, potem enkrat ja, potem pa do ne vem katerega leta na vsako drugo leto.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Odpeljal sem svojo rdečko na redni servis (prevoženih 10Kkm).

Na dvigalu je imel mehanik prav takšno rdečo M6, 2,2 dizel, letnik 2014. Prevoženih 145Kkm. Tip je delal servise na vsakih 20Kkm. Pri mojem mehaniku je bil tokrat prvič. No in mi mehanik pokaže na tleh turbini. Odlomila se je namreč loputa v mali  in razbila obe. 

Cena novih na uradnem servisu je cca 2800€,oni so montirali obnovljeni (1250€+ delo).Verjetno ni potrebno razlagati, da je imel popolnoma zabito cedilo. Mehanik mi je pokazal tudi kako slabo izgleda  olje, ki je bilo v motorju. Mazanja turbine pa nore malo

Tako, da tudi mehanik svetuje  menjavo olja na 10Kkm. Sem pa tokrat kupil olje Motul 5W30 x clean EFE. 

 

 

Napisano

Ker sem imel nekaj časa, sem spoliral  luči na moji stari dobri 6-ki. Razlika ponoči je res opazna. Žarnice so trenutno vgrajene Osram Night Breaker Laser +200%. 

PSX_20220516_172727.jpg

 

PSX_20220516_172906.jpg

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
    • Imaš prav...a si tudi vprašal   Smo ljudje,ki znamo z alkoholom...so pa ljudje,ki ne znajo z alkoholom. Tam so drugi problemi v ozadju,oz. alkohol tam ni primarni problem. Tam človek zasvojen z alkoholom zaradi drugih problemov vedno znova in znova podleže,in se iz tega ne zna izkopati. Vsaj jaz alkohol razumem kot tist "rahel sunek v hrbet" ko že tako ali tako stojiš na robu prepada in "loviš ravnotežje....ali zaradi nizke samozavesti,samopodobe,izgubljenosti,"tečne babe" doma,travm itd...spisek je neskončen.   Ko si vprašal "do kje" Točno tako. Jaz bi dodal,da je tako dolgo OK,dokler ne vpliva na čisto nikogar drugega...neglede koga!!!....a takrat najbrž ne moremo več govoriti o "pijancih" ampak o takih ki znajo z alkoholom.
    • Ford pravi da nad 150km/h naj pumpam na max load.
    • Pejdi na avtocesto stisnt do blokade, pa bo prišlo avtomatsko na 2,5 bar 
    • Končno  bomo prišparali malo denarja. Pa je šla dobra uvrstitev po zlu.😂 https://www.24ur.com/popin/domaca-scena/slovenije-v-imenu-20000-otrok-ki-so-umrli-v-gazi-ne-bo-na-evroviziji.html  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.