Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lepa 👍😁😁😉

Napisano

Je mogoče kdo na forumu ki je menjal vzmeti na mazdi 6 (letnik od 2014 naprej) z nižjimi? Nekaj sem razmisljal da bi spustil nizje z eibach vzmetmi, spredaj 30, zadaj 25. 

Napisano (urejeno)

 

Pred eno uro je scania napisal:

Je mogoče kdo na forumu ki je menjal vzmeti na mazdi 6 (letnik od 2014 naprej) z nižjimi? Nekaj sem razmisljal da bi spustil nizje z eibach vzmetmi, spredaj 30, zadaj 25. 

 

Avto je še bolj zalepljen na cesto, izgleda še boljši, ne moreš pa pri nižjih vzmeteh montirat kljuke (edini večji minus, poleg tega da lažje zahaklaš kakšen robnik pri parkiranju).

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano

Interclass prvič redni servis po 15kkm. Spucali diske+ploščice ker sem imel čisto zabite (original vgradnja), zdej pa novim km naproti.

Napisano
pred 1 minuto je NevLado napisal:

Interclass prvič redni servis po 15kkm. Spucali diske+ploščice ker sem imel čisto zabite (original vgradnja), zdej pa novim km naproti.

Kako si zadovoljen v primerjavi z BTC, kakovost, cena?

Napisano
Pred eno uro je scania napisal:

Je mogoče kdo na forumu ki je menjal vzmeti na mazdi 6 (letnik od 2014 naprej) z nižjimi? Nekaj sem razmisljal da bi spustil nizje z eibach vzmetmi, spredaj 30, zadaj 25. 

Nisem tega delal na Mazdi, sem pa na drugem avtomobilu in ... nikoli vec. Voznja postane povsem neudobna, poskakovanje cez vsako cestno neravnino, kamencek ... Ja, drzi pa se kot gokard, ampak priblizno tako se tudi pelje. Za 10 minut tiscat je fino, za 1000 km potovanje pa muka (sploh ce se ne vozis pretezno le po avtocestah).

Napisano
pred 13 minutami je Janez007 napisal:

Kako si zadovoljen v primerjavi z BTC, kakovost, cena?

 

Nimam nobenih pripomb razen tega, da so bile stvari znotraj auta predrmane (sedež, špegli, klima, reže za ventilator,...). Cena pa malenkost dražja v primerjavi z BTC (ampak od septembra so šle verjetno tudi v BTC cene gor). Bom seveda primerjal s starimi računi.

Napisano (urejeno)
pred 39 minutami je dvorjan napisal:

Nisem tega delal na Mazdi, sem pa na drugem avtomobilu in ... nikoli vec. Voznja postane povsem neudobna, poskakovanje cez vsako cestno neravnino, kamencek ... Ja, drzi pa se kot gokard, ampak priblizno tako se tudi pelje. Za 10 minut tiscat je fino, za 1000 km potovanje pa muka (sploh ce se ne vozis pretezno le po avtocestah).

Imam na eni M6 znižane (30 in 25 mm) in na drugi M6 običajne, pa nimam take izkušnje, kot si jo opisal ti. Obe se vozita zelo podobno-udobno, pa sem vozil z obema zimske 17" in letne 19".  :)

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 9 minutami je dvorjan napisal:

@Janez007: Potem se pa ob priliki priporocam za voznjo s "taznizano". 😃

Ni problema, lahko ti jo tudi prodam 😜

Napisano (urejeno)
3 hours ago, scania said:

Je mogoče kdo na forumu ki je menjal vzmeti na mazdi 6 (letnik od 2014 naprej) z nižjimi? Nekaj sem razmisljal da bi spustil nizje z eibach vzmetmi, spredaj 30, zadaj 25. 

Jaz sem ga imel na Eibach -30mm, ni tako kritično bi rekel. Če te zanimajo vzmeti jih imam še vedno v kleti, če si pa zelo zainteresiran imam pa tudi še 20ke za prodat :P lahko pogledaš kako izgleda vse skupaj nekje v styling temi se mi zdi.

 

EDIT: 

 

Popravljeno od Husky1290
Napisano (urejeno)
pred 4 urami je scania napisal:

Je mogoče kdo na forumu ki je menjal vzmeti na mazdi 6 (letnik od 2014 naprej) z nižjimi? Nekaj sem razmisljal da bi spustil nizje z eibach vzmetmi, spredaj 30, zadaj 25. 

Kako pa to, da si se za to odločil? 🤔

Jaz moram že sedaj pazit na ležečih policajih, če so kaki višji. 

pred 32 minutami je Husky1290 napisal:

Jaz sem ga imel na Eibach -30mm, ni tako kritično bi rekel. Če te zanimajo vzmeti jih imam še vedno v kleti, če si pa zelo zainteresiran imam pa tudi še 20ke za prodat :P lahko pogledaš kako izgleda vse skupaj nekje v styling temi se mi zdi.

 

EDIT: 

 

Oj. Tebe pa, dolgo ni bilo. 😊 Kaj pa sedaj voziš? 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 37 minutami je Alex napisal:

Kako pa to, da si se za to odločil? 🤔

Jaz moram že sedaj pazit na ležečih policajih, če so kaki višji. 

Oj. Tebe pa, dolgo ni bilo. 😊 Kaj pa sedaj voziš? 

Ma malo sem opazoval in se mi zdi da bi še lepše zgledala. So plusi in minusi, moram malo prespat.

Napisano
40 minutes ago, Alex said:

Kako pa to, da si se za to odločil? 🤔

Jaz moram že sedaj pazit na ležečih policajih, če so kaki višji. 

Oj. Tebe pa, dolgo ni bilo. 😊 Kaj pa sedaj voziš? 

A6😁

Napisano
pred 2 urama je scania napisal:

Ma malo sem opazoval in se mi zdi da bi še lepše zgledala. So plusi in minusi, moram malo prespat.

 

Sm tut js razmislju o tem, pol se pa spomnem kok sm z Alfo na vsakem mal bolj cudnem makedamu cohal po tleh s plastiko pod masino me pa mine

  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano
pred 10 urami je Deeyan napisal:

 

Sm tut js razmislju o tem, pol se pa spomnem kok sm z Alfo na vsakem mal bolj cudnem makedamu cohal po tleh s plastiko pod masino me pa mine

Jaz podobno na Peugeotu 306 gti. 

Pa. sem moral voziti postrani preko ležečih policajev. Res je, da avto izgleda lepše. Je pa to več ali manj vse, kar pridobiš z nižjimi fedri. 

 

 

Napisano

Dobro je pol imeti dva avta, takega showcar znižanega in enega normalno uporabnega.

 

Mi je pa smešno, da na eni strani tiščimo v visoke SUV-e, drugod bi pa normalne avte nižali. Prvi majo izgovor, da zaradi visokih robnikov in globokih udarnih jam, drugi pa pravijo, da ni panike, ker robniki niso visoki, ceste pa nimajo globokih jam, da bi bil potreben visok avto. :nevem::whatever:

33112_1.png

Napisano

Ampak to so razlicni ljudje, ki tako razmisljajo... Meni nikoli niso bili vsec prevec nizki avti... sploh pa ne se dodatno znizani :) ... Ce s standardnim avtom je marsikje problem pri luknjah... sploh pa pri kaksnih "lezecih policajih" ... :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 16 urami je Janez007 napisal:

Imam na eni M6 znižane (30 in 25 mm) in na drugi M6 običajne, pa nimam take izkušnje, kot si jo opisal ti. Obe se vozita zelo podobno-udobno, pa sem vozil z obema zimske 17" in letne 19".  :)

 

image.png

Na beli izklopi samodejno zapiranje ogledal, da ne bo štala čez pol leta z motorčkom :lol:

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Če porežeš vzmeti - a se tudi nosilnost zniža? Mislim, ker guma več kot do blatnika ne more. In če je avto spuščen do polovice, potem se ti pa noter usede pet zdravih kmečkih fantov... Moraš imeti kljuko zadaj, da avto drsa po kljuki in ne po izpušni cevi...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Jaz podobno na Peugeotu 306 gti. 

Pa. sem moral voziti postrani preko ležečih policajev. Res je, da avto izgleda lepše. Je pa to več ali manj vse, kar pridobiš z nižjimi fedri. 

 

Pa AWD so že v štartu mal nižje od navadne, čeprav nvem kje jim je logika pri VW grupi je to ravno obratno

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Mazda 6 ima koeficient upora cca 0,28, medtem ko ima CX-5 cca 0,33.

image.png

 

image.png

 

Koliko ima pa cx 30 zračni upor?? 🤔

Za prejšnjo 3ko sem zasledil 0.26 za cx30 pa nisem našel.... 🥴

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
    • Imaš prav...a si tudi vprašal   Smo ljudje,ki znamo z alkoholom...so pa ljudje,ki ne znajo z alkoholom. Tam so drugi problemi v ozadju,oz. alkohol tam ni primarni problem. Tam človek zasvojen z alkoholom zaradi drugih problemov vedno znova in znova podleže,in se iz tega ne zna izkopati. Vsaj jaz alkohol razumem kot tist "rahel sunek v hrbet" ko že tako ali tako stojiš na robu prepada in "loviš ravnotežje....ali zaradi nizke samozavesti,samopodobe,izgubljenosti,"tečne babe" doma,travm itd...spisek je neskončen.   Ko si vprašal "do kje" Točno tako. Jaz bi dodal,da je tako dolgo OK,dokler ne vpliva na čisto nikogar drugega...neglede koga!!!....a takrat najbrž ne moremo več govoriti o "pijancih" ampak o takih ki znajo z alkoholom.
    • Ford pravi da nad 150km/h naj pumpam na max load.
    • Pejdi na avtocesto stisnt do blokade, pa bo prišlo avtomatsko na 2,5 bar 
    • Končno  bomo prišparali malo denarja. Pa je šla dobra uvrstitev po zlu.😂 https://www.24ur.com/popin/domaca-scena/slovenije-v-imenu-20000-otrok-ki-so-umrli-v-gazi-ne-bo-na-evroviziji.html  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.