Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

pred 13 urami je Boss napisal:

Ne oziroma sila malo, razen, če je tako nizek tlak, da se deformira guma in s tem zmanjša volumen v gumi. Potem se tlak poviša.

 

Zato pa polniš gume več pri višjih masni obremenitvi vozila, da se izniči efekt stlačene gume.

 

Tlak v gumah spreminja le temperatura in pa seveda količina samega zraka v gumi. Se pravi več kot daš zraka notri oziroma bolj kot ga segreješ bolj zvišaš tlak.

 

In se en oglasi od zadaj - zakaj pa poči žoga če se usedeš nanjo? Krogla je najbolj idealna forma saj ima na količino plašča največji volumen in če se usedeš nanjo spremeniš to formo in avtomatsko zmanjšaš volumen. Pri zmanjšanem volumni in isti količini zraka se tlak bistveno poveča in žoga poči.

 

Tale izračun-zaključki so tudi zanimivi ... pritisk je potrebno prilagajati naloženosti avta.

 

PHYSICS.STACKEXCHANGE.COM

Does tire pressure measured by a meter on tire gauge change with load? (I am not interested in pressure produced by car tires onto the road). Car spec usually says "inflate to 220kPa normal load, ...

 

In tole, kako teža vpliva na pritisk v gumah kolesa kolesa. :) 

 

 

ROAD.CC

You just pump them up as hard as you can right? It's not quite that simple

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Bini napisal:

Posluša Goloba,da je potrebno varčevanje na vseh področjih....😁😉

Naj kar sam varčuje. Jaz se bo grel na toliko stopinj kot sem se do sedaj in vozil se bom prav tako, zadnje čase se vozim celo več.  Naj predava on svojim ovčicam, ki so ga izvolili, najj šparajo.😉 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 46 minutami je Alex napisal:

Naj kar sam varčuje. Jaz se bo grel na toliko stopinj kot sem se do sedaj in vozil se bom prav tako, zadnje čase se vozim celo več.  Naj predava on svojim ovčicam, ki so ga izvolili, najj šparajo.😉 

 

V paralelnem vesolju, kjer je trenutno Janša na oblasti in je dal enako navodilo, je tamkajšni Alex hudo jezen na izjavo tukajšnjega Alexa in ga je zmerjal z antivarčnežem. 😜

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 urami je Bini napisal:

Dobro očuvane gume 👍 Ampak mislim,da se  @Boss bolj po polžje vozi in še to samo "naravnost"...:hudicek:

 

Tud jaz mislim, da je tako in bom še nadgradil misel, da ima po moje avto celo na klocnih in da vrti kolesa v zraku ter nabira kilometre, tukaj se pa hvali, kako zna delati z gumami. Je lump tale Boss in prefrigan za povrh. 🤪

pred 16 urami je FuManchu napisal:

Te gume niso videle hitrih ovinkov. 

Seveda ne, ker ovinki sploh niso hitri in tam stojijo na mir za čist brezveze.😉

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 urami je Alex napisal:

Itak. Pri hitri vožnji pobere robove. 

Zato pa ima Boss tako majhno porabo, ko se vozi kot DeSUS. 😉

 

Ok, bom tokrat malo bolj resno odgovoril. Nekaj je res, v ovinke se res ne zaletavam kot kozliček, gume ne škripljejo pri vožnji skozi, ker takrat, ko že škripljejo nisi več hiter, saj si že čez optimalno najhitrejšo linijo. Tudi v motošportu imamo enako hitre voznike a eni uničijo gume nenormalno drugi pa ne. recimo Nascar je en tak tipičen primer al pa Indycar, kjer obvladovanje vožnje in hranjenje gum dostikrat odločajo kdo zmaga.

 

Mi je pa zanimivo, ker imam sodelavca, ki je resnično hiter voznik in to v kapelci od S-maxa pa sva zadnjič gledala gume na njegovem avtu in ni nikjer pobranih robov, še več, tako enakomerne porabe redko vidiš, ampak model pumpa na 3.0 😜

  • Všeč 1
  • Haha 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.