Jump to content

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Recommended Posts

Tole pišem bolj kot zanimivost in mogoče bo kdo vsaj šel preverit.

 

Dva dni nazaj, ugasnem avto in na zaslonu se izpiše key battery low. OK, avto star tri leta uporabljam samo ta ključ - big deal. Bom kupil v četrtek v Mercatorju skupaj s špecarijo za naslednji teden za te tri dni pa bom pač vzel rezervni daljinec, ki praktično že tri leta ni videl dnevne svetlobe.

 

V glavnem zjutraj lepo do avta, poskušam odklent in nič popolnoma nič. Tko nič kot ni bilo nič men jasno kako lahko na dveh enakih ključih pri tistem, ki je v uporabi baterija še deluje, tisti, ki pa je bil v predalu pa prazen. Ok vzamem redni ključ in se odfuram na šiht popoldne pa samo po baterije, da ne bo kake neumnosti.

 

Res, da 90% časa odklepam in zaklepam vrata z gumbom na vratih in ne na daljinca, ker nima odpiranja stekel z daljincem ga tud za to delo ne uporabljam. Daljinec pa več ali manj samo v primerih, če sem se zamislil in preverim ali ja avto res zaklenjen al pa da mi v temi lepo sveti. Drugi ključ je bil na miru pa se je brez vsega tega spraznil prej - a je kdo slučajno že opazil kaj takega. Edina razlaga bi bila, da je imel že od novega slabšo baterijo.

 

 

  • Like 1
  • Sad 1

33112_1.png

Link to comment
Share on other sites

Enako se mi je zgodilo že večkrat (tudi pri Hondi). Če se ne motim, je začel "spravljeni" čez nekaj časa delat, se je zbudil iz spanja. Kot da bi bili notri kondenzatorji, ki se nafilajo po nekajkratnem pritisku na gumb.  😀

 

Saj kakšen voltmeter je doma, da za vsa slučaj pomeriš napetost baterije?

Edited by Janez007
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

To mi je jasno, da tud spravljeni porablja energijo, ampak vseeno je tist operativni dal več skozi pa je že deloval normalno le na armaturki je začelo javljat low battery. Spravljeni je bil pa čist mrtev pa sem iz for probaval ga zbudit. OK, po menjavi obeh baterij spet delata oba. Tole je mogoče dobr vedet za tiste, ki recimo pozabijo na ključ v predalu pol ga pa na vrat na nos rabijo takoj.

Pravkar je Janez007 napisal:

Jao, potem sevajo  😮

 

Ojoj, a zato mi desna moda sveti v temi? 😝

  • Like 1
  • Haha 1

33112_1.png

Link to comment
Share on other sites

Sem notri v Mazda daljinec zabasal tudi že debelejšo zmogljivejšo baterijo CR2032 - ene 38% močnejšo.

 

The CR2025 battery has a capacity of 170 mAh. On the other hand, the CR2032 battery has a capacity of 235 mAh. The CR2025 battery is comparatively less durable. On the other hand, the CR2032 battery is more durable and long-lasting.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tisti kljuc, ki ga ne uporabljas, lahko das v nekaksen "sleep mode" ...

 

 

 

 

 

  • Like 1

lp

Thomas

mazda CX-5 G194 AWD AT Revolution Top 916281_5.png
moje_mazde.jpg

 

 

Link to comment
Share on other sites

pred 8 urami je Janez007 napisal:

Sem notri v Mazda daljinec zabasal tudi že debelejšo zmogljivejšo baterijo CR2032 - ene 38% močnejšo.

 

The CR2025 battery has a capacity of 170 mAh. On the other hand, the CR2032 battery has a capacity of 235 mAh. The CR2025 battery is comparatively less durable. On the other hand, the CR2032 battery is more durable and long-lasting.

Jaz dam vedno not to baterijo. Vsekakor zdrži dlje. 

  • Like 2

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

pred 11 urami je Boss napisal:

Tole pišem bolj kot zanimivost in mogoče bo kdo vsaj šel preverit.

 

Dva dni nazaj, ugasnem avto in na zaslonu se izpiše key battery low. OK, avto star tri leta uporabljam samo ta ključ - big deal. Bom kupil v četrtek v Mercatorju skupaj s špecarijo za naslednji teden za te tri dni pa bom pač vzel rezervni daljinec, ki praktično že tri leta ni videl dnevne svetlobe.

 

V glavnem zjutraj lepo do avta, poskušam odklent in nič popolnoma nič. Tko nič kot ni bilo nič men jasno kako lahko na dveh enakih ključih pri tistem, ki je v uporabi baterija še deluje, tisti, ki pa je bil v predalu pa prazen. Ok vzamem redni ključ in se odfuram na šiht popoldne pa samo po baterije, da ne bo kake neumnosti.

 

Res, da 90% časa odklepam in zaklepam vrata z gumbom na vratih in ne na daljinca, ker nima odpiranja stekel z daljincem ga tud za to delo ne uporabljam. Daljinec pa več ali manj samo v primerih, če sem se zamislil in preverim ali ja avto res zaklenjen al pa da mi v temi lepo sveti. Drugi ključ je bil na miru pa se je brez vsega tega spraznil prej - a je kdo slučajno že opazil kaj takega. Edina razlaga bi bila, da je imel že od novega slabšo baterijo.

 

 

Ravno pred tednom dni zamenjal baterijo v rezervnem ključu, ki ga nikoli nisem uporabljal. Imam pa enak avto kot ti in isti letnik. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pred 11 urami je Boss napisal:

Jaz mam še tastar ključ, kjer pa mislim, da se ne da to narest. Vsaj videa nisem našel nobenega.

nimaš dovolj premijskega vozila :)🤣 (p.s. joke)

  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

Sem imel mičkeno neprijetno situacijo, isto sem imel rezerven ključ pospravljen doma, prodajam avto in nisem preveril prej. Dam kupcu, ko sva že vse dogovorjena na koncu še rezervo v roke in ključ ne dela :) je potem hitro razumel da ne dela baterija itd., samo je mal smotano izpadlo.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

pred 8 minutami je SeekK napisal:

Sem imel mičkeno neprijetno situacijo, isto sem imel rezerven ključ pospravljen doma, prodajam avto in nisem preveril prej. Dam kupcu, ko sva že vse dogovorjena na koncu še rezervo v roke in ključ ne dela :) je potem hitro razumel da ne dela baterija itd., samo je mal smotano izpadlo.

Pred časom se mi je zgodilo podobno, le da sem še pravočasno pred predajo zamenjal baterijo v rezervnem ključu z novo. 😀

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Pred eno uro je sportman333 napisal:

nimaš dovolj premijskega vozila :)🤣 (p.s. joke)

 

Ti tud ne pa...:hudicek: Na tem forumu ima premijca le ena oseba in to ni eden od naju - se je pač treba sprijaznit. 😂

  • Like 1
  • Haha 5

33112_1.png

Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro je Janez007 napisal:

Pred časom se mi je zgodilo podobno, le da sem še pravočasno pred predajo zamenjal baterijo v rezervnem ključu z novo. 😀

Tole s ključi se lahko tudi zaplete. Kakšnih 25 let nazaj sem prodajal Hodo Civic. Imela je črn (že vidno rabljen) in nekje v predalu stanovanja pospravljen rdeč rezervni ključ (nov).

 

Da bi pred kupcem naredil vtis :D, sem vzel rdečega in ga vtaknil v ključavnico. In avto ni vžgal. Poskusim vse živo, nič. :vskalo: Pokličem na Honda servis, kjer izvem, da se je avto z rdečim ključem zaklenil in da ga lahko odklenejo samo na servisu. Sem mislil, da me zajebavajo, pokličem kolega, ki je delal na Hondi v upravi in pove isto. Mi je pa pomagal in so poslali mehanika naslednji dan k meni na dom. Kakšno uro se je z nekimi postopki in računalniki zafrkaval, da mu je uspelo avto odklenit. Trajalo je in ni bilo poceni. 😔 😂

 

image.png

 

Edited by Janez007
  • Haha 1
  • Confused 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami je Janez007 napisal:

Tole s ključi se lahko tudi zaplete. Kakšnih 25 let nazaj sem prodajal Hodo Civic. Imela je črn (že vidno rabljen) in nekje v predalu stanovanja pospravljen rdeč rezervni ključ (nov).

 

Da bi pred kupcem naredil vtis :D, sem vzel rdečega in ga vtaknil v ključavnico. In avto ni vžgal. Poskusim vse živo, nič. :vskalo: Pokličem na Honda servis, kjer izvem, da se je avto z rdečim ključem zaklenil in da ga lahko odklenejo samo na servisu. Sem mislil, da me zajebavajo, pokličem kolega, ki je delal na Hondi v upravi in pove isto. Mi je pa pomagal in so poslali mehanika naslednji dan k meni na dom. Kakšno uro se je z nekimi postopki in računalniki zafrkaval, da mu je uspelo avto odklenit. Trajalo je in ni bilo poceni. 😔 😂

 

image.png

 

to je bilo še na old school hondah, enako sem imel jaz na Preludki....tega sedaj ni več (naj bi bil to neke vrste varnostni ključ, če bi vse izgubil, si potem na podlagi tega rdečega naredil kopijo). In v osnovi bi moral imeti 2 črna in tega rdečega :)👍

Edited by sportman333
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • Zlatih časov kot so bili do leta 2005 ne bo nikoli več.   
    • Pozdravljeni,   trenutno kulujem zgoraj omenjeno vozilo. Če slučajno kdo prodaja ali pa pozna koga, ki prodaja omenjen avto bi prosil, da me kontaktira. Na avtonetu ni nobene ponudbe. Vem, da so zelo redki ampak probat ni greh. Tudi če ima kdo kakšne nasvete pri nakupu tega modela bi zelo cenil. Najlepša hvala.   Lep pozdrav!
    • Pozdravljeni,   trenutno kulujem zgoraj omenjeno vozilo. Če slučajno kdo prodaja ali pa pozna koga, ki prodaja omenjen avto bi prosil, da me kontaktira. Na avtonetu ni nobene ponudbe. Vem, da so zelo redki ampak probat ni greh. Tudi če ima kdo kakšne nasvete pri nakupu tega modela bi zelo cenil. Najlepša hvala.   Lep pozdrav!
    • Sej veš, da tipkovnica vse prenese pa, če klikneš 4, 5 al pa 6 🤪   Ampak resno je pa to, da ti 200 uporabnikov spritmonitorja pravi, da ima z X motorji v povprečju 7l/100km bi pa težko pdvomil da vsi tile vpisujejo te podatke in lažejo, da je poraba višja kot dejanska. Zakaj bi počeli to?   Pri 150KM G motorju je poraba tudi okoli 7 litrov v povprečju pri tem, da je tam verjetno prednost to, da so vsi samo prednje gnani pa bolj prevladujejo ročni menjalniki kot pri X motorju. Ampak vseeno.   Zmaga itek dizel s 5,5 porabe. ampak bolj mi je fascinantno, kako je na Mazdi 3 pol litra manj porabe v povprečju kot na CX-30. Tolk govora o ekologiji pa avto industrija dobesedno sili v kupovanje neaerodinamičnih SUV ceglov. Pa razumi, če lahko.    
    • Izklapljanje valjev imata tudi G122 in G150. Saj se ne gre za to, da kogarkoli karkoli prepričujem…ampak da pa nekdo neutemeljeno ropota o tem kako plastičen X186 motor pije 3 litre manj kot G194 pa sem pripravljen menjat avto in probamo realno porabo pri AC vožnji.   Potem pa potegnemo še črto pri ceni servisov X186 vs G194 (menjava svečk, olja na vodni osnovi, etc) in vidimo kje smo pri primerjanju varčnosti vožnje s takimi motorji. 
  • Who's Online (See full list)

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.