Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Grelne svečke so lahko pri dizlu tudi težava, da "vergla"

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 2 minutama je Tilen5 napisal:

Grelne svečke so lahko pri dizlu tudi težava, da "vergla"

Še bolj pa je sporen rele grelnih svečk, na katerega veliko ljudi pozabi. Tudi mehaniki.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Samo, za grelne svečke bi sigurno prišlo v upoštev kako obvestilo v obliki lučke, ali pa na testerju? 

 

Sem klical tja kjer sem kupil akumulator, so se takoj začeli izogibati reklamaciji, češ da efb pa sam od sebe ne more past na 5V recimo. Da je sigurno nek porabnik itd...Čeprav po netu ko berem, je tudi možno to da v mrazu pade, sploh če je bila skladiščena dolgo, ali pa je bila podnapolnjena recimo. Zdej kako to dokazat ne vem...

 

Trenutno se še polni, celo noč že v bistvu :)

Napisano
pred 2 minutama je SpEkTr napisal:

Samo, za grelne svečke bi sigurno prišlo v upoštev kako obvestilo v obliki lučke, ali pa na testerju? 

 

Sem klical tja kjer sem kupil akumulator, so se takoj začeli izogibati reklamaciji, češ da efb pa sam od sebe ne more past na 5V recimo. Da je sigurno nek porabnik itd...Čeprav po netu ko berem, je tudi možno to da v mrazu pade, sploh če je bila skladiščena dolgo, ali pa je bila podnapolnjena recimo. Zdej kako to dokazat ne vem...

 

Trenutno se še polni, celo noč že v bistvu :)

kak polnilec maš? ker meni un lidlov nafila traktorski aku v par urah

 

dej izklopi ojačevalec za foro, užgi avto, in multimeter gor na kleme, more kazat 13.6V

 

ampak če bi biu altenator fuč, bi se vžgala lučka

Napisano

Alternator fila, zadnjič sem gledal ko je še zadnjič vžgal, dobrih 14v in 70A je bilo takoj po vžigu.

Napisano
pred 33 minutami je SpEkTr napisal:

Samo, za grelne svečke bi sigurno prišlo v upoštev kako obvestilo v obliki lučke, ali pa na testerju? 

 

Sem klical tja kjer sem kupil akumulator, so se takoj začeli izogibati reklamaciji, češ da efb pa sam od sebe ne more past na 5V recimo. Da je sigurno nek porabnik itd...Čeprav po netu ko berem, je tudi možno to da v mrazu pade, sploh če je bila skladiščena dolgo, ali pa je bila podnapolnjena recimo. Zdej kako to dokazat ne vem...

 

Trenutno se še polni, celo noč že v bistvu :)

Daj ti kontakt prej pa mal počakaj, brez stopala na pedalu,..pa potem zaverglaj pa poročaj. Al si že testiral tole ?

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano (urejeno)

Ma, aku je težava, kresne takoj, če je aku dober. 

Skratka malo sem meril, porabe je bilo tam med 0.5. do 0.8A v mirovanju. Ojačevalec je non-stop imel zeleno lučko, se prav je bil operativen. Remote kabel ni opravil svoje funkcije, zakaj pa ne vem. Ali je ta hi-low konverter fuč, ali pa je kaj na fabrškem bose ojačevalcu fuč. 

 

Če dam 25A varovalko ven od bosa gre praktično ko je avto zaklenjen vse na 0. Če pustim varovalko od Bose-a notri, pa izklopim samo tisto varovalko na svoji liniji za ojačevalec, pa isto pade, mogoče ne ravno na 0 ampak nekje na 0.1 do 0.2. 

 

A ni na forumu nekdo, ki popravlja tele bose ojačevalce tudi? 

Popravljeno od SpEkTr

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.