Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

pred 3 urami je Hixxy napisal:

Jih ne menjujem sam, zgleda jih vulkanizer ni namazal. Bom sedaj pozoren, prej niti nisem vedel za to.

Oni jih nikoli ne mažejo, to se enkrat namažejo in je mir par let... 👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nikoli nisem mazal vijakov in tudi nikoli ni bil problem.Iskreno tudi nisem opazil, da bi mehanik ali vulkanizer mazal vijake. Ponavadi namazejo samo pesto, da se feltna ne prime gor.

Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na peciklu pa res mažem. Ampak take ki radi zapikajo. Pedala, pesto, ....

 

Za avto sem še dovolj močen na 120-140Nm odtegnem. Kar pa pretegnejo vulkanizerji, pa res ne gre tak lepo. Vsem naredi iz prve klik. Niti centimetra ne premakne moment ključa. Torej je že tak preko navora.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 32 minutami je Bini napisal:

Oni jih nikoli ne mažejo, to se enkrat namažejo in je mir par let... 👍

Tako je. Ne rabiš vsakokrat mazat. Je pa dobro, da so. Da se ne zapečejo. 

Druga stvar pa je, ko ti vulkanizerji zategnejo vijake z nastavljenim momentom za tovornjake ali avtobuse. 😡

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz osebno ne mažem in ne prezategujem. Problem je samo to, ker nadebudni vulkanizerji al pa servisi v izogib preveč dela nabijejo vijake s pištolo, namesto da bi to na koncu naredili s moment ključem. Pol se pa zadeve zapečejo in jih ne spraviš narazen. Nazadnje smo na bratovi Škodi tri ure vijake s pomočjo WD-ja počasi rahljali in upali, da ne bomo katerega odlomili. Ko smo pritrdili nazaj po specifikacijah glede navora, so naslednjo menjavo šli vsi vijaki dol brez težav.

 

Tko, da moje pravilo je, če nisem bil zraven pri menjavi, da odvijem vijake/matice in jih nato sam nazaja zavijem z ustreznim momentom.

  • Všeč 4
  • Začuden 1
  • Ljubim 2

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Boss napisal:

Jaz osebno ne mažem in ne prezategujem. Problem je samo to, ker nadebudni vulkanizerji al pa servisi v izogib preveč dela nabijejo vijake s pištolo, namesto da bi to na koncu naredili s moment ključem. Pol se pa zadeve zapečejo in jih ne spraviš narazen. Nazadnje smo na bratovi Škodi tri ure vijake s pomočjo WD-ja počasi rahljali in upali, da ne bomo katerega odlomili. Ko smo pritrdili nazaj po specifikacijah glede navora, so naslednjo menjavo šli vsi vijaki dol brez težav.

 

Tko, da moje pravilo je, če nisem bil zraven pri menjavi, da odvijem vijake/matice in jih nato sam nazaja zavijem z ustreznim momentom.

Kaj pa čep na karterju pa filter? A to pa ne preveriš za pooblaščenci?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 urami je NevLado napisal:

Kaj pa čep na karterju pa filter? A to pa ne preveriš za pooblaščenci?

 

You're funny 🤣

 

Ok, se bom popravil - za Mazdinimi serviserji ne preverjam, ker mi niso nikoli preveč zategnili vijakov in se je vedno dalo normalno odvit. Sem pa to naredil, ko so mi recimo obnavljali roke, pa ko so mi izven Mazda servis rihtali bremze na prejšnji Mazdi pa seveda vedno po obisku vulkanizerja razen, če sem videl, da lepo uporabi moment ključ.

 

In ja, ko vidim, da uporabljajo moment ključ in delajo po PS-u pridem z veseljem tja ponovno pa četudi so za 50% dražji kot šalabajzerji pod kozolcem. Ampak to sem jaz in ne vsiljujem te odločitve drugim - vsak po svoji pameti ve kaj je prav oziroma dobro.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Update:

 

Mazda je na 19kah in letnih gumah 🥳

 

Ni pa šlo brez zapletov.

 

V ponedeljek ko sem prvič peljal k vulkanizerju in je bila "pizdarija" pri sprednjem desnem kolesu, nismo probali vseh koles sneti.

 

Včeraj mi je mehanik popravil in sem peljal nazaj k vulkanizerju, da damo na letne.

 

In itak, zadnje desno kolo - ista štorija - vijak se ustavil na sredini 😅

 

Sicer mu ga je uspelo dati dol, ampak bo potrebno spet peljat k mehaniku še za zadnjo gumo haha.

 

Aja pa vijaki niso isti kot original, in mi gre blazno na živce. Iščem po slo, ne najdem nikjer. Dobim na Ebay.co.uk in sama sreča, da sodelavka pride iz UK v Slovenijo v ponedeljek, tako da mi bo prinesla 2 original vijaka.

 

Res komedije, v ponedeljek je polna luna in zgleda seče na polno haha 😄

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 minutami je Hixxy napisal:

Update:

Mazda je na 19kah in letnih gumah 🥳

Ni pa šlo brez zapletov.

V ponedeljek ko sem prvič peljal k vulkanizerju in je bila "pizdarija" pri sprednjem desnem kolesu, nismo probali vseh koles sneti.

Včeraj mi je mehanik popravil in sem peljal nazaj k vulkanizerju, da damo na letne.

In itak, zadnje desno kolo - ista štorija - vijak se ustavil na sredini 😅

Sicer mu ga je uspelo dati dol, ampak bo potrebno spet peljat k mehaniku še za zadnjo gumo haha.

Aja pa vijaki niso isti kot original, in mi gre blazno na živce. Iščem po slo, ne najdem nikjer. Dobim na Ebay.co.uk in sama sreča, da sodelavka pride iz UK v Slovenijo v ponedeljek, tako da mi bo prinesla 2 original vijaka.

Res komedije, v ponedeljek je polna luna in zgleda seče na polno haha 😄

Zato pa vedno samo še original Mazdina platišča ... 1 set vijakov za celo leto.

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 minutami je Janez007 napisal:

Zato pa vedno samo še original Mazdina platišča ... 1 set vijakov za celo leto.

Pa kaj ima veze, kakšna platišča imaš. Važno je, da so homologirans in paše ko gor. Jaz imam Momo feltne (z notranjimi obročki) in se odvijačijo in privijačijo vsakokrat  brez problema. Vijaki so original mazdinimi, a so grdi. Tudi jaz bi motal poisksti druge, lepše vijake. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je Hixxy napisal:

 

nisem klical, sem najprej poskusil online.

Po moje je dobro, da se uradnim servisom izogibaš v velikem loku, če nočeš banrotirati. Po moje je cena za en vijak pri njih 10€.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 46 minutami je Hixxy napisal:

Update:

 

Mazda je na 19kah in letnih gumah 🥳

 

Ni pa šlo brez zapletov.

 

V ponedeljek ko sem prvič peljal k vulkanizerju in je bila "pizdarija" pri sprednjem desnem kolesu, nismo probali vseh koles sneti.

 

Včeraj mi je mehanik popravil in sem peljal nazaj k vulkanizerju, da damo na letne.

 

In itak, zadnje desno kolo - ista štorija - vijak se ustavil na sredini 😅

 

Sicer mu ga je uspelo dati dol, ampak bo potrebno spet peljat k mehaniku še za zadnjo gumo haha.

 

Aja pa vijaki niso isti kot original, in mi gre blazno na živce. Iščem po slo, ne najdem nikjer. Dobim na Ebay.co.uk in sama sreča, da sodelavka pride iz UK v Slovenijo v ponedeljek, tako da mi bo prinesla 2 original vijaka.

 

Res komedije, v ponedeljek je polna luna in zgleda seče na polno haha 😄

Na moji so original takšne matice/vijaki. (M12x 1,5,dolžina 34 mm) Tukaj jih imajo v srebrni in črni barvi. 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

na moji so sledeči:

 

MAZDASHOP.CA

These wheel nuts are constructed to keep your wheels connected while providing dependability and strength. They are also known as lug nuts, and each one is manufactured for increased strength and uniformity...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Hixxy napisal:

na moji so sledeči:

 

MAZDASHOP.CA

These wheel nuts are constructed to keep your wheels connected while providing dependability and strength. They are also known as lug nuts, and each one is manufactured for increased strength and uniformity...

 

A ni preplitek navoj za novejše mazde 6? Takšne sem imel na prvi 6-ki, letnik 2004.Ko sem jih hotel dati na mojo sedanjo je bil navoj za kak mm prekratek. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja taki so prišli, ko sem jo kupil, pa na drugih 6kah kar sem opazoval so tudi take bile na original platiščih 🤷‍♂️

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.