Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ok... to je osamljen primer tu, mislim. Ko sem bil ?e na peugeot forumu smo tam kar tekmovali, komu se je ve? pokvarilo oz. kdo ima ve?je stro?ke. Aja, ve?inoma benzinarji. :)

 

 

Napisano

Zamenjali bodo pa gume, volan, pedalke za cca 1000 stro?ka, prodajali ga bodo pa za 15-16kEUR. Se pravi 4kEUR neto zaslu?ka, kupec se bo pa nato leta spra?eval zakaj so mercedesi tako slabe kvalitete, da je pri dobrih 100kkm ?e vse zmahano in za zamenjat.

To?no to.... Ampak voznik MBja tega verjetno ne bo razlagal okoli , ?e pa bi kupil neko bolj plebejsko znamko, bi pa ?e skoraj skakal okoli s transparenti v stilu : "nikoli vec Citroena,renaulta, Peugeota, kie....".

Napisano

Ok... to je osamljen primer tu, mislim. Ko sem bil ?e na peugeot forumu smo tam kar tekmovali, komu se je ve? pokvarilo oz. kdo ima ve?je stro?ke. Aja, ve?inoma benzinarji. :)

 

Se pravi je enostavno. Bencinar naj bo japonski, dizel pa lahko celo francoskega porekla?  :P 

 

Sicer nisem ?elel biti nesramen. Samo ?elim re?i, da ima? danes prav pri vseh znamkah svetle in ZELO temne izjeme. In to, da ti gre motor in te stane par tiso?akov ni isto, kot ?e se obrabi sklopka, ?e je potrebno pogosto menjati roke (pri Alfi). Dokler so stro?ki par deset ali 100? ?e gre. 

Napisano

Alex mazdini dizli niso se ravno izkazali. Bencinarji so boljsi.

sej tud tko nasploh so be ncinarji zakon. Dizel je dober samo za 150km/h po 10 ur na avtocesti.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Se pravi je enostavno. Bencinar naj bo japonski, dizel pa lahko celo francoskega porekla? :P

 

Sicer nisem ?elel biti nesramen. Samo ?elim re?i, da ima? danes prav pri vseh znamkah svetle in ZELO temne izjeme. In to, da ti gre motor in te stane par tiso?akov ni isto, kot ?e se obrabi sklopka, ?e je potrebno pogosto menjati roke (pri Alfi). Dokler so stro?ki par deset ali 100? ?e gre.

To?no to. In pa ne kupovati neke zadeve takoj, ko pride na trg. Koliko slabega je bilo v ?tartu recenega ?ez 1,5dci, pa so s?asoma postali ?isto ok motorji, sploh ?e si si drznil delati servise ne na predpisanih 30t km,ampak "?e" prej.

Napisano

Alex mazdini dizli niso se ravno izkazali. Bencinarji so boljsi.

sej tud tko nasploh so be ncinarji zakon. Dizel je dober samo za 150km/h po 10 ur na avtocesti.

Sej ne re?em, da so mazdini dizli zakon. Kaj pa potrgane oz. raztegnjene verige na bmw jih?

 

 

Napisano

Za bemveja je pomembno da ga mas, ni pomembno v kaksnen stanju :)

Sej vidis da so vecina bmwjev v sailun gumah ipd

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Sej vidis da so vecina bmwjev v sailun gumah ipd

 

Sej najdejo ?e kaj cenej?ega... Od dale? se itak ne vidi katera znamka gum je gor, va?n, da so ?rne.

33112_1.png

Napisano

Moj brat ima bmw 528 1999 letnik 480k km pa je prva ketna. Kar se pa tice novejsih bmwjev je pa ketna itq iz papirja. Tako pri bencinarjih, kot pri dizlih. Pa to ne zaradi tega, ker jo nebi znal narediti, ampak money, money. Pa ta "problem" nima samo bmw.. Me zanima kako bo pri tretji gen. Mazde.

 

Drgac so pa ketne od nekdaj znal delat japonci :)

Napisano

E39 je zadnji pravi bmw, ki si je zaslu?il imena (kvaliteta!) stric je imel 550.000 kilometrov, prvi lastnik, ko ga je prodal leta 2003, pa zelo verjetno ta avto nekje na jugu s prvim motorjem ?e vedno pridno nabira kilometre...

Napisano

E39 je zadnji pravi bmw, ki si je zaslu?il imena (kvaliteta!) stric je imel 550.000 kilometrov, prvi lastnik, ko ga je prodal leta 2003, pa zelo verjetno ta avto nekje na jugu s prvim motorjem ?e vedno pridno nabira kilometre...

Kaj pa njegov naslednik e60? Kolega ga je zdaj kupil, bencinarja 4x4... Seveda prevrteni km...

Napisano

Najslab?a petica do sedaj...

Mu raje ne bom povedal... :)

 

Meni osebno tudi najgrsa,medtem ko bi e39 z veseljem imel; karavana in FL.

Napisano

Sej ne re?em, da so mazdini dizli zakon. Kaj pa potrgane oz. raztegnjene verige na bmw jih?

Zato pa zdaj montirajo v BMW 1.5 PSA motorje ker so 1A!
Napisano

To?no to. In pa ne kupovati neke zadeve takoj, ko pride na trg. Koliko slabega je bilo v ?tartu recenega ?ez 1,5dci, pa so s?asoma postali ?isto ok motorji, sploh ?e si si drznil delati servise ne na predpisanih 30t km,ampak "?e" prej.

Jap. Ko mene kdo vpra?a o kakem avtu s tem motorjem re?em, da naj se ne boji preve?. Ja, na za?etku so imeli polno te?av. Ampak vraga, motor je skoraj 20 let na trgu in mu 100% bolj zaupam kot novim 1,6 dcijem itd.. Vse serijske napake so odpravljene, delov je kot listja in trave..

 

Sej ne re?em, da so mazdini dizli zakon. Kaj pa potrgane oz. raztegnjene verige na bmw jih?

No saj, marsikatera znamka ima probleme. Meni se pa? smilijo ljudje, ki v dobri veri kupijo avto, in potem jih udari kaj takega. Nikomur ne privo??im.

Je pa problem, ker ve? teh primero kot pozna?, manj ve?, kaj bi kupil. Sam ob?asno gledam na avto.net in potem vedno najdem kak?no zavoro (serijsko okvaro, ki bi me mogo?e ali pa ne, preve? udarila po ?epu), da neham gledati.  :vskalo:

 

Sej najdejo ?e kaj cenej?ega... Od dale? se itak ne vidi katera znamka gum je gor, va?n, da so ?rne.

Imam prijatelja, ki se rad "obremenjuje" s takimi zadevami. Je opazil, da kadarkoli vidi kake 10 let stare Q7, X5 itd na velikih feltnah, VEDNO so neke cheap shit gume. Tem avtom relativno dobro padajo cene, po desetih letih lahko skoraj vsak socialc kupi luksuznega SUVja namesto nov avto, 18, 19 colske gume so pa prevelik stro?ek, ker "saj bojo lepo vozili". ?e ve?, prijatelj vulkanizer je stranki povedal, da je razlika med dobrimi in slabimi gumami lahko 2 metra in to pomeni ali, da se ustavi? ali pa zaleti?. Na koncu je stranka vseeno vzela najcenej?e.  :lol:

Napisano

:lol:  :lol: Sploh ne, ker sem na ra?unalniku. Sicer avatar ni ve? aktualen ker imam ?e drugo ampak ja, je ?e vedno Primera.  :rolleyes: Dokler ne na?tudiram internet na pamet in najdem kak zanimiv avto, ki obenem ni tiktakajo?a finan?na bomba.  <_<

Napisano

Najslab?a petica do sedaj...

Tudi tista novej?a (F10 ali kak?no ima ?e oznako), imajo pa dizli ful te?avo z nekim ventilom, kar pripelje do samov?iga vozila med vo?njo in ponavadi zgorijo v celoti. Nekaj let star avto, groza :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Neki z EGR ventilom ane? Ravno zdej je ena pogorela, so pa bili neki vpoklici ?e tudi prej glede podobnih for.

Napisano

Neki z EGR ventilom ane? Ravno zdej je ena pogorela, so pa bili neki vpoklici ?e tudi prej glede podobnih for.

Tako nekako ja, da zagori kot bakla in ni ?ans da ga uspe? pogasit. A ni to ?alostno, da da? recimo 50 ali 70 smukov ?, potem pa gre pred tvojimi o?mi vse skupaj v pepel?  sramezljiv

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Je ja, sploh ker se Bmw dela neumne. Kar se ti?e njihovga customer supporta so res porazni.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.