Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Dejstvo je, da so mazdini bencinski motorji var?ni in zanesljivi. Normalno, ?e ti??i? se na porabi pozna.

 

Druga?e pa imam na G194 AT zadnjih 2000 km povpre?je 7.1. To je vo?nja v slu?bo deloma po mestu deloma po regionalki, zastoji in nekaj avtoceste. Vozim normalno, to pomeni, da ne cijazim, gas tud ni skoz do podna, predvsem pomembno je predvidevanje prometa, kdaj spustiti gas, kdaj pospe?iti...

 

Predvidevam, da tudi ?e bi mal ve? pritiskal, da bi bilo okoli 8l, to je za atmosferski 2,5l motor z avtomatikom in 194KM odli?no.

Napisano

To je top in po mojem mnenju tudi realna poraba.

Se strinjam.Tja vse do 9 l je realna poraba za tako normalno vo?njo, da ga v?asih tudi stisne?, kot se za tak avto in motor spodobi. ?e pa se cijazi?, je bolje vzeti 145 konjsko pa vsaj ve?, zakaj ima? kolono za sabo.:)

 

 

Napisano

Se strinjam.Tja vse do 9 l je realna poraba za tako normalno vo?njo, da ga v?asih tudi stisne?, kot se za tak avto in motor spodobi. ?e pa se cijazi?, je bolje vzeti 145 konjsko pa vsaj ve?, zakaj ima? kolono za sabo. :)

 

Nikoli, tudi pri neoptimirani si vedno lahko hitrej?i od 95 % vozil na cesti. Vse je odvisno od voznika. ?e je nekomu naporno ob ogretem motorju pri prehitevanjih, pospe?evanjih, vklju?evanjih prestaviti za dve prestavi ni?je ali ob?asno stisniti skoraj do blokade, je to njegov problem. Meni je bilo v u?itek. Zdaj s 175 dizlom u?esa bolj trpijo, ?eprav je krivulja baje 90-60-90. :)

Napisano

Ej..Ignacij@..to je super poraba za ta motor in AT.menjalnik.

Ej ...kako pa se kaj druga?e obnese ta motor?ima dovolj mo?i in navora ..zdaj imam 2.0 165.k Benz...malo Manka mo?i..pri pospe?evanju..he he lp

Napisano

Nikoli, tudi pri neoptimirani si vedno lahko hitrej?i od 95 % vozil na cesti. Vse je odvisno od voznika. ?e je nekomu naporno ob ogretem motorju pri prehitevanjih, pospe?evanjih, vklju?evanjih prestaviti za dve prestavi ni?je ali ob?asno stisniti skoraj do blokade, je to njegov problem. Meni je bilo v u?itek. Zdaj s 175 dizlom u?esa bolj trpijo, ?eprav je krivulja baje 90-60-90. :)

Z dizelco pa si res med najhitrej?imi na avtocesti... ?e posebej si vesel, ko na klancih benzinski junaki po?asi ostajajo zadaj. Pa pride klanec navzdol, pa so spet hitri, pa pride klanec navzgor, pa je spet kriza,zopet so nalepljeni na ?ipo in sprednja havba vibrira od obratov.

Dizel pa... lagano,brez ?altanja dveh brzin navzdol in lepo potiho poslu?a? band Alter bridge in u?iva? v lepoti pokrajine. :)

 

 

Napisano

Alex, predlagam da drugo leto s svojo dizelco vozi? v prvenstvu F1, kjer ti domnevno Hamilton ne bo mogel niti blizu (nima dizla), razen kot pravi? po kak?nem klancu navzdol. :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Haha za 1.2 in 1.4 motor bi se rekel, ampak za 2.5 s 194hp, pa dvomim da je kateri klanec kjer je treba saltati navzdol.

Napisano

?e bi imela tako dolg menjalnik kot 2.0, potem zagotovo, saj ima samo 30 konjev ve?. :)

 

Sicer pa gre v vrhni?kega tudi G145 200 km/h, ampak seveda v 4. prestavi. 5. in 6. sta pa? za var?evanje z gorivom 110 km/h z 2.000 obrati za ?leparji. :)

Napisano

Nikoli, tudi pri neoptimirani si vedno lahko hitrej?i od 95 % vozil na cesti. Vse je odvisno od voznika. ?e je nekomu naporno ob ogretem motorju pri prehitevanjih, pospe?evanjih, vklju?evanjih prestaviti za dve prestavi ni?je ali ob?asno stisniti skoraj do blokade, je to njegov problem. Meni je bilo v u?itek. Zdaj s 175 dizlom u?esa bolj trpijo, ?eprav je krivulja baje 90-60-90. :)

 

Kako trpijo, ?e je pa n-krat bolj?i sound dizla ob priganjanju :)

Napisano

?e bi imela tako dolg menjalnik kot 2.0, potem zagotovo, saj ima samo 30 konjev ve?. :)

 

Sicer pa gre v vrhni?kega tudi G145 200 km/h, ampak seveda v 4. prestavi. 5. in 6. sta pa? za var?evanje z gorivom 110 km/h z 2.000 obrati za ?leparji. :)

Sej tudi fi?ko gre 200/uro v prostem padu.Ne verjamem, da potegne 145 konjska do 200.Res,da je tam kar strm klanec navzdol.Mogo?e, samo s tem, da ima? zalet od Postojne.

Je pa druga pesem po istem klancu v obratno smer, kjer se hitro premakne? na odstavni pas.

 

 

Napisano

... ... ... ... ... ...  za var?evanje z gorivom 110 km/h z 2.000 obrati za ?leparji. :)

 

Imate pa neke nafrizirane ?leperje na va?em koncu... Mislim, pri nas gredo ?leperji do blokade, ki je na 95 km/h.

Napisano

Bencinarjem ?e bolj la?ejo ?tevci :)

Sej tudi fi?ko gre 200/uro v prostem padu.Ne verjamem, da potegne 145 konjska do 200.Res,da je tam kar strm klanec navzdol.Mogo?e, samo s tem, da ima? zalet od Postojne.

Je pa druga pesem po istem klancu v obratno smer, kjer se hitro premakne? na odstavni pas.

Navzdol je ?el pred mnogo leti clio 1.4 16v 220km/h po ?tevcu (realno verjetno 200). Pisal sem o navzgor, res pa da je bila takrat ?e 165 ali menda 170.
Napisano

Imate pa neke nafrizirane ?leperje na va?em koncu... Mislim, pri nas gredo ?leperji do blokade, ki je na 95 km/h.

90 km/h

Napisano

Z dizelco pa si res med najhitrej?imi na avtocesti... ?e posebej si vesel, ko na klancih benzinski junaki po?asi ostajajo zadaj. Pa pride klanec navzdol, pa so spet hitri, pa pride klanec navzgor, pa je spet kriza,zopet so nalepljeni na ?ipo in sprednja havba vibrira od obratov.

 

:D ROFL :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Poglej koliko ogledov ima ta potujo?a diskoteka, hehe

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hja tako kot spedenane kurbe ... vsi jih pogledajo, kak?en bi ?e dal za kak krog, ampak mel jo ne bi pa nobeden.

33112_1.png

Napisano

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.