Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 10 urami je robz napisal:

 Je mozno da je do l.2013 turbobencinar, od 2014 naprej pa atmosferc? V moj budget namrec pade starejsi model.

Ne,1,33 je atmosferec. To so mal zajebali pri avromagazinu.

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

@Alex ta bi bil za tebe.....👌

 

Nope. Barva ni zame. 🤪

 

 

Napisano
pred 16 urami je MazdaBoy napisal:

Kaj a se res ne najde kupec za to 6-tko? 😄 Še vedno na voljo 🙂 Pa cena je bila na začetku cca. 2k višja se mi zdi.

To je tako, da ko sem jaz kupoval, ni bilo v slo niti ene z 2.5 motorjem. Drugače bi to vzel. Jebiga, tako je ponavadi to :D 

Napisano
dne 15. 2. 2022 ob 20:19 je robz napisal:

Jaz kupujem nekj v rangu, mazda 3, 6, ford focus, kia ceed, proceed (kaj je sploh razlika?), hyundai i30, i40, opel astra, itd. Nekaj v rangu 5-7k (raje manj) za vecinoma mestno voznjo, racunam cca 10k na leto, tako, da je v igri bencinar. Idealno bi rad avto mlajsi od 10 let in pod 150k km, ter od prvega lastnika, karavan je plus zaradi kolesa in borda. Ce ne najdem nic pametnega pa bom kupil starejsega atmosferca za par tisoc eur, ki glede na napisano bolje dela kot novejse masine :D

WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 2.0 107KW CHALLENGE, letnik:2013,9000 EUR :: www.Avto.net ::

 

Napisano

Tole sem videl ja, hvala, je kar mamljiva. Skoda za grde sedeze, zakaj bi nekdo to naredil :D ima pa kljuko in kar podrajsan odbijac pri prtljazniku, zgleda se je avto uporabljal za prevoz necesa. Mogoce tudi zato taka cena in menjane prevleke na sedezih. Idealno bi bilo 5 vrat in zadnji par senzorji, ampak vseeno v ponedeljek poklicem tipa, ce bo se na voljo.

Napisano
pred 22 minutami je robz napisal:

Tole sem videl ja, hvala, je kar mamljiva. Skoda za grde sedeze, zakaj bi nekdo to naredil :D ima pa kljuko in kar podrajsan odbijac pri prtljazniku, zgleda se je avto uporabljal za prevoz necesa. Mogoce tudi zato taka cena in menjane prevleke na sedezih. Idealno bi bilo 5 vrat in zadnji par senzorji, ampak vseeno v ponedeljek poklicem tipa, ce bo se na voljo.

 "Zgleda se je avto uporabljal za prevoz necesa"

Ta izjava je pa zmagovalna. Glej, priznam, sem kmet in s hribov doma, pa določenih stvari ne poznam. Mi lahko razložiš, za kaj se pa sicer uporablja avto?

Napisano (urejeno)

glede na starinski tip prevlek ga ima starejši gospod, ker za tako grde prevleke moraš biti še iz starih časov :), daš dol in imaš super avto

p.s. da ne bo razburjanja, kupuje se 10.let star avto, ni nov in težko dobiš v enem paketu vse bonbončke, ki bi si jih želel....za to je na voljo samo nov iz salona, kjer prideš in si "naklikaš" vse mogoče dodatke :), ki pa seveda stanejo....

Popravljeno od sportman333
Napisano

Imam se par vprasanj za lastnike te generacije Mazde. Se mi zdi kar preskok iz 1., bolj analogne, generacije in me je kar malo strah :D

  • Kako neuporaben je tak prtljaznik? Bord in smuci grejo notri najbrz bp, kaj pa kolo? S "pravimi" prtljaznimi vrati sem v avto komot spravil 2 kolesa, tukaj najbrz no go.
  • Se da preziveti brez park senzorjev? V Lj in zivljenju v bloku, kjer je problem s parkiranjem vkljucen v najem stanovanja, najbrz kar tezko. Koliko stane naknadna vgraditev PDC zadaj
  • Kako drago je vzdrzevanje takih avtomobilov? Ce prav vidim so gume 19? Ali lahko pri takem avtu kaj zamenjam tudi sam, npr. vsaj zarnico?
  • Koliko bi realno pilo to v mestu?
  • In se za konec, kaksne hibe oz. slabe izkusnje imate s takim avtom?

 

 

Napisano
pred 3 minutami je Slivka napisal:

 "Zgleda se je avto uporabljal za prevoz necesa"

Ta izjava je pa zmagovalna. Glej, priznam, sem kmet in s hribov doma, pa določenih stvari ne poznam. Mi lahko razložiš, za kaj se pa sicer uporablja avto?

Hm glede na provokacijo ti lahko odgovorim-vklopi mozgane... Drugace pa mozno, da za prevoz tudi kakih kemikalij barv itd, pac stvari, ki se lahko polijejo ali kaj podobnega. Kljuka in podrajsan odbijac ze kazeta na resno uporabo za prevoz, celo google pravi, da za cistilni servis. Sorry za kak nov siv las, ki sem ti ga povzrocil.

Napisano

Pričakovat, da boš za 9.000 evrov dobil nov avto razreda Mazde 6... Ne vem, no, misliš, da ljudje kupujejo avto za to, da ga bodo neuporabljenega prodali naprej za pol cene?

Mah, kaj morem, sem pač kmet in s hribov doma, pa določenih stvari ne razumem. In potem je bolje, da sem tiho...

Napisano

Smučke/bord gredo v prtljažnik (če ne strešni nosilec in je)

 

Kolo ležeče, brez sprednjega kolesa

 

Park senzorje dobiš na Aliexpressu malo morje tega

 

Vzdrževanje kot vsak avto - glede na to, da je bencinar nekig groznih hib ni. 19ke dobiš tudi 100€ po komadu kakšen Nexen

 

In ja, lahko menjaš kakšno žarnico :)

Napisano

Pa za te stvari voziti poišči karavana.

 

Meni se 9 jurjev za najbolj osnovno Mazdo 6 iz 2013, bencinarko z ročnim menjalnikom, brez parkirnih senzorjev pa še sedanko, ne zdi ugodna cena. Ali pa se je vse toliko podražilo, da se vam to zdi kot priložnost.

Napisano
pred 3 urami je dvorjan napisal:

Pa za te stvari voziti poišči karavana.

 

Meni se 9 jurjev za najbolj osnovno Mazdo 6 iz 2013, bencinarko z ročnim menjalnikom, brez parkirnih senzorjev pa še sedanko, ne zdi ugodna cena. Ali pa se je vse toliko podražilo, da se vam to zdi kot priložnost.

Glede na cene na trgu rabljenih vozil zadnje case,je tale cena kar primerljiva z ostalimi.

 

Čeprav sem sicer bolj naklonjen nakupu novejšega in manjšega vozila nižjega razreda, se mi tole sploh ne zdi slaba ponudba (oziroma bolje rečeno kaj slabša od ostalih ).

 

Jaz sicer še zmeraj raje vzel kakšno leto novejso trojko,ampak ok.

 

 

Napisano
pred 5 urami je robz napisal:

Imam se par vprasanj za lastnike te generacije Mazde. Se mi zdi kar preskok iz 1., bolj analogne, generacije in me je kar malo strah :D

  • Kako neuporaben je tak prtljaznik? Bord in smuci grejo notri najbrz bp, kaj pa kolo? S "pravimi" prtljaznimi vrati sem v avto komot spravil 2 kolesa, tukaj najbrz no go.
  • Se da preziveti brez park senzorjev? V Lj in zivljenju v bloku, kjer je problem s parkiranjem vkljucen v najem stanovanja, najbrz kar tezko. Koliko stane naknadna vgraditev PDC zadaj
  • Kako drago je vzdrzevanje takih avtomobilov? Ce prav vidim so gume 19? Ali lahko pri takem avtu kaj zamenjam tudi sam, npr. vsaj zarnico?
  • Koliko bi realno pilo to v mestu?
  • In se za konec, kaksne hibe oz. slabe izkusnje imate s takim avtom?

 

 

2kolesi ne boš spravil notri (vsaj ne na kulturen način :) ), eden bo pa šel (pač daš prednjo feltno dol).

 

Ko sem nekaj časa nazaj gledal ceno kamere in senzorjev,so bili slednji le malo cenejši; jaz bi, če bi karkoli vgrajeval,raje šel v nabavo kamere. V nobenem primeru pa ne nebi manjko seznorjev odvrnilo od nakupa. 

 

19col? Zagotovo se da dati gor tudi manjše dimenzije,ki so cenejše. 

 

Če ti avto ni predrag in prestar , bi ga jaz šel pogledat. Malo ti bo še spustil ceno in to je to . Moraš pa vedeti da je vzdrževanje dražje kot pri manjšem avtu. Če ne drugega registracija/zavarovanje. Če ne gledaš na to tako strogo racionalno kot jaz ( :) ), potem se mi zdi to čisto ok avto.

Napisano

@robzglede kamere ali parking semzorjev .....jaz sem na Mazdo 2 vgradil senzorje za 18€ drugače je pa tole zanimiva opcija 

Tracer RVIEW S1 vzvratna kamera za avto, brezžična, komplet | mimovrste=)

@Nejc1986vem da gledaš za novim avtom, ampak če bi rad ostal na Citroenu bi mogoče pogledal kaj takega

 

WWW.AVTO.NET

Citroen C4 Picasso Intensive THP 155 BVM6, letnik:2014,8600 EUR :: www.Avto.net ::

 

Napisano
pred 9 minutami je robertk6 napisal:

@robzglede kamere ali parking semzorjev .....jaz sem na Mazdo 2 vgradil senzorje za 18€ drugače je pa tole zanimiva opcija 

Tracer RVIEW S1 vzvratna kamera za avto, brezžična, komplet | mimovrste=)

@Nejc1986vem da gledaš za novim avtom, ampak če bi rad ostal na Citroenu bi mogoče pogledal kaj takega

 

WWW.AVTO.NET

Citroen C4 Picasso Intensive THP 155 BVM6, letnik:2014,8600 EUR :: www.Avto.net ::

 

8let je absolutno prestaro. Raje dodam še 3000eur in vzamem novo Dacio :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.