Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 27 minutami je robz napisal:

Preveril sem vin in servisno in notri ni vpisanih par stvari, ki naj bi bile zamenjane, kot trdi prodajalec.

 

 

V seevisni knjizici (tudi digitalni) so vpisani zgolj redni servisi... Vse kar je bilo menjano izven tega, ni zajeto v DSK ... Zato je pa fajn, ce so racuni, iz katerih je razvidno, kaj se je se dodatno delalo ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 5 minutami je Janez007 napisal:

Ja svečke se menjajo na 120.000, ni pa kakšen omembe vreden strošek - na računu uradnega servisa okoli 75€ + delo.

 

Tudi sam se takega bencinarja ne bi bal kupit, seveda pa previdnost ni nikoli odveč. Na daljavo se masrikaj ne vidi, potrebna je preverba v živo. Če se kupec ne spozna na Mazde je priporočljiv tudi pregled pri mehaniku. Sam sem zadnji avto za 3x toliko denarja kupil na daljavo - s pomočjo prodajalca sem si avto podrobneje ogledal preko videa - video klica. 😜

 

Svecke me skrbijo samo, ce niso bile menjane :D bolj me skrbi veriga in ostalo kar pride zraven+sklopka. Sklopko sicer lahko preverim v zivo, za verigo pa bo treba na nek servis. Vem tudi ze, da bo treba menjati ploscice... Torej ce je slucajno za zamenjat vse zgoraj nasteto, bo servis kar drag:) dobil sem se fotke ogledal, ki so zluscena.

Napisano
pred 3 minutami je DonFelipe napisal:

Jasno, preveri se tako navadna kot tudi DSK.

V kolikor ni zadeva v celoti dokumentirana se obrneš stran in zadevo prespiš.

Mja, jst se isto strinjam s tem. Se mi zdi @robz res velik picajzel za teh 8k, če ti ni avto ok, potem raje počakaj na drugega!

Napisano (urejeno)
pred 5 minutami je NevLado napisal:

Mja, jst se isto strinjam s tem. Se mi zdi @robz res velik picajzel za teh 8k, če ti ni avto ok, potem raje počakaj na drugega!

Ja priznam, sem, me tud forumi napsihirajo kjer berem koliko je nategov :D saj pravim, ce bi nujno rabil avto bi ze tisto 6ko februarja vzel

 

Mi pa tale 3ka zgleda ok glede na ceno in km, samo raje se tukaj malo preverim, kaj vi objektivno mislite, zato vcasih malo prevec sprasujem:)

Popravljeno od robz
Napisano
pred 4 minutami je robz napisal:

Ja priznam, sem, me tud forumi napsihirajo kjer berem koliko je nategov :D saj pravim, ce bi nujno rabil avto bi ze tisto 6ko februarja vzel

 

Mi pa tale 3ka zgleda ok glede na ceno in km, samo raje se tukaj malo preverim, kaj vi objektivno mislite, zato vcasih malo prevec sprasujem:)

Glej če ti reče da je naredil menjavo svečk, mora imeti račun za menjavo svečk. Če računa nima oziroma ti reče da ti ga bo poslal v roku 1 teden potem je to meni že takoj sumljivo.

Napisano

Zavedaj se, da eni naredijo vse, da se slabega avta znebijo! Tisti, ki imajo vredu avto se pa ne sekirajo, ko se obrneš stran saj ga bodo z lahkoto in hitro prodali.... 😉

Napisano (urejeno)
pred 8 minutami je NevLado napisal:

Glej če ti reče da je naredil menjavo svečk, mora imeti račun za menjavo svečk. Če računa nima oziroma ti reče da ti ga bo poslal v roku 1 teden potem je to meni že takoj sumljivo.

Ja pa avto na lizing, tako, da naj bi moral biti servisiran samo na uradnem servisu? Saj lahko, da ima racune, jaz sem samo v MyMazda preveril zgodovino glede na vin.

 

Ampak se prodaja ze dober mesec, spremljam avto.net in tudi druge mazde 3 se ne prodajo, zgleda niso tako popularne ali pa so precenjene😀

Popravljeno od robz
Napisano
pred 15 minutami je NevLado napisal:

Mja, jst se isto strinjam s tem. Se mi zdi @robz res velik picajzel za teh 8k, če ti ni avto ok, potem raje počakaj na drugega!

 

Tudi meni se zdi, da ga niso še naredili avta, da bi robz-u ustrezal. 😊

 

 

Napisano
pred 2 minutama je robz napisal:

Ja pa avto na lizing, tako, da naj bi moral biti servisiran samo na uradnem servisu? Saj lahko, da ima racune, jaz sem samo v MyMazda preveril zgodovino glede na vin.

To prvič slišim, da če je avto na lizing da bi ga moral servisirati na uradnem servisu, v primeru lizinga rabiš imeti kasko....kje ga servisiraš je tvoja stvar (oz. tudi če ga ne) in kar je edino važno da plačuješ obroke :)

Napisano
pred 2 minutama je Alex napisal:

 

Tudi meni se zdi, da ga niso še naredili avta, da bi robz-u ustrezal. 😊

So, so, mazdo 6 (2013), samo ne za 13k :D pa tale mlincek je tudi vabljiv 

Dajte zacet prodajat svoje bencinske 6ke predzadnje generacije :D treba zacet sparat za 9ke

Napisano

Takšen kot se predstavljaš tukaj na forumu, bi rekel, da počakaj, sam bi bil na podobnem, bi cijazil pa preverjal in ja, nikoli več rabljenega ne kupim brez da mi vse štima. Ko bo pravi avto, boš vedel in ga tudi brez problema kupil ;)

Napisano

Meni se zdi tale avto pošteno zmatran. Imel več avtomobilov z 200k+ km pa noben ni imel niti približno tako "zjebanega" volana in ročice menjalnika. Mene že pogled na tako notranjost odvrne od tega, da bi kupil "avto od mesarja".

 

Ob priliki poslikam volan moje bivše Mazde 6 z 229k km, samo da novega lastnika ulovim - je ostala blizu doma.

 

Sicer pa se mi sama kilometrina ne zdi problematična - lepo, da se je vozil in ne zaletaval. Le to, kako in kje se je vozil, je vprašljivo ...

Napisano
pred 2 urama je DonFelipe napisal:

Drugače pa v kolikor nimaš servisne knjige in računov se avta ne kupuje!

Ja tocno tak, js tut nimam vec vpisanih servisov po uradni piti, ker si pac neki srvari zrihtam sam, ostalo pa moj mehanik, ki mu 100% zaupam, zato bo tist, ki bo kupu avto za mano kupu najvecji srot od avta 🤦‍♂️

Napisano
pred 1 uro je dvorjan napisal:

Meni se zdi tale avto pošteno zmatran. Imel več avtomobilov z 200k+ km pa noben ni imel niti približno tako "zjebanega" volana in ročice menjalnika. Mene že pogled na tako notranjost odvrne od tega, da bi kupil "avto od mesarja".

 

Ob priliki poslikam volan moje bivše Mazde 6 z 229k km, samo da novega lastnika ulovim - je ostala blizu doma.

 

Sicer pa se mi sama kilometrina ne zdi problematična - lepo, da se je vozil in ne zaletaval. Le to, kako in kje se je vozil, je vprašljivo ...

Če je pred 2013 letnikom narejena se nimamo kej pogovarjat. To je že @Alex razložu kako je prejšnja serija bila bolj trpežna.

pred 42 minutami je Deeyan napisal:

Ja tocno tak, js tut nimam vec vpisanih servisov po uradni piti, ker si pac neki srvari zrihtam sam, ostalo pa moj mehanik, ki mu 100% zaupam, zato bo tist, ki bo kupu avto za mano kupu najvecji srot od avta 🤦‍♂️

Pa saj imaš račune.....

Napisano
pred 33 minutami je NevLado napisal:

Če je pred 2013 letnikom narejena se nimamo kej pogovarjat. To je že @Alex razložu kako je prejšnja serija bila bolj trpežna.

 


Njegova je bila 2015… 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 5 urami je NevLado napisal:

Če je pred 2013 letnikom narejena se nimamo kej pogovarjat. To je že @Alex razložu kako je prejšnja serija bila bolj trpežna.

Pa saj imaš račune.....

 

Od materialov ja, od servisov ne

Napisano

Ja, to je pa splošna hiba Mazde: nima enega spodobnega servisa s sposobnimi serviserji. Motorno olje znajo zamenjat, filtre tudi, pa zavorne obloge tudi še grejo. Čim je pa kaj bolj zahtevnega, je pa že konec...

  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano
pred 12 urami je Deeyan napisal:

 

Od materialov ja, od servisov ne

To je meni dovolj, ker sem tudi jaz sam tako počel na starih avtih preden sem šel na mazde. Mislil sem bolj v smislu da prodajalec takšne dokumentacije nima pripravljene oz nekaj muti.

Napisano

Z vsem se strinjam, vendar obraba volana in rocice menjalnika ponavadi nima nic veze z urejenostjo lastnika, ampak z uporabo avtomobila-in to pove, da sta bila volan in rocica velikokrat uporabljena, kar spet ne govori ravno v prid avtocestni voznji. Ceprav naj bi bilo eco usnje zelo slabo, dvomim, da bi se pri normalni uporabi toliko obrabilo. Ce avto nabira 40k km na leto po mestih in naseljih je najbrz ze kar konkretno zjahan pri 200k km. To pa klice po kar konkretnem servisu, ker se material pac obrablja z uporabo... Ce ima pa avto 200k km vecinoma z avtocest ga kupim bp za pravo ceno.

 

Kar se tice racunov-tudi te se lahko sfejka v parih minutah, ker sem ravno iz foha in obvladam photoshop in ilustrator :D Ampak ja, ce je avto na ogledu ok, lastnik deluje ok, ohranjenost avta ok, zvok masine ok in cena prava, je to to. 

 

Za tega pa vsaj vemo, da so kilometri realni. Pozna kdo? Najbrz je nekaj takega idealno zame.

 

WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 2.0i TE Plus SLO. POREKLO 1. LASTNIK, letnik:2010,3999 EUR :: www.Avto.net ::

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.