Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Tale M6 G145 MT 45.000 km letnik 2019/1 je bila danes na Avtonetu rezervirana takoj, cena 18.999€. Rezervirala jo je firma, ki jo bo menda prodajala naprej ... Če koga resno zanima, morda lahko lastnico danes še prepriča z nekaj 100€ več gotovine, predno jo ta jutri odpelje na firmo v odkup.😜

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Začuden 2
Napisano
pred 49 minutami je Janez007 napisal:

Tale M6 G145 MT 45.000 km letnik 2019/1 je bila danes na Avtonetu rezervirana takoj, cena 18.999€. Rezervirala jo je firma, ki jo bo menda prodajala naprej ... Če koga resno zanima, morda lahko lastnico danes še prepriča z nekaj 100€ več gotovine, predno jo ta jutri odpelje na firmo v odkup.😜

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

Glede na okvirček tablic takole na prvo žogo uvožena pri naročiavto?

Napisano (urejeno)
pred 5 minutami je NevLado napisal:

Glede na okvirček tablic takole na prvo žogo uvožena pri naročiavto?

Menda jo je kupila in sama pripeljala iz Nemčiji v času začetka Corone, ne vprašaj za kakšno smešno ceno. 😝

Te zanima? 😁

Popravljeno od Janez007
Napisano

Dober avto za penzionista😉😄, manjka mu 60konjev pa bi bila super....za nekoga ki se vozi malo pa verjetno super wagen...dealer jo bo prodajal za kake 3k eur več😁

Napisano
pred 53 minutami je Janez007 napisal:

Menda jo je kupila in sama pripeljala iz Nemčiji v času začetka Corone, ne vprašaj za kakšno smešno ceno. 😝

Te zanima? 😁

Po moje kakih 18000€.

 

 

Napisano

Mazdilakarji, če se strinjate ali ne, a za vozilo tega segmenta, je atmosferskih 145 konjičev odločno premalo.

 

Ja, se pride iz točke A do B, a to uspe tudi Suzuki Marutiju ali Katrci. :)))

  • Všeč 4
  • Haha 3
  • Hvala 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 3 urami je Z M A J napisal:

Mazdilakarji, če se strinjate ali ne, a za vozilo tega segmenta, je atmosferskih 145 konjičev odločno premalo.

 

Ja, se pride iz točke A do B, a to uspe tudi Suzuki Marutiju ali Katrci. :)))

Čipiraš pa je....😀👍

Napisano
pred 6 urami je Bini napisal:

Čipiraš pa je....😀👍

Ne bi dosti pomagalo. Pretežek avto za tak motor. 

 

 

Napisano
pred 5 minutami je Brane napisal:

Sami modri dirkači, me prav zanima kje poženeste te vaše konje v galop.

Po resnici, 🤔 redko kje..... 😟🥴👍

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Ne bi dosti pomagalo. Pretežek avto za tak motor. 

 

Tudi X186 kolikor slišim, ni kakšen presežek, sploh glede na to, da je mnogo bolj komplicirano narejen. Vemo pa kaj to pomeni, če začne kaj zafrkavat. 😔

 

In če spodnji podatki držijo, je CX-30 le cca 2,5% lažja od Mazde 6.

 

image.png

https://www.ultimatespecs.com/car-specs/Mazda/116446/Mazda-6-MY17-Wagon-20-SkyActiv-G-145.html

https://www.ultimatespecs.com/car-specs/Mazda/123233/Mazda-CX-30-e-SkyActiv-X-186-2WD.html

 

 

 

Napisano
pred 17 minutami je Janez007 napisal:

 

Tudi X186 kolikor slišim, ni kakšen presežek, sploh glede na to, da je mnogo bolj komplicirano narejen. Vemo pa kaj to pomeni, če začne kaj zafrkavat. 😔

 

In če spodnji podatki držijo, je CX-30 le cca 2,5% lažja od Mazde 6.

 

image.png

https://www.ultimatespecs.com/car-specs/Mazda/116446/Mazda-6-MY17-Wagon-20-SkyActiv-G-145.html

https://www.ultimatespecs.com/car-specs/Mazda/123233/Mazda-CX-30-e-SkyActiv-X-186-2WD.html

 

 

 

"Če"  začne zafrkavati. Je pa drugače ta x motor res extremen dosežek mazdinih konstruktorjev. Druge znamke so tudi poizkušal nekaj na to temo a je ostalo vse v razvojnih inštitutih. 

Sicer pa imamo 5 letno garancijo in če se ne bodo izkazali za vzdržljive motorje jih  bomo pa" zamenjali. 

 

 

Napisano
pred 16 urami je Janez007 napisal:

Menda jo je kupila in sama pripeljala iz Nemčiji v času začetka Corone, ne vprašaj za kakšno smešno ceno. 😝

Te zanima? 😁

Glede na motor in 2019 letnik bi rekel okoli 17 tisoč?

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

+ 1.000 €. Poleti 2020 je bil kupec kralj, danes pa 🙃

Kakor se pustiš.....😉👍

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

"Če"  začne zafrkavati. Je pa drugače ta x motor res extremen dosežek mazdinih konstruktorjev. Druge znamke so tudi poizkušal nekaj na to temo a je ostalo vse v razvojnih inštitutih. 

Sicer pa imamo 5 letno garancijo in če se ne bodo izkazali za vzdržljive motorje jih  bomo pa" zamenjali. 

Glede na nekaj letno prodajo in kar nekaj prevoženih km do danes ni slišati za kake večje težave,zato sem se tudi sam odločil za ta X motor.....:bravo:

Napisano (urejeno)
pred 16 minutami je Bini napisal:

Glede na nekaj letno prodajo in kar nekaj prevoženih km do danes ni slišati za kake večje težave,zato sem se tudi sam odločil za ta X motor.....:bravo:

Enako. To je pravi šparovček in je pravi  užitek v vožnji z njim. Pa prihajam iz dizelskega navora., 😉

Če ne bi imela mazda tega motorja, bi se zagotovo odločil za drugi avto druge znamke. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Če se bo ta X motor izkazal kot vzdržljiv in, če bo edini na trgu bo čez 20 let pravi biser na trgu in bo vrednost še samo rasla..... :prstgor::zoom-zoom:

Napisano

Lahko, da je ta X- motor res tako dober, kot ga hvalijo. Dokler ga ne preizkusim, ne bom komentiral. Škoda samo, da nimajo neke spodobne lupine, kamor bi ga vgrajevali in ga potem tiščijo v tako imenovanega SUVa...

  • Všeč 2
  • Haha 1

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Bini napisal:

Če se bo ta X motor izkazal kot vzdržljiv in, če bo edini na trgu bo čez 20 let pravi biser na trgu in bo vrednost še samo rasla..... :prstgor::zoom-zoom:

Čez 20 let bo X186 muzejski primerek. :)

Benz Contramotor - Sports Car Digest - The Sports, Racing and Vintage Car  Journal

Popravljeno od Janez007
Napisano

Čujta fanta, sj nimam nič proti vajinima CX-30 in X propagandi, sem zelo vesel, da vam ugajajo in da je celo @Alex-a transfromirala v pravega šparovnega petrol heada :D
Sam da bojo to kaki biseri čez 20 let, dejmo ga no srat ... SPCCI vs. NA al pa turbo ni kot wankl vs. navadn motor, da bi mel spet tolk dodane vrednosti. Si pa res želim, da bi ti motorji leteli krepko čez 200k km, če ne bo mazdi in ljubiteljem bolj trda predla.

 

Hkrati me pa zanima, zakaj niso v CX-60 dali X motor namesto "starega požrešnega" 2 pa pol litrskega, hm. ...

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Ljubim 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Te gume so že v osnovi dimenzijsko zgrešene za tega Forda....  Dal bi pa na njega vsekakor XL gume kot pravi Boss, jih bo vsekakor manj pobiralo po robovih, ker imajo ojačane bočnice. 👍
    • Seveda se uničuje, tudi z dodatno obrabo. To je posebej vidno zadnje obdobje, ko so se predvsem SUV-i zredili, zraven pa še dobili baterije. Uporabniki, ki natikajo gume, ki niso namenjene takim masam, jih pobira redno prej kot prevoženih 20kkm.   Sej to je znan info, še posebej, ko se našteva negativne lastnosti povečanja mas. Zato pa imamo XL gume, ki se jih natika recimo tudi na dostavnike in podobno. Nosilnost je zelo pomembna informacija, ker če uporabljaš preveliko, bodo gume neudobne in grob. Če pa perenizko, bo pa obraba visoka vključno z možnostjo fizičnih poškodb.   Če to ne bi nič pomenilo, bi dali najvišji nosilnostni index za vsa vozila in bi bil problem rešen.
    • Index nosilnosti nima veze z obrabo profila.   Če obtežitev presega nosilnost, se guma strukturno uničuje. Torej lahko se poseda, zvija, bulasta postaja, pregreva,....   To nima veze z obrabo naležne površine. Mogoče pregrevanje edino pride blizu. Pa še to bi gumo po robih bolj segrelo in bi robe pobralo.   92 je 630kg na gumo. To je 2520kg. A kdaj prideš blizu te teže?
    • Molygen New Generation 5W-30 LIQUI MOLY WWW.LIQUI-MOLY.COM Low-viscosity high-tech low-friction motor oil with high shear stability. Combined with innovative additive technology and the special...  
    • API SP?? a to prav vidim?    ja tole je pa verjetno rekordno najnovejše olje ulito na forumu   za skyactive je SN več kot dovolj  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.