Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

@Janez007: Vidim, da stalno čekiraš tale avto.net za Mazdami. Daj me prosim pingni, če vidiš kako lepo 2, mogoče celo CX-3 ali 3, bencinar, letnik 2015 in novejši po približno pametni ceni.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano (urejeno)

Tale M6 G145 MT 45.000 km letnik 2019/1 je bila danes na Avtonetu rezervirana takoj, cena 18.999€. Rezervirala jo je firma, ki jo bo menda prodajala naprej ... Če koga resno zanima, morda lahko lastnico danes še prepriča z nekaj 100€ več gotovine, predno jo ta jutri odpelje na firmo v odkup.😜

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Začuden 2
Napisano
pred 49 minutami je Janez007 napisal:

Tale M6 G145 MT 45.000 km letnik 2019/1 je bila danes na Avtonetu rezervirana takoj, cena 18.999€. Rezervirala jo je firma, ki jo bo menda prodajala naprej ... Če koga resno zanima, morda lahko lastnico danes še prepriča z nekaj 100€ več gotovine, predno jo ta jutri odpelje na firmo v odkup.😜

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

Glede na okvirček tablic takole na prvo žogo uvožena pri naročiavto?

Napisano (urejeno)
pred 5 minutami je NevLado napisal:

Glede na okvirček tablic takole na prvo žogo uvožena pri naročiavto?

Menda jo je kupila in sama pripeljala iz Nemčiji v času začetka Corone, ne vprašaj za kakšno smešno ceno. 😝

Te zanima? 😁

Popravljeno od Janez007
Napisano

Dober avto za penzionista😉😄, manjka mu 60konjev pa bi bila super....za nekoga ki se vozi malo pa verjetno super wagen...dealer jo bo prodajal za kake 3k eur več😁

Napisano
pred 53 minutami je Janez007 napisal:

Menda jo je kupila in sama pripeljala iz Nemčiji v času začetka Corone, ne vprašaj za kakšno smešno ceno. 😝

Te zanima? 😁

Po moje kakih 18000€.

 

 

Napisano

Mazdilakarji, če se strinjate ali ne, a za vozilo tega segmenta, je atmosferskih 145 konjičev odločno premalo.

 

Ja, se pride iz točke A do B, a to uspe tudi Suzuki Marutiju ali Katrci. :)))

  • Všeč 4
  • Haha 3
  • Hvala 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 3 urami je Z M A J napisal:

Mazdilakarji, če se strinjate ali ne, a za vozilo tega segmenta, je atmosferskih 145 konjičev odločno premalo.

 

Ja, se pride iz točke A do B, a to uspe tudi Suzuki Marutiju ali Katrci. :)))

Čipiraš pa je....😀👍

Napisano
pred 6 urami je Bini napisal:

Čipiraš pa je....😀👍

Ne bi dosti pomagalo. Pretežek avto za tak motor. 

 

 

Napisano
pred 5 minutami je Brane napisal:

Sami modri dirkači, me prav zanima kje poženeste te vaše konje v galop.

Po resnici, 🤔 redko kje..... 😟🥴👍

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Ne bi dosti pomagalo. Pretežek avto za tak motor. 

 

Tudi X186 kolikor slišim, ni kakšen presežek, sploh glede na to, da je mnogo bolj komplicirano narejen. Vemo pa kaj to pomeni, če začne kaj zafrkavat. 😔

 

In če spodnji podatki držijo, je CX-30 le cca 2,5% lažja od Mazde 6.

 

image.png

https://www.ultimatespecs.com/car-specs/Mazda/116446/Mazda-6-MY17-Wagon-20-SkyActiv-G-145.html

https://www.ultimatespecs.com/car-specs/Mazda/123233/Mazda-CX-30-e-SkyActiv-X-186-2WD.html

 

 

 

Napisano
pred 17 minutami je Janez007 napisal:

 

Tudi X186 kolikor slišim, ni kakšen presežek, sploh glede na to, da je mnogo bolj komplicirano narejen. Vemo pa kaj to pomeni, če začne kaj zafrkavat. 😔

 

In če spodnji podatki držijo, je CX-30 le cca 2,5% lažja od Mazde 6.

 

image.png

https://www.ultimatespecs.com/car-specs/Mazda/116446/Mazda-6-MY17-Wagon-20-SkyActiv-G-145.html

https://www.ultimatespecs.com/car-specs/Mazda/123233/Mazda-CX-30-e-SkyActiv-X-186-2WD.html

 

 

 

"Če"  začne zafrkavati. Je pa drugače ta x motor res extremen dosežek mazdinih konstruktorjev. Druge znamke so tudi poizkušal nekaj na to temo a je ostalo vse v razvojnih inštitutih. 

Sicer pa imamo 5 letno garancijo in če se ne bodo izkazali za vzdržljive motorje jih  bomo pa" zamenjali. 

 

 

Napisano
pred 16 urami je Janez007 napisal:

Menda jo je kupila in sama pripeljala iz Nemčiji v času začetka Corone, ne vprašaj za kakšno smešno ceno. 😝

Te zanima? 😁

Glede na motor in 2019 letnik bi rekel okoli 17 tisoč?

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

+ 1.000 €. Poleti 2020 je bil kupec kralj, danes pa 🙃

Kakor se pustiš.....😉👍

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

"Če"  začne zafrkavati. Je pa drugače ta x motor res extremen dosežek mazdinih konstruktorjev. Druge znamke so tudi poizkušal nekaj na to temo a je ostalo vse v razvojnih inštitutih. 

Sicer pa imamo 5 letno garancijo in če se ne bodo izkazali za vzdržljive motorje jih  bomo pa" zamenjali. 

Glede na nekaj letno prodajo in kar nekaj prevoženih km do danes ni slišati za kake večje težave,zato sem se tudi sam odločil za ta X motor.....:bravo:

Napisano (urejeno)
pred 16 minutami je Bini napisal:

Glede na nekaj letno prodajo in kar nekaj prevoženih km do danes ni slišati za kake večje težave,zato sem se tudi sam odločil za ta X motor.....:bravo:

Enako. To je pravi šparovček in je pravi  užitek v vožnji z njim. Pa prihajam iz dizelskega navora., 😉

Če ne bi imela mazda tega motorja, bi se zagotovo odločil za drugi avto druge znamke. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Če se bo ta X motor izkazal kot vzdržljiv in, če bo edini na trgu bo čez 20 let pravi biser na trgu in bo vrednost še samo rasla..... :prstgor::zoom-zoom:

Napisano

Lahko, da je ta X- motor res tako dober, kot ga hvalijo. Dokler ga ne preizkusim, ne bom komentiral. Škoda samo, da nimajo neke spodobne lupine, kamor bi ga vgrajevali in ga potem tiščijo v tako imenovanega SUVa...

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Bini napisal:

Če se bo ta X motor izkazal kot vzdržljiv in, če bo edini na trgu bo čez 20 let pravi biser na trgu in bo vrednost še samo rasla..... :prstgor::zoom-zoom:

Čez 20 let bo X186 muzejski primerek. :)

Benz Contramotor - Sports Car Digest - The Sports, Racing and Vintage Car  Journal

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.