Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Lepa Accord V6:punk:

 

 

WWW.AVTO.NET

Honda Accord V6 SPORT, letnik:2018,24900 EUR :: www.Avto.net ::

 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je FuManchu napisal:

Lepa Accord V6:punk:

 

 

WWW.AVTO.NET

Honda Accord V6 SPORT, letnik:2018,24900 EUR :: www.Avto.net ::

 

Ta je pomojem prišla po podobni poti kot m3 2.5 (dvorjan)v temi predstavitev...preko amerike in poljske v slo...(je pa ta 3.5 motor res malo na hard...to je poraba 12+....klasični ameriski avto).....boljsa je potem novejša opcija 2.0t....mislim da ima 250km...

Popravljeno od sportman333
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 26 minutami je Aless napisal:

Župnik mu je priporočil naj podari avto🤪🤣🤣🤣

WWW.AVTO.NET

Lexus RX , letnik:2022,1000 EUR :: www.Avto.net ::

 

Ta dober človek večkrat prodaja (med vikendom, ko ni cenzure)...  😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uuu, dizelaš!

 

A mi lahko kdo takole iz slike pove, kje v Ljubljana-Polje rastejo take lepe palmice in so na parkirišču sami pick-upi, da ga lažje najdem. Grem kar takoj tja, da ga ne podari komu drugemu!

 

In kakšne tablice imate tam v Ljubljani? To niso slovenske - ni prava dimenzija...

 

Oprema vozila je pa vrhunska! Samo klimatsko napravo poglej:

- ima klimatsko napravo

- ima klimatsko napravo: avtomatsko

- ima klimatsko napravo: 2 consko

- ima klimatsko napravo: 3 consko

- in na koncu ima še klimatsko napravo: 4 consko

 

Ni čudno, da ima dizelski motor. Saj samo za pogon vseh teh klimatskih naprav potrebuje kakšnih 15 kW...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 19 minutami je Slivka napisal:

Uuu, dizelaš!

 

A mi lahko kdo takole iz slike pove, kje v Ljubljana-Polje rastejo take lepe palmice in so na parkirišču sami pick-upi, da ga lažje najdem. Grem kar takoj tja, da ga ne podari komu drugemu!

 

In kakšne tablice imate tam v Ljubljani? To niso slovenske - ni prava dimenzija...

 

Oprema vozila je pa vrhunska! Samo klimatsko napravo poglej:

- ima klimatsko napravo

- ima klimatsko napravo: avtomatsko

- ima klimatsko napravo: 2 consko

- ima klimatsko napravo: 3 consko

- in na koncu ima še klimatsko napravo: 4 consko

 

Ni čudno, da ima dizelski motor. Saj samo za pogon vseh teh klimatskih naprav potrebuje kakšnih 15 kW...

ja res je, tud zadnja klop je zanimiva :D 

null

image.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 8. 9. 2022 ob 14:19 je Slivka napisal:

Luštna zadeva, vse fajn pa krasn, edino bencinar je...

😛

 

navora ma pa skor lih en tolk, več ko kak dizelaš (700Nm) :)

Popravljeno od Deeyan
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole bi mel:punk:

 

WWW.AVTO.NET

Alfa Romeo Giulia GTAm, letnik:2022,235000 EUR :: www.Avto.net ::

 

1041341.jpg

4041388.jpg

2041357.jpg

Popravljeno od FuManchu
Dodane slike
  • Všeč 4
  • Začuden 3

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je FuManchu napisal:

Tole bi mel:punk:

 

WWW.AVTO.NET

Alfa Romeo Giulia GTAm, letnik:2022,235000 EUR :: www.Avto.net ::

 

1041341.jpg

4041388.jpg

2041357.jpg

A ni cena malo preterana? Ne malo, kar precej... 🤪

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjetno model GTA in ne GTAm, ki je limitirana serija (500 primerkov)…

 

Na mobile.de so cene tudi do 300.000€…

 

 

  • Všeč 2
  • Začuden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 urami je dvorjan napisal:

Ja, je. To je bilo še kako leto nazaj v rangu 55-70 jurjev. Sem pogledoval k "Juliji" preden sem Mazdo kupil. Nekako si nisem upal Italijanke, čeprav je lepa ...

 

Ja, navadna tahuda Giulia je bla res med 55-70k, GTAm so ble pa cca 170k

WWW.AUTOCAR.CO.UK

Lightweight four-door flagship officially taken off sale as final order placed

 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

še en dokaz "norih" časov :)

WWW.AVTO.NET

Honda Accord 2.2i 16v Type-R VTEC, letnik:2000,20500 EUR :: www.Avto.net ::

 

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 26 minutami je sportman333 napisal:

še en dokaz "norih" časov :)

WWW.AVTO.NET

Honda Accord 2.2i 16v Type-R VTEC, letnik:2000,20500 EUR :: www.Avto.net ::

 

Tale ma barvno slepoto. Vidim da so felge črne in ne bele 😂. Cena je pa kr lepa

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@TBASAj piše da ima 3komplete platišč (te črne na sliki Motec 18", Sparco 17" z zimskimi in OEM TypeR bele 17") ;)

 

Glede na to da so Honde Type-R limitirane, bodo z leti cene itak sam rasle, pokupili jih pa bodo samo ljubitelji.

Cene Honde S2000 so pa tudi lepo zrasle. 🚀

IMG_20220914_094730_edit_614720893041096.jpg

  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Jezen 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je Slivka napisal:

A je to kakšna sprememba al sem le jaz kmet an s hribu doma, ma se mi zdi, da so ratali avti kot vino: starejši letnik kot je dražji je...

Tudi če si "s hribu doma"😂👍...nič se ti samo ne zdi-drži kot pribito-draži se u pi..ko ......

Sem lih včeraj pogledal rečun od felten (tiste od ATSa k jih imam za poleti) in zimskih pnevmatik (Pirelli Scorpion Winter-stara verzija),k sem vse kupil pr Leaderpnevmatiku pred malo več kot enim letom (03.07.2021)...in primerjam z aktualnimi cenami identičnega kompleta...je šlo vse za 25% gor😡👎...in pazi to-"auslaufmodel" pnevmatik😲,in so še zmeraj dobrih 200€/kom.

Sem takrat vedel,da najmanj še pol letane bom dobil naročeno CX-5...in je na koncu ratalo več kot eno leto😟...a za gume in feltne-kot da bi vedel,da moram kupiti...čeprav sem po tem fuuul cvikal,če bo še pasalo na avto,k je Mazda pr CX-5 z 2021 na 2022 šla v Facelift🙄

Bo že tako kot zadnje čase govorim...saj avto boš še nekako dobil...če ne prej pa kasneje🤔...samo plačati ga ne boš mogel.

 

L.P.

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je Deeyan napisal:

Po tem takem js svojo 323F V6 gladko prodam za 15k€? 🤔

Probaj. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.