Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Če ima kdo čas, prostor in smisel za starodobnika, je tole lahko projekt. :)

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18241299&display=Volkswagen%20Hro%9A%E8

WWW.AVTO.NET

Volkswagen Hro�è , letnik:1973,400 EUR :: www.Avto.net ::

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 12 urami je Shrek napisal:

Kaki kilometri...🤣🤗:aaaaa:😇

 

Kaki pa? V povprečju 6500 km na leto... Mi smo v dvajset let krajšem obdobju navozili 135.000 kilometrov več...

Napisano
pred 6 urami je Z M A J napisal:

Če ima kdo čas, prostor in smisel za starodobnika, je tole lahko projekt. :)

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18241299&display=Volkswagen%20Hro%9A%E8

WWW.AVTO.NET

Volkswagen Hro�è , letnik:1973,400 EUR :: www.Avto.net ::

 

Prodan, ni več oglasa 🤨

 

 

Napisano

DeSUS; glede na število prevoženih in blazino pod voznikovo zadnjico. :)

 

 

WWW.AVTO.NET

Hyundai Getz 1.1 GL KLIMA, letnik:2007,1100 EUR :: www.Avto.net ::

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pa si ziher, da se ni zatipkal pa hoče zanj 11.000€. Sej veš, pomanjkanje čipov pa vojna v ukrajini in podobne nebuloze.

33112_1.png

Napisano

Tale avto je bil fail že takrat, ko je ven prišel.

 

Je pa tole različica fastback, ki je dokaj drugačna od osnovne verzije in letnik ni 1998 ampak bolj verjetno 1988, ko je bilo tudi zadnje leto, ko je bil avto v proizvodnji.

 

  • Všeč 1
  • Hvala 1

33112_1.png

Napisano

Vprašanje, če je vse ustrezno EU predpisom, da narediš tehnični pregled in ga registriraš....(vem da sem na zadnje na amzs to spraševal, če lahko avto iz usa uvoziš in reg.in so rekli, da bi moral najprej pri njih preveriti ali je model skladen, itd...., sicer imaš drago nepremičnino na 4.kolesih🤣😂😉)

Napisano

Komaj zdej vidim, da je števec v miljah. Ampak je starejši model velik lepši :punk:

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 39 minutami je Shrek napisal:

V Nemčiji al Poljskem se naredi homologacijo in uvozi v SLO. 

Res je. Meni to ne bo treba delat:bravo:

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je FuManchu napisal:

Komaj zdej vidim, da je števec v miljah. Ampak je starejši model velik lepši :punk:

ja pa tudi pri km sem skoraj prepričan da so se zmotili za 1 nulo :).....tak avto za moje pojme skoraj 99,9% nima samo 21.000km :)

Popravljeno od sportman333
Napisano
pred 8 urami je DonFelipe napisal:

Zanimivo. 


Ampak škoda ker ni slikana celotna shema menjalnika, saj čez lužo so pravi avtomatiki, ne pa te tiptronici in podobne pomehkužene zadeve. 

Se vidi da nimaš pojma. Pomehkužena zadeva tiptronic? Tiptronic ti je najbolj zanesljiva vrsta menjalnika, in tudi prva vrsta menjalnika. V Ameriki najbolj razširjena vrsta menjalnika je tiptronic. Ima pa v Ameriki VW prav tako DSG, Toyota Honda cvt.. AMeriška vozila pa imajo v 90% tiptronic. 

  • Všeč 8
  • Hvala 1
Napisano

Kolega bi kupu to mazdo, šel jo včeraj tudi gledati. Dobil jo tudi za peljat. Pozna kdo tega trgovca?

 

WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 Revolution Top AUT.WEBASTO.LED.HEADUP.USNJE.NAVI.., letnik:2018,21999 EUR ::...

 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.