Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Še vedno bi raje vzel Hondo CR-V :bravo:

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Mogoče so pa pri MT atmosfercih samo nekateri šoferji slabi, nesposobni prestavljat optimalno, da da bi izvlekli iz motorja razpoložljivo moč.

 

Recimo Alexova turbo dizel 6-ka CD150 je 10% švohnejša od moje bencinske atmosferske G165 ... 😃 

 

Zadnjič sem vozil novo Hondo CRV ... hibrid, lahko samo rečem, da je naredila dober vtis, za cca 44.000 € bi pri meni imela prednost pred novo Mazdo CX-5.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 4 urami je Janez007 napisal:

Mogoče so pa pri MT atmosfercih samo nekateri šoferji slabi, nesposobni prestavljat optimalno, da da bi izvlekli iz motorja razpoložljivo moč.

 

Recimo Alexova turbo dizel 6-ka CD150 je 10% švohnejša od moje bencinske atmosferske G165 ... 😃 

 

Zadnjič sem vozil novo Hondo CRV ... hibrid, lahko samo rečem, da je naredila dober vtis, za cca 44.000 € bi pri meni imela prednost pred novo Mazdo CX-5.

Saj si imel dizelco pa dobro veš, kakšna razlika je v sami vožnji in občutek v vrhniškem klancu. Konji so relativna stvar. Recimo dizelca ima skoraj vso moč že pri 1800 obratih, medtem ko ima tvoja pri  teh obratih le kakih 50. In potem sledi menjava brzine ali dve  navzdol, pa vožnja na večjih obratih, mašina je bolj glasna, kar zna bit utrujajoče. Ne skrbi, znam vrteti v obrate atmosfera, ampak enostavnoi to - to. Vožnja z dizelco je v klancih  bolj tiha, enostavna, hitrejša in z manjšo porabo. 

pred 6 urami je ignacij napisal:

No tukaj se pa motiš, kaj pa od @Alex premium CX30?

Tudi cx30 ni popolna. Manjka ji turbina in enih 60 Nm navora. Ali še bolje, #e malo več navora. 

 

 

Napisano

...in zakaj je ta vrhniški klanec tako pomemben? Ko ga žgeš gor, raje pomisli na ceno goriva in na ceno vzdrževanja. 

Jaz pa dlje časa v vrhniškem klancu ženo za kolena držim, ti pa volan stiskaš... 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 23 minutami je Shrek napisal:

...in zakaj je ta vrhniški klanec tako pomemben? Ko ga žgeš gor, raje pomisli na ceno goriva in na ceno vzdrževanja. 

Jaz pa dlje časa v vrhniškem klancu ženo za kolena držim, ti pa volan stiskaš... 

Lepo, da jo držiš samo za koleno. Nekaterim je to dovolj. 😉Vsak ima svoje gušte. 

 

 

Napisano

Me res zanima, kaj ji lahko ti v vrhniškem klancu delaš, ko volan stiskaš... 

Napisano
pred 4 minutami je Shrek napisal:

Me res zanima, kaj ji lahko ti v vrhniškem klancu delaš, ko volan stiskaš... 

Sem pozoren na vozila pred menoj in na vsa vozila, ki jih prehitevam. 😉

 

 

Napisano
pred 6 urami je Shrek napisal:

Jaz pa dlje časa v vrhniškem klancu ženo za kolena držim

 

A tolk počas greš, da se bojiš, da ti bo med vožnjo ven spizdila pa raj mal držiš. :hudicek:

 

Se pa strinjam z @Alex, ker za babo stiskat so bolj primerne in romantične druge priložnosti, kot ravno med vožnjo. Pa verjamem, da jih je bistveno več kot med samo vožnjo. 😜

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano
dne 8. 3. 2025 ob 12:23 je Alex napisal:

Tudi njihov 2.5 motor ni bohve kaj. Enak problem kot tukaj z Dinoti. Sem imel toyoto korolo karavan za dva dni na uporabi. To samo nekaj tuli v prazno in se ti vedno znova zdi, da je sklopka fuč. Ja, je v redu za kake penziče ali pa za zelo zelo umirjene gospode. 

Enako 2.5 motor. 

Sam sem pred kratkim nabavil RAV4 hybrid, do sedaj naredil dobrih 3000 km. Avto je zakon, pelje se drugace kot M6, nimas obcutka, da je treba gonit do daske, da se lepo kruzat po omejitvah. Motor zatuli, kadar je potrebno agresivno pospesevanje, samo se potem umiri, mene to ne moti, mislim pa da tuli manj kot pri Corolli. Pospeski so dobri, ker pomaga elektromotor. Poraba je odlicna za tako velik avto. Sam se vozim 3x tedensko po avtocesti (150 km v obe smeri - z zastoji, kjer se peljem dosti na elektriko) in popoldne po predmestju in mestu (razvazanje otrok po dejavnostih), poraba je 6.2, na M6 CD175 egr off sem imel 6.5. Ce bi se vozil po prazni avtocesti, bi bila poraba verjetno 8, po predmestju je vcasih tudi pod 5l, samo kombinacija vseh poti + zastoji potem nanese 6.2. Bo pa kmalu M6 naprodaj, ce koga zanima.

Napisano

Možakar je pomotoma dodal številko ena spredaj...

  • Haha 4
  • Začuden 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pravkar je FuManchu napisal:

Možakar je pomotoma dodal številko ena spredaj...

Res je. Tip ta avto  prodaja kot, da je nov. 

 

 

Napisano
pred 8 urami je samSimon napisal:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20722919&display=Mazda Mazda3

Men pa tale ne da miru, ampak tut samo gledam kam smo s cenami prišli danes. 🙄

Meni je pa cena čisto vredu, mi smo dobili za 3ko prejšnji model letnik 18, in 65kkm cca15k€. Tako, da 18k€ bi lahko bila.... :whatever:

Napisano
dne 19. 3. 2025 ob 20:47 je Bini napisal:

Meni je pa cena čisto vredu, mi smo dobili za 3ko prejšnji model letnik 18, in 65kkm cca15k€. Tako, da 18k€ bi lahko bila.... :whatever:

 

Je ze ni vec 🙂

Napisano (urejeno)

Tale oglas se je danes pojavil in danes izginil ... verjetno se bo pojavil nazaj čez par dni, ampak ga ne bo prodajal Zoran, niti ne bo 15.990, ampak verjetno okoli 19.000. :) 🥲

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Pa še en nov današnji oglas ... sem že zmatran od komentarjev tega avta ... kmalu bo 3 leta, odkar se že prodaja. 😆

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 8 minutami je Janez007 napisal:

Pa še en nov današnji oglas ... sem že zmatran od komentarjev tega avta ... kmalu bo 3 leta, odkar se že prodaja. 😆

 

image.png

Pa kaj jim še ni potegnilo, da ga ne bodo prodali?

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.