Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

No sej, po?as boste vsi pri?li do tega, zakaj "kompliciram" pri nakupu. Ker enostavno ni tistega, kar bi ?lovek ?elel pa ?eprav nimam nekih izvenzemeljskih ?elja. ?e tisto kar pa je, pa ali se ne da dobiti v normalnem ?asu oziroma celo za testno vo?njo ne ali pa so cene nehigienske.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo, zanimivost. Ravno danes je v Slovenskih Novicah ?lanek proti SUVjem. Ne razumem, kako lahko proizvajalci delajo SUVje in jih forsirajo (v tvojem primeru Boss, ko ti v salonu ponudijo SUVja ko pride? po sedana) obenem se butli borijo za zmanj?anje CO2ja. Ekonomisti svojim sodelavcem in?enirjem, ki se trudijo zmanj?ati CO2 pljuvajo v obraz.
70046171_379308146073661_327697327132875

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No sej, po?as boste vsi pri?li do tega, zakaj "kompliciram" pri nakupu. Ker enostavno ni tistega, kar bi ?lovek ?elel pa ?eprav nimam nekih izvenzemeljskih ?elja. ?e tisto kar pa je, pa ali se ne da dobiti v normalnem ?asu oziroma celo za testno vo?njo ne ali pa so cene nehigienske.

Jaz se ?e od za?etka debate strinjam s tabo,ker imam enake probleme....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No sej, po?as boste vsi pri?li do tega, zakaj "kompliciram" pri nakupu. Ker enostavno ni tistega, kar bi ?lovek ?elel pa ?eprav nimam nekih izvenzemeljskih ?elja. ?e tisto kar pa je, pa ali se ne da dobiti v normalnem ?asu oziroma celo za testno vo?njo ne ali pa so cene nehigienske.

?ali se Rusom. Oni so prvi izumili sistem da se ni dalo kupit avta, kakr?nega so si ljudje ?eleli, pa? pa kar je bilo na razpolago. Zgleda da je ta komunisti?en izum kapitalistom zelo pri srcu.  

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ve?, da sem zadnji? isto pomislil in se spomnil mojih star?ev, ko so kupovali Spa?ka. Kupci so prleteli na dan prevzema po se je moral pa vsak za svojega zagrebst. kak?na barva neki za izbirat - kar si dobu si dobu. Zgodovina se kot ka?e ponavlja.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo, zanimivost. Ravno danes je v Slovenskih Novicah ?lanek proti SUVjem. Ne razumem, kako lahko proizvajalci delajo SUVje in jih forsirajo (v tvojem primeru Boss, ko ti v salonu ponudijo SUVja ko pride? po sedana) obenem se butli borijo za zmanj?anje CO2ja. Ekonomisti svojim sodelavcem in?enirjem, ki se trudijo zmanj?ati CO2 pljuvajo v obraz.

70046171_379308146073661_327697327132875

 

Ja to je to - problem je da gre za vsiljen trend, ker samo zato, ker je avto nekoliko vi?ji in zgleda bolj samozavestno na cesti ga prodajalci v povpre?ju lahko prodajajo za 2000-3000 EUR dra?je kot recimo normalen avto z enako opremo in motorjem. Gre za dobi?ke in tukaj so neusmiljeni saj je vsakemu v interesu, da za isto proizvodno ceno iztr?ijo tri jurje ve?. Zato pa namensko bremzajo prodajo klasi?nih avtov in jih nekako celo izkori??ajo za vabo, da privabijo kupca v salone, kjer ga "razo?arajo", da modela ni ali je dolga ?akalna doba in podoben crap. Nato mu pa seveda dobrohotno ponudijo dra?jega SUV-a, ki ga lahko dobi skoraj takoj v vseh mo?nih oblikah.

 

?e ne bi to do?ivel sam v vsaj petih salonih bi mislil, da je samo teorija zarote ampak ne... povsod enak nastop in povsod ti v neki fazi pogovora ponudijo SUV-a. To da je 2-3 jurje dra?ji, da ima nekoliko vi?jo porabo, od 3-5g/km ve?je izpuste CO2 je nepomembno, va?no, da bo zaslu?ek obilnej?i.

 

?e enkrat, to ni trend, to je vsiljen trend in ko ga ponavlja? ljudje pa? po?asi ratajo "oprani". Pri Mazdi so ?li ?e tako dale?, da so ravno zaradi tega ukinili 5 vratno Mazdo 6, saj so isto?asno splovili 2 jurja dra?jega CX-5, ki bi nadomestil manjko te razli?ice. ?e bi prodajali 5-vratno razli?ico ?estke za dva jurja ceneje, bi bila prodaja CX-5 veliko bolj pi?la. Ista zgodba je danes ob skoraj isto?asni splovitiv Mazde 3 in CX-30. Zato v trojki ni karavana ali fastback razli?ice, ampak za dobra dva jurja dra?ji CX-30. Ne smejo dati uporabnej?e razli?ice trojke saj bi skakala v zelje CX-30 in jih prikraja?ala tista dva jur?ka. To ni samo moje razmi?ljanje ampak se pojavlja kot razlaga ?e na forumih in tudi pri nekaterih predstavitvah, kjer so govorili o kanibaliziranju med lastnimi modeli avtov.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e zanemarimo dejstvo da imajo SUVi napram avtom slab?o lego na cesti in ni?jo stopnjo udobja.

 

Pri SUV so ?e samo pri zra?nem uporu 3je minusi - to jest 4je:

- slab?i koeficient zra?nega upora zaradi: - same oblike karoserije, ve?jih odprtin okoli koles, ve?jih ogledal, stre?nih sani...

- ve?ja ?elna povr?ina 

- vi?ji upor zaradi ve?je oddaljenosti od tal

Ne pozabit, da se ve?ja ?elna povr?ina in slab?i koeficient zra?nega upora v ena?bi ne se?tevata pa? pa mno?ita!

 

Zaradi ve? materiala je avto te?ji, posledi?no slab?e pospe?uje, ve?ja kolesa pomenijo ve?je masne vztrajnike ki jih je potrebno zavrtet - spet slab?e pospe?evanje. 

 

Obatroje, tako vi?ji zra?ni upor kot ve?je mase mo?no vplivajo na porabo in izpuste.

 

 

Meni nikakor ni jasno oz mi je ?isto jasno. Evropski politiki z vsemi topovi streljajo proti dizelskim ma?inam ki so sodobne ?isto primerljive z bencinarji, v dolo?enih segmentih primerjave celo bolj?e. Po drugi strani pa o?itno podpirajo trend SUV-ov in povi?evanje izpustov.

Kaj pa ?e je vse samo priprava terena za (prisilen) prehod na elektri?ne avte. Takrat smo ga pa dvakrat najebal.  :vskalo:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e enkrat, to ni trend, to je vsiljen trend in ko ga ponavlja? ljudje pa? po?asi ratajo "oprani". 

Ta stavek. :notworth:  Saj a ni isto pri vseh potro?ni?kih dobrinah zadnje ?ase? Kak?no glasbo ima? rad? Nima veze, na radiu bomo 5x na dan vrteli isto playlisto. Kak?ne filme ima? rad? Nima veze, "danes vsi gledajo" nadaljevanje/remake/spinoff dolo?enih zadev in to je to. Kak?ne novosti, daj nehaj. To, kar ti mi ponujamo je to to, to se prodaja. Ne razmi?ljati druga?e. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, tako nekako. ?lanek v medijih je "javno mnenje", javno mnenje je pa ukaz. Nekaj takega imamo mi ?e skoraj dve leti, ?e ne ?e ve?, ko je ?ena za?ela navijati za novi avto. Smo obredli 24 salonov (BMW, Citro?n, Dacia, Fiat, Ford, Honda, Hyunai, Isuzu, Kia, Lancia, Liaz (to smo ?li v Italijo), Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, SsangYong (tudi to smo ?li v Italijo), Subaru, Suzuki, ?koda, Toyota in Volkswagen) pa niti ?ena ni bila zadovoljna z videnim, kaj ?ele jaz. In tako smo se odlo?ili, da smo malo bolj temeljito poservisirali na?o petko in zdaj ima ?e spodobnih 270.000 km, pa ?e vedno ne dela nobenih te?av, ?eprav je stara ?e devet let. Bomo raje po?akali, da se moda obrne in bodo senzacionalno ugotovili, da je navaden enoprostorec precej bolj uporaben od katerega koli sodobnega "?portnega ve?namenskega vozila"...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 In tako smo se odlo?ili, da smo malo bolj temeljito poservisirali na?o petko in zdaj ima ?e spodobnih 270.000 km, pa ?e vedno ne dela nobenih te?av, ?eprav je stara ?e devet let. Bomo raje po?akali, da se moda obrne 

?akajo?i na obrat mode boste ?e vedno takrat, ko imela va?a petka ?e poceni podalj?anje registracije zaradi statusa starodobnika.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kljub vsej propagandi elektrike mi je v o?i padla ena zanimivost: ko sem prebiral oglase, sem opazil, da se ve?inoma prodajajo elektri?ni avti, ki so na leto prevozili od 6000 do 17.000 km.

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14558044&display=Volkswagen%20Golf%20e-Golf

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14532650&display=Volkswagen%20Golf%20e-

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14526567&display=Smart%20fortwo%20elektri%E8ni

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14523419&display=Citroen%20C-Zero

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14513167&display=BMW%20i3%20Avt.

 

Najve? prevo?enih kilometrov ima pa tale:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13969231&display=Tesla%20Model%20S%20P85%20Performance%20-%20MOD%202014...

Prevozil je 163200 km.

 

Primerljiva vozila z motorji na notranje izgorevanje pa so prevozili od 20.000 do 50.000km na leto...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14508870&display=Ford%20B-Max%20B-MAX%201.0%20EcoBoost%20Titanium

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14544554&display=Renault%20Twingo%20SCe%2070%20Expression

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14548233&display=Volkswagen%20up!%20Black%20line%201.0

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14560901&display=Smart%20fortwo%20cabrio%20passion-SLOVENSKO%20PO...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14404390&display=%8Akoda%20Fabia%201.0%20Ambition

 

Da pa avto na fosilna goriva prevozi 400.000 km, ni pa nobena huda posebnost:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14562864&display=Volkswagen%20Passat%20Variant%201.9%20TDI%20Comfor...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14568674&display=Volkswagen%20Golf

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14568348&display=Ford%20Mondeo%20Karavan%20Ghia%202.0%20TDdi

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14568301&display=Ford%20C-Max%201.6%20TDCi%20Ambiente

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14568808&display=Audi%20A8%20quattro%203.7%20V8%20Tiptronic

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14565874&display=Honda%20CR-V%202.2i-CTDi%20Executive%20Plus

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14565319&display=Mitsubishi%20Carisma%201.9%20D

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14564529&display=BMW%20serija%203:%20318d

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14564732&display=Audi%20A4%20Avant%201.9%20TDI

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14562723&display=Volvo%20S60%20D5%20Momentum

 

Kljub vsej propagandi ?lovek dobi ob?utek, da je elektrika ?e vedno bolj hobi-program... No, preostane nam pa ?e tretja re?itev: upamo, da bo Trump kandidiral za predsednika Slovenije in bo potem izjavil "Slovenija first" in bo "povozil" vse te elektro-norosti in nam dovolil avte s 3 litri delovne prostornine in V6 motorji. Upanje umre zadnje...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ima DEKRA  certifikat, zna bit vse ok. Predvidevam da je iz Nem?ije. 

Tudi za mojo sem dobil tak certifikat oz pisno poro?ili z vsemi slikami in ozna?bami prask itd...

 

In kot pravi Marko, takrat (vsaj za avto z Nem?ije) to velja in ?tima vse. 

 

In pri moji je bilo res tako, ?eprav je bila cena recimo par jurjev ni?ja od ostalih.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.