Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?e dobro da sem za G122/plus/sound pla?al (sicer z popustom) manj kot je sedaj najcenej?a....

Super, kdaj pa in kje?
Napisano

Saj je logicno... s 1.1.2020 so se podrazili zaradi nekega "eko" davka ... Kot smo ugotavljali v eni drugi temi, so se v povprecju podrazili za okoli 2 jurja ... pri nekaterih modelih manj, pri nekaterih pa tudi vec ... :( 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

?e par takih eko davkov pa bom staro M.prodal za isto kot sem jo kupil!

 

Ce ne bodo uvedli davka tudi na rabljena vozila ... :P 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ce ne bodo uvedli davka tudi na rabljena vozila ... :P

 

?e ?e vsi prena?ajo davek na kupca, bo v tem primeru pa ?e on ceno zvi?al ?e za ceno davka :D

Napisano

Ja no, se kr pozna, da je napredek. Vo?nja se mi je zdela za odtenek bol udobna. Izklop valjev se rahlo ?uti ampak me ni ni? motilo. Dobro se mi zdi, da se pri brisalcih, ko so na auto vklju?i lu?ka, da to jasno ve?, ker pri moji nisi vedno siguren. Pa da vitrex ?prica direkto iz brisalcev je tudi zanimivo( ne vem pa, ?e je bolje). Zavore je treba pa kr zelo mo?no pritisnit, da primejo. Res da je imel avto slaba dva jurja prevo?enih ampak pri moji so ?e na za?etku bolje. Kyles je bolj?i. Samo roko da? na kljuko in se odpre ni potrebe po pritisku gumba na sami kljuki. Mogo?e je malo bolj?a vzratna kamera. Odklep pokrova za dolivanje goriva je mogo?e tudi bolj enostaven ( odvisno od posameznika) ga samo pritisne? in se odpre pri moji je gumb v avtu. Je pa ?e bolj nepregledna kot moja( zadnje ?ipe skoraj ni). Toliko zaenkrat iz moje strani.

Napisano

Ja no, se kr pozna, da je napredek. Vo?nja se mi je zdela za odtenek bol udobna. Izklop valjev se rahlo ?uti ampak me ni ni? motilo. Dobro se mi zdi, da se pri brisalcih, ko so na auto vklju?i lu?ka, da to jasno ve?, ker pri moji nisi vedno siguren. Pa da vitrex ?prica direkto iz brisalcev je tudi zanimivo( ne vem pa, ?e je bolje). Zavore je treba pa kr zelo mo?no pritisnit, da primejo. Res da je imel avto slaba dva jurja prevo?enih ampak pri moji so ?e na za?etku bolje. Kyles je bolj?i. Samo roko da? na kljuko in se odpre ni potrebe po pritisku gumba na sami kljuki. Mogo?e je malo bolj?a vzratna kamera. Odklep pokrova za dolivanje goriva je mogo?e tudi bolj enostaven ( odvisno od posameznika) ga samo pritisne? in se odpre pri moji je gumb v avtu. Je pa ?e bolj nepregledna kot moja( zadnje ?ipe skoraj ni). Toliko zaenkrat iz moje strani.

Dober opis ampak ni? o vo?nji in pospe?kih, porabi itd.....
Napisano

Jah porabe ?al nisem spremljal, ob?utek v kabini je mogo?e nekoliko ti?ji kot pri moji(2018), pri samem pospe?ku nisem opazil razlike. Sem pa opazil, da ob zagonu ?e bolj ropota kot moja tistih par sekund. Sam sistem je bolj odziven( infotainment) Mogo?e jo dobim ?e za 3 ure v torek.

Napisano

Pozdravljeni.

 

Vglavnem ko vam zasveti lu?ka za tankat in greste tankat, kolk goriva nato?ite. Jaz obi?ajno okol 40, 42 litrov. To pomeni da je okol 10litrov rezerve. Tudi ?e bi ga na doseg 0 km spravil bi bilo ?e zmeri 4 litre notri. Japanci pa so zihera?i

Napisano

Tako je. Rezerve je kr veliko. Jaz sem enkrat s polnim rezervarjem narediu mislim, da skoraj 700 km. Sicer je priporo?ljivo, da je goriva v rezervarju vsaj 1/4.

Napisano

Jaz grem vedno tankat takrat, ko mi za?ne svetit lu?ka za rezervo...to se zgodi po nekje 650-700 prevo?enih km, takrat natankam do vrha nekje 40-42L, se pravi je v rezervarju ?e dobrih 10L :)

Napisano

Jah porabe ?al nisem spremljal, ob?utek v kabini je mogo?e nekoliko ti?ji kot pri moji(2018), pri samem pospe?ku nisem opazil razlike. Sem pa opazil, da ob zagonu ?e bolj ropota kot moja tistih par sekund. Sam sistem je bolj odziven( infotainment) Mogo?e jo dobim ?e za 3 ure v torek.

mogo?e nekoliko ti?ji? a se ni pisalo, da je nova dosti bolj?e zvo?no izolirana kot prej?nja generacija (3.gen.)?

prej?nja je obupno izolirana, verjetno najslab?e v svojem razredu..

Napisano

Hmm pa ne bi rekel, da dosti. Je pa tisti dan precej pihalo. Sem ?e punco vpra?al, ?e se ji zdi ti?e v kabini kot pri moji in je rekla, da mogo?e pa malo

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljeni....spet.

Nekaj me ponovno zanima. Zgleda da je moja mazda ?olski primer majhnih te?av, predvsem glede kvalitete izdelave/materialov. Poleg te?av z "dihtengo" voznikovih vrat, cricki v armaturki in nekje v sopotnikovem predalu, ze dlje casa opa?am, da se kmalu po hitrosti 100kmh za?ne tresti stransko voznikovo ogledalo. Ne ohi?je, ampak samo steklo. Sopotnikovo bp (naj takoj omenim, da prizgan radio nima vpliva).

Napisano

Samo bi bilo lepo pogruntati, kaj je vzrok temu tresenju. Nekaj mora bit na vpetju narobe, saj je sovoznikov v redu. Se bom tega malo podrobneje lotil, ?im bo malo topleje (nad 20?C) :)

 

 

Napisano

Mazde so tako hitre, da ni potrebe gledat v vzvratna ogledala, itak noben ne dohaja.

 

To je res. Mene ne moti to tresenje, ker meni najbr? trese od hitrosti.Bi pa to raziskal za ostale, ki imajo benzinarke in vozijo bolj po?asi, pa jim vseeno trese. :)

 

 

Napisano

Samo bi bilo lepo pogruntati, kaj je vzrok temu tresenju. Nekaj mora bit na vpetju narobe, saj je sovoznikov v redu. Se bom tega malo podrobneje lotil, ?im bo malo topleje (nad 20?C) :)

No, jaz mam bencinarja, in me drugi brez problema prehitevajo
Napisano

Tudi na moji Mazdi prejsnje gen. je treslo samo steklo v stranskem ogledalu. Po zamenjavi v garanciji se stanje ni izboljsalo. Pac se navadis....je pa cudno da Mazda teh napak, ki se vlecejo se od prejsnjih serij ni odpravila.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.