Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je Jest napisal:

Ce pedal zavore mocno pohodis, se motor ugasne ob zaustavitvi (ce so izpolnjeni vsi drugi pogoji: akumulator ima dovolj kapacitete, temepratura je v pravem obmocju, motor ogret,...) ... Ce pa bolj nezno pritisnes pedal zavore, pa motor ne ugasne ... Pri rocnem menjalniku pa je itak se vec pogojev, ki morajo biti izpolnjeni (pritisnjena zavora, menjalnik v protem teku ...) ... Pr avtomatiku pa je dovolj samo pritisk zavore ... 

Sam tega (še) nimam, me pa osebno zelo moti, da takšnih "elektronskih" nastavitev uporabnik ne more sam spreminjati. Recimo izklop start/stop sistema, odpiranje oken s ključem (na M6 2 generacije to je), verjetno še kaj...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano
pred 6 urami je x-layer napisal:

Sam tega (še) nimam, me pa osebno zelo moti, da takšnih "elektronskih" nastavitev uporabnik ne more sam spreminjati. Recimo izklop start/stop sistema, odpiranje oken s ključem (na M6 2 generacije to je), verjetno še kaj...

Za prvo je kriva ekologija, za drugo pa en fuknjen američan, ki je svojega oneta tlačil med zapirajočo šipo, ker je hotel dokazat da avtomatika samodejno ustavi... pa pač ni in je zdej on ratal nehote ona.

  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano
pred 4 minutami je bajsi6 napisal:

in dela brez težav?

 

sicer nisem še zasledil rešitve za I-stop na forumu

 

 

Tukaj sem enkrat dal nek link >> 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Lani ali predlani sem pisal da se istop da izklopit tako da stikalo na pokrovu motorja zamaknes in istop se ne vklopi pa tudi lucka ne gori. To je varnostno ce imas odprt pokrov in saris po motorju da ti ob zagonu ne potegne roke itd. Je pa res ko sem gledal sheme je to stikalo vezano na alarm, torej alarm takrat ne dela.

Aja zdaj sem videl posnetek zgoraj, to je to ampak alarm potem ne dela. Jaz imam to narejeno, ko grem pa na jug pa nazaj naredim 🙂

Popravljeno od scania
Napisano

Jaz sem si natisnil malo kajlico in jo zataknil v gumb za izklop iStop in tako se mi pri vsakem startu avta takoj izklopi sistem. Zadeva deluje tudi na CX-30.

s tem so ohranjene vse funkcije.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Meni je tole s stikalom na pokrovu motorja super. Še posebej, ker na armaturki ne gori več lučka, da je sistem istop izklopljen. 

Hvala za info.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano (urejeno)

Danes zjutraj preverim napetost akumulatorjev obeh Mazd, ki sta bili včeraj zvečer parkirani po daljši vožnji. Na 5,5 let stari M3 je napetost 12,45V, na 5 let stari M6 12,35V. Zanimivo pa je, da i-stop dela na M6, na M3 pa ne, obratno kot bi pričakoval glede izmerjene napetosti.

20231008_115001.jpg

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Zmeden 1
  • 1 mesec kasneje...
Napisano (urejeno)

Pozdravljeni, jaz kar v kodiranju izklopim start stop in tmps, imam naštudiranu shemo kodiranja.

Če koga zanima mu lahko pomagam. Bolj se aktiven v mazda drivers.

 

Popravljeno od miha20

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano
Pred eno uro je miha20 napisal:

Pozdravljeni, jaz kar v kodiranju izklopim start stop in tmps, imam naštudiranu shemo kodiranja.

Če koga zanima mu lahko pomagam. Bolj se aktiven v mazda drivers.

Tam si tudi @miha20 ?...😃

 

Prilepi rešitev sem gor in probamo.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 17 urami je Janez007 napisal:

Tam si tudi @miha20 ?...😃

 

Prilepi rešitev sem gor in probamo.

Če imaš programator in program za kodiranje ukamot, če nimaš moram najprej podatke iz avta dol dobit.😉

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano

A to lahko tut na 2010 izklopiš TPMS? In potem tlak gor, tlak dol, lučke ni več? Kam se lahko prijavim? ☺️

Napisano
Pred eno uro je miha20 napisal:

Če imaš programator in program za kodiranje ukamot, če nimaš moram najprej podatke iz avta dol dobit.😉

S forscanom lahko?

Napisano
pred 21 urami je godlike napisal:

Zakaj bi pa TPMS izklapljal? 🤨

Ma ker mi gre na živce, bolj kot ga nucam. No in ker se še zmer nism spravu menjat senzorja in mi še kar sveti 😁

Napisano

Meni je pa ravno danes zjutraj javil, da so gume napumpane spredaj 2,2,zadaj pa samo 2,1. Zanimivo, še v"eraj ni bilo alarma. Mogoče je pa krivo to, da je bilo zjutraj samo 7°C? Kakorkoli, meni je stvar všeč. 

  • Všeč 3
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Meni je pa ravno danes zjutraj javil, da so gume napumpane spredaj 2,2,zadaj pa samo 2,1. Zanimivo, še v"eraj ni bilo alarma. Mogoče je pa krivo to, da je bilo zjutraj samo 7°C? Kakorkoli, meni je stvar všeč. 

Sigurno je kriva razlika v temperaturi... 👍

Napisano

Tako ja, ko pade pod ikoničnih 7°C "all hell broke loose" pa za povrh se še gume spraznijo. :bravo:

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Ker vidim, da je tema aktivna in se bi še sam vključil. Po 5 letih je prišel čas za menjavo akumulatorja na Mazdi 3 G120 (2017). Zanima me če imate kakšne predloge glede proizvajalca, aku mora biti kompatibilen z i-stop. Kar sem na hitro pregledal je cena kompatibilnega Varta aku okoli 150€, bi bil pa vesel še za kakšen drug predlog. Na foromu so priporočili tudi Exide efb EL604 60Ah.

 

20231115_212005.jpg

Popravljeno od Medved123
Napisano
pred 12 urami je Medved123 napisal:

Ker vidim, da je tema aktivna in se bi še sam vključil. Po 5 letih je prišel čas za menjavo akumulatorja na Mazdi 3 G120 (2017). Zanima me če imate kakšne predloge glede proizvajalca, aku mora biti kompatibilen z i-stop. Kar sem na hitro pregledal je cena kompatibilnega Varta aku okoli 150€, bi bil pa vesel še za kakšen drug predlog. Na foromu so priporočili tudi Exide efb EL604 60Ah.

 

20231115_212005.jpg

Exide dajo tudi na pooblaščencu notr, 200+ eur

Napisano (urejeno)
dne 16. 11. 2023 ob 9:30 je NevLado napisal:

Exide dajo tudi na pooblaščencu notr, 200+ eur

 

Spodaj je včerajšnji odgovor na moje vprašanje enega od pooblaščenih servisov, ker od "svojega" pooblaščenega niti odgovora nisem dobil.  Žal ugotavljam, da v prestolnici z Mazdinimi servisi ne moremo biti prav posebno zadovoljni. 😥

 

Moje vprašanje: Zanima me kateri akumulator lahko kupim pri vas za bencinsko Mazdo 6 G165, letnik 2018? Mogoče original Panasonic (kot je bil pri kupljenem avtu)? Cena?

 

image.png

 

Odgovor:

 

 image.png

 

image.png

Moje podvprašanje:

Kolega ga ima takega "Mazdinega" 2 leti, pa pravi, da bo mogoče še zdržal to zimo - ni zadovoljen.

 

Škoda, da nimate več res "bolj originalnih" (Panasonic, Yuasa), kot so bili prva vgradnja in zdržijo cca 5 let.

 

Njihov odgovor:

image.png

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
    • Se strinjam se tabo in se opravičujem moji Mazdi, da ni prej prejela primerne oskrbe. 😁   V prihodnje bo veliko bolje. Imam vso potrebno kemijo, opremo za njeno razvajanje. Med drugim bo tudi dobila 4-5 letno keramično zaščito. 👍   Sem jo enkrat ali dvakrat želel prej oprati za vikend, pa je bilo napovedano naslednje dneve deževje in je akcija odpadla.   LP
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.