Skoči na vsebino

Mazda CX-30


mazdaman

Priporočeno sporočilo

Obstajajo tudi dizli, kot je recimo bmw 330 M sport, ki ima pospe?ek do 100km/uro 5.5 sek.

Mislim, da je nedeljska vo?nja gospodov v gma?ni obleki s tem traktorjem kar vznemirljiva in se po va?kih cestah kar pra?i za njim.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Obstajajo tudi dizli, kot je recimo bmw 330 M sport, ki ima pospe?ek do 100km/uro 5.5 sek.

Mislim, da je nedeljska vo?nja gospodov v gma?ni obleki s tem traktorjem kar vznemirljiva in se po va?kih cestah kar pra?i za njim.

Obstaja tudi M550d s pospe?ekom 4,4s ki ke 0,1s hitreje kod M5!

Tak da obstajajo tudi zelo hitri traktorji

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, ?e bi imel 6 turbin namesto 4, kot jih ima M550d, bi do 100 prilezel verjetno celo v 4,2 sekunde. :)

 

Druga?e ga pa ni ?ez displacement, verjamem da je V8 4.4 M5 ali 550i s "samo" dvema turbinama zanesljivej?i od quadturbo 3.0 dizla. Motortausch na 50k kilometrov je verjetno pri 4turbo dizlu redno vzdr?evanje, M5 jih verjetno zdr?i kakih 100k. :) Na motortalk forumu je kar nekaj lastnikov, ki so imeli pri triturbo 535d menjave motorjev pri 20-40.000 kilometri.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Jest & @Boss: auto-hold mogo?e dela drga? na ro?nem menjalniku, js mam podobne opazke kot jest, dela takoj.

 

@PASSENGER AIRBAG: ta beli napis res ne vem za kaj sploh je .. pri najnovej?i M6, kot pravi @Boss, itak gori rumen indikator za airbag off, ?e sopotnika ni. tak da ne vem zakaj ta napis sploh.

 

Sem v ponedeljek probal na Mazdi 3 (G122, rocni menjalnik,...), ki sem jo imel kot nadomestno vozilo...  in se da Autohold vklopit, ko avto stoji in ni potrebe po tem, da najprej speljes ... Obnasa se enako kot pri moji z avtomatskim menjalnikom ... Sedaj je mozno edino se to, da je razlicno delovanje glede na motor (bencin ali dizel) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo,

 

name imam kupiti avto mazda CX-30

 

ima kdo ta avtomobil med foruma?i ?  kako se mu dopade

 

?e vedno nevem ali bi se odlo?il med GT ali AT plus izvedbo  je velika razlika med porabo ?

 

 

malo se razpi?ite ?e ima kdo kak?ne izku?nje in kako se mu zdi avtomobil

 

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazdo CX-30 imam od 23.12.2019, z vso opremo, AWD, bencinar, Skyactive-X motor, ro?ni menjalnik, temno siv. Tudi jaz sem se odlo?al med AT in ro?nim menjalnikom, pa mi je ob testiranju obeh mo?nosti (isti dan) slednji deloval bolje. Sicer sem z vozilom zelo zadovoljen, le na za?etku mi ni delovala oziroma mi ?e ne deluje navigacija, pa? smola (pokvarjena GPS antena v modulu, ?e ob prevzemu vozila, potrebna zamenjava celotnega modula v garanciji, ki se re?uje ?e 1 mesec), slabosti vozila: malo premajhen prtlja?nik in posoda za gorivo (v primerjavi, ?e to sploh je mogo?e z prej?njim vozilom  M6 HB, letnik 2008). Zelo dobri so LED ?arometi, adaptivni, odli?na svetilnost, infotaiment z odli?no kamero in vidljivostjo tako podnevi v slabih razmerah kot zve?er v temi. Izolacija je zelo dobra saj prakti?no ne sli?i? ni? ko zapre? vrata. Auto Hold in I-stop delujeta brez problema. Trenutno imam prevo?enih 1000 km. Poraba je pa 7,5 l po ra?unalniku (prete?no po obvoznici). Toliko na kratko.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Posode za gorivo so v avtih z vsakim novim modelom manj?, ker vsak nov model porabi za ene 25% manj goriva od predhodnila. S tem tempom bodo avti kmalu imeli ssamo ?e prostor za kantico kamor bo teklo gorivo iz ma?ine.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak meni tudi ni jasno,zakaj je recimo 50L nekaterim premalo.... Pa tudi ?e je to "zgolj" 750km dosega....

 

Pa ?e naredi? 35t km /leto , je to tankanje 1x na teden...

 

In kdaj je kdo naredil 750km brez postanka na pumpi za wc, malico , se pritegniti?

 

Nevem No, jaz s plinom na xsari naredim 400km z enim tankom in ne re?em, kak?nih dodatnih 100km bi prav pri?lo, vse kar je pa ve?....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na?eloma je vse odvisno kolk km dela? povpre?no na dan... Ko sem jih recimo delal nekje 150 na dan se mi je zdelo kot, da sem skos na pumpi in mi je kar malo presedalo v stilu, ah ?e spet pumpa. ?e jih pa dela? recimo do 50 na dan, pa tanka? nekje vsak tretji teden pol pa to res ni problem.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na?eloma je vse odvisno kolk km dela? povpre?no na dan... Ko sem jih recimo delal nekje 150 na dan se mi je zdelo kot, da sem skos na pumpi in mi je kar malo presedalo v stilu, ah ?e spet pumpa. ?e jih pa dela? recimo do 50 na dan, pa tanka? nekje vsak tretji teden pol pa to res ni problem.

Ja,to je res,ampak verjetno ne dela? 150km vsak dan v tednu ? Recimo da gre? 5x na teden na siht in je to 750km.... Meni se 1x na teden iti na pumpo ne zdi tako veliko...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hah, v modernih ?asih se tanka vsakih 150-200 km in to ve? kot pol ure.

Ravno Japonci trdijo, da so cca. 40 kWh baterije zadostne in 300-500 km dosegi niso potrebni.

 

Kot ka?e bodo vsak mesec zvi?ali tro?arino na gorivo za cca 1 cent kakih 6-7 let in ne bo ravno zabavno obiskovat ?rpalke tudi le za 45 litrov. V SLO je ?e vse precej tiho ampak Nem?ija definitivno gre v to smer. Oni se ?e kar precej dokon?no "spogajali" z zelenimi in zadeve uskladili z EU CO2 direktivo. Pri nas je osnutek ?ele v beta fazi.

 

U?ivajmo dokler traja...!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

je blo vsaj toliko, ko sem ?ivel na Dolenjskem in se vozil v Lj ter nazaj, zraven pa uporabljal svoj avto ?e za slu?bene potrebe. Tudi do 40kkm na leto je ?lo na mojem pa ?e recimo kak?nih 15kkm s slu?benimi avti, ?e so bili prosti. V glavnem bencinske so ble kr naprej na sporedu.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je pa tudi res, da je ?isto odvisno ali ima? kje blizu pumpo.... Meni gre pri LPGju na ?ivce predvsem to, da ga tankam (?e se le da) na Verov?kovi in moram v?asih ?e planirati kdaj bom ?el tam mimo....

 

Je pa res, kako je ?ele elektricarjem.... :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je pa tudi res, da je ?isto odvisno ali ima? kje blizu pumpo.... Meni gre pri LPGju na ?ivce predvsem to, da ga tankam (?e se le da) na Verov?kovi in moram v?asih ?e planirati kdaj bom ?el tam mimo....

 

Je pa res, kako je ?ele elektricarjem.... :)

Verjemi, ni jim lahko. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kia-zmagovalec? Ker, kot pi?e, je dostopnej?i. Mazda ima vse kao bolj?e, od premijskega ob?utka do menjalnika.. itd, na koncu je zmagovalec-kia, ker je cenej?i za dva jurja.

To so ponavadi bu?ke novinarjev in ?e bi brali samo konec, bi pri?li do tak?nega napa?nega zaklju?ka.V ve?ini primerov je pomembna za zmago-cena. ?udno, da niso napisali, da pa je skupni zmagovalec dacia logan.

Sedel sem ?e v obeh in ?e samo ob?utek v Mazdi je za dva razreda vi?ji.Sploh ne more? primerjati notranjosti Oz. kvalitete vgrajenih materialov.

Pozabili so napisati, da se kia v hitreje vo?enih ovinkih nagiba kot v?asih katrca. To sem ugotovil ob vo?nji sodelav?evega testnega vozila.

 

Tukaj se pa strinjamo vsi,a ne?

Citiram:-"sta medtem na?eloma dovolj mo?na, a sem in tja smo, ?e posebej na avtocesti ali na kak?nem vzponu ter sploh takrat, ko je bilo v avtomobilu ve? ljudi, vseeno pogre?ali kak?nega konja ve?".

To je to, ve? ?altanja v klance in ?e je res nalo?en avto, delanje kolon. To velja za oba napisana. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Spogledujem se z obema (oz. ju imam na watch listi).

 

Sedaj ce pogledas uradni cenik ni benega dvoma in vzamem CX-30. Ko pa pogledas popuste in vse skupaj je pa stanje:

- Mazda CX-30 G122 Avtomatik Machine siva, SA + ST + SO + LU (se pravi vse) - 30.890 eur

- Kia XCeed 1.4 T-GDI Avtomatik Ex Stream - 24.290 (+barva) se pravi cca 24.600 eur (https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14977277)

 

Opremi sta zelo primerljivi.

 

Ne vem toj skoraj 30% drazji avto. Ze res da je nostranjost precej lepsa in bolsa. Toda 140 turbo konjev in menjalnik gresta v prid kii.

Prav tako kolikor vem ima kia tomtom navigacijo, ki dobiva podatke preko spleta medtem, ko je mazda kar trda glede tega.

 

Me pa pri kii moti ker smo nekako Slovenci drugi trg. O JBL ozvocenju ne duha ne sluha, digitalnega stevca ni na voljo, sibedah tud ni videt. In verjetno v primeru, da bi bila po narocilu bi bila drazja od mazde.

 

Sam sem precej v dilemi za kaj bi se na koncu odlocil.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.