Skoči na vsebino

Poraba: bencin vs. dizel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Mazda 6 G165 MT, 3 odrasli + poln prtljažnik, Ivančna Gorica - Metlika - Split, povprečje 7,0 l/100 km, po avtocesti nekje 125-135 km/h (občasno tudi 160). Zadnjih 10.000 km povprečje 6,6 l/100 km.

 

image.png

 

image.png

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Mazda 6 G165 MT, 3 odrasli + poln prtljažnik, Ivančna Gorica - Metlika - Split, povprečje 7,0 l/100 km, po avtocesti nekje 125-135 km/h (občasno tudi 160). Zadnih 10.000 km povprečje 6,6 l/100 km.

 

image.png

 

image.png

 

 

Šparovček


A si klimo kej prižgal :zvizga:
 

Šalo na stran - res imaš nežno nogo

Napisano
pred 30 minutami je TiEn napisal:

Jst mam trenutno porabo na dizlu 7.3 :D

Jaz pa na na CX30 X186 en liter mamj..... 😁 Bravo.... 😉

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano

Ja sam s tisto vašo lahko žensko nogo ni čudno,..jst bi tudi dizla spravu na 6.4L

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

jans2.jpg

 

Napisano
Pred eno uro je TiEn napisal:

Jst mam trenutno porabo na dizlu 7.3 :D

Nemogoče - meni so se smejali ko sem rekel, da kolegu pije 6.8 in da je verjetno nekaj narobe z motorjem

Napisano

Moja M3 G165, je imela porabo MB-Pakoštani 6.4-po omejitvah.

Nazaj je šlo malo hitreje od 130-150,poraba je bila 6.9

Napisano

Moja m3 g120. 90% Relacija trbovlje - prebold (čez podmejo), povprečna poraba 7.2. Če zelo pazim imam porabo v obe smeri okrog 6.2- 6.7. Odvisno al grem na šiht al pa domov🙂

 

Napisano (urejeno)

Pravijo, da slika pove več kot tisoč besed...

IMG_20220726_060720253.jpg

IMG_20220726_060605034.jpg

IMG_20220726_060544319.jpg

Popravljeno od Slivka
Dodal slike

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 12 urami je kupid napisal:

Moja M3 G165, je imela porabo MB-Pakoštani 6.4-po omejitvah.

Nazaj je šlo malo hitreje od 130-150,poraba je bila 6.9

Tak je meni trojka podobno relacijo👍

Napisano

Slivka, te moj 1.4 16v Getz opere in pazi NI naftar, temveč 97 konjska poskočna benz žverca. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Meni do Biograda in nazaj 8 litrov s češko prikolico...165 konjičev bencinar... 

 

Napisano

Hehe, ja, zdaj bo v tej temi cel kup poletnih/dopustniških dosežkov.

 

A pa kdo meri porabo čez daljše časovno obdobje, uporabljate poraba.com, Spritmonitor in podobne portale/storitve?

Napisano
pred 11 urami je Z M A J napisal:

Slivka, te moj 1.4 16v Getz opere in pazi NI naftar, temveč 97 konjska poskočna benz žverca. :)

 

To verjamem. Ampak dvomim, da si imel v Getzu sedem potnikov. Dobro, en potnik je bil star komaj dve leti ampak, glej, zasedel je svoj sedež, torej je bil potnik... In slučajno vem, da tudi Nissan Micra (pa ne najnovejša, ampak "že temeljito preizkušena" porabi manj, mogoče celo manj od Getza. Pa je ravno tako bencinar.

 

Čeprav, kolikor spremljam, Getz ima sedem sedežev: pet jih je tovarniško noter zmontirano, dva sta pa kolesarska...

 

 

 

@dvorjan, jaz uporabljam kar list papirja, A4 format, s črtami. In če pogledam zadnjih nekaj listov, kolikor jih imam spravljenih, je v obdobju okoli 200.000 km povprečna poraba nekaj kapljic manj kot 6,2 litra. Smo pa v tem obdobju kar nekaj 1000 km vsako leto vlekli tudi počitniško prikolico. Koliko je bila takrat poraba, o tem raje ne bi, se pa pozna na skupni, povprečni porabi, zato je tako visoka. In povprečno porabo dviga tudi dejstvo, da smo s hribov doma...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Hehe, ja, zdaj bo v tej temi cel kup poletnih/dopustniških dosežkov.

 

A pa kdo meri porabo čez daljše časovno obdobje, uporabljate poraba.com, Spritmonitor in podobne portale/storitve?

20kkm prevoženih, od tega 70% AC nad 150kmh, 25% relacija, 5% mestna vožnja, G192 6ka točno 9.0 :D 

(po računalniku, trip sem resiteral ob rednem servisu

Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Hehe, ja, zdaj bo v tej temi cel kup poletnih/dopustniških dosežkov.

 

A pa kdo meri porabo čez daljše časovno obdobje, uporabljate poraba.com, Spritmonitor in podobne portale/storitve?

 

Jaz vpisujem na poraba.com.

2008 Mazda 6 2.0 mzr-cd povprečje na 57.000km = 6,32L

Za primerjavo  prejšnji 2008 Accord 2.2 ictdi povprečje na 64.000km = 6,08L

Pri obeh so bile vožnje več ali manj enake 4-5 oseb Avtocesta MS-MB in občasno morje.

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

tako je pa pri meni

 

33631_1.png 2,0i bencin 2008 letnik

 

33254_1.png 2,2 D AT,AWD 2019 letnik

 

 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 9 urami je Aless napisal:

 

 

Za primerjavo  prejšnji 2008 Accord 2.2 ictdi povprečje na 64.000km = 6,08L

Pri obeh so bile vožnje več ali manj enake 4-5 oseb Avtocesta MS-MB in občasno morje.

 

Tudi jaz sem imel z Accordom dizel 2007 letnik v celem času lastništva (par let) skoraj do centilitra enako porabo! 😃

  • 5 tednov kasneje...
Napisano

Da ne bo preveč krega tole objavljam zgolj zato, da se vidi ob idealnih pogojih kaj se da naredit s porabo in predvsem koliko vpliva hitrost nanjo.

 

Enakomerna vožnja 50-60km/h od tankanja. Brez ustavljanj, semaforjev, klancev in po 8,3 kilometra kaže povprečje 2,6l/100km

 

image.png

Kasneje še nekaj odsekov regionalke z omejitvijo 90km/h in nekaj vožnje tudi v mestu, kjer sem pazil na to, da sem lepo lovil semaforje. Sreča je bilo prometa skoraj nič. Slikano doma po 34 prevoženih km, ko sem parkiral - 3,8l/100km

 

image.png

Moram rečt, da tole je skoraj tolk dobr kot Alexov X-motor 🤣

 

V glavnem, če bi večino vozil regionalke in nič AC-jev ter mest si upam trdit, da sem na povprečju pod 5 litrov/100km.

 

 

 

 

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 17 minutami je Boss napisal:

Da ne bo preveč krega tole objavljam zgolj zato, da se vidi ob idealnih pogojih kaj se da naredit s porabo in predvsem koliko vpliva hitrost nanjo.

 

Enakomerna vožnja 50-60km/h od tankanja. Brez ustavljanj, semaforjev, klancev in po 8,3 kilometra kaže povprečje 2,6l/100km

 

image.png

Kasneje še nekaj odsekov regionalke z omejitvijo 90km/h in nekaj vožnje tudi v mestu, kjer sem pazil na to, da sem lepo lovil semaforje. Sreča je bilo prometa skoraj nič. Slikano doma po 34 prevoženih km, ko sem parkiral - 3,8l/100km

 

image.png

Moram rečt, da tole je skoraj tolk dobr kot Alexov X-motor 🤣

 

V glavnem, če bi večino vozil regionalke in nič AC-jev ter mest si upam trdit, da sem na povprečju pod 5 litrov/100km.

in če ne bi dodajale porabe regeneracije :)

Napisano
pred 59 minutami je Boss napisal:

Da ne bo preveč krega tole objavljam zgolj zato, da se vidi ob idealnih pogojih kaj se da naredit s porabo in predvsem koliko vpliva hitrost nanjo.

 

Enakomerna vožnja 50-60km/h od tankanja. Brez ustavljanj, semaforjev, klancev in po 8,3 kilometra kaže povprečje 2,6l/100km

 

image.png

Kasneje še nekaj odsekov regionalke z omejitvijo 90km/h in nekaj vožnje tudi v mestu, kjer sem pazil na to, da sem lepo lovil semaforje. Sreča je bilo prometa skoraj nič. Slikano doma po 34 prevoženih km, ko sem parkiral - 3,8l/100km

 

image.png

Moram rečt, da tole je skoraj tolk dobr kot Alexov X-motor 🤣

 

V glavnem, če bi večino vozil regionalke in nič AC-jev ter mest si upam trdit, da sem na povprečju pod 5 litrov/100km.

 

 

 

 

 

 

Verjamem, da bi se približal x motorju. 

Namreč, pri taki vožnji, kot si jo imel ti, x motor večino časa ne porabi nič. 

Bi pa bilo končna poraba definitivno pod 5 l/100...prej bližje 4.

Namreč taki pogoji so idealni za x motor. Ne pašejo pa mu klanci, kjer poraba hitro naraste. Se pa to veliko bolj kompenzira po klancih navzdol. 

Veliko bolj, kot pri dizlu. 

Sem imel podobno izkušnjo z dizelco pred nekaj dnevi. Od Kopra do pod Belvederja (cca 9 km), strogo po omejitvah, ravna cesta in je bila poraba do tja, pred klancem proti Strunjanu, 3,5l/100. Tako, da ja. Res se da vozit z obema avto a res šparovno.

 

 

Napisano
pred 45 minutami je Alex napisal:

Verjamem, da bi se približal x motorju. 

Namreč, pri taki vožnji, kot si jo imel ti, x motor večino časa ne porabi nič. 

Bi pa bilo končna poraba definitivno pod 5 l/100...prej bližje 4.

Namreč taki pogoji so idealni za x motor. Ne pašejo pa mu klanci, kjer poraba hitro naraste. Se pa to veliko bolj kompenzira po klancih navzdol. 

Veliko bolj, kot pri dizlu. 

Sem imel podobno izkušnjo z dizelco pred nekaj dnevi. Od Kopra do pod Belvederja (cca 9 km), strogo po omejitvah, ravna cesta in je bila poraba do tja, pred klancem proti Strunjanu, 3,5l/100. Tako, da ja. Res se da vozit z obema avto a res šparovno.

@Alex, (že) spremljaš regeneracije pri novem x motorju? 😄

Napisano
pred 5 minutami je Janez007 napisal:

@Alex, (že) spremljaš regeneracije pri novem x motorju? 😄

Jih ni sploh. Na nobenemu. 😄

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Te gume so že v osnovi dimenzijsko zgrešene za tega Forda....  Dal bi pa na njega vsekakor XL gume kot pravi Boss, jih bo vsekakor manj pobiralo po robovih, ker imajo ojačane bočnice. 👍
    • Seveda se uničuje, tudi z dodatno obrabo. To je posebej vidno zadnje obdobje, ko so se predvsem SUV-i zredili, zraven pa še dobili baterije. Uporabniki, ki natikajo gume, ki niso namenjene takim masam, jih pobira redno prej kot prevoženih 20kkm.   Sej to je znan info, še posebej, ko se našteva negativne lastnosti povečanja mas. Zato pa imamo XL gume, ki se jih natika recimo tudi na dostavnike in podobno. Nosilnost je zelo pomembna informacija, ker če uporabljaš preveliko, bodo gume neudobne in grob. Če pa perenizko, bo pa obraba visoka vključno z možnostjo fizičnih poškodb.   Če to ne bi nič pomenilo, bi dali najvišji nosilnostni index za vsa vozila in bi bil problem rešen.
    • Index nosilnosti nima veze z obrabo profila.   Če obtežitev presega nosilnost, se guma strukturno uničuje. Torej lahko se poseda, zvija, bulasta postaja, pregreva,....   To nima veze z obrabo naležne površine. Mogoče pregrevanje edino pride blizu. Pa še to bi gumo po robih bolj segrelo in bi robe pobralo.   92 je 630kg na gumo. To je 2520kg. A kdaj prideš blizu te teže?
    • Molygen New Generation 5W-30 LIQUI MOLY WWW.LIQUI-MOLY.COM Low-viscosity high-tech low-friction motor oil with high shear stability. Combined with innovative additive technology and the special...  
    • API SP?? a to prav vidim?    ja tole je pa verjetno rekordno najnovejše olje ulito na forumu   za skyactive je SN več kot dovolj  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.