Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Za analizo se rabi 100ml, najboljše je kako čisto plastenko, jaz jih kupujem v Sanolaborju imajo take 100ml. Ja tudi od navadne vode bo ok, samo naj bo suha, brez kapljic vode v plastenki.

Drgač pa 10-12kkm interval ni panike, in ne bi smelo biti usedlin.

Mogoče pa samo to olje (Ravenol) ne ustreza tvojemu avtu, lahko pa naslednjo menjavo probaš Motul kot ga mam jaz 8100 X-Clean EFE 5w30, pri meni se je kljub 6% goriva zelo izkazal, obraba železa se je prepolovila. Je pa ta Motul bolj aditiviran, se pravi več čistilnih in zaščitnih aditivov.

Ali pa Mobil1 ESP 5w30, ta tri olja imajo najboljše lastnosti v tej specifikaciji.

 

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ma bom za foro še enkrat dal Ravenol, ker ena lastovka še ne prinese pomladi hahah :D

 

Če pa po 2eh menjavah ne bo ql, bom pa lepo sprobal Motul.

 

Še enkrat hvala Aless za analizo in vse! Ko menjam olje te pa kontaktiram, in ti magari pošljem, pripeljem olje za nadaljnjo analizo :)

Napisano
pred 22 minutami je Hixxy napisal:

Ma bom za foro še enkrat dal Ravenol, ker ena lastovka še ne prinese pomladi hahah :D

 

Če pa po 2eh menjavah ne bo ql, bom pa lepo sprobal Motul.

 

Še enkrat hvala Aless za analizo in vse! Ko menjam olje te pa kontaktiram, in ti magari pošljem, pripeljem olje za nadaljnjo analizo :)

Jaz bom počakal še do naslednje menjave pa da vidimo, kako se bo pri meni Ravenol olje obneslo. Potem pa že imamo neko referenco, kaj paše in kaj ne v naše mazde. 

Zaenkrat kaže Motulu najbolje. Moram pa še kar nekaj regeneracij narediti da točno vidim, kakšno bo povprečje intervalov  regeneracij. Pa gremo drugo leto na Mobil. 

 

 

 

Napisano

@aless daj mi povej tvoje mnenje o Mercedes motorju ta novem 2,0 diesel, ki je v Sprinterjih, predvideno ima menjavo na 60.000 oz 2 leti, kar je po moje ogromno.

 

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

 

 

 

 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

@mazdamanGlede samega 2,0 motorja ti nevem nič povedat, stari 2,2 in 2,7 cdi- ji so bili solidni.

Glede servisnega intevala na 60.000km pa je katastrofa,ok 2,2 motorji so imeli enkrat več olja v motorju kot navadni avti, nvm točno mislim da tam okrog 10L, s tem so lahko podaljšali interval menjave olja. Ampak 60kkm je definitivno preveč, max 30kkm bi svetoval, no pod pogojem da je tudi v tem novem 2,0 motorju večja količina olja.

Bi bilo zanimivo videt kako analizo olja tega 60kkm intervala, me prav zanima kaka je obraba materiala.🧐

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Bomo videli dobava je v sredini avgusta potem pa bomo videli, kako gre.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ni to om654 oznaka motorja? Isto verizica namesto ketne in se to na menjalniski strani. Ista žalost kot om651. Mercedesovi motorji tisti pravi neunicljivi so bili om611 om613 om646. To pomeni do leta 2009, od tam naprej adijo pamet om651 tezave z injektorji, vodnimi crpalkami, ketnami, egr, dpf, termostati. 

Pri njihovih menjalnikih se pa sigurnost konca pri 722.9 (7g) menjalniku ki ima ecu v elektroplati in menjava srane 1000€, 722.6 (5g) je zakon, ce je sel speed senzor si menjal plato za 160€ in gasa dalje, razstavil in sestavil si ga v 8h urah. To kar je ps danes 5planetnih gonil elektro pumpa za start stop, verizni pogon med wandlerjem in oljno crpalko, siber z 20ventili idt... dizaster.

  • Začuden 1
  • Žalosten 1
Napisano

@Aless Kaj mam to za eno sračko (zgoraj levo prva kaplja, spodaj desno kaplja po drugem potegu iz mašine)? :D

 

Zunanji premer 2.8 cm, zunanji bel prozoren rob 1 mm, notranji premer, ki se ga malo vidi je pa 2cm.

 

IMG_20210803_090129.thumb.jpg.1b6ad7225e099fc742e40de7e141d0d0.jpg   IMG_20210803_090536.thumb.jpg.702075d81df4d7a70b3c6964548f37b0.jpg

 

Koliko ima prevoženih olje in koliko mašine? In kaj bi rekel, katero olje in iz katere mašine? :)

Napisano

To je olje za cvrtje Zvijezda vzeto iz friteze po drugem cvrtju.

33112_1.png

Napisano

@50kedahehe, olje je v zelo dobrem stanju, zato je definitivno NA bencinar. Nekaj je sicer goriva, ampak zanemarljivo malo bi oceni na manj kot 1%.

Nečistoč se nekaj opazi, ampak malo, verjetno je motor odznotraj čist brez kakih oljnih usedlin. 👍

Olje mislim da je laufalo kakih 15kkm, firme pa iz vzorca ne morem razbrat 😉 (predvidevam pa da Mazda original oil). 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Žal @Boss napačen odgovor :D

 

@dvorjan in @Aless ja, res je NA bencinar in dvorjan si s kilometri kar blizu. To je iz moje G194 po 11k km (oz. 8 mesecev) od menjave in ja, notri bi naj bilo Mazdino olje (servis bil delan pri Selmarju z njihovim oljem).

 

Drugače pa @Aless kolk kilometrov bi mu še dal? Po mojem "lajičnem" pogledu to olje na prvi pogled zgleda "lepo" za svoje kilometre, tudi po barvi kapljice, bi moralo biti nekje na 2-3-4 po tisti lestvici.

Napisano

Novo olje naročeno, flaška kupljena :)

 

Pred menjavo še slikam kapljico in objavim tukaj.

Napisano
pred 4 minutami je Hixxy napisal:

Novo olje naročeno, flaška kupljena :)

 

Pred menjavo še slikam kapljico in objavim tukaj.

Ko boš zamenjal olje poročaj, kako je kaj z ravenol oljem in  porabo po menjavi. Da se prepričamo, ali je kaj na temu ali ni. 🤔

 

 

Napisano

@50kedaja na prvi pogled zgleda olje res super(no saj tudi na drugi pogled zgleda olje še v dobrem stanju), drugače pa se vidi temnejši krog znotraj ki zgleda tričetrt celotnega kroga. Zato ocenjujem na kakih 5000km, mogoče tudi več, odvisno kako se bo vzorec spremenil v naslednjih kilometrih.

Na koliko kilometrov pa si do zdaj delal intervale?? 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 10 minutami je Jaka32 napisal:

Kako pa recimo zmanjšati vsebnost goriva v olju? Vidim, da imamo vsi bencinarji rahlo preveč goriva notri.

Enako kot pri dizlu. Ne se vozit veliko po mestu na kratke razdalje. 

 

 

Napisano
pred 1 uro je Jaka32 napisal:

Kako pa recimo zmanjšati vsebnost goriva v olju? Vidim, da imamo vsi bencinarji rahlo preveč goriva notri.

Zamenjaš znamko vozila. 

Napisano
dne 1. 8. 2021 ob 20:42 je scania napisal:

Ni to om654 oznaka motorja? Isto verizica namesto ketne in se to na menjalniski strani. Ista žalost kot om651. Mercedesovi motorji tisti pravi neunicljivi so bili om611 om613 om646. To pomeni do leta 2009, od tam naprej adijo pamet om651 tezave z injektorji, vodnimi crpalkami, ketnami, egr, dpf, termostati. 

Pri njihovih menjalnikih se pa sigurnost konca pri 722.9 (7g) menjalniku ki ima ecu v elektroplati in menjava srane 1000€, 722.6 (5g) je zakon, ce je sel speed senzor si menjal plato za 160€ in gasa dalje, razstavil in sestavil si ga v 8h urah. To kar je ps danes 5planetnih gonil elektro pumpa za start stop, verizni pogon med wandlerjem in oljno crpalko, siber z 20ventili idt... dizaster.

Zdravo ja motor je OM654, ki bi naj imel debelo verigo odporno na vse tegobe sveta po govorjenju trgovca

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)

@Jaka32kot že rečeno, čimmanj kratkih razdalj, na AC vsake toliko malo v večje obrate, da se motor bolj segreje. Tako bo bencin pri dobro segretem olju do določene mere lajko izhlapel.

Žal vsi DI bencinarji pri vožnji na kratke razdalje onesnažijo olje z bencinom, to je slaba lastnost direktnega vbrizga.

Tudi DI mašine drugih znamk delajo isto sranje, tako da menjava znamke ni rešitev. 

 

@mazdamanhmh, samo trgovncem glih ni za verjeti. Njemu je važno da proda in ti bo itak prodajal pravljice.

Dostikrat niti ne vejo če ima avto ketno ali jermen🙄

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Zamenjaš znamko vozila. 

 

pred 2 urama je Boss napisal:

Sploh se ne voziš... to najbolj pomaga :nevem:

 

 

Dajta raje s takšnimi komentarji preslišat kakšno vprašanje raje, ker takšnega dreka res ne rabimo na forumu.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.