Skoči na vsebino

Mazda CX-30


mazdaman

Priporočeno sporočilo

A new Mazda compact SUV will make its world debut at the 2019 Geneva International Motor Show. The second model in the company's new-generation line-up features a more mature Kodo design language and Mazda?s new-generation Skyactiv-Vehicle Architecture.

 

post-24-0-82192800-1549360602_thumb.jpg

 

 

https://www.mazda-press.com/services/download.ashx?id=5c5857aa88a22103b0444c11&t=300&h=vXFVsqDRYKjv21vLetBvscx3YWDrZDEI3mhJ1%2fFMOWY%3d?.jpg

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

CX-4 bo tole o?itno, deluje manj?e kot CX-5. Pi?e, da gre za kompaktni kri?anec, torej ni?ji-srednji razred. Na JP in CN trgu se avto prodaja od 2016, o?itno bo tole FL.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_CX-4

Definitivno bo tole Mazda CX-4 in tega se zelo veselim.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

https://europe.autonews.com/geneva-auto-show/mazda-will-signal-suv-expansion-geneva-debut

 

Torej avto bo spadal med CX-3 in CX-5. Zanimivo sicer, da je trenutna CX-4 (prodaja se samo na Kitajskem, ne na Japonskem, kot sem prej zapisal) celo dalj?a od CX-5 (ca. 8 cm), medosna razdalja je tudi malenkost ve?ja. Zagotovo pa v notranjosti ne bo tako prostorna, kupe pa?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to da je avion in prevoz tole ni drago. Pelji se tja pa nazaj, bo veliko vec

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Z avtobusom je trodnevni trip 89? samo na sejmu si vseeno samo en dan,,, >> https://www.tentours.si/avtosalon-zeneva

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Kot kaze, se bo ta novi model imenoval CX-30 ...

 

skitched-20190305-131617.jpg

 

skitched-20190305-131819.jpg

 

skitched-20190305-132004.jpg

 

In tudi ta bo menda na voljo s SkyActive-X motorjem ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A nimajo vse mazde touchscreena samo do 10km/h, potem pa je vse prek joysticka...

 

Pomembno: The CX-30 rides on an evolution of Mazda?s Skyactiv-Vehicle Architecture which is shared with the new Mazda3.

nic vec, smo se dajali v drugi temi :) :)

Suv trojka, Cx3 je bolj SUV dvojka. V bistvu pri?akovano. Samo zanimivo da ne razvijajo ve? CX7 za EU oz CX9, to je bil osnovni SUV razred.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.