Skoči na vsebino

Mazda CX-30


mazdaman

Priporočeno sporočilo

Ampak ne mores primerjat jabolka in hruske... Ce ze primerjas ceno, primerjas tisto iz cenika ali ne? Imas cenik za vozila, ki bodo registrirana do 31.12.2019 in imas cenik za vozila, ki bodo registrirana po 1.1.2020 ...  :ne vem:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi po novem letu se bo dalo verjetno zbarantat kaksen popust... sploh ker bo bolj su?a pri prodaji verjetno...  :zvizga:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam zdaj kak teden X motor... Morm omenit da sem opazil nekaksno "brnenje" ko stojis zunaj avta zraven motora, vecji problem pa vidim da avto rahlo cukne pri menjavi prestave na nizjih obratih, zgleda da tam ko menjuje te opcije sparanje.

 
Zasledil sem da je ze zunaj vpoklic teh X masin, in da nekaterim nalagajo nov program za motor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim da so se dobro odlo?ili,?e je seveda res,da bo tudi Cx30 z G150 motorjem saj ta X motor bo ?e nekaj ?asa rabil,da bo to tisto kar mora biti. Bomo videli kaj bo z njim ?ez par let. Mimogrede pa sem gledal test stabilnosti-losov test za Mazdo CX30 na blogu (km 77). Malo sem razo?aran s podatki v primerjavi z Peugeotom 3008! Francozi kao premehki pa nestabilni itd,pa so pokazali kako je to mogo?e ?e z P 303. Poglejte si je zanimivo! Kaj mislite?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Trojka 150 bo o?itno tudi. Brez AWD (torej ravno obratno kot CX-30), ?e so podatki v ceniku pravi. ?e bo imela kraj?a prestavna razmerja kot 122 in X (tako kot stara 165 v primerjavi s 120 verzijo), zna biti ?e zabavnej?a za vozit. Super tudi da so spoznali, da vsi kupci, ki ?elijo ve? kot 122 konjev, ne ?elijo biti beta testerji. ?koda ker ni 2.5 v 3 in CX-30 (tako kot v USA, Kanadi, Avstraliji...), tisti motor bi bil ?e skoraj idealen za warm hatch definicijo (sploh MT).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam zdaj kak teden X motor... Morm omenit da sem opazil nekaksno "brnenje" ko stojis zunaj avta zraven motora, vecji problem pa vidim da avto rahlo cukne pri menjavi prestave na nizjih obratih, zgleda da tam ko menjuje te opcije sparanje.

 

Zasledil sem da je ze zunaj vpoklic teh X masin, in da nekaterim nalagajo nov program za motor.

Zanima me ali ima? avtomatika ali ro?ni menjalnik ?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta G150 je dobra novica za vse lastnike G122, saj to pomeni, da se bo s?asoma dejansko njegova mapa lahko prenesla na ?ibkej?e verzije. 

G150 je ?e od za?etka na voljo v Avstraliji.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

"Motor G150 je nova dodatna razli?ica, ki bo od marca 2020 na voljo v Mazdinih prodajnih salonih."

 

Zanimivo, je pa samo AWD in 1k drazja od G122

https://www.autoscout24.de/angebote/mazda-cx-30-skyactiv-g-2-0-150ps-m-hybrid-6gs-modell-2020-150p-benzin-weiss-896a78af-856a-4714-a047-bee88ac1c5a2?#

 

Sicer ne pogruntam kateri paket opreme, ampak cena 23000 ? je pa kar ugodna ... ?eprav tov.podatki porabe pa niso prav nizki.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta je osnovni paket, ro?na klima....

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo k hi?i je 23.12.2019 pri?el nov dru?inski ?lan, ki sli?i na ime Mazda CX-30 Skyactive-X, GT Plus, AWD, ro?ni menjal, ma?in sive barve. Pri?el je iz Murske Sobote (seveda ?e prej iz Japonske) iz AH Kolmani? in Dokl, kjer bi se ob tej priliki zahvalil g.Marko ?ek-u za res iz?rpno predstavitev vozila in njegovih funkcij ob predaji. Tako sem ob vo?nji iz MS v LJ ?e dobil prve vtise. Glede na predhodnico (Mazdo 6 2.5 Sport GT) se mi zdi v vo?nji mehkej?a (CX-30) je bilo pa pospe?evanje bolj izrazito pri M6. Kar me mogo?e malo moti je majhen rezervoar za bencin (48l). Sicer je vo?nja zelo udobna in avto je dobro izoliran. Spodaj posredujem nekaj slikc:

 

post-1607-0-50850100-1577355571_thumb.jpg

 

post-1607-0-02653200-1577355696_thumb.jpg

 

post-1607-0-17680700-1577355722_thumb.jpg

 

post-1607-0-47007500-1577355752_thumb.jpg

 

post-1607-0-43955800-1577355774_thumb.jpg

  • Všeč 12
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisle tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneh.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo ven.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
    • Meni je tudi N'1...👌😉
    • Sej ni slab, z veseljem ga spijem. Poudarek je na tem, da tisti ki najbolj kurcajo, nakoncu doma pijejo najcenejše možno  
    • No...tud ta klas ni tko slab. Mercatorjev mi je nikakšen... Pa tušev gold tud... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.