Skoči na vsebino

Mazda CX-60

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Objavljene so prve slike dokončne oblike. Evo, pa jo imamo tudi novo cx 60.za evropski in ostale trge. :wacko:Proti tej je v bistvu  cx 50 prava lepotica. 

Screenshot_20211117-172843__01.thumb.jpg.5357f3fa3ba68877efcc734d28896174.jpg

 

 

Napisano

To je nek bled približek novim volvotom. Upam, da ne bodo šli v tej smeri in da ni to dokončna verzija cx 60. Če je... :wacko:

pred 5 minutami je ignacij napisal:

 

 

Upam da je fake oz. da bo v živo lepša

 

 

 

 

Napisano

Adijo pamet, kaj jim te je. Meni zgleda obupno. Čakam nadomestek 6ke, da vidim če se da kaj rešit ali presedlamo na drugo znamko ob menjavi čez xx let

Napisano
Pred eno uro je scania napisal:

Adijo pamet, kaj jim te je. Meni zgleda obupno. Čakam nadomestek 6ke, da vidim če se da kaj rešit ali presedlamo na drugo znamko ob menjavi čez xx let

👍

Napisano
pred 41 minutami je ignacij napisal:

Vision koncept je top petarda, potem hodijo pa s takimi zmazki vn.

Res je. Pa zakaj za vraga si ne upajo narediti kaj lepega, odbitega, športnega? Itak nekih novih kupcev ne bodo pritegnili od drugih znamk, samo izgubljali jih bodo s takim dizajnom. Upam samo, da bo vsaj nova 6-ka vsaj nečemu podobna. 🤔

 

 

Napisano
pred 4 urami je Alex napisal:

Objavljene so prve slike dokončne oblike. Evo, pa jo imamo tudi novo cx 60.za evropski in ostale trge. :wacko:Proti tej je v bistvu  cx 50 prava lepotica. 

Screenshot_20211117-172843__01.thumb.jpg.5357f3fa3ba68877efcc734d28896174.jpg

🤔🤭👎, se strinjam...

Napisano
pred 4 urami je Alex napisal:

Objavljene so prve slike dokončne oblike. Evo, pa jo imamo tudi novo cx 60.za evropski in ostale trge. :wacko:Proti tej je v bistvu  cx 50 prava lepotica. 

Screenshot_20211117-172843__01.thumb.jpg.5357f3fa3ba68877efcc734d28896174.jpg

Joj ,tole je šele prava polomija,dobro,da imam CX 30tko in naj dela vsaj 5 let,da se avto trg skristalizira pa da potem vidimo kako in kaj......:whatever:

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Zadnjič bral v avto reviji (avto fokus,mislim da), da cx60 in cx80 prvič pri mazdi v najvišjem rangu prideta s ceno čez 80k eur👍😉, najmočnejša naj bi bil 3.3 turbo v6 mašina...in da tako dragega/premium izdelka še niso imeli, tako da to ni/ne bo ravno produkt za masovno prodajo v SLO😁

Napisano
pred 1 uro je sportman333 napisal:

Zadnjič bral v avto reviji (avto fokus,mislim da), da cx60 in cx80 prvič pri mazdi v najvišjem rangu prideta s ceno čez 80k eur👍😉, najmočnejša naj bi bil 3.3 turbo v6 mašina...in da tako dragega/premium izdelka še niso imeli, tako da to ni/ne bo ravno produkt za masovno prodajo v SLO😁

Bojim se, da niti "ta poceni" variante z navadnimi benzinskimi in dizelskim motorji, kot so ga imele do sedaj, ne bo več za masovno prodajo. 

Najbrž bo postala mazda s temi novimi modeli  bolj eksotična znamka (zaradi cen). 😬

 

 

Napisano
pred 37 minutami je Alex napisal:

Bojim se, da niti "ta poceni" variante z navadnimi benzinskimi in dizelskim motorji, kot so ga imele do sedaj, ne bo več za masovno prodajo. 

Najbrž bo postala mazda s temi novimi modeli  bolj eksotična znamka (zaradi cen). 😬

ja se strinjam, več je zapisano v reviji, če jo kdo ima na voljo dobiti oz. ima web dostop....-> 

WWW.AVTO-FOKUS.SI

Nova mazda CX-60 bo imela dve različici, s petimi ali sedmimi sedeži. V japonsko hišo prinaša zasnovo vzdolžno postavljenega motorja. Obudila bo spomine na šestvaljni bencinski motor, tokrat bo 3,3-litrski.

 

Napisano
pred 13 urami je Alex napisal:

Bojim se, da niti "ta poceni" variante z navadnimi benzinskimi in dizelskim motorji, kot so ga imele do sedaj, ne bo več za masovno prodajo. 

Najbrž bo postala mazda s temi novimi modeli  bolj eksotična znamka (zaradi cen). 😬

 

To ni dobro za samo Mazdo. Mazda nima renomeja premijske znamke in samo zato, ker bo prodajala avte za 80 jurjev je ne bo pozicioniralo tja. To so namreč poskušali že mnogi in v veliki večini ni nikoli uspelo, tako, da nekega močnega upanja da Mazdi bo, je račun brez krčmarja.

 

Recimo tudi mnogo močnejše znamke so to poskušale, kot recimo VW, ki je dal ven premijskega Phateona al pa Touarega, ki sta sicer bila bisera tehnike. Ampak, če za ta denar folk lahko dobi Audija A8 al pa Q7 pač ne bo kupil VW-ja pa čeprav je vreden tega denarja. 

 

Tudi ostali recimo so poskušali kot recimo Renault z Vel Satisom, Avantimom, oziroma celo Safranom in Talismanom pa četudi cenovno niso dosegali premijskih znamk so bili vedno le Renaulti. Tudi Peugeot 607 ni upravičil svojega namena in takih je še kar nekaj. Enostavno v Evropi lahko to poskušaš le s spremembo znamke za luksuzna vozila, kot so to naredili z Lexusom, ampak Toyota si to še lahko privošči, ker je ogromen izdelovalec avtomobilov. Medtem ko Acura, Infinity, al pa recimo Genesis uspejo recimo le v ZDA, ker nemška sveta trojica ni zasidrana kot v Evropi... ravno tako v Aziji to uspeva zaradi istega vzroka.

 

Kje se torej vidi v tej zgodbi Mazda men osebno ni več čist nič jasno. Bolj mi je pa jasno, da ali v nekem SUV povprečju al pa siljenjem v višji razred ne bodo uspeli. Namesto tega bi morali za konkurenčpno ceno raje izdelovati in prodajati kvalitetne, zanesljive izdelke, katerim s pomočjo dobrih materialov lahko vsaj pričaraš občutek luksuza. Kupci Mazde pač nismo bogataši kot prvo in kot drugo Mazda ne pomeni simbola bahanja, da bi opravičila visoko ceno.

33112_1.png

Napisano
pred 13 minutami je Boss napisal:

 

To ni dobro za samo Mazdo. Mazda nima renomeja premijske znamke in samo zato, ker bo prodajala avte za 80 jurjev je ne bo pozicioniralo tja. To so namreč poskušali že mnogi in v veliki večini ni nikoli uspelo, tako, da nekega močnega upanja da Mazdi bo, je račun brez krčmarja.

 

Recimo tudi mnogo močnejše znamke so to poskušale, kot recimo VW, ki je dal ven premijskega Phateona al pa Touarega, ki sta sicer bila bisera tehnike. Ampak, če za ta denar folk lahko dobi Audija A8 al pa Q7 pač ne bo kupil VW-ja pa čeprav je vreden tega denarja. 

 

Tudi ostali recimo so poskušali kot recimo Renault z Vel Satisom, Avantimom, oziroma celo Safranom in Talismanom pa četudi cenovno niso dosegali premijskih znamk so bili vedno le Renaulti. Tudi Peugeot 607 ni upravičil svojega namena in takih je še kar nekaj. Enostavno v Evropi lahko to poskušaš le s spremembo znamke za luksuzna vozila, kot so to naredili z Lexusom, ampak Toyota si to še lahko privošči, ker je ogromen izdelovalec avtomobilov. Medtem ko Acura, Infinity, al pa recimo Genesis uspejo recimo le v ZDA, ker nemška sveta trojica ni zasidrana kot v Evropi... ravno tako v Aziji to uspeva zaradi istega vzroka.

 

Kje se torej vidi v tej zgodbi Mazda men osebno ni več čist nič jasno. Bolj mi je pa jasno, da ali v nekem SUV povprečju al pa siljenjem v višji razred ne bodo uspeli. Namesto tega bi morali za konkurenčpno ceno raje izdelovati in prodajati kvalitetne, zanesljive izdelke, katerim s pomočjo dobrih materialov lahko vsaj pričaraš občutek luksuza. Kupci Mazde pač nismo bogataši kot prvo in kot drugo Mazda ne pomeni simbola bahanja, da bi opravičila visoko ceno.

Lepo zapisano in tudi tako je.....:bravo:

Napisano
pred 22 minutami je Boss napisal:

 

To ni dobro za samo Mazdo. Mazda nima renomeja premijske znamke in samo zato, ker bo prodajala avte za 80 jurjev je ne bo pozicioniralo tja. To so namreč poskušali že mnogi in v veliki večini ni nikoli uspelo, tako, da nekega močnega upanja da Mazdi bo, je račun brez krčmarja.

 

Recimo tudi mnogo močnejše znamke so to poskušale, kot recimo VW, ki je dal ven premijskega Phateona al pa Touarega, ki sta sicer bila bisera tehnike. Ampak, če za ta denar folk lahko dobi Audija A8 al pa Q7 pač ne bo kupil VW-ja pa čeprav je vreden tega denarja. 

 

Tudi ostali recimo so poskušali kot recimo Renault z Vel Satisom, Avantimom, oziroma celo Safranom in Talismanom pa četudi cenovno niso dosegali premijskih znamk so bili vedno le Renaulti. Tudi Peugeot 607 ni upravičil svojega namena in takih je še kar nekaj. Enostavno v Evropi lahko to poskušaš le s spremembo znamke za luksuzna vozila, kot so to naredili z Lexusom, ampak Toyota si to še lahko privošči, ker je ogromen izdelovalec avtomobilov. Medtem ko Acura, Infinity, al pa recimo Genesis uspejo recimo le v ZDA, ker nemška sveta trojica ni zasidrana kot v Evropi... ravno tako v Aziji to uspeva zaradi istega vzroka.

 

Kje se torej vidi v tej zgodbi Mazda men osebno ni več čist nič jasno. Bolj mi je pa jasno, da ali v nekem SUV povprečju al pa siljenjem v višji razred ne bodo uspeli. Namesto tega bi morali za konkurenčpno ceno raje izdelovati in prodajati kvalitetne, zanesljive izdelke, katerim s pomočjo dobrih materialov lahko vsaj pričaraš občutek luksuza. Kupci Mazde pač nismo bogataši kot prvo in kot drugo Mazda ne pomeni simbola bahanja, da bi opravičila visoko ceno.

 

Mislim, da ma zdej tut Peugeot neke podobne cilje prlezt na mal visji rang

Napisano
pred 13 urami je Deeyan napisal:

 

Mislim, da ma zdej tut Peugeot neke podobne cilje prlezt na mal visji rang

*vstavi poljubno znamko*

Napisano
dne 8. 2. 2022 ob 7:43 je sportman333 napisal:

ja se strinjam, več je zapisano v reviji, če jo kdo ima na voljo dobiti oz. ima web dostop....-> 

WWW.AVTO-FOKUS.SI

Nova mazda CX-60 bo imela dve različici, s petimi ali sedmimi sedeži. V japonsko hišo prinaša zasnovo vzdolžno postavljenega motorja. Obudila bo spomine na šestvaljni bencinski motor, tokrat bo 3,3-litrski.

 

 

Ta novinar iz Avto Fokusa je tipičen primer Slovenskega novinarja: nima pojma, kaj piše. To velja za veliko večino novinarjev v Sloveniji, ne glede na teme: politika, šport, epidemija korona virusa, kultura, avtomobilizem, ekonomija,...

 

Hitro na začetku članka lahko preberete: "V japonsko hišo prinaša zasnovo vzdolžno postavljenega motorja."

 

1.) Evropa ni cel svet. Mazda pa vozila prodaja po celem svetu. Če Evropa nima politikov z jajci, si je sama kriva. In ker so ti politiki pokleknili pred neko Švedstko (takrat) 16-letnico, ki jih je, stare vole, naoblala kot cucke, to ni težava Mazde. In če se je Evropa zaradi posranih evroposlancev ustrelila v koleno, to ni težava Mazde.

2.) Mazda je določene modele umaknila z Evropskega tržišča, določenih modelov pa na Evropsko tržišče sploh ni poslala. Tako je, recimo, umaknila z Evropskega tržišča dva (za moje pojme) najuporabnejša modela. Ki pa ju še vedno izdeluje in prodaja po drugih tržiščih, predvsem z "desnim volanom".

3.) Kot sem omenil, na začetku članka lahko preberete: "V japonsko hišo prinaša zasnovo vzdolžno postavljenega motorja." Mazda je leta 2011 v Evropi nehala prodajati en model, ki je imel vzdolžno postavljen motor. Sicer štirivaljnik, ampak vzdolžno postavljen. Drugi model pa še vedno prodaja. Tudi v Evropi. Celo v Sloveniji se ga lahko dobi. Toda, tudi če je to en sam samcat model, prihajajoči motor ne bo pri Mazdi novinec z vzdolžno postavljenim motorjem. Ob dejstvu, da je prej bilo še več takih modelov...

4.) In taki cepci od novinarjev potem krojijo javno mnenje in glasujejo za avto leta in testirajo avtomobile ter potencialnim kupcem predstavljajo novosti, prednosti in slabosti določenih znamk in določenih modelov. Potem se pa najde en kmet s hribov doma in ugotovi, da novinar nima pojma, o čem piše... Novinar ima to smolo, da ima kmet, ki je s hribov doma, v garaži eno Mazdo z vzdolžno postavljenim motorjem. Drugi tak model je pa ta isti kmet vozil na enem od MPL, ko si ga je sposodil od enega od udeležencev (ta avto je bil živo oranžne barve, kdor je bil tam, bo že vedel, o katerem avtu govorim).

Napisano

E @Slivka je povedal kar se gre. Zadeve so zgolj neka natolcevanja brez podlage. Če prodajalec mazde ne ve skoraj nič, razen da bi naj prišla v salone junija, potem vemo kje smo. Ta njihova cena 80k je pa smeh, pa sj Mazda ni neumna, da bo zdaj delala 2x dražje avtomobile  na enkrat in upala, da se bojo prodajali, dejto no ....

Napisano

Uradno bo cx 60 predstavljena 8. marca

So že prišle prve slike(sicer ne še 100% ampak bo nekje tu). 😬

Screenshot_20220215-193958.thumb.jpg.43718b15a18e609cf90142319b3001b3.jpg

 

 

Napisano

Jooj to se mi pa ne dopade, še CX-5 nova (v bistvu stara faceliftana) mi je veliko lepša (škoda samo za staro notranjost)...upam, da ne bodo z novimi modeli šli v ta oblikovni jezik, ker to ni več to🤔...čeprav mi CX-50 ni tako zgrešena kot ta...to se mi zdi čisto nepotreben model, malo bi še facelift CX-5 preoblikovali (predvsem zadek) in jo naredili z interijerom od nove M3 in CX-30 pa bi dali novi model in bi bil TOP😎, škoda za izgubljeno priložnost.

Napisano
pred 15 minutami je tommaazz napisal:

Jooj to se mi pa ne dopade, še CX-5 nova (v bistvu stara faceliftana) mi je veliko lepša (škoda samo za staro notranjost)...upam, da ne bodo z novimi modeli šli v ta oblikovni jezik, ker to ni več to🤔...čeprav mi CX-50 ni tako zgrešena kot ta...to se mi zdi čisto nepotreben model, malo bi še facelift CX-5 preoblikovali (predvsem zadek) in jo naredili z interijerom od nove M3 in CX-30 pa bi dali novi model in bi bil TOP😎, škoda za izgubljeno priložnost.

Zelo se strinjam s tabo....👌

Ta prednja maska je kot od Volva in tudi nasploh mi ni neki boljšega-lepšega od cx 5.....😛

Napisano

Jp, tudi sam se takoj videl volvo XC 60 spredaj 😁

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.