Skoči na vsebino

Mazda CX-60

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Počakajmo do 8. marca pa bomo videli. Tudi sam močno upam, da ne bo tako grda. 🙄

 

 

Napisano

Kolikor vem, je CX-50 zaenkrat samo za ameriski trg .. Pri nas menda pride CX-60 in kasneje se sedemsedezna CX-80... Med drugim tudi v izvedbi, ki naj bi bila prvi Mazdin PHEV hibrid...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kljun podoben staremu Tamu 5500, platišča z naperami kot od bicikla,... Počasi bomo prišli do tega, da je Lada leta 1990 delala lepša vozila. Predvsem pa bolj praktična...

Napisano
pred 12 minutami je Slivka napisal:

Kljun podoben staremu Tamu 5500, platišča z naperami kot od bicikla,... Počasi bomo prišli do tega, da je Lada leta 1990 delala lepša vozila. Predvsem pa bolj praktična...

😳👍

Napisano

Maš prav, se bom probal vzdržat komentarjev, ker nekaj na sliki ali v živo je lahko čisto drugo. Na slikah je res polom, zdaj je pa edina šansa, da bo vsaj v živo zgledala kokrtolk oziroma kolikor pač kvadratna opeka lahko dobr zgleda. 🥴

33112_1.png

Napisano

Kaj veliko drugačna ne bo, definitvno pa nobena slika v tejle niti ne predstavlja končnega produkta, pol jo boste pa še v živo vidli, se bojo stare mazde kr prodajat začele xD

Napisano
pred 5 minutami je 50keda napisal:

Kaj veliko drugačna ne bo, definitvno pa nobena slika v tejle niti ne predstavlja končnega produkta, pol jo boste pa še v živo vidli, se bojo stare mazde kr prodajat začele xD

Možno, in s tem bodo cene starih Mazd padle, zato hitro prodat dokler še kaj dobite... 😀😂🤣

Napisano
pred 11 urami je Jaka32 napisal:

Meni kar všečno izgleda.

 

spacer.png

 

Proporci so čist kiksnjeni - SUV izgleda masivno z ogromno masko. Pol pa dajo miniaturne luči, da skoraj dostavni kombi izgleda bolje. Luč bi morala biti velike do maske in tista led črta, ki zareže v masko bi moral biti znotraj luči. Malenkostno manjša maska bi bila čisto OK, recimo toliko, da je tablica ne bi rabila prekrivat ne same maske ne spodnjih rež.

 

Ker gre za SUV bi lahko optično znižali sam avto z rahlimi temnimi obrobami okoli blatnikov, na spodnji strani odbijačev in pragov. Tole za moje pojme ni evropski dizajn ampak prej Ameriški in mislim, da bi moralo biti ravno obratno ter CX-50 prodajat tu, tega pa amerom.

 

CX-50

slika.png.6dd1d82491f51eeef7b73f09eff22eb1.png

33112_1.png

Napisano
pred 29 minutami je Boss napisal:

 

Proporci so čist kiksnjeni - SUV izgleda masivno z ogromno masko. Pol pa dajo miniaturne luči, da skoraj dostavni kombi izgleda bolje. Luč bi morala biti velike do maske in tista led črta, ki zareže v masko bi moral biti znotraj luči. Malenkostno manjša maska bi bila čisto OK, recimo toliko, da je tablica ne bi rabila prekrivat ne same maske ne spodnjih rež.

 

Ker gre za SUV bi lahko optično znižali sam avto z rahlimi temnimi obrobami okoli blatnikov, na spodnji strani odbijačev in pragov. Tole za moje pojme ni evropski dizajn ampak prej Ameriški in mislim, da bi moralo biti ravno obratno ter CX-50 prodajat tu, tega pa amerom.

 

CX-50

slika.png.6dd1d82491f51eeef7b73f09eff22eb1.png

Meni je tudi ta 50tka bolj všeč.....👌

Napisano
pred 19 minutami je Bini napisal:

Meni je tudi ta 50tka bolj všeč.....👌

Enako. Sicer smo se tudi nad njo na začetku malo zmrdovali, a kaže, da bo prava lepotica proti temu skrpucalu cx60  za evropski trg. 😬

pred 53 minutami je Boss napisal:

 

Proporci so čist kiksnjeni - SUV izgleda masivno z ogromno masko. Pol pa dajo miniaturne luči, da skoraj dostavni kombi izgleda bolje. Luč bi morala biti velike do maske in tista led črta, ki zareže v masko bi moral biti znotraj luči. Malenkostno manjša maska bi bila čisto OK, recimo toliko, da je tablica ne bi rabila prekrivat ne same maske ne spodnjih rež.

 

Ker gre za SUV bi lahko optično znižali sam avto z rahlimi temnimi obrobami okoli blatnikov, na spodnji strani odbijačev in pragov. Tole za moje pojme ni evropski dizajn ampak prej Ameriški in mislim, da bi moralo biti ravno obratno ter CX-50 prodajat tu, tega pa amerom.

 

CX-50

slika.png.6dd1d82491f51eeef7b73f09eff22eb1.png

Dobro si to opisal. Se strinjam. Zanima me, kam je poniknila Mazdina značilna dinamična oblikovana kodo miselnost. 

Z vsakim modelom ga, udarijo bolj mimo. Se kar bojim, kaj bo z novo 6- ko. 🤔

pred 5 minutami je Janez007 napisal:

@Boss, da nisi slučajno Robert Lešnik? 🤣

Ne rabiš bit lešnik, da ugotoviš, da mazdino oblikovanje pluje v napačne vode. 

 

 

Napisano

Moje mnenje je, da bo avto res treba videti v živo in dati oceno, se pa bojim da bo cenovno bolj nedostopen in precej velikih fizičnih dimenzij...... 

Napisano

Jaz tudi mislim, da bo treba pocakat na "prave" slike .... in predvsem v zivo... Je pa tudi meni CX-50 na slikah bolj vsecen ... 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 18 minutami je Shrek napisal:

Še vedno je limuzina zakon. 

 

To pa itak, ce so pa kake tezave s krizem je pa definitivno SUV boljsa izbira 🙂

Napisano
pred 20 urami je Janez007 napisal:

@Boss, da nisi slučajno Robert Lešnik? 🤣

 

To sicer ne, sem pa sin akademskega slikarja, če kej pomaga. :nevem:

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

👍

Očitno ni samo očetova akademska izobrazba, ampak tudi talent, smisel. Mama pa verjetno epidemiologinja, imunologinja, infektologinja ali nekaj podobnega? 😉

😂🤣:bravo::jupiii:

Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

👍

Očitno ni samo očetova akademska izobrazba, ampak tudi talent, smisel. Mama pa verjetno epidemiologinja, imunologinja, infektologinja ali nekaj podobnega? 😉

 

Če se spuščamo na tak nizkoten nivo obkladanja pol bi rekel, da so pri teb doma torej vsi mehankarji... dizlov... Mazdinih. :whatever:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.