Skoči na vsebino

Mazda CX-60

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 50 minutami je ignacij napisal:

UK Autocar review iz revije. Konkretna analiza. So pa izredno slabo ocenili vzmetenje. Res se jim ni posrečilo.

Screenshot_20230517_165659_Facebook.jpg

Screenshot_20230517_165705_Facebook.jpg

Screenshot_20230517_165711_Facebook.jpg

Screenshot_20230517_165716_Facebook.jpg

Screenshot_20230517_165722_Facebook.jpg

Screenshot_20230517_165728_Facebook.jpg

Screenshot_20230517_165734_Facebook.jpg

Screenshot_20230517_165740_Facebook.jpg

Lepota danes žaw ni vse..... 😔

Napisano
pred 18 urami je MazdaBoy napisal:

Res je voz 🙂

 

Ker pa? Lojtrnik? 🤪

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
pred 7 minutami je ignacij napisal:

Iz foruma.

 

 

Screenshot_20230526_122015_Samsung Internet.jpg

Včasih se vprašam v lajfu kaj sem naredil narobe, da moram delat za mizo, da zaslužim za položnice, medtem ko se lahko nekdo vozi v avtu kot tester in za to dobi denarce.

  • Všeč 3
  • Haha 2
Napisano
1 hour ago, NevLado said:

Včasih se vprašam v lajfu kaj sem naredil narobe, da moram delat za mizo, da zaslužim za položnice, medtem ko se lahko nekdo vozi v avtu kot tester in za to dobi denarce.

Jaz sem zadnjič vozil avto z "lane assist" in sem imel res slab občutek, ko me je avto popravljal. Dejansko se boriš proti avtu 🤪

  • Všeč 3
  • Zmeden 1
Napisano
pred 52 minutami je vzupan3 napisal:

Jaz sem zadnjič vozil avto z "lane assist" in sem imel res slab občutek, ko me je avto popravljal. Dejansko se boriš proti avtu 🤪

To tud mene moti in imam na svojem izkopljeno...ocetu za razliko od mene to ustreza in ima vklopljeno...se vedno cudim kako to ko vozim njegov avto.

Napisano

Smo imeli testni avto in je imel to izklopljeno. Pa na dvorišču, za foro, vklopim, da vidim, kako to dela.

Speljem, namerno spustim volan, avto pride že na bankino - nič. Hitro primem volan in popravim smer.

Čez nekaj časa spet poskusim, previdno spustim volan v blagem in preglednem desnem ovinku. Avto nadaljuje naravnost, nič ne popravlja smeri. Si mislim, da mogoče ker itak ni nikogar nasproti. Pridemo do bankine in leva kolesa že zapeljejo na bankino - nič. Spet hitro primem volan in popravim smer.

Spet čez nekaj časa poskusim, spet pridem že na levi rob, lane-assist ne trza. 

Si mislim sam pri sebi, da očitno zadeve nisem vklopil, čeprav sem mislim, da sem.

Šele po petindvajsetih kilometrih smo prišli do take ceste, da je začel ugotavljat, a smo še na svojem pasu ali pa ga zapuščamo...

Napisano

To dela samo tam, kjer so črte na obeha straneh voznega pasu, torej desno črta in levo črta, drugače ne dela. Jaz ga imam drugače izklopljenega, vklopim si ga samo na avtocesti pa še to pretežno v tujini.

Napisano
pred 2 urama je vzupan3 napisal:

Jaz sem zadnjič vozil avto z "lane assist" in sem imel res slab občutek, ko me je avto popravljal. Dejansko se boriš proti avtu 🤪

Nočem bit hudoben ampak tole moti predvsem tiste,ki vozijo skoraj po bankini in preveč po sredinski črti pa povrhu še brez žmigavca....:nevem:

Čez nekaj časa ti pa še rukne ono na displej "čas je za koffe"ker misli avto, da se ti drema.....😉

  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Napisano
12 minutes ago, Bini said:

Nočem bit hudoben ampak tole moti predvsem tiste,ki vozijo skoraj po bankini in preveč po sredinski črti pa povrhu še brez žmigavca....:nevem:

Čez nekaj časa ti pa še rukne ono na displej "čas je za koffe"ker misli avto, da se ti drema.....😉

Jah, kaj pa vem. Na avtocesti mi je bilo čist v redu (ok, žmigavc moraš dati tudi ko greš iz prehitevalnega na vozni pas, drugače je borba 🤪). Problem je bil na lokalni ovinkasti cesti, ki je ožja in ti tudi ob idealni postavitvi sitnari na ovinku :vskalo:

Napisano

Zanimivo… meni je pa cisto OK… izgleda je problem v nacinu voznje… Zmigavce pa itak uporabljam vedno… tudi, ko se vracam nazaj iz prehitevalnega pasu… Je pa res, da ta lane assist oz. nadgrajeni travel assist veliko (ampak res veliko) bolje deluje na CX-60, kot je prej na 5 let stari CX-5… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Jaz ga imam na Focosu 99% vklopljenega in to na high popravljanje in high vibriranje.

 

Vgasnem ga po ovinkasti cesti izven naselja. Torej recimo dravski dolini navzgor. Samo pri meni je to gumbek na žmigavcu, tak da je hiter on off.

 

Težava je samo prehitevanje kolesarjev brez žmigavca. Ali si suveren, ali pa daš žmigavec, če si nežen, te lahko zaflosa v njega.

Popravljeno od godlike
Napisano

Jaz ga na cx5 tudi uporabljam, malo je moteče samo pri začetku izvoza iz AC kjer on počasi hoče dol. A to se dogaja samo na razcepu za Ptuj v smeri MB, drugje nimam težav 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Za moje pojme brez vezna stvar. Če gledaš na cesto, kar moraš, je to poneumljanje ljudi. 

Jaz vozim avto, ne avto mene. Se pa vozim z avtom. 

  • Všeč 3
  • Začuden 1
Napisano
Pred eno uro je Shrek napisal:

Za moje pojme brez vezna stvar. Če gledaš na cesto, kar moraš, je to poneumljanje ljudi. 

Jaz vozim avto, ne avto mene. Se pa vozim z avtom. 

Mislim enako a včasih ti lahko pride tudi kaj prav od teh asistenčnih sistemov.... 👍😉

Napisano

Ah, daj no, včasih imam občutek, da nas imajo za invalide - takšne in drugačne...

 

Avtomatsko vklapljanje brisalcev? Človek, ki ne more z dvema prstoma mignit in premaknit ročico ob volanu, ko začne deževati, nima kaj delat za volanom. 

Človek, ki ob zagonu motorja ne more obrnit stikalo za prižig luči, ni sposoben vozit v prometu.

In tako naprej.

 

Čeprav, če dobro premislim, zadnje čase res srečujem na cesti vedno več ljudi, za katere nisem prepričan, da so res opravili vozniški izpit...

Napisano

Ja nekaj ti morejo prodati. Drugače pa lahko kupis osnovno opremo pa se izogneš vsaj delu teh "nepotrebnih" dodatkov oz. se boljse, golf III osnova, pa ne boš imel nič kar bi delalo namesto tebe.

Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

Ah, daj no, včasih imam občutek, da nas imajo za invalide - takšne in drugačne...

 

Avtomatsko vklapljanje brisalcev? Človek, ki ne more z dvema prstoma mignit in premaknit ročico ob volanu, ko začne deževati, nima kaj delat za volanom. 

Človek, ki ob zagonu motorja ne more obrnit stikalo za prižig luči, ni sposoben vozit v prometu.

In tako naprej.

 

Čeprav, če dobro premislim, zadnje čase res srečujem na cesti vedno več ljudi, za katere nisem prepričan, da so res opravili vozniški izpit...

Ni poanta v tem lahko ali ne more vklopit brisalcev , gre se za komot in udobje. 

Napisano

In se vedno je vecina teh sistemov narejenih tako, da ce nekomu ne pase avtomatika, je pac ne uporablja ali pa kupi kaj drugega, bolj zastarelega in seveda tudi za manj denarja  ... :) ... Razvoj gre naprej... in enim je to vsec, drugi bi pa raje ziveli skoraj v srednjem veku :D ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

@Jest točno tako , ne vem zakaj potem vsi ti ki jim to ne odgovarja in se jim zdi poneumljanje kupujejo popolnoma oskubljene avte brez vsega tega. Sigurno bi prihranili kak evro😜

Napisano (urejeno)

Mam lane assiat ampak ga nimam...če veste kaj mislim 🤣😛

Popravljeno od Tilen5
  • Všeč 1
  • Haha 2

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Same pohvale.... 👌👍😉

 

To bi blo ja, sej je bla debata, ko dobiš osnovni model že za 46k, a dizel 🙂 

 

 

Napisano

V čem je bit vožnje pol, če računalnik vozi avto? Men je užitek, da vozim avto, ne da  se vozim z avtom. Vsak ve zase. Brez teh pomagal se vidi kvaliteta voznika. Teslo lahko vsako teslo vozi. 

  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano

Ce ti je uzitek, da vozis avto... si nabavis enega Spacka ali Herbija, ki je dandanes namenjen ravno temu... ljubiteljski voznji :D... Brez kakrsnihkoli asistencnih sistemov, brez klime, brez ABS-a, brez ESR, brez servo volana ... :) ... Ce zelis pa imeti vsaj malo teh asistencnih sistemov, si nabavis enega roadsterja, ki je tudi boljnamenjen uzitku v voznji :D ... 

 

In ljudje smo razlicni ... zato imamo tudi moznost izbire... Sicer izbira ni neskoncno velika... in vedno bos pri kaksnem avtu nasel nekaj, kar ti ni vsec ... Idealnega ni in ga tudi nikoli ne bo ... 

 

Pac eni imajo radi zgodovino, drugi prihodnost, tretji sedanjost .. Vsaka ima svoje prednosti in slabosti ... :P ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.