Skoči na vsebino

Mazda CX-60

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ima pa PHEV eno veliko prednost, ce moras recimo v vrocini cakati v avtu, ni treba, da motor laufa, da bi klima hladila… Deluje izgleda na elektriko… Danes sem zeno cakal v avtu in je bilo kar prijetno ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 35 minutami je Jest napisal:

Ima pa PHEV eno veliko prednost, ce moras recimo v vrocini cakati v avtu, ni treba, da motor laufa, da bi klima hladila… Deluje izgleda na elektriko… Danes sem zeno cakal v avtu in je bilo kar prijetno ;) 

Lahko,da ima sistem toplotne črpalke kot jo imajo električni avti.....🤔

Napisano

Kolikor vem, nima toplotne crpalke ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Je pa na cestah po Italiji videti zelo malo cx60. Danes sem videl eno nizozemsko, ki je vlekla prikolico. 

To je pa vse. Zanimivo. 🤔

 

 

Napisano
pred 8 urami je Alex napisal:

Je pa na cestah po Italiji videti zelo malo cx60. Danes sem videl eno nizozemsko, ki je vlekla prikolico. 

To je pa vse. Zanimivo. 🤔

Sam mislim, da sem do sedaj vse skupaj videl 4x na cesti pri nas, v tujini še ne.

Napisano
Je pa na cestah po Italiji videti zelo malo cx60. Danes sem videl eno nizozemsko, ki je vlekla prikolico. 
To je pa vse. Zanimivo.
Uu prikolica.. A si slikal

V zvezi s prikolico in to, se jaz nagibam k ateci
Napisano

Ko spremljam nemske forume, jih veliko vzame CX-60 ravno zaradi vleke prikolice, ker ima najvecjo dovoljeno maso prikolice homoglorirano za 2,5 tone ... CX-5 recimo ima samo 1,5 tone ... 

pred 7 minutami je SpEkTr napisal:

V zvezi s prikolico in to, se jaz nagibam k ateci emoji16.png

 

Ali je se vedno Juresova na voljo? Se ni dobil novega avta?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

CX-5 diesel ima mislim da 2t, tam nekje. Ja, sam Nemci lahko z B kategorijo tudi vozijo potem to z neko srednje težko prikolico. Pri nas je treba še izpit delat, kar se mi pa trenutno res ne da. Je pa nekaj avtov ,ki imajo dobro razmerje med lastno maksimalno težo, ter maksimalno vleko recimo. 

Ja Jures je že prodal, tudi njegova Japonka ga že čaka, samo še prevzet jo mora :)

Napisano
pred 3 minutami je SpEkTr napisal:

CX-5 diesel ima mislim da 2t, tam nekje. Ja, sam Nemci lahko z B kategorijo tudi vozijo potem to z neko srednje težko prikolico. Pri nas je treba še izpit delat, kar se mi pa trenutno res ne da. Je pa nekaj avtov ,ki imajo dobro razmerje med lastno maksimalno težo, ter maksimalno vleko recimo. 

Ja Jures je že prodal, tudi njegova Japonka ga že čaka, samo še prevzet jo mora :)

Kok rabiš ti za prikolico teže? A dejansko prevažaš vsako zimo domov-krk?

Napisano

Ne ne, peljemo jo s seboj ko pač gremo , recimo zdele spet naslednji teden malo na Krk 🙂 Za 1 teden, potem domov in potem proti koncu julija spet v dalmacijo :)

 

Jaz samo gledamo da nisem čez 3500kg, vsaj po papirjih. Dejansko sem potem čez ... ampak to je druga zgodba. Pri zdajšnji kombinaciji imam fore lih ene 50kg do 3.5t :)

Napisano
Pred eno uro je Jest napisal:

Ko spremljam nemske forume, jih veliko vzame CX-60 ravno zaradi vleke prikolice, ker ima najvecjo dovoljeno maso prikolice homoglorirano za 2,5 tone ... CX-5 recimo ima samo 1,5 tone ... 

 

Ali je se vedno Juresova na voljo? Se ni dobil novega avta?

Ta cx 60 je z lahkoto vlekla veliko prikolico  v  14% klanec v Dolomitih. Vsaj tako je zgledalo, da nima nobenih problemov. Jaz bi jo vzel takoj, če bi moral teglit prikolico na hrvaško.

Na srečo mi tega bi treba. 😊

 

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Skocil sem na en poceni kofe ;) … 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Jest napisal:

Skocil sem na en poceni kofe ;) … 

Verjamem, ta danes je bil pa res poceni.... 😉

IMG_20230712_113402.jpg

Popravljeno od Bini
  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 11 urami je Bini napisal:

@Jest, kaj počneš na Norveškem🤔😉

IMG_20230712_102600.jpg

S prikolico in sendviči gre na hrvaško obalo😉🤭🤣🤔😄

Napisano
pred 20 urami je Bini napisal:

@Jest, kaj počneš na Norveškem🤔😉

IMG_20230712_102600.jpg

 

Sm kmet an s hribu doma, pa ne zastopm lih tanartabl...

 

Kaj možakar tu počne?

Mislim, dobro, ja, stoji na neki črpalki in se ukvarja s točilnim avtomatom. Ampak, če dobro pogledate, nad zadnjo desno gumo je pokrovček - najbrž pokrov rezervoarja. In ta je zaprt. Poleg tega, da je na drugi strani kot točilni avtomat...

 

Ali pa imajo Mazde po novem odprtino za tankanje kar na obeh straneh?

Napisano
pred 6 minutami je Slivka napisal:

Ali pa imajo Mazde po novem odprtino za tankanje kar na obeh straneh?

 

 

Tako je... PHEV (prikljucni hibrid) ima na desni strani vratica za priklop kabla za polnjenje z elektriko, na levi strani pa odprtino za tocenje bencina ... 

 

image.png image.jpeg

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pri meni pa leva :P ... Tankam enkrat na mesec... ali pa se manj ... :D

 

Prej sem s CX-5 tankal vsaj dvakrat na mesec... vcasih celo trikrat... Pa ima pomoje CX-60 PHEV manjsi  rezervoar... Tankam ponavadi kmalu po tem, ko se prizge lucka in pri CX-60 gre notri v povprecju slabih 40 litrov ... Pri CX-5 sem tankal ponavadi med 45 in 48 litrov ... 

 

V tehnicnih specifikacijah pise, da ima CX-60 PHEV 50 litrov velik rezervoar ... CX-5 G194 pa ima menda 58 litrov ... 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.