Torej, most pride nekje 550 eur, potem pa še amortizerji in "ene" podporne roke plus potrošni material v obliki šraufov, ker bo treba dosti rezat stran, ker drugače ne bo mogel razstaviti. Vse skup je ocenil na cca jurja.
Spredaj pa tudi dodatne roke in zglobi, ki bi ble proti 200 eur ena.
Zmaj, če je varianta za vprašat, te prosim. Trenutno čakam na predračun od svojega mehanika. Hvala!
Skratka, od začetka se že nagibam k popravilu, saj trenutno nimam želje po menjavi, ker je avto še čisto dober za vozit.☺️
- Mladi perspektivni kadri so že v SDS vladi bežali iz države. Pa tudi davki niso bili kaj dosti nižji.
- Verjamem, da za goriva iščeš neke zakotne vasice ali prav namensko iščeš, da bi bilo v Italiji ceneje kot v Sloveniji, ampak to niti pod razno ni res. Fali še ene 30 centov, da bomo v povprečju na ravni cen goriv iz Italije.
- Zadnji stavek pa hja, ko to napišeš nekako kaže odraz, da tvoj post mogoče ni resno vzeti?
Se pravi, da smo tudi pri skirojih pri prvi uri v avto-šoli:
Voznik mora hitrost vožnje prilagoditi razmeram na cesti, lastnim sposobnostim in stanju vozila.
Ampak očitno je to prehuda znanost za mnoge...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.