Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
Pravkar je Z M A J napisal:

Dajte fotko, sicer ne verjamem. Upam, da ne gre za BRKATO PRINCESO! :)))

V čudnih časih so tudi čudne stvari nekomu normalne in obratno :D 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
Pred eno uro je Slivka napisal:

Modeli, jaz imam vedno lopato v avtu. Da jo ne bo kdo pobližje spoznal...

Eto zato se nisem najavil,ko sem šel mimo tebe na Lokve.....😊😆😂

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Eto zato se nisem najavil,ko sem šel mimo tebe na Lokve.....😊😆😂

 

lahk bi te pa slučajno pohopsal :hudicek:

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 2 urama je Deeyan napisal:

 

lahk bi te pa slučajno pohopsal :hudicek:

Takrat bi ga potem kazensko, NA SUHO (z lopato). :)))

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 meseca kasneje...
Napisano
dne 10. 7. 2022 ob 17:41 je Scr3am napisal:

Pa to pravim, da se FL22 ne redči z vodo in da se ga samo nalije.

Ne bo ravno držalo. V Mazdini kantici mogoče res ni za redčit.

Ravenolov FL22 obstaja koncentrat in redčen.

 

če je potreba, lahko slikam kantico.

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

A jo potem nisi prodal? Si jo vozil še naprej?

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 26 minutami je mazda gh napisal:

Hahaha faking jajca mazdina dizelaska..pa cca 10.000km šla spet ketna v maloro..

Pa kaj ste to čarali? 

 

 

Napisano

Ah sm biu pr pelkotu in je reku da je imeu tudi on par takih primerou tku da ni nč čudnega očitno..

pred 1 uro je TiEn napisal:

A jo potem nisi prodal? Si jo vozil še naprej?

Nisem ker je nism mogu prodat za normalno ceno..avtohiše so se noro izogibale mazde..al so mi ponujali drobiz...okol 10.000-11.000€..pa še to če vzamem pri njih druzga, ene avtohiše so me kr odjebale k so rekla da tiste k so imeli niso mogli prodat..še na avtoplusu v kopru so mi rekli da ima preveč kilometrov (160000 😮 ), da bi jo vzeli, ker se pri teh kilometrih začnejo problemi in oni morjo dat garancijo in bla bla bla..uglavnm sm se odloču, da jo zvozm ,ker usaj nekak vem kaj je menjano in kaj imam..no usaj mislu sm da vem

  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Napisano
pred 7 urami je mazda gh napisal:

Ah sm biu pr pelkotu in je reku da je imeu tudi on par takih primerou tku da ni nč čudnega očitno..

Nisem ker je nism mogu prodat za normalno ceno..avtohiše so se noro izogibale mazde..al so mi ponujali drobiz...okol 10.000-11.000€..pa še to če vzamem pri njih druzga, ene avtohiše so me kr odjebale k so rekla da tiste k so imeli niso mogli prodat..še na avtoplusu v kopru so mi rekli da ima preveč kilometrov (160000 😮 ), da bi jo vzeli, ker se pri teh kilometrih začnejo problemi in oni morjo dat garancijo in bla bla bla..uglavnm sm se odloču, da jo zvozm ,ker usaj nekak vem kaj je menjano in kaj imam..no usaj mislu sm da vem

Seveda, da jih je težko prodati, ko pa so avto hiše in preprodajalci zvlekli en kup vprašljivi mazd iz cele Evrope. In to večinoma dizel.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

 

 

Napisano
pred 10 urami je mazda gh napisal:

Hahaha faking jajca mazdina dizelaska..pa cca 10.000km šla spet ketna v maloro..

Sem všečkal, ker objavljaš koristne informacije, sicer pa poskušam sočustvovati s tabo. :( 

 

Katera ketna? Velika ketna ali mala ketnica oljne črpalke? 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Seveda, da jih je težko prodati, ko pa so avto hiše in preprodajalci zvlekli en kup vprašljivi mazd iz cele Evrope. In to večinoma dizel.

Sploh ni res to..kolega na mazdi mi je reku da so katastrofa in večina motorjev odprtih..pelko je tudi reku da se kvari tocno to kar sem jst zamenjal + turbino, mazda je imela ogromno tožb za ta vozila, na tujih forumih je velik primerou podobnih mojmu...se na avto.net jih je par z okvarami glave al pa zamenjano..ni treba branit neke znamke..pač so zajebali motor in to je to

pred 1 minuto je Janez007 napisal:

Sem všečkal, ker objavljaš koristne informacije, sicer pa poskušam sočustvovati s tabo. :( 

 

Katera ketna? Velika ketna ali mala ketnica oljne črpalke? 

 

Velika..

Pred eno uro je Alex napisal:

Seveda, da jih je težko prodati, ko pa so avto hiše in preprodajalci zvlekli en kup vprašljivi mazd iz cele Evrope. In to večinoma dizel.

Pa moja ni uvožena btw

Napisano
pred 9 minutami je Brane napisal:

Ketnco ste dali original ali kakšno kitajsko?

 

Vse original..in glih to je verjetno priblem, ker gredo v kurac neki lezaji (original) in poslededično raztegne ketno, ker ležaj ne teče kot bi mogu..nekateri stavjo od konkurence ležaje in original ketno in pol nej bi blo ok

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano

Ojej, sožalje. To pa je smola.

 

Ja, pri teh velikih okvarah je tako, da je res ne sme odpravljati "amater", ampak servis(er) z izkušnjami. Sicer se mimogrede kaj pozabi, spregleda, "sploh ne ve, da je treba popraviti" itd.

 

 

Napisano

Za take pizdarije pa moraš imeti jeklene živce. Sem šel skozi to, ko sem si lastil bmw:rolleyes:

  • Všeč 3
  • Žalosten 1

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 53 minutami je mazda gh napisal:

Sploh ni res to..kolega na mazdi mi je reku da so katastrofa in večina motorjev odprtih..pelko je tudi reku da se kvari tocno to kar sem jst zamenjal + turbino, mazda je imela ogromno tožb za ta vozila, na tujih forumih je velik primerou podobnih mojmu...se na avto.net jih je par z okvarami glave al pa zamenjano..ni treba branit neke znamke..pač so zajebali motor in to je to

Velika..

Pa moja ni uvožena btw

Problemi se pojavljajo, ko se menjava olje na zapovedanih Mazdinih 20000 km in pa  pri prvih modelih 2014. Pozneje je zelo malo teh težav. Pri turbini je pa znana težava štift, ki se odlomi na mali turbini. To bi bilo vsekakor  dobro preventivno zamenjati. In ketno, kot smo ugotovili, pravočasno zamenjati potem  ni problemov. 

Ravno danes sem bil na avtoplus mazda  servisu in sem se malo pogovarjal z dobrim kolegom, ki dela tam o mazda dizlih. Dejal je, da imajo z Mazdinimi dizli še najmanj problemov od vseh znamk, k jih imajo. 

Je nekaj zabitih dpf filtrov in podobno, a nič drastičnega. 

Največ dela imajo  z mercedesi, nato pride  Peugeot. 

Tvoja težava je bolj kot ne smola in ni to pogosta težava pri Mazdinih dizlih. 

Sicer sem pa sam opazil, da mehaniki velikokrat radi malo pretiravajo in napihujejo stvari. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
Pred eno uro je FuManchu napisal:

Za take pizdarije pa moraš imeti jeklene živce. 

 Mehanik mora imeti živce kot konj, zdej bo 2 dni šraufal za hvala lepa

  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano
Pravkar je Brane napisal:

 Mehanik mora imeti živce kot konj, zdej bo 2 dni šraufal za hvala lepa

Saj ne prvič :D

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tile novi tdi motorji so res pravi šparovčki, glede tega jim ni kaj očitati. 
    • Zakaj pa jih ne maraš? Zame je usnje top izbira, sedeži se praktično ne umažejo, izgledajo šik, prijetni na dotik in načeloma vzdržljivejši kot tekstil.
    • Po dolgem čakanju prispela... po dveh dneh vožnje zaenkrat zelo navdušen. Avto pozitivno preseneča. Se je pa potrebno navaditi na kar nekaj novosti, ki niso tipične za Mazdo. 
    • Se mi je zdelo, da mora biti neka smiselna razlaga, ker po objavah na forumu deluje dovolj inteligentno, da česa takega namerno ne bi naredil...
    • To je razlog,za kaj sem se kljub že pripravljeni predinštalaciji z le 2x1,5mm2 za po en zvočnik odločil v iste cevi vlečt še po dodaten kabel🧐 ....res svetovna jeba🥺...kdor je že kaj takega delal,bo znal kako zanimivo zgodbico z kletvicami opisati😄   Za par,ki je bližje sedežni garnituri je speljanih 10m (4x),za ostala dva bližje fronti pa ostalo. Najbrž bo na koncu malce manj,ker sem pustil orng rezervo...ne smem iti čisto v vogale,torej bo glede na fronto in surrounde stropni set tvoril okrnjeno pravokotno piramido z poševnim vrhom (ker imam strop z 12-stopinjskim naklonom). Po moje bo za "zadnja" Atmosa cca. 9m,za sprednja pa7m.   Kar se pa fi-ja kablov za zvočnike tiče se držim Nubert-ovih priporočil. Pri klasičnem dvožilnem priklopu za vse vrste zvočnikov (tako kompakte kot stoječe) je do razdalje 10m dovolj 2x2,5mm2,boljše 2x4mm2 (če se imaš za "high-enderja" in hočeš iti na ziher)... Zaradi skin efekta itd. je bolje npr. 2x2x2mm2 kot pa 2x4mm2 (ok 2mm2 ne dobiš,a je vzeto zaradi primerjave)....še bolje pa je 2x2x2,5mm2 (to imam jaz za vse sprednje in oba surrounda). Za Atmos kot rečeno ni tako rizično..ne igrajo pod 200Hz,tukaj pride še umerjanje in kompenzacija z mikrofonom itd....(tukaj je pri zvoku bolj kritična akustika,kjer pa  me čaka še veliko dela😅)...a sem vseeno šel na ziher,tako,da bo vsak stropni zvočnik imel na voljo 2x 3mm2.   Je pa vsepovsod kontaktiranje izvedeno z posrebrenimi bakrenimi votlicami (crimp tehnika),in vijačeni kontakti.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.