Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 uro je gregc88 napisal:

sam se more pa res dost bolš pelat ce si doplacu 12 čukov ... to je pa že kr 

 

 

Sem zelo vesel,da ne veš kolk sem doplačal oziroma kolk sem dal za novo !:bravo:

IMG_20210325_170900~5.jpg

  • Haha 3
  • Zmeden 1
Napisano
pred 2 urama je tommaazz napisal:

Ja, ampak tvoj je že na poti, moj pa še ne 😆. Me pa res zanima kaj je s temi prezračevalnimi režami, ker povsod to grajajo...moram it na testno tudi sam, pa da vidim...Kako se ti pa zdi naprimer poskočnost avtomatik/AWD/x180 vs ročni g122, ki si ga tudi vozil? Verjetno bistveno poskočnejši ni, pri avtocestnih hitrostih že, kaj pa normalna vožnja? Sam bi raje ročnega vzel...

@tommaazz poglej malo nazaj po tej temi,če slučajno nisi videl moj zapis. 🤔

Sedaj pa takole g 122 je manj poskočna od najine 3ke g 120 to pa verjetno zaradi večje teže,da boš imel neko predstavo. Če pa primerjaš g122 vs x 180 avt.AWD je pa kar velka razlika. Gre tudi boljše kot g 150 ampak ne dosti ! Jaz ne bom vzel avt.in ne AWD,ker nič od tega ne potrebujem oziroma je vse skupaj predrago.:nevem: Vzel sem barvo in kombinacijo opreme avta ,ki mi najbolj ustreza četudi malo počakam na njo. Drugače pa imajo v Selmar na zalogi veliko CX 30tk tako,da ti mogoče ni treba čakat,da od kod pride.😊Sedaj pa reže, problem je le če te moti direktno pihanje v  telo,glavo in oči. Mene to malo moti pri cx30 pri 3ki pa zelo,ker nižje sediš in so reže višje in ti piha direktno v oči. Problem teh rež je v tem,da ko jih obrneš od telesa proč se zapre dotok zraka in potem ni prezračevanja ! Ni pa pri  cx30 tako hudo,ker ti piha bolj v telo.👍

Pojdi na testno vožnjo in boš verjetno navdušen nad avtom,se res lepo pelje......:bravo:

Napisano
pred 2 urama je tommaazz napisal:

Ja, ampak tvoj je že na poti, moj pa še ne 😆. Me pa res zanima kaj je s temi prezračevalnimi režami, ker povsod to grajajo...moram it na testno tudi sam, pa da vidim...Kako se ti pa zdi naprimer poskočnost avtomatik/AWD/x180 vs ročni g122, ki si ga tudi vozil? Verjetno bistveno poskočnejši ni, pri avtocestnih hitrostih že, kaj pa normalna vožnja? Sam bi raje ročnega vzel...

 

Saj bo vzel ročnega pa še tole majčko bo zraven dobil.

 

slika.thumb.png.57925d3cce344dfa19b77632a2dbc0fc.png

  • Všeč 3
  • Haha 2

33112_1.png

Napisano
pred 7 urami je gregc88 napisal:

sej mi je vsen tud če bi dal 8 al pa 20...  pravim samo da si sam omenil 16 in 28.... užaljen takoj, pa hit  slikco prlimat haha, jao

Glej ti jo imaš na vsakem postu.... 😁

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Dve vprašanji imam; a ima gdo tukaj, da ne iščem preveč cx30 X186 ali X180 in kako ste zadovolji? 

Drugo je pa za kogarkoli, ki ima izkušnjo z vdrževanjem plastike na oziroma okoli avta kot so odbijači, obrobe okrog blatnikov itd. 

Razmišljam, da bi jo s čim premazal oziroma zaščitil pred uv sevanjem, da nebi postala grda kot na nekaterih VW..... 😇

Hvala vsem za nasvet 😀

Napisano

@Bini jaz imam X186 in sem zadovoljen. Ce pac pri sebi razcistis, da ni to turbo (ali dizel) in ce hoces da gre rabis v obrate je to to. Je pa res da imam avtomatika, ki sam poskrbi, da gre v obrate :) Je pa res, da ko slisis 2.0 186 konjev, pricakujes nekako bolj brutalne pospeske, kot dejansko potem so. Mislim, pa da za tak avto je cisto dovolj moci.

 

Zdaj tole kar je @Janez007 napisal se ne strinjam cist. OK primerjam 2009 Mazdo6 z 2021 CX30 ... notranjost od CX30 je noro bolsa od 20019 M6 :) Predvidevam da 2021 Mazda6 ni vec isto kot 2009 :)

 

Ker se vecinoma vozim sam mi zracniki niso problem. Ze na M6 sem vedno vse usmeril stran od sebe in je bilo vse ok.

Glede plastike ... nekateri so omenjali produkt od Meguiars:

 

 

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Najprej glede plastike. Če je podobna groba mat črna plastika kot na CX-3, potem se bo na njej poznala vsaka praska, že od rahlega podrsanja grma, nohta, .... Če se slučajno podrsa, pa jo je najbolje pustiti pri miru, ker s kakšnim poliranjem narediš še več škode oz. se popravljanje vidi na 5 m. 

 

Nočem ti kvarit veselja, ampak meni so pri Mazdi dejali, da je M6 veliko boljši avto. Je pa res, da je drugi rang in cena.  Že slabo funkcionalne prezračevalne lopute bi mene odvrnile, tako kot me je nekaj podobnih stvari vedno bolj motilo pri CX-3.😉 Da se ti ne bo kolcalo po M3 2018, ki je po mojem mnenju zelo posrečen avto.

Nisem mislil na poškodbe ampak na staranje in razne lise ki bi nastale pri izpostavljenosti na uv sevanja.☹️ Že dvakrat sem testiral cx30 in kolikor sem občutil je v notranjosti TOP in bolj všečna od M6,ampak to nima veze,ker ne rabim večjega avta. Če se mi bo kolcalo bom pa hčeri rekel,da menjava za kak dan dva.....:bravo:

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Pri moji CX-3 je bila menjana ena plastika po 4-ih letih z novo in razlike med starimi in novo ni bilo za opazit, pa imam kar ostro oko za te zadeve.

Super sem že pomirjen ,da niso te plastike neki šit in da bo trajala nekaj časa.....:bravo:

Napisano
pred 3 urami je Bossek napisal:

@Bini jaz imam X186 in sem zadovoljen. Ce pac pri sebi razcistis, da ni to turbo (ali dizel) in ce hoces da gre rabis v obrate je to to. Je pa res da imam avtomatika, ki sam poskrbi, da gre v obrate :) Je pa res, da ko slisis 2.0 186 konjev, pricakujes nekako bolj brutalne pospeske, kot dejansko potem so. Mislim, pa da za tak avto je cisto dovolj moci.

 

Zdaj tole kar je @Janez007 napisal se ne strinjam cist. OK primerjam 2009 Mazdo6 z 2021 CX30 ... notranjost od CX30 je noro bolsa od 20019 M6 :) Predvidevam da 2021 Mazda6 ni vec isto kot 2009 :)

 

Ker se vecinoma vozim sam mi zracniki niso problem. Ze na M6 sem vedno vse usmeril stran od sebe in je bilo vse ok.

Glede plastike ... nekateri so omenjali produkt od Meguiars:

 

 

Hvala, to kako gre s toliko konji in avt.menjalnikom že vem,nekje 20 konjev ti pobere avt. menjalnik. Tista ventilacija me moti bolj na novi 3ki. Je še kaj na kar bi moral biti pozoren pri tem avtu? 

Si ti uporabil kaj za to plastiko in kako je občutljiva?😊

Napisano

Nisem nic uporabil (se). Ne vem pri meni je vedno, tako da sem neki pameten kaj bom potem se mi pa nic ne da :) Ze tisto mrezico za spredi gledam, da narocim pa se se nisem spravil.

Mocno dvomim, da bom karkoli mazal plastiko. Mogoce, ce cez nekaj let res zbledi da bi probal ta meguiar.

 

Gre ok z avtomatikom. Ni pa nekaj, da bi te na stol limalo :D Prehiteva se brez tezav, na AC brez problema gre iz 130 na 160. Jaz nas samo mocjo nimam nekaj pripomb.

 

Kot sem (nekaj strani nazaj ze) omenil je par hib tega avtomatika. Moti me recimo, da ob pocasnem pospesevanju (oz. speljevanju) prehitro prestavlja visje in je nekako cuden obcutek. To se ne opazi ce malo bolj mocno (se vedno nic pretirano) speljes.

In pa obcasno (res res redko), se malo zgubi oz. ga presenetis in nekako kot da bi prestavil dol ampak bi moral gor in pol prec prestavlja gor, ampak to sem opazil tudi na citroenu in peugeot. Mi je pa to pri 5k prevozenih se zgodilo cca 3krat.

 

Potem recimo ena tecna stvar je ko imas radarski tempomat (recimo na 140) in so pocasnejsi pred tabo vozi lepo v 6. Ko se umaknejo pa ubrise prvo v 5 in potem se v 4, da na polno zatuli za 2 sekundi, nato v 5 in potem v 6 in naprej lepo pelje. Tole sekundno prestavljanje v 4 se mi zdi nepotrebno. To ponavadi resim tako, da dam v manual in pustim ves cas v 6 :)

 

Pa start-stop se kdaj mal v BV vklopi po nepotrebnem. Recimo ko se blizas kriziscu in pocasi ustavljas pa gledas ce je prosto se vklopi in vidis da je frej pa prec nazaj prizge.

 

 

Aja je pa nekaj kar pa vsi opozarjajo (jaz na srecom se nisem opazil).

Steklo pri stevcih je NORO obcutljivo in se takoj spraska.

Napisano
pred 9 urami je Bossek napisal:

Zdaj tole kar je @Janez007 napisal se ne strinjam cist. OK primerjam 2009 Mazdo6 z 2021 CX30 ... notranjost od CX30 je noro bolsa od 20019 M6 :) Predvidevam da 2021 Mazda6 ni vec isto kot 2009 :)

 

2009, 20019, 2021

 

jaz sem glede teh letnic čist zmeden. Je verjetno, da 12 let stara M6 armaturka ni tolk dobra kot praktično nova v CX30. Saj se trendi skos spreminjajo in pred 10 leti je bilo nekaj drugega všečno kot danes - velik gumbov, velike sredinske konzole, svetleči materiali, itd... takrat je bilo trendy, danes pač ne in vsi se strinjamo, da je minimalizem bolj priročen in posledično lepši.

33112_1.png

Napisano
12 minutes ago, Boss said:

 

2009, 20019, 2021

 

jaz sem glede teh letnic čist zmeden. Je verjetno, da 12 let stara M6 armaturka ni tolk dobra kot praktično nova v CX30. Saj se trendi skos spreminjajo in pred 10 leti je bilo nekaj drugega všečno kot danes - velik gumbov, velike sredinske konzole, svetleči materiali, itd... takrat je bilo trendy, danes pač ne in vsi se strinjamo, da je minimalizem bolj priročen in posledično lepši.

2009 pa 2021 ... ups

 

ja casi se spreminjajo, vcas so bli se dizli full popularni :P🤪🙊

Napisano

Brez skrbi, tudi bencinarji so v izumiranju, če bo šlo tako naprej.

  • Začuden 1
  • Žalosten 1

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Bossek napisal:

Nisem nic uporabil (se). Ne vem pri meni je vedno, tako da sem neki pameten kaj bom potem se mi pa nic ne da :) Ze tisto mrezico za spredi gledam, da narocim pa se se nisem spravil.

Mocno dvomim, da bom karkoli mazal plastiko. Mogoce, ce cez nekaj let res zbledi da bi probal ta meguiar.

 

Gre ok z avtomatikom. Ni pa nekaj, da bi te na stol limalo :D Prehiteva se brez tezav, na AC brez problema gre iz 130 na 160. Jaz nas samo mocjo nimam nekaj pripomb.

 

Kot sem (nekaj strani nazaj ze) omenil je par hib tega avtomatika. Moti me recimo, da ob pocasnem pospesevanju (oz. speljevanju) prehitro prestavlja visje in je nekako cuden obcutek. To se ne opazi ce malo bolj mocno (se vedno nic pretirano) speljes.

In pa obcasno (res res redko), se malo zgubi oz. ga presenetis in nekako kot da bi prestavil dol ampak bi moral gor in pol prec prestavlja gor, ampak to sem opazil tudi na citroenu in peugeot. Mi je pa to pri 5k prevozenih se zgodilo cca 3krat.

 

Potem recimo ena tecna stvar je ko imas radarski tempomat (recimo na 140) in so pocasnejsi pred tabo vozi lepo v 6. Ko se umaknejo pa ubrise prvo v 5 in potem se v 4, da na polno zatuli za 2 sekundi, nato v 5 in potem v 6 in naprej lepo pelje. Tole sekundno prestavljanje v 4 se mi zdi nepotrebno. To ponavadi resim tako, da dam v manual in pustim ves cas v 6 :)

 

Pa start-stop se kdaj mal v BV vklopi po nepotrebnem. Recimo ko se blizas kriziscu in pocasi ustavljas pa gledas ce je prosto se vklopi in vidis da je frej pa prec nazaj prizge.

 

 

Aja je pa nekaj kar pa vsi opozarjajo (jaz na srecom se nisem opazil).

Steklo pri stevcih je NORO obcutljivo in se takoj spraska.

Tudi pri moji 3ki je tako občutljio to steklo,že od nohta se takoj pozna ris!☹️

Napisano
pred 57 minutami je Bini napisal:

Tudi pri moji 3ki je tako občutljio to steklo,že od nohta se takoj pozna ris!☹️

Ce bo komu pomagalo, sem ze dosti stevcev in displajov spoliral s polirno pasto poly watch za pleksi steklo. Odlična zadeva,ki je prvenstveno namenjena za poliranje šipic na starih urah. Nabavis pa jo lahko pri kitajcih za par dolarjev. 

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

 

2009, 20019, 2021

 

jaz sem glede teh letnic čist zmeden. Je verjetno, da 12 let stara M6 armaturka ni tolk dobra kot praktično nova v CX30. Saj se trendi skos spreminjajo in pred 10 leti je bilo nekaj drugega všečno kot danes - velik gumbov, velike sredinske konzole, svetleči materiali, itd... takrat je bilo trendy, danes pač ne in vsi se strinjamo, da je minimalizem bolj priročen in posledično lepši.

Res je... Samo gumbi za klimo in radio morajo ostati. In čim manjši ekran sredi avta. 😉

 

 

Napisano
pred 20 minutami je Alex napisal:

Res je... Samo gumbi za klimo in radio morajo ostati. In čim manjši ekran sredi avta. 😉

Če se dobr spomnim je imel Volvo nekje konec 90 in začetek tega tisočletja na armaturki okoli 90 gumbov in stikal. Drugače pa ja, gumbi morajo ostat za stvari, ki se konstantno rabijo oziroma so nujne za varno vožnjo. Vse ostale manj pomembne zadeva pa gredo lahko na ekran in se tam upravljajo.

 

 

33112_1.png

Napisano

Ali pa kasneje Citroen ter Peugeot. Tista grda cenena siva plastika, gor pa knofov za izvoz.

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Prispela je danes moja CX30 v trgovino (Selmar) iz Nemčije kot je bilo dogovorjeno,samo plačam jo še ,zavarujem in registriram potem pa  :zoom-zoom: :ouje:

 

  • Všeč 10
  • Ljubim 3
Napisano

Evo zgleda bo počasi čas, da tudi sam grem v akcijo :) . Ogrevam se seveda za CX-30 ampak imam še določene pomisleke glede motorja...namen imam vzeti ali X186 GT plus ali pa G150 Plus, Style Sound. Avtomobil imam namen imeti kar nekaj časa, tako da me glede na to, da je X čisto novi motor bolj vleče v nakup G motorja, po drugi strani pa...🙄 . Recimo za mojih "planiranih" 8 let in v tem času cca. 160.000-20.000 km kateri motor bi vzeli 🤔? Za barvo sem že nekako odločen da bi vzel DEEP crystal blue, moram jo še v živo videt, pa malo jih je s to barvo pa mi ustreza 😀

pred 3 minutami je Bini napisal:

Prispela je danes moja CX30 v trgovino (Selmar) iz Nemčije kot je bilo dogovorjeno,samo plačam jo še ,zavarujem in registriram potem pa  :zoom-zoom: :ouje:

 

Super, veliko srečnih kilometrov z mrcino 😀

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Prispela je danes moja CX30 v trgovino (Selmar) iz Nemčije kot je bilo dogovorjeno,samo plačam jo še ,zavarujem in registriram potem pa  :zoom-zoom: :ouje:

 


Vidim, da si ze zamenjal profilko pa vpisal drug avto… ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 urama je tommaazz napisal:

Evo zgleda bo počasi čas, da tudi sam grem v akcijo :) . Ogrevam se seveda za CX-30 ampak imam še določene pomisleke glede motorja...namen imam vzeti ali X186 GT plus ali pa G150 Plus, Style Sound. Avtomobil imam namen imeti kar nekaj časa, tako da me glede na to, da je X čisto novi motor bolj vleče v nakup G motorja, po drugi strani pa...🙄 . Recimo za mojih "planiranih" 8 let in v tem času cca. 160.000-20.000 km kateri motor bi vzeli 🤔? Za barvo sem že nekako odločen da bi vzel DEEP crystal blue, moram jo še v živo videt, pa malo jih je s to barvo pa mi ustreza 😀

Super, veliko srečnih kilometrov z mrcino 😀

Koliko sem govoril s servisi je x186 zaenkrat brez tezav x180 jih je imel nekaj. Jaz osebno sem bolj ziheras, bi vzel g150 🙂

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pa končno ena AR Spider lepa vmes🤩
    • Slo roadster.    Po sliki sodeč, je večina brez pleha nad glavo 😉
    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
    • Take probleme so imeli tudi drugod pa so jih rešili recimo takole   Vas motijo vozniki, ki »kampirajo« na prehitevalnem pasu? Tu bodo morali plačati kar 100 evrov kazni ... AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI S 130 km/h vozite po avtocesti, nakar naletite na voznika, ki se je odločil, da bo do Kopra vozil kar na prehitevalnem pasu. Brez naglice...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.