Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ma bom jaz tudi raje ziheraš (kar dejansko sem 😁) in bom raje vzel g150,neke hudo velike razlike tudi ne more biti...če pa 1 s hitreje do 160 prileze pa mi tako ni pomembno😁

Napisano

ja. mi G-ejarji (hahah) smo ziheraši ja, CD pa X je pa bolj tako, kot žmigovc, malo ja pa malo ne :P :P Pa da ne bo, kdo preveč resno vzel ;)

 

Eh, jst se za 8 let nebi veliko obremenjeval, je pa res, da neke razlike po mojem med G150 pa X186 ni, kvečjemu mogoče pri porabi pa še to neb smelo bit nekaj groznega?

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Jaz pa mislim, da je med 120 in 150 motorjem mala razlika

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 5 urami je 50keda napisal:

ja. mi G-ejarji (hahah) smo ziheraši ja, CD pa X je pa bolj tako, kot žmigovc, malo ja pa malo ne :P :P Pa da ne bo, kdo preveč resno vzel ;)

 

Eh, jst se za 8 let nebi veliko obremenjeval, je pa res, da neke razlike po mojem med G150 pa X186 ni, kvečjemu mogoče pri porabi pa še to neb smelo bit nekaj groznega?

Ja pa nekaj navora je več...😁

Napisano (urejeno)
pred 10 urami je Robert napisal:

Imam CX-30 X180 motor od 12/2019, nobenih težav.

Kaj tisto deaktivacijo dveh cilindrov še imaš ?

Kakšno imaš pa kaj porabo?👍

pred 9 urami je mazdaman napisal:

Jaz pa mislim, da je med 120 in 150 motorjem mala razlika

Če primerjaš staro 3ko 120 in cx30 150 je res ni,ker je avto cc200kg težji!

Sem poskusil to varjanto in zato sem se odločil za x186. 😉

Popravljeno od Bini
Napisano (urejeno)

Je pa ta nova verzija X kar poskočnejša od stare kolikor sem gledal teste, pa dejansko so ga kar izboljšali...mislim, da so dali nove cilindre in pa znižali kompresijo iz 16:1 na 15:1...so ga lepo optimirali. Važno je, da ne bo slabše od moje g120 kar mi je bistvo, bo pa sigurno vsaj tako ali celo malenkost poskočnejša, saj ima malo boljše razmerje KM/kg :)...pa nad 4kRPM bo sigurno še vlekla🙃

Tukaj je nekaj informacij o spremembah, če koga zanima :) ...

WWW.AUTOMOTIVEWORLD.COM

The 2021 model year versions of the Mazda CX-30 and Mazda3 see the debut of the updated version of Mazda’s unique Skyactiv-X SPCCI Spark Controlled Compression Ignition petrol engine

 

Popravljeno od tommaazz
  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano

@Bini Skyactive X nima (nikol ni mel) deaktivacijo cilindrov. To ima Skyactive G.

 

Jaz imam po racunalniku porabo 6,5 na poraba.com pa 6,9. Sedaj ce grem v LJ cez Smrecje je v eno smer ponavadi cca. 6l nazaj pa slabih 7l. Danes sem sel cez Skofjo Loko, je na koncu voznje (ko ugasnes se izpise povprecna poraba) bla povprecna poraba 5.4.

 

Sam sem zaenkrat zelo zadovoljen z masino in za moje potrebe je ok. Je pa nekaj res .... pospesuje ok ni pa tistega kicka kot ga ma turbo ali dizel. Recimo pri C4 ki ima 1,2 masino ampak je turbo imas obcutek, da full bolj pospesi. Toda to je samo obcutek.

 

Moram pa neki povedat .... avto NI narejen za velike ljudi. Sam sem 170 in imam dovolj placa. Sodelavec je 202 .... kar zanimivo kako sedi :D

  • Všeč 2
  • Haha 3
Napisano
pred 58 minutami je Bossek napisal:

@Bini Skyactive X nima (nikol ni mel) deaktivacijo cilindrov. To ima Skyactive G.

 

Jaz imam po racunalniku porabo 6,5 na poraba.com pa 6,9. Sedaj ce grem v LJ cez Smrecje je v eno smer ponavadi cca. 6l nazaj pa slabih 7l. Danes sem sel cez Skofjo Loko, je na koncu voznje (ko ugasnes se izpise povprecna poraba) bla povprecna poraba 5.4.

 

Sam sem zaenkrat zelo zadovoljen z masino in za moje potrebe je ok. Je pa nekaj res .... pospesuje ok ni pa tistega kicka kot ga ma turbo ali dizel. Recimo pri C4 ki ima 1,2 masino ampak je turbo imas obcutek, da full bolj pospesi. Toda to je samo obcutek.

 

Moram pa neki povedat .... avto NI narejen za velike ljudi. Sam sem 170 in imam dovolj placa. Sodelavec je 202 .... kar zanimivo kako sedi :D

Ali sploh lahko?...mislim da je kar "stisnjen"...

Napisano (urejeno)

Drugace pa fanje, za moje pojme malo preveč filozofirate, ne 120, ne 150 in ne 186km navaden atmosferc ni nič, razen tega da je verjetno vzdrzjiv...pozabite na kake hude pospeske....vsak turbak z 999kubiki in 3 valji ter 120km vas pahne kadar hoce...nic slabega nocem povedat, sam ne prevec pricakovat od takega motorja, je pa vsekakor to bistveno bolj zanesljiv motor kot ostali turbo mlincki😄😉👍 (vozim atmosferca 2.0 160km, da ne bo kakega pametovanja😄😁)

Popravljeno od sportman333
  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano

Sej gre, sam drugač ga je treba vozit. Večino to navedeno moč razvije praktično malo pred blokado. V glvnem gont ga moraš kot opico pol pa gre. Turbači pa to moč dosežejo bistveno prej in jo tudi dlje držijo zato take razlike v občutku.

33112_1.png

Napisano
pred 56 minutami je sportman333 napisal:

Drugace pa fanje, za moje pojme malo preveč filozofirate, ne 120, ne 150 in ne 186km navaden atmosferc ni nič, razen tega da je verjetno vzdrzjiv...pozabite na kake hude pospeske....vsak turbak z 999kubiki in 3 valji ter 120km vas pahne kadar hoce...nic slabega nocem povedat, sam ne prevec pricakovat od takega motorja, je pa vsekakor to bistveno bolj zanesljiv motor kot ostali turbo mlincki😄😉👍 (vozim atmosferca 2.0 160km, da ne bo kakega pametovanja😄😁)

Noben turbak 3 cilindre s 120 konji nima  dobrih 8 sek do 100

Napisano
pred 4 urami je tommaazz napisal:

Je pa ta nova verzija X kar poskočnejša od stare kolikor sem gledal teste, pa dejansko so ga kar izboljšali...mislim, da so dali nove cilindre in pa znižali kompresijo iz 16:1 na 15:1...so ga lepo optimirali. Važno je, da ne bo slabše od moje g120 kar mi je bistvo, bo pa sigurno vsaj tako ali celo malenkost poskočnejša, saj ima malo boljše razmerje KM/kg :)...pa nad 4kRPM bo sigurno še vlekla🙃

Tukaj je nekaj informacij o spremembah, če koga zanima :) ...

WWW.AUTOMOTIVEWORLD.COM

The 2021 model year versions of the Mazda CX-30 and Mazda3 see the debut of the updated version of Mazda’s unique Skyactiv-X SPCCI Spark Controlled Compression Ignition petrol engine

 

Ko tole prečitaš se še lažje odločiš za x186...😊

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Bossek napisal:

Evo prilagam zgodovino porab

IMG_1681.jpeg

Super poraba, dizlašem se že kolca.... 😀😂

Ko sem bil na testu z njo AVT+AWD mi je pila cc6.5,pa je nisem šparal! 👍

Bomo vidli kaka bo, popoldne grem po njo.... :jupiii:

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 29 minutami je Bini napisal:

Super poraba, dizlašem se že kolca.... 😀😂

Ko sem bil na testu z njo AVT+AWD mi je pila cc6.5,pa je nisem šparal! 👍

Bomo vidli kaka bo, popoldne grem po njo.... :jupiii:

@Bini pričakujemo slike 🙂 . Drugače pa obilo varnih kilometrov in užitkov v vožnji. Čestitam 🙂

Napisano
dne 23. 6. 2021 ob 15:59 je Civic napisal:

 

Ko smo ravno pri cx 30: poštar je prinesel priporočeno pismo z vpoklicom zaradi zapiranja/odpiranja zadnjih vrat (prtljažnika) ... sedaj se moram le zmenit za termin da napako odpravijo.

No pa se kar nabirajo: pred dnevi zaslišim glas biip biiip vsake toliko časa ... počasi mi je postalo jasno, da je to isti biip kot pri park senzorjih.  In včeraj sledi "nadgradnja" tega opozorila: na zaslonu se pojavi tloris avta in opozorilo "preverite okolico .... " in je zaslon neuporaben za vse ostalo. K sreči ob ponovnem zagonu tega ni več, ostanejo pa tisti biip biip ...

Ja in že nekaj časa se "dogaja" tudi šipi v šoferskih vratih: včasih dela pomik kot je zamišljeno, včasih pa moram gumb na vratih držati da se okno zapre ali do konca odpre.

Ostalo pa zaenkrat bp.

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano
pred 4 urami je scania napisal:

@Bini pričakujemo slike 🙂 . Drugače pa obilo varnih kilometrov in užitkov v vožnji. Čestitam 🙂

Evo ena na brzino.... 😀😂🤣

IMG_20210820_151418.jpg

  • Všeč 11
  • Ljubim 3
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Bini napisal:

Ko te pričaka Mazda v salonu in ti tole zaželijo..... ?zmeden?

IMG_20210820_162006.jpg

Lepa gesta. 👍Naj ti dobro služi kot prejšnja mazdica. 

Bo potrebno pogledati stvarco v živo. 🤗

Popravljeno od Alex
  • Všeč 3
  • Hvala 1

 

 

Napisano

Lepa MAZDURINA 👍👍👍😁😁😁pa srečno 🍻🍻🍻

Zoom zoom ...se vidimo 😁🤣

  • Všeč 4
  • Hvala 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.