Skoči na vsebino

Mazda CX-30


mazdaman

Priporočeno sporočilo

pred 3 urami je tommaazz napisal:

1.jpg

2.jpg

Ja za 4 mesece star avto je to čisto prehitro.... kaj pa ,če je kakšna trdovratna umazanija. Mogoče bi kdo, ki se ukvarja z avtokozmetiko ali pa kakšna dobra trgovina znala kaj več reči....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je mito3000 napisal:

Ali si res tak srečko, ali mal sluh nagaja ali pa imaš avto kar v postelji ko ga skoz tako božaš 😀😀😀

Nič od tega. Mislim,da tisti redki s problemi imate 'petkove' avte....😲 :zoom-zoom:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men tole ne zgleda rja, ampak flek od nečesa drugega. :nevem:

 

Kar se pa ropota tiče. A je to enako, ko je avto mrzel in potem, ko je recimo notranjost ogreta? Če je razlika je navadno plastika, ki udarja med seboj in servis bi to moral zrihtat.

 

Je pa še nekaj drugega in sicer to, da je zvok varljiv in da ni nujno, da res prihaja od tam, kjer ga slišiš.

Moj primer: sem tudi slišal črička nekje spredaj desno pri sovoznikovem predalu in je bil kar nadležen. Po parih dneh ugotovim bolj po naključju, da je prihajal zvok iz prtljažnika, ko je plastična metlica nekako nesrečno se ujela in tolkla po kovini. Ni šanse, da bi to povezal, ampak ko sem lepo pospravil prtljažnik, pogledal, če vse lepo sedi na mestu je zvok čudežno izginil in se ni več pojavil.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Boss napisal:

Men tole ne zgleda rja, ampak flek od nečesa drugega. :nevem:

 

Kar se pa ropota tiče. A je to enako, ko je avto mrzel in potem, ko je recimo notranjost ogreta? Če je razlika je navadno plastika, ki udarja med seboj in servis bi to moral zrihtat.

 

Je pa še nekaj drugega in sicer to, da je zvok varljiv in da ni nujno, da res prihaja od tam, kjer ga slišiš.

Moj primer: sem tudi slišal črička nekje spredaj desno pri sovoznikovem predalu in je bil kar nadležen. Po parih dneh ugotovim bolj po naključju, da je prihajal zvok iz prtljažnika, ko je plastična metlica nekako nesrečno se ujela in tolkla po kovini. Ni šanse, da bi to povezal, ampak ko sem lepo pospravil prtljažnik, pogledal, če vse lepo sedi na mestu je zvok čudežno izginil in se ni več pojavil.

Zvok sigurno prihaja nekje iz B stebrička. Slišim ga, ko je cesta luknjasta (kar pri nas ni težko 😁). Je pa na obeh straneh, tako da sumim, da je verjetno nekje pri pasu...gre mi pa močno na živce, ker je v višini ušes. Butasto se mi zdi zaradi tega peljati avtomobil na servis, tako da bom počakal na servis in bojo takrat pogledali...glede na to, kako se je začelo se bojim, da bo do takrat kar nekaj dela🙃🙄. Pa so govorili, da so Mazde narejene v Mehiki manj kvalitetne...🤣,

Popravljeno od tommaazz
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes je mene sin peljal v cx-30 in isto pri pasu v b stebričku nekaj rožlja,glih v višini glave.Zdaj da povzamem naše težave v 2 letih lastništva in 30000km:

-zadaj levo amortizer spustil olje

- desno ogledalo se vedno ne zapira-odpira

- občasno spredaj levo pri zavijanju nekaj poka

- občasno se zgodi,da desna stran pri sopotniku poleti ne hladi piha toplo,pozimi ne greje,piha mrzlo

-ultrasonic sensor malfunction drive safely

Zdaj je tako,dokler je garancija 5let bodo pooblaščenci rihtali, po 5letih gre od hiše.Novi avto smo kupili z namenom vozi in tankaj ne pa da sem več na servisu kot z prejšnjo staro gajbo.

 ?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Stinica napisal:

Danes je mene sin peljal v cx-30 in isto pri pasu v b stebričku nekaj rožlja,glih v višini glave.Zdaj da povzamem naše težave v 2 letih lastništva in 30000km:

-zadaj levo amortizer spustil olje

- desno ogledalo se vedno ne zapira-odpira

- občasno spredaj levo pri zavijanju nekaj poka

- občasno se zgodi,da desna stran pri sopotniku poleti ne hladi piha toplo,pozimi ne greje,piha mrzlo

-ultrasonic sensor malfunction drive safely

Zdaj je tako,dokler je garancija 5let bodo pooblaščenci rihtali, po 5letih gre od hiše.Novi avto smo kupili z namenom vozi in tankaj ne pa da sem več na servisu kot z prejšnjo staro gajbo.

Upam,da je samo "petkov"avto.....👃🤔

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je Stinica napisal:

Danes je mene sin peljal v cx-30 in isto pri pasu v b stebričku nekaj rožlja,glih v višini glave.Zdaj da povzamem naše težave v 2 letih lastništva in 30000km:

-zadaj levo amortizer spustil olje

- desno ogledalo se vedno ne zapira-odpira

- občasno spredaj levo pri zavijanju nekaj poka

- občasno se zgodi,da desna stran pri sopotniku poleti ne hladi piha toplo,pozimi ne greje,piha mrzlo

-ultrasonic sensor malfunction drive safely

Zdaj je tako,dokler je garancija 5let bodo pooblaščenci rihtali, po 5letih gre od hiše.Novi avto smo kupili z namenom vozi in tankaj ne pa da sem več na servisu kot z prejšnjo staro gajbo.

So na servisu glede hladnega pihanja pozimi kaj ukrenili? Imam enake težave, je pa celotna logika klimatizacije zgrešena. Po minuti vožnje ti hladen zrak začne nabijat v kolena tako da jih moram stalno umikat. Nato ogreje na previsok nivo, za piko na i pa potem ko vzdržuje temperaturo stalno nekaj hladno piha. 

Občasno je pokalo spredaj levo tudi pri moji ampak je sedaj že nekaj časa mir. Morda se vrne nazaj v toplem vremenu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja tako je,dlje kot imaš ta avtomobil več napak odkrivaš...prepoznavanje znakov je tudi slabo,na trojki je bilo veliko bolje,na trojki tudi ni bilo čričkov,klima na trojki je bolje delovala... Če bi vedel da bo tako bi prejšnjo trojko vozil še 5 let...😪

Popravljeno od tommaazz
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi sam sem negativno presenečen, zanimivo. Sej drugače za vozit je super (čeprav meni še vedno bolj ustreza nekoliko nižja pozicija za volanom, kot je bila pri trojki, tako, da višji avtomobil, kot npr. cx-5 (še)ne bi imel), samo malenkosti so pa moteče. Nikoli si nisem mislil, da mi bo čriček po štirih mesecih paral živce. Sem mi je zdelo, da bi moral počakati facelift, takrat ponavadi speglajo avtomobil. Ja zdaj je kar je, vozit ga, pa na rednih servisih reševat stvari, ki se pojavijo. Ko pride novi model trojke pa po njo🤣

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej avto je fajni nimaš kaj, morem pa rečt, da sem bil s prejšnjo res bolj zadovoljen, glede na to, da v dobrih 4 letih in 100.000 km ni bilo nobenega črička in vse je delalo BP. Mogoče sem se preveč razvadil, ampak glede na to, da so nove cx-30 narejene na Japonskem sem pričakoval vsaj enako kvaliteto kot pri trojki in zato sem malo razočaran.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam sem po slabem letu (15k km) se vedno zadovoljen. Crickov ni, kak izredn servis ni bil potreben ... zaenkrat vse ok.

Mogoce bi res 186 konjev lahko malo vec pokazalo. Pa da bi AM v radiuju lahko sklopil ker to pa res ne rabim.

 

So pa na tujih forumih najvec crickov pojavlja v obmocju ekrana. In potem nekateri zadej med armaturo in ekran dajo neko gumo in je ok.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.