Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 12 urami je mito3000 napisal:

So na servisu glede hladnega pihanja pozimi kaj ukrenili? Imam enake težave, je pa celotna logika klimatizacije zgrešena. Po minuti vožnje ti hladen zrak začne nabijat v kolena tako da jih moram stalno umikat. Nato ogreje na previsok nivo, za piko na i pa potem ko vzdržuje temperaturo stalno nekaj hladno piha. 

Občasno je pokalo spredaj levo tudi pri moji ampak je sedaj že nekaj časa mir. Morda se vrne nazaj v toplem vremenu.

Zaenkrat na servisu pravijo da ne morejo nič,dokler čisto ne odpove,tudi za ultrasonic senzor ne morejo nič,ker se kao vlaga nabere v njem in ne deluje dokler se ne posuši:nevem:

 ?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant

Napisano
pred 1 minuto je Stinica napisal:

Zaenkrat na servisu pravijo da ne morejo nič,dokler čisto ne odpove,tudi za ultrasonic senzor ne morejo nič,ker se kao vlaga nabere v njem in ne deluje dokler se ne posuši:nevem:

Tudi meni so za menjalnik rekli  da teče kot si lahko samo želiš, meni pa kravžlja živce. Ah ti servisi, edino pri Fordu so se na enem vedno zelo potrudili.

Napisano

Na koliko barov pumpate gume. Jaz imam na 2.5 na 16 col (zimske) in se mi zdi preveč saj slabo blaži po naših razdrapanih cestah. Bi si želel mehkejšega blaženja res bi pa to najbrž pokvarilo precej dobro lego na cesti

Napisano

JS mam na 2.7 😁...zimske 16".

Napisano

Jaz sem 17" spustil na 2,4. Prej sem imel 2,5 in so mi bile nekako pretrde. Letne 19" pa  na 2,6.

 

 

Napisano
pred 14 minutami je Janez007 napisal:

Še vedno se nisi navadil? Mogoče bi ga moral preizkusiti kakšen, ki je na CX-30 MT že navajen in zadovoljen. Mogoče je samo zelo drugačen od Forda. 

 

Tudi meni se ročni menjalniki Mazd ne zdijo prav posebej tekoči, gladki. In se samo čudim, kako jih (plačani) članki v raznih revijah hvalijo. ?zmeden?

Naredil sem 17.000 km, če se v tem času nisem navadil.😀 Čudi me bolj to ko enkrat dela super in drugič zatikajoče z enakim gibom. Predvsem v peto ga včasih komaj spravim čez vse ovire drugič pa kot čez puter. Res ne razumem. Čakam prvi servis, če bodo še kaj poizkusili.

Napisano

Meni na trojki dela odlično. Sam tole o CX-30 brat je kr grozno. Sem jo zadnič ene dve uri vozil, ker sem imel redni servis pa se mi je zdela ok. Ni udobna kot trojka v smislu same vožnje ampak je ok. Motil me je edino za moje pojme premalo odziven avt.menjalnik in pa črna barva ji ne sede.

Napisano
pred 55 minutami je Gregster napisal:

Meni na trojki dela odlično. Sam tole o CX-30 brat je kr grozno. Sem jo zadnič ene dve uri vozil, ker sem imel redni servis pa se mi je zdela ok. Ni udobna kot trojka v smislu same vožnje ampak je ok. Motil me je edino za moje pojme premalo odziven avt.menjalnik in pa črna barva ji ne sede.

Točno tako je bilo tudi pri meni,na 3ki je bil vredu na CX30 je pa ročni 'odličen',medtem,ko je avt.tako,tako in tudi sama Mazda mi ga je odsvetovala! Ta avtomatik je za res lepo ležerno ameriško vožnjo ne pa za našo dinamično vožnjo z nekaj popra....:danzoman: :zoom-zoom:

Napisano

S svojo CX-30 sem zelo zadovoljen, nobenih težav, 13300 km, ročni menjalnik, pa še poraba bencina se je zmanjšala. Da bi bilo le tako naprej.

Napisano

Sem odkril črička, skrival se je na konzoli za dvig in spust pasu. Imel sem na sredini sedaj sem dal najvišje in je bolje. Očitno na sredini najbolj vibrira in se sliši, čeprav ne glasno ampak, mi je bilo moteče😁.

Napisano
pred 1 minuto je tommaazz napisal:

Sem odkril črička, skrival se je na konzoli za dvig in spust pasu. Imel sem na sredini sedaj sem dal najvišje in je bolje. Očitno na sredini najbolj vibrira in se sliši, čeprav ne glasno ampak, mi je bilo moteče😁.

A si ga vrgel skozi okno, ali se ti bo samo naselil drugje. 😊

Super, da si ga odkril. 👍

 

 

Napisano
pred 19 minutami je tommaazz napisal:

Sem odkril črička, skrival se je na konzoli za dvig in spust pasu. Imel sem na sredini sedaj sem dal najvišje in je bolje. Očitno na sredini najbolj vibrira in se sliši, čeprav ne glasno ampak, mi je bilo moteče😁.

Jaz ga imam na sredini in se nič ne oglaša, mogoče ga je pobralo na dolgi poti z ladjo z Japonske.... 😲

Napisano (urejeno)

Ni še čista tišina je pa bolje 🙃. Pa tudi pozicija za volanom mi je sedaj po 4 mesecih relativno ok, sem rabil kar nekaj časa da sem se navadil nekoliko višjega sedenja (oz. pokončnega), tako da uživam v vožnji že skoraj tako kot s prejšnjo trojko😁. Samo, da bo dobro služila pa bo😁

Popravljeno od tommaazz
Napisano

Na testni cx30 sem opazil, da je treba na zavore kr konkretno pritisnit da primejo. To me je poleg počasnega avtomatskega menjalnika kr razočaralo.

Napisano
pred 21 minutami je Gregster napisal:

Na testni cx30 sem opazil, da je treba na zavore kr konkretno pritisnit da primejo. To me je poleg počasnega avtomatskega menjalnika kr razočaralo.

To z zavorami se navadiš po par 100kil. in potem je vredu,sploh po snegu,ko lahko lažje nadzoruješ  vožnjo po spolzkem.😊

 

Napisano
pred 14 urami je Gregster napisal:

Na testni cx30 sem opazil, da je treba na zavore kr konkretno pritisnit da primejo. To me je poleg počasnega avtomatskega menjalnika kr razočaralo.

CX-3 ma isto foro. Stopalka gre precej linearno.

Napisano

Pa sej v bistvu je bolje kot nekateri, ko samo pipneš bremzo pa te nalima. Sej pri moji m3 moraš tud malo bolj pohodit samo pri cx-30 pa še precej bolj. Ko sem šel rikverc bi kmalu butnil.🤪

Napisano
pred 1 uro je Gregster napisal:

Pa sej v bistvu je bolje kot nekateri, ko samo pipneš bremzo pa te nalima. Sej pri moji m3 moraš tud malo bolj pohodit samo pri cx-30 pa še precej bolj. Ko sem šel rikverc bi kmalu butnil.🤪

Saj ti sama zapremza 😀👍

Napisano

Če koga zanima, jaz se po slabih dveh mesecih lastništva odločam za možno prodajo. Nič narobe z avtom, super za vozit, tudi vse dela  kot mora. Ampak glede na to da je prišel naraščaj sem mislim, da mi bo cx30 dovolj velik za splošno uporabo. Tako pa je malo preveč fensi šmensi za mene. Tako da če koga zanima, avto ima 2100km trenutno, paket Style, matrične luči, črne barve, zatemnjene šipe, zimske/letne gume. Gumi tepihi.  Pošljite sms na 031 585 282 

Napisano

No saj ni tako mali avto :)  Jaz imam 3 (otroke) pa smo se vsi stlacili not. Res, da smo bili ko ribice in je bilo samo za testno voznjo, samo gre :D

 

No za enega otroka je ok, za kaj vec je pa res ze malo premalo placa predvsem za prtlago (ce rabis vozicek, .....). V primeru da sta dva in oba 5+ je pa tudi za 2 dovolj. Velika vecina resuje s trugo na strehi.

 

Drugace pa cestitke za narascaj in uspesno prodajo.

Napisano

Se prav, če ni dovolj placa, taščo v trugo pa na streho. 🤪

33112_1.png

Napisano

Včasih smo se štirje spravili v limuzinaki  Peugeot 306, pa vso smučarsko opremo zraven na streho, pa sanke zadaj noter, pa otroški  voziček. In je šlo. 😊

Dandanes pa že skoraj karavan ni več dovolj.😄

 

 

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Se prav, če ni dovolj placa, taščo v trugo pa na streho. 🤪

:lol:

N7rRRL1.jpg

Napisano

Takole sem pa poskrbel na cx30 za odganjanje divjadi.... 😊 Sem pozabil, da ga na tem avtu še nimam😉

IMG_20220118_102537.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.