Skoči na vsebino

Mazda CX-30


mazdaman

Priporočeno sporočilo

Resno me mika, da bi kupil mrezico za spodnji sprednji del. Je to ze kdo gledal ali celo kupil in vgradil.

 

Malo me skrbi velikost.

 

https://www.amazon.de/-/en/Radiator-Grille-Frills-Modified-Accessories/dp/B08GFWDLDN/ref=sr_1_14?crid=3OFXL24IKZAV7&keywords=cx30&qid=1643142929&sprefix=cx3%2Caps%2C173&sr=8-14

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pozdravljeni,

 

Zanimam se za nakup Mazde CX-30 Skyactice X ,186 konjev, dvokolesni pogon, avtomatski menjalnik.

Zanima me kvaliteta avtomatskega menjalni in če je kakšen problem z njimi. Prodajalci govorijo, da ni potrebno servisirati avtomaskega menjalnika.

Verjetno je potrebno to narediti na vsakih 60000 km.

 

Ali ima kdo kakšno informacijo glede motorja Skyactive X ?

 

Kaj kupiti Mazda CX-30 Skyactive G 150 ali Skyactive X 186?

 

Lep pozdrav!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se motorja tiče jaz sem z x186 sedaj prevozil 19.000 km. Težav z njim zaenkrat ni, se lepo pelje, je dokaj tih. Ga je pa potrebno priganjati v višje vrtljaje  da pokaže svojo moč. Imam pa ugodno porabo skoz okoli 6,2l res pa z ročnim menjalnikom. Vseeno moj naslednji bo spet turbo motor, če ne bo že električni.

Popravljeno od mito3000
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 urami je Breyton napisal:

Kaj pa poraba?

 

Kaj imate avtomatski menjalnik?

Žal je menjalnik ročni (ponedeljkovo slab), poraba do sedaj max 6,4 in min 5,8. Poraba je izračunana, potovalni laže za okoli 0.3 l.  Je pa to z vožnjo malo nad omejitvami. Avtomatik naj bi imel nekoliko višjo porabo čeprav nekateri pišejo o neverjetnih številkah pod 6 l.

Popravljeno od mito3000
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam tocno tak avto za katerega sprasujes.

 

Poraba je slabih 7 l/100km. Zdajle pozimi je malo vecja (malo cez 7), poleti pa malo manjsa (6,5).

 

Motor deluje lepo. Je pa tako kot pravijo, potrebno ga je priganjat v obrate ce zeliz da pokaze moc. Pa nekako, ne daje obcutka da ima 186 konjev.

Menjalnik je ok, zna pa kdaj malo se zmest. Meni se to obcasno zgodi ce res pocasi speljujem. Sem se ze navadil, da z malo vec gaso speljujem in potem je ok. Drugace pa deluje ok.

 

Sam zaenkrat po 16,000 km nimam pripomb.

 

Poraba je vidna na poraba.com: 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Breyton napisal:

Pozdravljeni,

 

Zanimam se za nakup Mazde CX-30 Skyactice X ,186 konjev, dvokolesni pogon, avtomatski menjalnik.

Zanima me kvaliteta avtomatskega menjalni in če je kakšen problem z njimi. Prodajalci govorijo, da ni potrebno servisirati avtomaskega menjalnika.

Verjetno je potrebno to narediti na vsakih 60000 km.

 

Ali ima kdo kakšno informacijo glede motorja Skyactive X ?

 

Kaj kupiti Mazda CX-30 Skyactive G 150 ali Skyactive X 186?

 

Lep pozdrav!

JE tako kot so ti že napisali,dodam le to,da poizkusi 150 in 186 pa boš videl razliko👍(186 ima cca 20Nm več navora) Pozna se to pri polno obremenjenem avtu in v hrib.....😊

Meni avtomatik na Mazdi ni všeč,ker se res včasih zaganja in se ne more odločit v kateri prestavi bi bil...😵. Meni ga je celo trgovec odsvetoval je pa res,da niso problematični in so neuničljivi....😃

Selmar je tako imel 180 avt.pa ga pojdi testirati! Jaz sem že julija pisal pod to rubriko in si preberi.

Meni ni žal da sem ga kupil z ročnim ,se šalta kot je treba.....👌

Če želiš lahko pri meni poiskusiš kako se pelje,če nimajo pri Selmar testnega....😉😊

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No jaz sem ravno kontra kot @Bini. Niti malo mi ni zal, da je avtomatik. Ce bi se enkrat bi zopet avtomatik :)

 

Da se ne bi mogel odlocit o prestavi se mi ni zgodilo. Kot pa sem napisal se obcasno pri zacetku naredi, da nekako prehitro da v 2. potem pa prec v 1. in tko malo cukno. Ampak to je zelo redko.

 

Jaz sem pogledal precej YT reviewev in so razni razni komentarji. Potem sel na testno voznjo ravno zaradi avtomatskega menjalnika. In na koncu vzel avtomatika.

 

Je pa tako, da je bil avtomatik pri meni prva prioriteta. In ce bi bil mazda avtomatik zanic, ne bi vzel mazde ampak kaj drugega.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 minutami je Bossek napisal:

No jaz sem ravno kontra kot @Bini. Niti malo mi ni zal, da je avtomatik. Ce bi se enkrat bi zopet avtomatik :)

 

 

Js bo tut rajsi rocnega drugac, pa sm se nekak hotu znebit vsaj stroska z dvomasnim vztrajnikom 😁

 

Avtomatiki so pa tako rekoc "bulletproof", ce ga redno vzdrzujes 🙂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 7. 2. 2022 ob 10:28 je Breyton napisal:

Pozdravljeni,

 

Zanimam se za nakup Mazde CX-30 Skyactice X ,186 konjev, dvokolesni pogon, avtomatski menjalnik.

Zanima me kvaliteta avtomatskega menjalni in če je kakšen problem z njimi. Prodajalci govorijo, da ni potrebno servisirati avtomaskega menjalnika.

Verjetno je potrebno to narediti na vsakih 60000 km.

 

Ali ima kdo kakšno informacijo glede motorja Skyactive X ?

 

Kaj kupiti Mazda CX-30 Skyactive G 150 ali Skyactive X 186?

 

Lep pozdrav!

Jaz sem bil v isti dilemi ali X ali G in ali avtomatik ali ročni. Na koncu sem vzel G150 in ročni menjalnik. G motor sem vzel preprosto zato, ker sem ziheraš 😁 in se mi zdi na daljši rok bolj zanesljiv, saj so ti motorji na trgu že od leta 2012 medtem ko je X od 2019 in je že po enem letu bila narejena revizija motorja (X180 na X186) in preprosto mi ni, da bi bil poskusni zajček 😁. Že tisti, ki imajo prvo verzijo X so upravičeno lahko slabe volje, saj so drugo revizijo bistveno izboljšali (poskočnost, poraba, novi cilindri,...). Recimo ko pa pride CX-30 nova generacijo in če se bo X izkazal za dober motor potem pa vzamem X. Kar pa se tiče menjalnika sem bil prepričan, da bo naslednji avtomobil avtomatik pa vendar sem vzel ročni menjalnik, ni mi žal, saj je menjalnik odličen, kratki, športni gibi...verjetno je to še eden izmed zadnjih ročnih menjalnikov, saj vsi proizvajalci prehajajo na avtomatske, pa roko na srce dodatek 2500 eur mi je preveč za avtomatski menjalnik in prav tako je poraba malo višja...Moja poraba se je od septembra do novembra, ko sem imel letne 18 colske letne gume vrtela okoli 6 litrov (tudi kakšen deci ali dva manj), sedaj na zimskih 16 pa je nekaj pod 6.5, večinoma 6.2-6.3 predno grem tankat. Je pa računalnik pri meni dokaj natančen, razlike je okli 0.1 l, če zračunam na roke😁

Popravljeno od tommaazz
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem na svoji CX-5 in diesel motorju z AT menjalnikom zadovoljen, dela lepo prefinjeno. na dobrih 60.000 so mi zamenjali olje in filter na mojo željo in ne po njihovih standardih.  

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je mazdaman napisal:

Jaz sem na svoji CX-5 in diesel motorju z AT menjalnikom zadovoljen, dela lepo prefinjeno. na dobrih 60.000 so mi zamenjali olje in filter na mojo željo in ne po njihovih standardih.  

Kje si bil na servisu AT menjalnika?

 

Ali so menjali olje in filter?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kje si bil na servisu AT menjalnika?
 
Ali so menjali olje in filter?

Mazda servis Maribor, ja menjali so filter in olje


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je mazdaman napisal:


Mazda servis Maribor, ja menjali so filter in olje


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja ja, se spomnim sedaj ko si prilepil račun in je šlo tistih 3-4 litre ven. Seprav ta varjanta da menjaš pou olja in filter, o tem sem razmišljal tudi jaz.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

A mi lahko kdo razloži kako se na cx-30 v nastavitvah nastavi občutljivost avtomatskih dolgih luči, kaj pomeni za senzor medium, low in pa high..?je to občutljivost ali je koliko svetlobe mora biti / ne biti da se avto. vklopijo..? ,🧐😅

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Denlub napisal:

A mi lahko kdo razloži kako se na cx-30 v nastavitvah nastavi občutljivost avtomatskih dolgih luči, kaj pomeni za senzor medium, low in pa high..?je to občutljivost ali je koliko svetlobe mora biti / ne biti da se avto. vklopijo..? ,🧐😅

To je to zadnje👍

Dolge se ne nastavljajo... 😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Ker tematika že obstaja, odpiram nekaj vprašanj, ker se bom v bližnji prihodnosti (ne sicer tako zelo hitro, da bi že hodil gledati avte), delam pa nekako seznam in ga ožim/krčim, da potem ko se bom tega resno lotil, ne bom imel težav z previlikim naborom :). Bolj kot ne bo v ožjem naboru zagotovo Mazda CX-30 pa me vnaprej malo zanima predvsem sledeče (če bi danes kupoval bi gledal ta model X186 2WD GT Plus opcija SO (sound) oz. šel probati/gledati tega -> 

WWW.AVTO.NET

Mazda CX-30 X186 GT Plus SOUND, letnik:2022,29560 EUR :: www.Avto.net ::

 


1.) ali SA (safety) dodatek je možen samo skupaj v paketu LU (luxury)

Ali kdo ima ta safety paket dodatno in ali je smotrno doplačevati 2.400€ ker je LU paket 1.900 in safety 900, glede na to da ima že vse glavne varnostne pripomočke vključene v osnovni opremi?


2.) Vem, da je treba iti avto probat, ampak me zanima prostornost tega avta za 3.člansko familijo s tem da sva z ženo med nižjimi 170cm, otrok bo pa lahko sedel še nekaj časa zadaj (trenutno star 10.let) kasneje pa spredaj, če naju bo prerasel in bo žena zadaj :) (oz. takrat se verjetno z nama ne bo več vozil :)) in ali lahko kateri od lastnikov dejansko izmeri velikost prtljažnika (v smislu kvadra, ne z merami od roba do roba, ki je zaobljen in porabi veliko prostora, ampak v smilu kakšen kvader bi v teoriji spravil v prtljažnik (torej širina x višina x globina)

 

3.) preden se bom lotil iskanja, me zanima tudi h kateremu trgovcu se priporoča iti, ker jih je za Mazdo kar veliko in cele SLO nima smisla obiskovati. Ali ima kdo konkretne izkušnje z AvtoHišo Močnik (Kranj), ker mi je ta najbližji....sicer kot sem prebiral in tudi po prebrskanem na netu ima Selmar CE največjo izbiro.

 

Hvala za odgovore/pojasnila.

 

Popravljeno od sportman333
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam točno ta model o katerem se zanimaš. Te varnostne funkcije so bolj tako tako, večino po enem mesecu izklopiš. Mislim da ni smiselno še dodatno doplačilo. Jaz bi raje sedaj doplačal za avtomatika. Kar se prostora tiče na zadnji klopi ga je dovolj tudi za manjšega odraslega. Jaz sem velik 177 in za mano ostane še kar nekaj prostora. Kar se prtljažnika tiče ima to "pametno" dno, ki je meni neuporabno zasede pa precej višine v prtljažniku. Toliko da ne morem pokonci postaviti nahrbtnika. Brez tega dna je bistveno globlji. Imam namreč gumo čez to pametno dno in tako odpade vsaka funkcija, ki jo ponuja. Pod njim je prostor samo za razno kramo, da je prtljažnik čist. ☺️ Spravim pa specialko v prtljažnik (podrti sedeži) ne da bi bilo potrebno odstraniti prvo kolo. Jasno se potem lahko peljem samo jaz. Drugače pa je najbolje, da sam preizkusiš in pogledaš ter vse premeriš, če je ustrezen.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še kako se občuti. Ne dajejo vsi v goriva istih dodatkov in aditivov.  Mogoče je osnova podobna a razlike so v malenkostih.  Kako sem opazil razliko? Avto je bolj poskočen,z enim tankom sem  naredil veliko več kilometrov ( 802 km),pri avtocestni hitrostih do Bologne, okolica in nazaj). Najbrž v dinozavrih tega efekta  ne bo. 😉 Na žalost. 😊
    • Ja, se strinjam. Takoj, ko bo vlak iz Lokovca peljal v Novo Gorico in nazaj, bom opustil prevoz s svojim avtom...      Em, čakaj malo. Nekdo, ki živi v centru Nove Gorice, se lahko prevaža s kakšnim majhnim vozilom, ki ima tudi majhno porabo. Jaz, ki imam hišo na 965 metrih nadmorske višine, se pa prav nič ne preseravam s štirikolesnim pogonom. Pozimi je včasih še to premalo in na kolesa montiramo verige. Ko burja naredi zamete, se celo z vitlom rešujem. Normalno, da je v tem primeru poraba večja. In zdaj naj jaz plačujem višjo trošarino za to, ker živim na demografsko ogroženem območju, kjer so ceste precej zanemarjene in slabo vzdrževane zato, ker zimska služba pri nas v hribih ne zmore zagotavljati normalne prevoznosti ceste? In ti zdaj povezuješ večje uničevanje cest z večjo porabo goriva? In to naj bi bilo najbolj fer?     Bom. Lopato imam v avtu tudi poleti. Kje te dobim?
    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.